Welk cijfer zou je @onlogisch geven?quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Werd er in F1 maar net zo goed gemodereerd zoals men hier doet.
4.0/4.5quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk cijfer zou je @:onlogisch geven?
Sinds ik daar weg ben is het een puinhoopquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Werd er in F1 maar net zo goed gemodereerd zoals men hier doet.
quote:
Op moderator onlogisch kun je niet echt 1 cijfer plakken, hij zit vol met vormpieken, maar ook met flinke dalen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had niks anders verwacht.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sinds ik daar weg ben is het een puinhoop
Dat vind ik wel een hele mooie, treffende omschrijving.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op moderator onlogisch kun je niet echt 1 cijfer plakken, hij zit vol met vormpieken, maar ook met flinke dalen.
Voor nu ga ik voor een 7,4.
Gister ook een stukje mad. Graag duiding.quote:
Wie was mad?quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gister ook een stukje mad. Graag duiding.
Ja wat is dit joh. Jij denkt 'Oh @Drizzt is er niet, dan doe ik het toch lekker'.quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 september 2023 17:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is niet zo of @:Drizzt al is langs geweest hé.
Lunch geschrapt. Diner al dagen geschrapt. Wil je Fok! dood hebben?quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:30 schreef onlogisch het volgende:
Zoals een wijs man ooit zei; Het telt alleen als @:Drizzt het vraagt
Als moderator is het natuurlijk niet best omdat hij zichzelf niet serieus neemt, het is nog altijd beter dan iemand die Hitlertje speelt maar per saldo kan je beter géén moderator hebben dan @onlogischquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie wat je hier probeert. Maar de schuld van de lunch kan je niet bij mij neerleggen hé.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lunch geschrapt. Diner al dagen geschrapt. Wil je Fok! dood hebben?
Hou ons op de hoogte.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:31 schreef onlogisch het volgende:
Overigens gaat Onlo Jr. zodirect op een kolkende Krommendijk in de rust een strafschop nemen op de reserve keeper van Jong AZ
Hmm raar gedrag van @onlogisch terwijl er weinig mis is met Feyenoord.quote:
v/d week geoefend. 2/3. Ben benieuwd of hij zo met de druk om kan gaan.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte.
Ik zit UITSTEKEND in mijn velquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Hmm raar gedrag van @:onlogisch terwijl er weinig mis is met Feyenoord.
Zit vast niet zo lekker in zijn vel.
Maar je stuurt m’n risotto terug naar de keuken. Onprettig begin van het weekend.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie wat je hier probeert. Maar de schuld van de lunch kan je niet bij mij neerleggen hé.
Kut zeg. Hopelijk lucht het boksen een beetje opquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:37 schreef Erasmus het volgende:
Wat een klote kut dag gehad.
Zometeen mijn agressie afreageren op een boksbal, maar eerst nog werk afmaken gvd
Ze wordt altijd een beetje kribbig als ze niet op tijd eet. Ik leg de schuld bij @Scrummiequote:Op vrijdag 22 september 2023 18:37 schreef Oriente het volgende:
User @:Pisces29 en moderator @:onlogisch vliegen elkaar in de haren.
Bij @:Coco zou dit niet kunnen!
Werk kan maandag weerquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:37 schreef Erasmus het volgende:
Wat een klote kut dag gehad.
Zometeen mijn agressie afreageren op een boksbal, maar eerst nog werk afmaken gvd
Laat @Scrummie met rustquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze wordt altijd een beetje kribbig als ze niet op tijd eet. Ik leg de schuld bij @:Scrummie
Die verantwoordelijkheid heb ik sinds vanmiddag niet meerquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze wordt altijd een beetje kribbig als ze niet op tijd eet. Ik leg de schuld bij @:Scrummie
Dat denk ik welquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:37 schreef Oriente het volgende:
Nee, klant ging net miepen waarom zijn sheet niet geüpdatet wasquote:
Loop maar weer weg voor je verantwoordelijkheden. Dit is niet het echte leven hé.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die verantwoordelijkheid heb ik sinds vanmiddag niet meer
Oh verdorie.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Loop maar weer weg voor je verantwoordelijkheden. Dit is niet het echte leven hé.
Plotseling heeft iedereen hier ineens een weelderige haardos.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:37 schreef Oriente het volgende:
Turkey'd.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Plotseling heeft iedereen hier ineens een weelderige haardos.
Ik noteer het.
Ik wil nu het resultaat zien.quote:
Net bij het kappertje geweest. Dus de weelderige haardos zal van jou moeten komen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Plotseling heeft iedereen hier ineens een weelderige haardos.
Ik noteer het.
Ja ik ook maat.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al word ik wel een beetje grijs.
Ome Erdo vindt dit vervelend. Türkiyed.quote:
Geniet ervan.quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:10 schreef Coco het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schwalbequote:
had een katerquote:Op vrijdag 22 september 2023 19:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het weer snel beter met je gaat.
Felyxje pakken maatquote:Op vrijdag 22 september 2023 17:07 schreef KingRoland het volgende:
@:wereldgozer moet wel eerlijk zeggen dat als die metro's in rotterdam storing hebben dat het wel echt pure aids is hoor. paar dagen geleden nog dat je via capelsebrug de bus moet nemen naar gerdesiaweg en daar rijden de metro's weer normaal als je naar blaak en omgeving moet. kan je net zo goed die bus direct naar Blaak sturen dan.
Tijd voor een transfer naar OUD SC, daddy.quote:Op zaterdag 23 september 2023 07:19 schreef onlogisch het volgende:
Onlo jr. vandaag 2 wedstrijden boys. Eerst met zijn eigen team. Dat wordt appeltje/eitje. Daarna snel door naar het selectieteam (hoofdklasse) om daar ook aan te sluiten voor een wedstrijdje.
De details volgen.
@:Lange_Lans
@:caland
@:maxi-mus
Met voldoende Saskia kom jij de dag wel door.quote:Op zaterdag 23 september 2023 07:19 schreef onlogisch het volgende:
Onlo jr. vandaag 2 wedstrijden boys. Eerst met zijn eigen team. Dat wordt appeltje/eitje. Daarna snel door naar het selectieteam (hoofdklasse) om daar ook aan te sluiten voor een wedstrijdje.
De details volgen.
@:Lange_Lans
@:caland
Thanks maat, kom zo aan met de trein.quote:
Turkse gokkers zijn zo een leuke rubriekquote:Op zaterdag 23 september 2023 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Er heeft weer een buitenlander een betje verloren
Dit is aidsquote:Op zaterdag 23 september 2023 14:02 schreef onlogisch het volgende:
@:Caland
@:Pisces29
@:Erasmus
@:Wereldgozer
@:Scrummie
@:Dombohetolifantje1
Speel je naast een selectieteam altijd nog in een gewoon team? Of hoe werkt zoiets?quote:Op zaterdag 23 september 2023 13:59 schreef onlogisch het volgende:
Onlo jr. heeft gespeeld boys.
Eerste wedstrijd (eigen team) 4-4 gespeeld. Onlo jr 3 goals 1 assist. Motm
Tweede wedstrijd selectieteam (hoofdklasse) 6-2 gewonnen. Jr. één doelpunt gemaakt. Soit, de 6-2 maar hij pikte daar ook zijn doelpuntje weer mee
@:Lange_Lans (waar blijven jouw updates?)
mooie naamquote:Op zaterdag 23 september 2023 14:02 schreef onlogisch het volgende:
@:Pisces29
@:Erasmus
@:Wereldgozer
@:Dombohetolifantje1
Doe je bouwhelm dan maar opquote:Op zaterdag 23 september 2023 14:46 schreef Coco het volgende:
Het komt hier ineens met bakken uit de lucht.
Ze trainen op maandag sowieso in groepsverband. Op woensdag seperaat van elkaar. Het selectieteam van Onlo jr's leeftijdscategorie speelt dus hoofdklasse, jr's team zelf 2e klasse. Volgend jaar gaan ze naar een heel veld, dus dan moet dat selectieteam uitgebreid worden. Daar komt hij zeker in. Eigenlijk hoort hij er nu al in (dit zegt niet alleen een trotse vaderquote:Op zaterdag 23 september 2023 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Speel je naast een selectieteam altijd nog in een gewoon team? Of hoe werkt zoiets?![]()
En train je dan met beide teams?
Dat zijn toch wel de mindere usersquote:Op zaterdag 23 september 2023 17:06 schreef onlogisch het volgende:
Rustig boys, ik ben er weer
[ afbeelding ]
Ik sta er inderdaad niet bijquote:Op zaterdag 23 september 2023 17:17 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dat zijn toch wel de mindere users
@RamboDirk kijkt liever een serie genaamd Glory Holequote:Op zaterdag 23 september 2023 21:28 schreef KingRoland het volgende:
review deze serie volgende keer @:rambodirk
quote:Op zondag 24 september 2023 08:46 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we gaan Frans Bauer luisteren.
Je zoon is dus een soort Drenthe. Gewoon focussen op een andere positie.quote:Op zaterdag 23 september 2023 17:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze trainen op maandag sowieso in groepsverband. Op woensdag seperaat van elkaar. Het selectieteam van Onlo jr's leeftijdscategorie speelt dus hoofdklasse, jr's team zelf 2e klasse. Volgend jaar gaan ze naar een heel veld, dus dan moet dat selectieteam uitgebreid worden. Daar komt hij zeker in. Eigenlijk hoort hij er nu al in (dit zegt niet alleen een trotse vader) want er lopen gasten in dat selectieteam die daar minder in thuishoren. Enige probleem is dat de positie van Jr bij dat selectieteam bezet wordt door de beste speler van die hele leeftijdscategorie.
Bijzonder teleurstellend dat ik verplicht een ajax app moet downloadenquote:
Als ik je zie ga ik je Kankerlak noemen!quote:Op zondag 24 september 2023 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijzonder teleurstellend dat ik verplicht een ajax app moet downloaden
Hitler did not die for this
Is toch grappig. Maak er een screenshot van en stuur die naar je vrienden.quote:Op zondag 24 september 2023 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijzonder teleurstellend dat ik verplicht een ajax app moet downloaden
Hitler did not die for this
Als je talent hebt in de jeugd kun je ,sowieso op klein veld, op elke positie.quote:Op zondag 24 september 2023 10:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je zoon is dus een soort Drenthe. Gewoon focussen op een andere positie.
Het is ook erg gezellig in het Ajax topic.quote:Op zondag 24 september 2023 16:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FA @:GGMM is weer een beetje kribbig.
Leuk bad ja.quote:Op zondag 24 september 2023 16:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is ook erg gezellig in het Ajax topic.
Mooi berenklemmetje gezet @de_boswachterquote:Op zondag 24 september 2023 16:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is ook erg gezellig in het Ajax topic.
Dit is geilquote:Op zondag 24 september 2023 16:53 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, zeg het maar Biba Steijn.
[ afbeelding ]
[poll=6162]
Uiteraard nee gestemd, hier zit toch geen leven inquote:Op zondag 24 september 2023 16:53 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[poll=6162]
Dit is geen aziaatquote:Op zondag 24 september 2023 16:53 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[poll=6162]
Ik mis een optie. Derhalve niet gestemd.quote:Op zondag 24 september 2023 16:53 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[poll=6162]
Ja gaaf wel. Las het eerder vandaag ergens.quote:Op zondag 24 september 2023 19:32 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/wetensc(...)n-woestijn~ad3a6d53/
Ik lag in bed brother. Verder trieste zooi. Had liever een 0-7 gezien. Iedereen eruit flikkeren. Ik gaat weer legge. Tot merrege.quote:Op zondag 24 september 2023 18:16 schreef onlogisch het volgende:
Belangrijkere zaken; heeft @:tong80 al gereageerd????
Slaap lekker ouwe reusquote:Op zondag 24 september 2023 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lag in bed brother. Verder trieste zooi. Had liever een 0-7 gezien. Iedereen eruit flikkeren. Ik gaat weer legge. Tot merrege.
Geschoren puna genotquote:Op zondag 24 september 2023 16:53 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[poll=6162]
Dat is toch duidelijk een bericht om zijn eigen minderwaardige leven iets op te vrolijken over de rug van anderenquote:Op maandag 25 september 2023 07:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is niets van te merken als ik je bijdrage bekijk in het Ajaxtopic
quote:Op maandag 25 september 2023 07:35 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk een bericht om zijn eigen minderwaardige leven iets op te vrolijken over de rug van anderen
quote:Op maandag 25 september 2023 07:35 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk een bericht om zijn eigen minderwaardige leven iets op te vrolijken over de rug van anderen
Neequote:Op maandag 25 september 2023 09:13 schreef Zoon_John het volgende:
Is het verantwoord om twee kipcorns in de airfryer te gooien voor een wrap op de vroege ochtend?
Slavink wrap? Ik weet niet of dat werkt.quote:Op maandag 25 september 2023 09:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Ik zou het gewoon bij slavinken houden
Voor een goeie bitequote:Op maandag 25 september 2023 09:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Ik zou het gewoon bij slavinken houden
Goeiemorgen.quote:Op zondag 24 september 2023 20:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Slaap lekker ouwe reus
[ afbeelding ]
Irma Marina.quote:
Walgelijke papzakquote:Op maandag 25 september 2023 09:13 schreef Zoon_John het volgende:
Is het verantwoord om twee kipcorns in de airfryer te gooien voor een wrap op de vroege ochtend?
Ik eet het liefst warm, koud eten kan mij niet bekoren. Ik ben in een verkeerde cultuur geboren.quote:
Vroeger ( @tong80) gingen er 6 topics per dag doorheen. Nu 6 per maand met een beetje geluk.quote:Op maandag 25 september 2023 11:58 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik eet het liefst warm, koud eten kan mij niet bekoren. Ik ben in een verkeerde cultuur geboren.
De TT is wel jammerlijk, nu het geen weekend meer is.
'Recordhouder aantal posts op één dag. 4045' Je zou er zo een paar kunnen vullen in je eentje.quote:Op maandag 25 september 2023 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vroeger ( @:tong80) gingen er 6 topics per dag doorheen. Nu 6 per maand met een beetje geluk.
Ik ook. Zometeen stoofpeer, aardappelpuree, runderlapje in jus.quote:Op maandag 25 september 2023 11:58 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik eet het liefst warm, koud eten kan mij niet bekoren. Ik ben in een verkeerde cultuur geboren.
Smakelijk maat, geniet ervan smulpaap.quote:Op maandag 25 september 2023 12:00 schreef onlogisch het volgende:
Tevens is het tijd voor de lunch.
Eet smakelijk allemaal
Viesdik.quote:Op maandag 25 september 2023 12:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Zometeen stoofpeer, aardappelpuree, runderlapje in jus.
Een gedenkwaardige dag was dat.quote:Op maandag 25 september 2023 12:01 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
'Recordhouder aantal posts op één dag. 4045' Je zou er zo een paar kunnen vullen in je eentje.
Kijk eens in het Studio Voetbaltopic van gisteren. Ik werd ooit gemaand minder te posten. Zelfs na het gedoe van zondag wordt er amper meer gepost.quote:Op maandag 25 september 2023 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vroeger ( @:tong80) gingen er 6 topics per dag doorheen. Nu 6 per maand met een beetje geluk.
Dat is dan ook een enorm kutprogramma.quote:Op maandag 25 september 2023 12:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk eens in het Studio Voetbaltopic van gisteren. Ik werd ooit gemaand minder te posten. Zelfs na het gedoe van zondag wordt er amper meer gepost.
Was het 5 jaar geleden ook. Dat doet er niet toe.quote:Op maandag 25 september 2023 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is dan ook een enorm kutprogramma.
Omdat iedereen die dat keek het in het Ajax topic besprak.quote:Op maandag 25 september 2023 12:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk eens in het Studio Voetbaltopic van gisteren. Ik werd ooit gemaand minder te posten. Zelfs na het gedoe van zondag wordt er amper meer gepost.
Waar zeik ikquote:Op maandag 25 september 2023 12:06 schreef GGMM het volgende:
Ach Tong is weer aan het zeiken
Dat hij zelf de reden is dat iedereen weg is vergeten we maar even
Elk topic loop je te zeiken hoe dood het wel niet isquote:Op maandag 25 september 2023 12:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar zeik ikHou eens op me zo aan te vallen. Wat heb ik je misdaan
![]()
Valt wel mee.quote:Op maandag 25 september 2023 12:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elk topic loop je te zeiken hoe dood het wel niet is
Al tijden
Daar reageerde ik ook. Met een knipoog, omdat er vanaf gisteren 20:00 niet meer was gepost.quote:Op maandag 25 september 2023 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarvoor begon je al
En ook in het Studio Voetbal topic
Je reageerde op een post over Van Gaal ja, jij brengt zelf ter sprake hoe dood het op FOK wel niet isquote:Op maandag 25 september 2023 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar reageerde ik ook. Met een knipoog, omdat er vanaf gisteren 20:00 niet meer was gepost.
Zak in de stront.quote:Op maandag 25 september 2023 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je reageerde op een post over Van Gaal ja, jij brengt zelf ter sprake hoe dood het op FOK wel niet is
Maar blijkbaar ben je inmiddels zo ver heen dat je dingen van een uur geleden al vergeet/verkeerd herinnert, dus laat maar zitten. Succes met je gezeik verder.
Heb al een TR gezet naar een FA over een FA.quote:Op maandag 25 september 2023 12:29 schreef Oriente het volgende:
Laten we het gezellig houden boys.
@:Coco doe je werk eens
Ik ben met lunch.quote:Op maandag 25 september 2023 12:29 schreef Oriente het volgende:
Laten we het gezellig houden boys.
@:Coco doe je werk eens
Werken voor je geld!!quote:Op maandag 25 september 2023 12:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
3,5 hier al is vrijdag mijn studeerdag, dus 3.75 dan
Eet smakelijk. Wat eet je?quote:
Zo dan.quote:
linkquote:Op maandag 25 september 2023 12:49 schreef Caland het volgende:
Ik blijf maar viraal gaan op twitter
@:ggmm
Dagtaak om dat te volgen tegenwoordig zoveel posts. @tong80 , daar is niks dood, behalve Ajax zelf.quote:
Ben echt verbaasd dat men niet snapt dat een trainerswissel bij Ajax nu gewoon lood om oud ijzer is.quote:
Het is echt ongekend wat voor onzin je daar allemaal leest. Dat maakt de gestolen monsterzege wel een beetje goed.quote:Op maandag 25 september 2023 12:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ben echt verbaasd dat men niet snapt dat een trainerswissel bij Ajax nu gewoon lood om oud ijzer is.
Prima hoor als Steijn ontslagen wordt maar onder Maduro gaat het net zo kut blijven
Een deel denkt oprecht nog steeds dat ze heel goede spelers gehaald hebben.quote:Op maandag 25 september 2023 12:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is echt ongekend wat voor onzin je daar allemaal leest. Dat maakt de gestolen monsterzege wel een beetje goed.
Je zou bijna denken dat ze wel naar ervaringsdeskundigen (wij) zouden luisteren, maar nee.quote:Op maandag 25 september 2023 12:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is echt ongekend wat voor onzin je daar allemaal leest. Dat maakt de gestolen monsterzege wel een beetje goed.
Hoezo ? Weer veel Feijenoorders aan het posten?quote:
Die Forbs kan wel ballen. Maar daar blijft het ook wel bij.quote:Op maandag 25 september 2023 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Een deel denkt oprecht nog steeds dat ze heel goede spelers gehaald hebben.
4 miljoen te veel betaald voor een reservekeeper van <1M die bij elkaar nog geen 30 minuten in de 1. Bundesliga gespeeld heeft, niets mis mee.quote:Op maandag 25 september 2023 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Een deel denkt oprecht nog steeds dat ze heel goede spelers gehaald hebben.
Vol lijkenpikkers idd. Ik ben meer van het in leven blijven.quote:Op maandag 25 september 2023 12:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dagtaak om dat te volgen tegenwoordig zoveel posts. @:tong80 , daar is niks dood, behalve Ajax zelf.
Je mag daar absoluut niet de crisis vergelijken met die van Feyenoord toen.quote:Op maandag 25 september 2023 13:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze wel naar ervaringsdeskundigen (wij) zouden luisteren, maar nee.
Is dat zoquote:Op maandag 25 september 2023 13:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Je mag daar absoluut niet de crisis vergelijken met die van Feyenoord toen.
Idd. Bij Ajax is deze crisis een incident, Feijenoord leeft van crisis naar crisis.quote:Op maandag 25 september 2023 13:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Je mag daar absoluut niet de crisis vergelijken met die van Feyenoord toen.
Welke crisis heeft Feyenoord nu momenteel dan?quote:Op maandag 25 september 2023 13:05 schreef tong80 het volgende:
Feijenoord leeft van crisis naar crisis.
Voor hoeveel geld ze Santi en Hancko moeten gaan verkopen volgende zomerquote:Op maandag 25 september 2023 13:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Welke crisis heeft Feyenoord nu momenteel dan?
Daarom zeg ik: 'Bij Ajax is deze crisis een incident,' Bij Feijenoord is deze periode uitzonderlijk. Geniet ervan. Nu het nog kan.quote:Op maandag 25 september 2023 13:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Welke crisis heeft Feyenoord nu momenteel dan?
quote:
quote:Op zondag 24 september 2023 22:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat een onzin, 15 jaar geleden was Feyenoord praktisch failliet en moesten ze daarna door Pimmetje Blokland financieel worden gered, anders was de boel daar opgeheven. Daar komt bij dat Feyenoord toen al bijna tien jaar geen kampioen was geworden en Ajax heeft de afgelopen vijf jaar wel drie keer het kampioenschap gepakt. Kortom, de crisis van Ajax is in geen enkel opzicht te vergelijken met die van Feyenoord.
Geert wegquote:Op maandag 25 september 2023 13:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Voor hoeveel geld ze Santi en Hancko moeten gaan verkopen volgende zomer
Posts van Shreyas sla ik eigenlijk altijd over als ze meer dan één zin bevatten. (ook nu weer)quote:
Die post of die user?quote:Op maandag 25 september 2023 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Shreyas, die telt niet vind ik.
Je noemt mij viesdikquote:Op maandag 25 september 2023 13:27 schreef Zoon_John het volgende:
Te veel gegeten, buikpijn. Lekker nasi met saté en boontjes.
Eerst lees ik dit om 06:00, nu begin je gewoon weer.quote:Op maandag 25 september 2023 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geert weg
Hancko weg
Santi weg
Arend Martijn weg
Onze crisis begint vanaf juni'24
Zet 16-23 oktober in je (virtuele) agenda!quote:Op maandag 25 september 2023 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eerst lees ik dit om 06:00, nu begin je gewoon weer.Kom, vertel wat leukers op deze zonnige maandag.
Is dit Neef_wuppie ofzoquote:Op maandag 25 september 2023 13:27 schreef Zoon_John het volgende:
Te veel gegeten, buikpijn. Lekker nasi met saté en boontjes.
Ik leg m’n parkerpen net neer.quote:Op maandag 25 september 2023 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zet 16-23 oktober in je (virtuele) agenda!
Het is dat je dat nu zegt anders was het me nooit opgevallen.quote:Op maandag 25 september 2023 13:46 schreef vrijgevochten het volgende:
Niek is er echt weinig boys
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 september 2023 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is dat je dat nu zegt anders was het me nooit opgevallen.
Dit weekend een proefexamen gedaan en een 6,2 gehaald (echte examen is pas in november)quote:Op maandag 25 september 2023 13:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en jij bent natuurlijk druk met de studie
erg mooi!quote:Op maandag 25 september 2023 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit weekend een proefexamen gedaan en een 6,2 gehaald (echte examen is pas in november)
Ik ben bijzonder lekker bezig!
quote:Op maandag 25 september 2023 13:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Graag nog even je foto met Viola Holt.
Hij is druk met Tong.quote:Op maandag 25 september 2023 13:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en jij bent natuurlijk druk met de studie
Nog minder dan de middenmootquote:Op maandag 25 september 2023 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit weekend een proefexamen gedaan en een 6,2 gehaald (echte examen is pas in november)
Ik ben bijzonder lekker bezig!
Ik ben 35 jaar ouder en 60 jaar wijzer. Truste.quote:Op maandag 25 september 2023 14:01 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hij is toch niet een vaderfiguur die je al die tijd gemist hebt he
yoquote:Op maandag 25 september 2023 14:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben 35 jaar ouder en 60 jaar wijzer. Truste.
Slaap lekker.quote:Op maandag 25 september 2023 14:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben 35 jaar ouder en 60 jaar wijzer. Truste.
Geniet van de hamsters.quote:
Die grote amazing orientel is maandag dichtquote:Op maandag 25 september 2023 15:31 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik had bij jou verwacht dat je op zijn minst naar de Amazing Oriental ging.
Nederlandse soft porno over triootjes met meiden uit de bijlmer.quote:Op maandag 25 september 2023 16:11 schreef KingRoland het volgende:
Of europese meuk, niet kijken meer
Eerlijk gezegd vermaak ik me prima.quote:Op maandag 25 september 2023 16:37 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM krijgt een oorwassing van verschillende users in het Ajax-topic vanwege een domme post.
Het is zeker genieten maat. In beide topicsquote:Op maandag 25 september 2023 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vermaak ik me prima.
Dat "boehoe het gaat niet zoals wij willen terwijl we heel boos zijn" vind ik echt schitterend.
Het is hard werken om alles bij te lezen. En tussendoor lachen.quote:Op maandag 25 september 2023 16:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is zeker genieten maat. In beide topics
Een oorwassing? Jezus. 1920 belde.quote:Op maandag 25 september 2023 16:37 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM krijgt een oorwassing van verschillende users in het Ajax-topic vanwege een domme post.
Ik had ook voor 'een paar mokerharde kankerklappen' kunnen kiezen.quote:Op maandag 25 september 2023 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een oorwassing? Jezus. 1920 belde.
Moderator @onlogisch blijkt een hele degelijke en klassieke man te zijn.quote:Op maandag 25 september 2023 16:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had ook voor 'een paar mokerharde kankerklappen' kunnen kiezen.
Maar ik vond een oorwassing wat netter
quote:Op maandag 25 september 2023 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moderator @:onlogisch blijkt een hele degelijke en klassieke man te zijn.
Hij is tenminste iemand die nadenkt voordat hij iets post, daar kunnen heel veel gasten niet aan tippen.quote:Op maandag 25 september 2023 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moderator @:onlogisch blijkt een hele degelijke en klassieke man te zijn.
Je kijkt het hele oeuvre van vrouwenfilms op Netflix. Je staat genoteerd als lekker huisvrouwtje.quote:Op maandag 25 september 2023 19:30 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg nu de advertenties voor @:pisces29 te zien. Erg onhandig.
ik volg marlies op instaquote:Op maandag 25 september 2023 19:30 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Volgt ze jou ook?quote:
Ik wil jou adviseren je PhD in Seoul te doen.quote:Op maandag 25 september 2023 21:02 schreef KingRoland het volgende:
@:rambodirk @:3rr0r @:oriente
check deze scene
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 25 september 2023 21:02 schreef KingRoland het volgende:
@:rambodirk @:3rr0r @:oriente
check deze scene
Doe nou niet alsof het raar is dat het algoritme hierop uitkomt bij jou.quote:Op maandag 25 september 2023 19:30 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Je zult altijd wel een beetje de joker blijven van het Feyenoord-topic.quote:Op maandag 25 september 2023 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik word door mijn forumvrienden in een vormcrisis gedrukt.
Ik ga maar slapen
Maar je framet mij.quote:Op maandag 25 september 2023 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zult altijd wel een beetje de joker blijven van het Feyenoord-topic.
Daarom ben je ook mijn favoriete user! Slaap lekker beste vriend Dombo en droom zacht over Lingr.
Slaap lekker.quote:Op maandag 25 september 2023 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga maar slapen
feyenoordtopic is altijd een ijskoud badquote:Op maandag 25 september 2023 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga maar slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |