Gaan die de catering verzorgen?quote:Op vrijdag 22 september 2023 17:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En er schijnt ook nog wat te spelen met Kale en Kokkie maar daar wilde ze nog niet op in gaan.

Ik weet niet wie wie is maar eentje runt een restaurant en het is daar niet te vreten.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaan die de catering verzorgen?

De aarde is rondquote:Op vrijdag 22 september 2023 15:16 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
De rest uit die persco zijn alleen maar open deuren.

In Crooswijk pleurt men hun pan bamie uit het raam.quote:

Das allemaal leuk en aardig, maar Gorter ging donderdag ook niet helemaal vrijuit, dus als deze spelletjes leiden tot puntverlies omdat de beste niet speelt mag Steijn gewoon ff normaal gaan doen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 15:28 schreef KlapMongeaul het volgende:
MauriceGOD geeft Mislinrat een dikke vinger
https://www.voetbalprimeu(...)p-op-te-stellen.html

Omdat de duurste niet speelt bedoel je? En wie zegt dat hij zo geweldig is?quote:Op zaterdag 23 september 2023 15:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das allemaal leuk en aardig, maar Gorter ging donderdag ook niet helemaal vrijuit, dus als deze spelletjes leiden tot puntverlies omdat de beste niet speelt mag Steijn gewoon ff normaal gaan doen.

Lol dat stukje in Rotterdam wonen alleen maar de echte Rotterdammersquote:Op zaterdag 23 september 2023 10:04 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
In Crooswijk pleurt men hun pan bamie uit het raam.
Hiiieeeerrr.

De uitleg van Steijn is logisch. Lekker zo laten staan.quote:Op zaterdag 23 september 2023 15:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das allemaal leuk en aardig, maar Gorter ging donderdag ook niet helemaal vrijuit, dus als deze spelletjes leiden tot puntverlies omdat de beste niet speelt mag Steijn gewoon ff normaal gaan doen.

Waar zeg ik dat het de duurste moet spelen? Ik zeg dat er geen spelletjes moeten worden gespeeld en dat de beste altijd moet spelen. Als Steijn Ramaj niet wil opstellen puur en alleen omdat hij uit de stal van Mislintat komt dan is niemand in het belang van Ajax bezig, ik verwacht dat Ramaj gewoon objectief wordt beoordeeld. Zeg ik dat hij perse moet spelen? Nee.quote:Op zaterdag 23 september 2023 16:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Omdat de duurste niet speelt bedoel je? En wie zegt dat hij zo geweldig is?

En had ook weer een heel aantal heel goede reddingen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 15:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]

En waar staat dat Steijn hem niet objectief beoordeeld?quote:Op zaterdag 23 september 2023 17:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het de duurste moet spelen? Ik zeg dat er geen spelletjes moeten worden gespeeld en dat de beste altijd moet spelen. Als Steijn Ramaj niet wil opstellen puur en alleen omdat hij uit de stal van Mislintat komt dan is niemand in het belang van Ajax bezig, ik verwacht dat Ramaj gewoon objectief wordt beoordeeld. Zeg ik dat hij perse moet spelen? Nee.

dat wordt toch ook niet beweerd? Er staat ALS..quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En waar staat dat Steijn hem niet objectief beoordeeld?

Dat beweer ik niet. Ik zeg ALS blijkt dat Steijn dit alleen maar doet om Mislintat dwars te zitten, dan is dat een kwalijke zaak. Dan kan je wel heel leuk posten dat Steijn DE MIDDELVINGER geeft aan Mislintat, het helpt de club niet vooruit.quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En waar staat dat Steijn hem niet objectief beoordeeld?

Als… dat zegt genoeg.quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet. Ik zeg ALS blijkt dat Steijn dit alleen maar doet om Mislintat dwars te zitten, dan is dat een kwalijke zaak. Dan kan je wel heel leuk posten dat Steijn DE MIDDELVINGER geeft aan Mislintat, het helpt de club niet vooruit.

Sven zit zichzelf al genoeg dwars door Steijn zelf aan te trekken terwijl die als Arie van Eijdengod ontslagbrieven schrijft voor dezelfde trainer . En dat binnen 3 maanden lolquote:Op zaterdag 23 september 2023 18:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet. Ik zeg ALS blijkt dat Steijn dit alleen maar doet om Mislintat dwars te zitten, dan is dat een kwalijke zaak. Dan kan je wel heel leuk posten dat Steijn DE MIDDELVINGER geeft aan Mislintat, het helpt de club niet vooruit.

Daarom zeg ik ookquote:Op zaterdag 23 september 2023 18:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sven zit zichzelf al genoeg dwars door Steijn zelf aan te trekken terwijl die als Arie van Eijdengod ontslagbrieven schrijft voor dezelfde trainer . En dat binnen 3 maanden lol

Mislintat gaat voor een plek in de suptop.quote:

quote:

Nee heb je, ja kan je krijgen, zo sta ik er een beetje in, normaliter zou ik op basis van wat ik van Feyenoord heb gezien afgelopen dinsdag zeggen dat 3 punten geen probleem zouden moeten zijn, ook gezien de klassieker traditie maar dit Ajax is zo onnauwkeurig en onrustig dus het kan alleen maar meevallen.quote:Op zondag 24 september 2023 10:34 schreef manny het volgende:
Inzakken, drie snelle mannen voorin. Slim de lange bal hanteren, en dat centrum afstraffen. Die backs graag wat spelregels meegeven over wanneer je gaat, en wanneer vooral niet.
Mijn God, dat je dit over Ajax moet zeggen. Maar als ze hoog druk gaan zetten worden ze compleet weggespeeld vanmiddag.

Heb je ook naar Ajax gekeken de afgelopen 12 maanden?quote:Op zondag 24 september 2023 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee heb je, ja kan je krijgen, zo sta ik er een beetje in, normaliter zou ik op basis van wat ik van Feyenoord heb gezien afgelopen dinsdag zeggen dat 3 punten geen probleem zouden moeten zijn, ook gezien de klassieker traditie maar dit Ajax is zo onnauwkeurig en onrustig dus het kan alleen maar meevallen.

Lezen is moeilijk hè? Als je alles dikdrukt zou je het misschien kunnen ontdekken.quote:Op zondag 24 september 2023 11:01 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Heb je ook naar Ajax gekeken de afgelopen 12 maanden?

quote:Op zaterdag 23 september 2023 15:28 schreef KlapMongeaul het volgende:
MauriceGOD geeft Mislinrat een dikke vinger
https://www.voetbalprimeu(...)p-op-te-stellen.html

Ik zal voortaan mijn betjes plaatsen obv jouw onderbuikgevoel.quote:Op zondag 24 september 2023 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk hè? Als je alles dikdrukt zou je het misschien kunnen ontdekken.

En dat siert Steijn.quote:Op zondag 24 september 2023 11:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
Wat een soap joh. Compleet krankzinnig natuurlijk als een TD z’n eigen aankopen gaat zitten pushen. Anderzijds is Gorter matig / wisselvallig genoeg dat je je ook nog wel in kunt denken dat Steijn hem daadwerkelijk alleen opstelt om die mof te zieken.

om vervolgens te gaan suppenquote:Op zondag 24 september 2023 11:25 schreef BobW het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)tm_campaign=whatsapp

Die had donderdag al een dikke wang dus was te verwachten.quote:Op zondag 24 september 2023 11:25 schreef BobW het volgende:
Het houdt niet op.
Bergwijn onstoken verstandkies
Gorter; Gaaei, Sutalo, Hato, Sosa; Van den Boomen, Taylor, Vos; Forbs, Brobbey, Berghuis.

Ik vond Vos best goed invallen maar meteen basis vind ik dan weer wat overdreven.quote:Op zondag 24 september 2023 11:35 schreef RipCity het volgende:
Die opstelling was in een ander jaar gewoon Jong Ajax met wat dispensatiespelers

Hm vd Boomen. Ik weet niet of dat nou zo'n succes gaat worden. Had denk voor Tahirovic gekozen, maar vooruit, het is wat het is.quote:Op zondag 24 september 2023 11:25 schreef BobW het volgende:
Het houdt niet op.
Gorter; Gaaei, Sutalo, Hato, Sosa; Van den Boomen, Taylor, Vos; Forbs, Brobbey, Berghuis.

Benieuwd naar de combi Mislintat, Van Seumeren en Hyballa.quote:Op zondag 24 september 2023 11:25 schreef BobW het volgende:
Het houdt niet op.

Ik zou niet kunnen geloven dat misluktwat steijn gaat ontslaan in de positie waarin hij zelf bevindtquote:Op zondag 24 september 2023 11:25 schreef BobW het volgende:
Het houdt niet op.

Bergwijn er uit word je natuurlijk alleen maar beter op.quote:Op zondag 24 september 2023 11:25 schreef BobW het volgende:
Het houdt niet op.

Niet helemaal eens, Forbs gaat meer buitenom omdat hij linksbenig is dan heb je minder aan Sosa.quote:Op zondag 24 september 2023 11:40 schreef Wertha het volgende:
Geen Bergwijn is niet zo erg. Verder is het een logische opstelling.

Ligt waarschijnlijk in bed PlayStation te spelenquote:Op zondag 24 september 2023 11:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik geloof niet dat Bergwijn iets heeft
die wil gewoon niet spelen na al dat gelul over hem

Rotterdamquote:Op zondag 24 september 2023 11:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk in bed PlayStation te spelen

quote:Op zondag 24 september 2023 11:50 schreef Tjacka het volgende:
Pakken die klootzakken!
90 minuten lang!

Nounounounou NOUquote:Op zondag 24 september 2023 11:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rotterdam
Kankerstad
In de oorlog
Lag je plat

quote:Op zondag 24 september 2023 11:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rotterdam
Kankerstad
In de oorlog
Lag je plat

Amsterdam jodensteeg in de oorlog liep je leegquote:Op zondag 24 september 2023 11:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rotterdam
Flopstad
In de oorlog
Lag je plat

zei je moeder ook vannachtquote:Op zondag 24 september 2023 12:01 schreef bbuddybb het volgende:
Tjacka is toch wel een van de gebruikers op dit forum met een bijzonder laag IQ.

Life of YvonneMikequote:Op zondag 24 september 2023 11:54 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
De Telegraaf is weer heerlijk aan het stoken. D-Day genot.

Ik kan er meerdere benoemen die dat winnen, niet in positieve zin. Hint, geen Ajacieden (behalve klaas dan)quote:Op zondag 24 september 2023 12:01 schreef bbuddybb het volgende:
Tjacka is toch wel een van de gebruikers op dit forum met een bijzonder laag IQ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |