Welk cijfer zou je @onlogisch geven?quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Werd er in F1 maar net zo goed gemodereerd zoals men hier doet.
4.0/4.5quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk cijfer zou je @:onlogisch geven?
Sinds ik daar weg ben is het een puinhoopquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Werd er in F1 maar net zo goed gemodereerd zoals men hier doet.
quote:
Op moderator onlogisch kun je niet echt 1 cijfer plakken, hij zit vol met vormpieken, maar ook met flinke dalen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had niks anders verwacht.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sinds ik daar weg ben is het een puinhoop
Dat vind ik wel een hele mooie, treffende omschrijving.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op moderator onlogisch kun je niet echt 1 cijfer plakken, hij zit vol met vormpieken, maar ook met flinke dalen.
Voor nu ga ik voor een 7,4.
Gister ook een stukje mad. Graag duiding.quote:
Wie was mad?quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gister ook een stukje mad. Graag duiding.
Ja wat is dit joh. Jij denkt 'Oh @Drizzt is er niet, dan doe ik het toch lekker'.quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 september 2023 17:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is niet zo of @:Drizzt al is langs geweest hé.
Lunch geschrapt. Diner al dagen geschrapt. Wil je Fok! dood hebben?quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:30 schreef onlogisch het volgende:
Zoals een wijs man ooit zei; Het telt alleen als @:Drizzt het vraagt
Als moderator is het natuurlijk niet best omdat hij zichzelf niet serieus neemt, het is nog altijd beter dan iemand die Hitlertje speelt maar per saldo kan je beter géén moderator hebben dan @onlogischquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie wat je hier probeert. Maar de schuld van de lunch kan je niet bij mij neerleggen hé.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lunch geschrapt. Diner al dagen geschrapt. Wil je Fok! dood hebben?
Hou ons op de hoogte.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:31 schreef onlogisch het volgende:
Overigens gaat Onlo Jr. zodirect op een kolkende Krommendijk in de rust een strafschop nemen op de reserve keeper van Jong AZ
Hmm raar gedrag van @onlogisch terwijl er weinig mis is met Feyenoord.quote:
v/d week geoefend. 2/3. Ben benieuwd of hij zo met de druk om kan gaan.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte.
Ik zit UITSTEKEND in mijn velquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Hmm raar gedrag van @:onlogisch terwijl er weinig mis is met Feyenoord.
Zit vast niet zo lekker in zijn vel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |