SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Berghuis was trouwens chef slordige passes gisteren, dat mag hem niet overkomen.quote:
ja kan dus echt alle kanten op. Voor mijn gevoel (pure onderbuik) was aek de "zwakke" broeder hier maar die vlieger gaat (niet gekeken verder gisteren) kennelijk niet opquote:Op vrijdag 22 september 2023 10:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel lekker overigens dat Brighton heeft verloren, kan op die manier een echte rommelpoule worden waarbij wij onszelf zomaar naar de volgende ronde kunnen rommelen.
Naar mijn idee kan je beter eentje hebben die alles wint en dan kan je rommelen tegen de anderen. Nu heeft AEK wellicht bonuspunten gepaktquote:Op vrijdag 22 september 2023 10:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel lekker overigens dat Brighton heeft verloren, kan op die manier een echte rommelpoule worden waarbij wij onszelf zomaar naar de volgende ronde kunnen rommelen.
Als je zo blijft spelen als gisteravond ga je in elk geval veel te veel goals slikken. Zeker Europees.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Naar mijn idee kan je beter eentje hebben die alles wint en dan kan je rommelen tegen de anderen. Nu heeft AEK wellicht bonuspunten gepakt
Tahirovic was nog een slagje erger, maar dat is mede een kwestie van finetuning ook aan de ontvangers kant, al werden sommige ballen wel heel vreemd gegeven, ook door Hato.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Berghuis was trouwens chef slordige passes gisteren, dat mag hem niet overkomen.
Van de goat himselfquote:Op vrijdag 22 september 2023 11:03 schreef TweedeKlum het volgende:
TT moet eigenlijk geitenkaas zijn, #neverforget.
Aan alles zie je onwennigheid. Ook die geitenkaas komt daardoor. Het is al vaker gezegd, maar dit zijn typisch van die dingen die je normaal gesproken in de voorbereiding ziet. Het kan best wat worden, alleen is de vraag hoe lang dat gaat duren. Denk nog steeds dat een trainer met meer ervaring bij topclubs de boel sneller op de rit heeft dan Steijn.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tahirovic was nog een slagje erger, maar dat is mede een kwestie van finetuning ook aan de ontvangers kant, al werden sommige ballen wel heel vreemd gegeven, ook door Hato.
Forbs en Vos in de basis. Daarnaast zou ik Brobbey vervangen voor die Georgiër. Brobbey heeft genoeg mogen ploeterenquote:Op vrijdag 22 september 2023 11:16 schreef dimmak het volgende:
Ik ben in ieder geval blij met die goede pot van Forbs. Maurice moet uit de pot van gister toch wel wat aanknopingspunten kunnen vinden.
Een en twee hangen ook heel nauw samen, als je net een verkeerde pass verstuurd op het moment dat een of zoals gisteren beide backs uit positie zijn wordt het heel lastig.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:25 schreef Scorpie het volgende:
- Slordige passing moet eruit
- Rest verdediging moet op orde zijn
- Kansen benutten
Belangrijkste zaken om nu aan te werken.
Dat was vorig jaar ook al een probleem, hij speelt met heel veel risico, maar daarmee werk je de omschakeling wel in de hand ja.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Berghuis was trouwens chef slordige passes gisteren, dat mag hem niet overkomen.
Daarom niet op 10 maar dat zeg ik ook al een tijd, die trainers lezen helaas niet mee hier anders speelde Ajax nu wel in de CL.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook al een probleem, hij speelt met heel veel risico, maar daarmee werk je de omschakeling wel in de hand ja.
Ik zag ook centrale verdedigers die de bal zomaar in de voeten schoven bij middenvelders van Marseille. Als je opbouw dan ff niet loopt peer de bal dan maar gewoon hard naar voren en probeer op de helft van de tegenstander een duel te winnen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een en twee hangen ook heel nauw samen, als je net een verkeerde pass verstuurd op het moment dat een of zoals gisteren beide backs uit positie zijn wordt het heel lastig.
Steijn gaf ook al aan dat er afspraken zijn en een betere afstemming nodig is dat niet beide backs tegelijkertijd naar voren stormen.
Dames en heren: de trainer van Ajax.quote:'Ik weet dat we twaalfde staan, maar we zijn nog steeds Ajax', aldus Steijn, die wel degelijk vindt dat Ajax kan winnen van dit Feyenoord. 'Dat had tegen Marseille ook gekund, maar ik heb heel veel vertrouwen in deze mannen. We zullen voor de winst gaan in een wedstrijd in de Arena, maar je moet reëel blijven. Als er niet meer in zit dan een gelijkspel, moet je daar misschien genoegen mee nemen.'
Precies dit jaquote:Op vrijdag 22 september 2023 11:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zag ook centrale verdedigers die de bal zomaar in de voeten schoven bij middenvelders van Marseille. Als je opbouw dan ff niet loopt peer de bal dan maar gewoon hard naar voren en probeer op de helft van de tegenstander een duel te winnen.
Tsja eigenlijk is het nooit goed. De uitspraken van Downy Sjonnie toen rondom de Klassieker waren ook niet bepaald handigquote:Op vrijdag 22 september 2023 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dames en heren: de trainer van Ajax.
Ik heb al enkele weken het idee dat ik opeens in een soort twilightzone ben beland waarin Ajax het Feyenoord van onder Mario Been is geworden.quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja eigenlijk is het nooit goed. De uitspraken van Downy Sjonnie toen rondom de Klassieker waren ook niet bepaald handig
Dit zou inderdaad interessant zijn om te zien. Wellicht dat je zo ook wat meer voetbal in de ploeg kan krijgen. Brobbey is vooral afwachten en sleuren in de fysieke duels om soms een te kaatsen, maar het voegt voetballend verder niet veel toe.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:26 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Forbs en Vos in de basis. Daarnaast zou ik Brobbey vervangen voor die Georgiër. Brobbey heeft genoeg mogen ploeteren
Als hij zegt dat we gaan winnen -> arrogantquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja eigenlijk is het nooit goed. De uitspraken van Downy Sjonnie toen rondom de Klassieker waren ook niet bepaald handig
Bergwijn volgens mijquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:04 schreef HowardRoark het volgende:
Wie stond er nu verkeerd bij die 2-1? Dat was wel een opvallende situatie, ineens een enorm gat in de verdediging. Of de verdediging staat fout of het middenveld functioneert daar totaal niet.
[..]
Dit zou inderdaad interessant zijn om te zien. Wellicht dat je zo ook wat meer voetbal in de ploeg kan krijgen. Brobbey is vooral afwachten en sleuren in de fysieke duels om soms een te kaatsen, maar het voegt voetballend verder niet veel toe.
Dat is eerder ongunstig Hans. Nu gaan ze het tegen Ajax wel serieus nemen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Denk dat Sutalo wel goed komt die kan echt wel wat. Snap sinds gisteren wel waarom Rensch altijd speelt.quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:10 schreef HowardRoark het volgende:
Van wat ik heb gezien was Sutalo ook matig hoor, maar dat zal vooral een gebrek aan vertrouwen zijn. Zou wel hilarisch zijn als Ajax gewoon uiteindelijk gaat spelen met die Turk voor Sutalo, Rensch voor Gaaie, Vos voor Tahirovic en die Noor en wie weet dat Misehouy zich ergens nog kan bewijzen.
De nieuwe Pirlo las ik hier, geen grap .quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:44 schreef PicoMMP het volgende:
Tahirovic, v.d. Boomen en Akpom kunnen er sowieso heel weinig van
Ik heb vd Boomen hier een paar weken terug een poor man's Hans Vanaken genoemd, dat was misschien wat te optimistisch.quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:00 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
De nieuwe Pirlo las ik hier, geen grap .
Laat @Alaphilippe_ met rust.quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:00 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
De nieuwe Pirlo las ik hier, geen grap .
Realistisch ben ik zeker, en dat is niet mee gaan in doemscenarios' die nog nergens op gebaseerd zijn en enkel op onderbuikgevoel zoals puntenverlies in de de eerste seizoenshelft, dat kun je nog niet weten. We spelen niet alleen, andere ploegen kunnen ook punten laten liggen, dat lijkt me evident.quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:04 schreef Intint het volgende:
Ik ben niet ontevreden. We zijn niet afgegaan.
We moeten gewoon realistisch zijn. Titel gaat hem niet worden, daar gaan we in de eerste seizoenshelft te veel punten voor verliezen. Hopelijk raakt dit team nog wat op elkaar ingespeeld en dan hoeven we qua kwaliteit in de tweede seizoenshelft niet onder te doen voor PSV en Feyenoord. Zorgen dat je derde wordt en wie weet komen we nog wel een ronde verder in de EL.
We hebben de afgelopen jaren aardig wat goede spelers gehad en de enige die daarvan direct overtuigde was Tadic.
Forbs was goed he.quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Realistisch ben ik zeker, en dat is niet mee gaan in doemscenarios' die nog nergens op gebaseerd zijn en enkel op onderbuikgevoel zoals puntenverlies in de de eerste seizoenshelft, dat kun je nog niet weten. We spelen niet alleen, andere ploegen kunnen ook punten laten liggen, dat lijkt me evident.
Dat zijn per definitie de spelers die dat moeten bewaken inderdaad.quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:29 schreef Wotte het volgende:
Overigens menen dat de restverdediging na een omschakelmoment vanuit het middenveld moet komen![]()
![]()
![]()
Jezus
Nee.quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn per definitie de spelers die dat moeten bewaken inderdaad.
Nou, ja.quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:29 schreef Wotte het volgende:
Overigens menen dat de restverdediging na een omschakelmoment vanuit het middenveld moet komen![]()
![]()
![]()
Jezus
Is die zo slecht?quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb vd Boomen hier een paar weken terug een poor man's Hans Vanaken genoemd, dat was misschien wat te optimistisch.
Oogt wat houterig en traag maar een prima all round middenvelder die bij Brugge vele hoogtepunten heeft beleefd.quote:
Nee bedoelde Brancoquote:Op vrijdag 22 september 2023 13:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Oogt wat houterig en traag maar een prima all round middenvelder die bij Brugge vele hoogtepunten heeft beleefd.
Ik denk daadwerkelijk dat hij een mindere Hans Vanaken is (dat betekent overigens niet dat hij hemeltergend slecht zou zijn, alleen dat het origineel nooit verder gekomen is dan Club).quote:
Nee maar er is wel verband tussen die twee. Als de onderlinge afstanden kilometers groot zijn en je aan de bal totaal geen rekening houdt met je restverdediging zoals bij Ajax kan je ook nooit counterpressen (ik noem het counterpressen omdat Arend Martijn het ook zo noemt, ter info).quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:49 schreef -XOR- het volgende:
Restverdediging is overigens de nieuwe gegenpresse?
DIt vind ik op zich wel begrijpelijk vanuit zijn oogpunt trouwens. Hij moet er eerst voor zorgen niet ontslagen te worden of alle vertrouwen kwijt te spelen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 14:14 schreef DeeBee het volgende:
Degradatietrainertje tekent alweer voor een puntje
Ajax underdog tegen Feyenoord: 'Genoegen nemen met gelijkspel, zou kunnen' - https://nos.nl/l/2491405
dat staat er toch niet trolquote:Op vrijdag 22 september 2023 14:14 schreef DeeBee het volgende:
Degradatietrainertje tekent alweer voor een puntje
Ajax underdog tegen Feyenoord: 'Genoegen nemen met gelijkspel, zou kunnen' - https://nos.nl/l/2491405
Ik weet niet wat jullie onder restverdediging verstaan hoor maar het is simpelweg ten alle tijden een overtal houden ten opzichte van de voorin hangende spelers van tegenstander. Dit om er voor te waken dat zodra er balverlies is dat er voldoende spelers achter de bal staan bij het omschakelmoment.quote:
Ja hij klinkt gewoon realistisch.quote:Op vrijdag 22 september 2023 14:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
DIt vind ik op zich wel begrijpelijk vanuit zijn oogpunt trouwens. Hij moet er eerst voor zorgen niet ontslagen te worden of alle vertrouwen kwijt te spelen.
Het probleem bij Ajax is dat in de opbouw iedereen als kippen zonder kop naar voren rent, zowel de middenvelders als de backs, waardoor bij een onderschepte pass direct een overtalsituatie ontstaat. Idealiter heb je iemand op het middenveld staan die ervoor zorgt dat dit níét gebeurt.quote:Op vrijdag 22 september 2023 14:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jullie onder restverdediging verstaan hoor maar het is simpelweg ten alle tijden een overtal houden ten opzichte van de voorin hangende spelers van tegenstander. Dit om er voor te waken dat zodra er balverlies is dat er voldoende spelers achter de bal staan bij het omschakelmoment.
Idealiter heb je je middenvelders niet achter de bal staan bij het opbouwen.
De rest uit die persco zijn alleen maar open deuren.quote:
Ja wat verwachten we danquote:Op vrijdag 22 september 2023 15:16 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
De rest uit die persco zijn alleen maar open deuren.
Als er niet meer in zit dat een gelijkspel, moet je voor het punt gaan.
En dat soort teksten.
het hele voetbalgebeuren is 1 en al open deuren intrappenquote:Op vrijdag 22 september 2023 15:16 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Als er niet meer in zit dat een gelijkspel, moet je voor het punt gaan.
En dat soort teksten.
Bij Feyenoord persco's niet zo last van hoor.quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:57 schreef Malavita het volgende:
[..]
het hele voetbalgebeuren is 1 en al open deuren intrappen![]()
wat jij wiltquote:Op vrijdag 22 september 2023 16:13 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Bij Feyenoord persco's niet zo last van hoor.
Hoop dat hij snel weg isquote:Op vrijdag 22 september 2023 17:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
miskoopwat is weer wat op het spoor
r
saucijzenbroodjes van kwekkeboom?quote:
Yep, ze wilde geen reclame maken natuurlijk, maar uiteraard Kwekkeboom.quote:Op vrijdag 22 september 2023 17:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
saucijzenbroodjes van kwekkeboom?
Je hebt geen zin in het leven dat je dit doet?quote:Op vrijdag 22 september 2023 17:38 schreef freaky40 het volgende:
Beide podcasts weer beluisterd, Kale en Kokkie en Branie. Spot on.
Kejeeee wil weer een functie jaaaaaquote:
Hardop gelachen. Ga jij vooral die persconferenties bekijken op je bureaustoel. Niveau en inhoud is ver te zoeken.quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:13 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Bij Feyenoord persco's niet zo last van hoor.
Het probleem ligt 'm in de backs als er eentje achter de bal blijft de centrale verdediger de zijkant van de opkomende back afdekt. Sta je op zijn minst 1 op 1.quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het probleem bij Ajax is dat in de opbouw iedereen als kippen zonder kop naar voren rent, zowel de middenvelders als de backs, waardoor bij een onderschepte pass direct een overtalsituatie ontstaat. Idealiter heb je iemand op het middenveld staan die ervoor zorgt dat dit níét gebeurt.
En er schijnt ook nog wat te spelen met Kale en Kokkie maar daar wilde ze nog niet op in gaan.quote:Op vrijdag 22 september 2023 17:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kejeeee wil weer een functie jaaaaa
Stiekem liggen ze met elkaar in een waterbedquote:Op vrijdag 22 september 2023 17:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En er schijnt ook nog wat te spelen met Kale en Kokkie maar daar wilde ze nog niet op in gaan.
Gaan die de catering verzorgen?quote:Op vrijdag 22 september 2023 17:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En er schijnt ook nog wat te spelen met Kale en Kokkie maar daar wilde ze nog niet op in gaan.
Ik weet niet wie wie is maar eentje runt een restaurant en het is daar niet te vreten.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaan die de catering verzorgen?
De aarde is rondquote:Op vrijdag 22 september 2023 15:16 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
In Crooswijk pleurt men hun pan bamie uit het raam.quote:
Das allemaal leuk en aardig, maar Gorter ging donderdag ook niet helemaal vrijuit, dus als deze spelletjes leiden tot puntverlies omdat de beste niet speelt mag Steijn gewoon ff normaal gaan doen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 15:28 schreef KlapMongeaul het volgende:
MauriceGOD geeft Mislinrat een dikke vinger
https://www.voetbalprimeu(...)p-op-te-stellen.html
Omdat de duurste niet speelt bedoel je? En wie zegt dat hij zo geweldig is?quote:Op zaterdag 23 september 2023 15:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das allemaal leuk en aardig, maar Gorter ging donderdag ook niet helemaal vrijuit, dus als deze spelletjes leiden tot puntverlies omdat de beste niet speelt mag Steijn gewoon ff normaal gaan doen.
Lol dat stukje in Rotterdam wonen alleen maar de echte Rotterdammersquote:Op zaterdag 23 september 2023 10:04 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
In Crooswijk pleurt men hun pan bamie uit het raam.
Hiiieeeerrr.
De uitleg van Steijn is logisch. Lekker zo laten staan.quote:Op zaterdag 23 september 2023 15:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das allemaal leuk en aardig, maar Gorter ging donderdag ook niet helemaal vrijuit, dus als deze spelletjes leiden tot puntverlies omdat de beste niet speelt mag Steijn gewoon ff normaal gaan doen.
Waar zeg ik dat het de duurste moet spelen? Ik zeg dat er geen spelletjes moeten worden gespeeld en dat de beste altijd moet spelen. Als Steijn Ramaj niet wil opstellen puur en alleen omdat hij uit de stal van Mislintat komt dan is niemand in het belang van Ajax bezig, ik verwacht dat Ramaj gewoon objectief wordt beoordeeld. Zeg ik dat hij perse moet spelen? Nee.quote:Op zaterdag 23 september 2023 16:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Omdat de duurste niet speelt bedoel je? En wie zegt dat hij zo geweldig is?
En had ook weer een heel aantal heel goede reddingen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 15:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En waar staat dat Steijn hem niet objectief beoordeeld?quote:Op zaterdag 23 september 2023 17:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het de duurste moet spelen? Ik zeg dat er geen spelletjes moeten worden gespeeld en dat de beste altijd moet spelen. Als Steijn Ramaj niet wil opstellen puur en alleen omdat hij uit de stal van Mislintat komt dan is niemand in het belang van Ajax bezig, ik verwacht dat Ramaj gewoon objectief wordt beoordeeld. Zeg ik dat hij perse moet spelen? Nee.
dat wordt toch ook niet beweerd? Er staat ALS..quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En waar staat dat Steijn hem niet objectief beoordeeld?
Dat beweer ik niet. Ik zeg ALS blijkt dat Steijn dit alleen maar doet om Mislintat dwars te zitten, dan is dat een kwalijke zaak. Dan kan je wel heel leuk posten dat Steijn DE MIDDELVINGER geeft aan Mislintat, het helpt de club niet vooruit.quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En waar staat dat Steijn hem niet objectief beoordeeld?
Als… dat zegt genoeg.quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet. Ik zeg ALS blijkt dat Steijn dit alleen maar doet om Mislintat dwars te zitten, dan is dat een kwalijke zaak. Dan kan je wel heel leuk posten dat Steijn DE MIDDELVINGER geeft aan Mislintat, het helpt de club niet vooruit.
Sven zit zichzelf al genoeg dwars door Steijn zelf aan te trekken terwijl die als Arie van Eijdengod ontslagbrieven schrijft voor dezelfde trainer . En dat binnen 3 maanden lolquote:Op zaterdag 23 september 2023 18:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet. Ik zeg ALS blijkt dat Steijn dit alleen maar doet om Mislintat dwars te zitten, dan is dat een kwalijke zaak. Dan kan je wel heel leuk posten dat Steijn DE MIDDELVINGER geeft aan Mislintat, het helpt de club niet vooruit.
Daarom zeg ik ookquote:Op zaterdag 23 september 2023 18:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sven zit zichzelf al genoeg dwars door Steijn zelf aan te trekken terwijl die als Arie van Eijdengod ontslagbrieven schrijft voor dezelfde trainer . En dat binnen 3 maanden lol
Mislintat gaat voor een plek in de suptop.quote:
quote:
Nee heb je, ja kan je krijgen, zo sta ik er een beetje in, normaliter zou ik op basis van wat ik van Feyenoord heb gezien afgelopen dinsdag zeggen dat 3 punten geen probleem zouden moeten zijn, ook gezien de klassieker traditie maar dit Ajax is zo onnauwkeurig en onrustig dus het kan alleen maar meevallen.quote:Op zondag 24 september 2023 10:34 schreef manny het volgende:
Inzakken, drie snelle mannen voorin. Slim de lange bal hanteren, en dat centrum afstraffen. Die backs graag wat spelregels meegeven over wanneer je gaat, en wanneer vooral niet.
Mijn God, dat je dit over Ajax moet zeggen. Maar als ze hoog druk gaan zetten worden ze compleet weggespeeld vanmiddag.
Heb je ook naar Ajax gekeken de afgelopen 12 maanden?quote:Op zondag 24 september 2023 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee heb je, ja kan je krijgen, zo sta ik er een beetje in, normaliter zou ik op basis van wat ik van Feyenoord heb gezien afgelopen dinsdag zeggen dat 3 punten geen probleem zouden moeten zijn, ook gezien de klassieker traditie maar dit Ajax is zo onnauwkeurig en onrustig dus het kan alleen maar meevallen.
Lezen is moeilijk hè? Als je alles dikdrukt zou je het misschien kunnen ontdekken.quote:Op zondag 24 september 2023 11:01 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Heb je ook naar Ajax gekeken de afgelopen 12 maanden?
quote:Op zaterdag 23 september 2023 15:28 schreef KlapMongeaul het volgende:
MauriceGOD geeft Mislinrat een dikke vinger
https://www.voetbalprimeu(...)p-op-te-stellen.html
Ik zal voortaan mijn betjes plaatsen obv jouw onderbuikgevoel.quote:Op zondag 24 september 2023 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk hè? Als je alles dikdrukt zou je het misschien kunnen ontdekken.
En dat siert Steijn.quote:Op zondag 24 september 2023 11:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
Wat een soap joh. Compleet krankzinnig natuurlijk als een TD z’n eigen aankopen gaat zitten pushen. Anderzijds is Gorter matig / wisselvallig genoeg dat je je ook nog wel in kunt denken dat Steijn hem daadwerkelijk alleen opstelt om die mof te zieken.
om vervolgens te gaan suppenquote:Op zondag 24 september 2023 11:25 schreef BobW het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)tm_campaign=whatsapp
Die had donderdag al een dikke wang dus was te verwachten.quote:Op zondag 24 september 2023 11:25 schreef BobW het volgende:
Het houdt niet op.
Bergwijn onstoken verstandkies
Gorter; Gaaei, Sutalo, Hato, Sosa; Van den Boomen, Taylor, Vos; Forbs, Brobbey, Berghuis.
Ik vond Vos best goed invallen maar meteen basis vind ik dan weer wat overdreven.quote:Op zondag 24 september 2023 11:35 schreef RipCity het volgende:
Die opstelling was in een ander jaar gewoon Jong Ajax met wat dispensatiespelers
Hm vd Boomen. Ik weet niet of dat nou zo'n succes gaat worden. Had denk voor Tahirovic gekozen, maar vooruit, het is wat het is.quote:Op zondag 24 september 2023 11:25 schreef BobW het volgende:
Het houdt niet op.
Gorter; Gaaei, Sutalo, Hato, Sosa; Van den Boomen, Taylor, Vos; Forbs, Brobbey, Berghuis.
Benieuwd naar de combi Mislintat, Van Seumeren en Hyballa.quote:Op zondag 24 september 2023 11:25 schreef BobW het volgende:
Het houdt niet op.
Ik zou niet kunnen geloven dat misluktwat steijn gaat ontslaan in de positie waarin hij zelf bevindtquote:Op zondag 24 september 2023 11:25 schreef BobW het volgende:
Het houdt niet op.
Bergwijn er uit word je natuurlijk alleen maar beter op.quote:Op zondag 24 september 2023 11:25 schreef BobW het volgende:
Het houdt niet op.
Niet helemaal eens, Forbs gaat meer buitenom omdat hij linksbenig is dan heb je minder aan Sosa.quote:Op zondag 24 september 2023 11:40 schreef Wertha het volgende:
Geen Bergwijn is niet zo erg. Verder is het een logische opstelling.
Ligt waarschijnlijk in bed PlayStation te spelenquote:Op zondag 24 september 2023 11:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik geloof niet dat Bergwijn iets heeft
die wil gewoon niet spelen na al dat gelul over hem
Rotterdamquote:Op zondag 24 september 2023 11:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk in bed PlayStation te spelen
quote:Op zondag 24 september 2023 11:50 schreef Tjacka het volgende:
Pakken die klootzakken!
90 minuten lang!
Nounounounou NOUquote:Op zondag 24 september 2023 11:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rotterdam
Kankerstad
In de oorlog
Lag je plat
quote:Op zondag 24 september 2023 11:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rotterdam
Kankerstad
In de oorlog
Lag je plat
Amsterdam jodensteeg in de oorlog liep je leegquote:Op zondag 24 september 2023 11:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rotterdam
Flopstad
In de oorlog
Lag je plat
zei je moeder ook vannachtquote:Op zondag 24 september 2023 12:01 schreef bbuddybb het volgende:
Tjacka is toch wel een van de gebruikers op dit forum met een bijzonder laag IQ.
Life of YvonneMikequote:Op zondag 24 september 2023 11:54 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
De Telegraaf is weer heerlijk aan het stoken. D-Day genot.
Ik kan er meerdere benoemen die dat winnen, niet in positieve zin. Hint, geen Ajacieden (behalve klaas dan)quote:Op zondag 24 september 2023 12:01 schreef bbuddybb het volgende:
Tjacka is toch wel een van de gebruikers op dit forum met een bijzonder laag IQ.
Als dit waar is wel per direct ontslaan die idioot hoorquote:Op zondag 24 september 2023 11:54 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Hij loopt de trainerskamer in (dat is wat anders dan een kleedkamer @De_Pel ) waar de trainer dus niet is en dan nog wat kantoortjes, lijkt me echt wel een reden voor staande voet ontslag.quote:Op zondag 24 september 2023 12:34 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Als dit waar is wel per direct ontslaan die idioot hoor
Hij zou tegen de spelers gezegd hebben dat het lot van steijn afhangt van het resultaat van vandaag. Dat is natuurlijk belachelijk, hij heeft hem ook zelf aangenomen he.quote:Op zondag 24 september 2023 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij loopt de trainerskamer in (dat is wat anders dan een kleedkamer @:De_Pel ) waar de trainer dus niet is en dan nog wat kantoortjes, lijkt me echt wel een reden voor staande voet ontslag.
Wacht nou gewoon even die onderzoeken af maar dit soort berichten slaan echt nergens op.
per direct = op staande voetquote:Op zondag 24 september 2023 12:45 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Hij zou tegen de spelers gezegd hebben dat het lot van steijn afhangt van het resultaat van vandaag. Dat is natuurlijk belachelijk, hij heeft hem ook zelf aangenomen he.
En nergens spreek over ontslag op staande voet, niet mijn woorden verdraaien aub.
Per direct? Ook goed maar "hij zou" is ook geen sterk argument.quote:Op zondag 24 september 2023 12:45 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Hij zou tegen de spelers gezegd hebben dat het lot van steijn afhangt van het resultaat van vandaag. Dat is natuurlijk belachelijk, hij heeft hem ook zelf aangenomen he.
En nergens spreek over ontslag op staande voet, niet mijn woorden verdraaien aub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
In de voetballerij werkt het sowieso anders dan bij een normaal bedrijf natuurlijk. Trainers/directeuren worden vaak genoeg per direct ontslagen zonder dat er sprake is van ontslag op staande voet.quote:Op zondag 24 september 2023 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Per direct? Ook goed maar "hij zou" is ook geen sterk argument.
Dat kan niet, ofwel je ontslaat iemand per direct op staande voet ofwel je ontslaat iemand met inachtneming van de opzegtermijn (en dus niet per direct). Dat je iemand per direct vervangt wordt voor zijn werkzaamheden staat daar los van en afkopen betekent dat je iemand niet ontslaat maar de arbeidsovereenkomst in wederzijdse goedvinding ontbind.quote:Op zondag 24 september 2023 13:13 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
In de voetballerij werkt het sowieso anders dan bij een normaal bedrijf natuurlijk. Trainers/directeuren worden vaak genoeg per direct ontslagen zonder dat er sprake is van ontslag op staande voet.
En ik zeg ook ALS het waar is natuurlijk.
Duitsers gingen wel vaker de mist in op D-Dayquote:Op zondag 24 september 2023 11:54 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt me dat die man wel andere dingen aan z'n hoofd heeft momenteel, ik vind Steijn geen goeie keuze hoor maar hem vandaag na een slecht resultaat ontslaan zou ik ook onredelijk vinden tenzij je Van Gaal in de startblokken hebt staan.quote:Op zondag 24 september 2023 13:13 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
In de voetballerij werkt het sowieso anders dan bij een normaal bedrijf natuurlijk. Trainers/directeuren worden vaak genoeg per direct ontslagen zonder dat er sprake is van ontslag op staande voet.
En ik zeg ook ALS het waar is natuurlijk.
Als je geschoren wordt moet je stil zitten zeggen zequote:Op zondag 24 september 2023 13:30 schreef Scorpie het volgende:
Ik word steeds banger voor een afgang van jewelste naarmate we naar 14:30 toe gaan![]()
Zelfs een 0-10 spookt door mijn hoofd
Help @:tarado
Welnee.quote:Op zondag 24 september 2023 13:30 schreef Scorpie het volgende:
Ik word steeds banger voor een afgang van jewelste naarmate we naar 14:30 toe gaan![]()
Dat zat ik ook al te denken, sowieso 2 schermen maar dan kies wel voor die andere wedstrijd op het grote schermquote:Op zondag 24 september 2023 13:36 schreef Ramboetan het volgende:
Als ze snel 0-2 of 0-3 maken kan ik Arsenal - Spurs kijken
quote:Op zondag 24 september 2023 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je geschoren wordt moet je stil zitten zeggen ze
Dont worry, be happyquote:Op zondag 24 september 2023 13:30 schreef Scorpie het volgende:
Borrel erbij, niks aan de hand.quote:Op zondag 24 september 2023 13:30 schreef Scorpie het volgende:
10-0 zou wel reuring teweeg brengen.quote:Op zondag 24 september 2023 13:30 schreef Scorpie het volgende:
Ik help het je hopen, maar ik denk met een gelijkspel je al tevreden mag zijn.quote:Op zondag 24 september 2023 13:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
10-0 zou wel reuring teweeg brengen.
kom kom, een beetje oud-Amsterdamse bluf.quote:Op zondag 24 september 2023 13:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, maar ik denk met een gelijkspel je al tevreden mag zijn.
Dan moet dat eerst eens de policy van deze ploeg gaan worden, het was zeker beter afgelopen donderdag nu doorpakken hierin.quote:Op zondag 24 september 2023 13:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
kom kom, een beetje oud-Amsterdamse bluf.
is echt knap inderdaadquote:Op zondag 24 september 2023 13:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Silvano Vos krijgt zijn eerste speelminuten in de eredivisie in 2023/2024. Ajax is daarmee de allereerste club in de geschiedenis die meer dan 25 verschillende spelers gebruikt in zijn eerste 5 eredivisieduels van een seizoen.
Het is de T dus ik neem het met een flinke zak zout maar benieuwd naar waarheidsgehalte van verhaal over Mislintat in kleedkamer. Dat kan echt niet als dat zo is. Per direct eruit.quote:Op zondag 24 september 2023 14:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
Volgens mij valt de druk vanuit de supporters nog best mee. Soort van gelatenheid maar ook wel begrip voor iig de spelers en Steijn..
Dat klinkt wat logischer. NOS zegt ontstoken kaak in hun liveblog.quote:Op zondag 24 september 2023 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kies toch?
Nou ja, ik mis hem als kiespijn in ieder geval huehuehue.
Trainerskamer.quote:Op zondag 24 september 2023 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is de T dus ik neem het met een flinke zak zout maar benieuwd naar waarheidsgehalte van verhaal over Mislintat in kleedkamer. Dat kan echt niet als dat zo is. Per direct eruit.
Afwachten maar, de T was ook constant bezig om aan de stoelpoten van ten Hag te zagen.quote:Op zondag 24 september 2023 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is de T dus ik neem het met een flinke zak zout maar benieuwd naar waarheidsgehalte van verhaal over Mislintat in kleedkamer. Dat kan echt niet als dat zo is. Per direct eruit.
Wederom meer dan 100 miljoen uitgegeven om een tussenjaar te draaien.quote:Op zondag 24 september 2023 13:59 schreef Shreyas het volgende:
Gelukkig geen Rensch, wel jammer van Taylor, al is dat ook door gebrek aan beter.
Het blijft wel bijzonder dat er voor Klaassen ineens geen plek was in het basiselftal terwijl spelers als Tahirovic, v.d Boomen en Mannsverk zijn gehaald en er helemaal niets van kunnen.
Als je nieuwe spelers haalt neem je altijd een risico, je weet nooit hoe zoiets uitpakt. Bij Klaassen wist je in ieder geval wel wat je aan hem had, dus het is niet handig om zo een spelers te laten gaan omdat de nieuwe aankoop mogelijk beter is, maar mogelijk ook niet. Dan is het beter om te wachten tot je daar meer duidelijkheid over hebt.quote:Op zondag 24 september 2023 14:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Wederom meer dan 100 miljoen uitgegeven om een tussenjaar te draaien.
Als je een selectie hebt die duurder is dan PSV en Feyenoord bij elkaar mag je toch wel verwachten dat je spelers hebt die iets kunnen.quote:Op zondag 24 september 2023 14:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je nieuwe spelers haalt neem je altijd een risico, je weet nooit hoe zoiets uitpakt. Bij Klaassen wist je in ieder geval wel wat je aan hem had, dus het is niet handig om zo een spelers te laten gaan omdat de nieuwe aankoop mogelijk beter is, maar mogelijk ook niet. Dan is het beter om te wachten tot je daar meer duidelijkheid over hebt.
quote:'Handen Van Gaal jeuken om in te stappen bij Ajax'
Rafael van der Vaart staat voor de wedstrijd bij verslaggever Joep Schreuder. De analist sprak tijdens de lunch met Louis van Gaal over de crisis bij Ajax. "De handen Van Gaal jeuken om in te stappen bij Ajax", aldus Van der Vaart.'
quote:Op zondag 24 september 2023 14:23 schreef freaky40 het volgende:
Feyenoord TV is weer lekker aan het oreren o.l.v. Van Gangelen.
Over niet objectief gesproken inderdaad.quote:Op zondag 24 september 2023 14:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
De altijd vervelende Mario Been.
"Het gat kan vandaag 7 punten worden"quote:Op zondag 24 september 2023 14:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
De altijd vervelende Mario Been.
Gohquote:Op zondag 24 september 2023 14:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Het gat kan vandaag 7 punten worden"
Voor Feyenoord ja
Of Ajax heeft gewoon te veel voor spelers betaald. Kijk dat Sutalo duur was, is nog te begrijpen, maar dat je meer dan tien miljoen hebt betaald voor Akpom, Mikautadze en Avila is natuurlijk aan niemand uit te leggen.quote:Op zondag 24 september 2023 14:14 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je een selectie hebt die duurder is dan PSV en Feyenoord bij elkaar mag je toch wel verwachten dat je spelers hebt die iets kunnen.
Soms heb je geluk met een aantal goedkope aankopen, bijvoorbeeld Frenkie de Jong die voor bijna niets naar Ajax kwam en voor 86 miljoen euro wegging. Soms heb je geluk als spelers die je voor veel geld haalt (Alvarez, Antony, Haller), boven verwachting presteren en voor nog meer kan verkopen.quote:Mensen roepen altijd dat Ajax spelers voor meer kan verkopen omdat ze bij Ajax spelen, maar blijkbaar zijn ze zelf ook zo dom om voor veel geld mensen te halen die graag naar Ajax willen.
Goed zo jochie.quote:Op zondag 24 september 2023 14:31 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Alsof mods jou nog serieus nemen
Mijn voorspelling: 1-4
Het is natuurlijk bijzonder dat een nieuw iemand als Mislintat alle vrijheid krijgt om te halen wie hij wil zonder er iemand bij te betrekken.quote:Op zondag 24 september 2023 14:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Of Ajax heeft gewoon te veel voor spelers betaald. Kijk dat Sutalo duur was, is nog te begrijpen, maar dat je meer dan tien miljoen hebt betaald voor Akpom, Mikautadze en Avila is natuurlijk aan niemand uit te leggen.
[..]
Soms heb je geluk met een aantal goedkope aankopen, bijvoorbeeld Frenkie de Jong die voor bijna niets naar Ajax kwam en voor 86 miljoen euro wegging. Soms heb je geluk als spelers die je voor veel geld haalt (Alvarez, Antony, Haller), boven verwachting presteren en voor nog meer kan verkopen.
Helaas gebeurt het ook wel eens dat je spelers voor veel geld haalt en er niets van kunnen. Als je geluk hebt kun je deze spelers toch nog voor veel geld verkopen, zoals Martinez, Bassey en Daramy.
Laten we hopen dat we een aantal van de huidige miskopen toch nog voor wat geld kunnen verkopen.
Overmars had ook erg veel vrijheid en macht in zijn tijd, maar daar hoorde je niemand over want zijn aankopen waren goed en hij kon de matigste spelers voor belachelijk veel geld verkopen.quote:Op zondag 24 september 2023 14:33 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Het is natuurlijk bijzonder dat een nieuw iemand als Mislintat alle vrijheid krijgt om te halen wie hij wil zonder er iemand bij te betrekken.
Overmars deed geen gekke dingen (op zijn dickpics na) , deze kerel hangt vanaf de eerste weken al een rare sfeer omheen.quote:Op zondag 24 september 2023 14:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Overmars had ook erg veel vrijheid en macht in zijn tijd, maar daar hoorde je niemand over want zijn aankopen waren goed en hij kon de matigste spelers voor belachelijk veel geld verkopen.
Zonder überhaupt een grote doorbraak van Feyenoord...quote:Op zondag 24 september 2023 14:36 schreef Scorpie het volgende:
5 minuten zonder tegendoelpunt
Dit is pure winst
Deels veroorzaakt door de media.. al helpt het hem ook niet, dat ie een beetje een verstrooide professor is.quote:Op zondag 24 september 2023 14:36 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Overmars deed geen gekke dingen (op zijn dickpics na) , deze kerel hangt vanaf de eerste weken al een rare sfeer omheen.
Aiquote:Op zondag 24 september 2023 14:36 schreef Scorpie het volgende:
5 minuten zonder tegendoelpunt
Dit is pure winst
Sinds hem worden de matigste spelers voor belachelijk veel geld aangetrokken. Het kan helaas verkeren.quote:Op zondag 24 september 2023 14:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Overmars had ook erg veel vrijheid en macht in zijn tijd, maar daar hoorde je niemand over want zijn aankopen waren goed en hij kon de matigste spelers voor belachelijk veel geld verkopen.
De hele verdediging zag er daar kut uit.quote:Op zondag 24 september 2023 14:42 schreef Red_85 het volgende:
Gaaei.
Misluktat.
Kinderlijk eenvoudig weggezet en aan de buitenkant dekken.
Wat een ongelofelijk laag niveau. Wat maakt die gast dat hij bij Ajax kan voetballen, behalve in de ogen van die mislukte TD?
En dat was nog wel een ervaren internationalquote:Op zondag 24 september 2023 14:43 schreef freaky40 het volgende:
Sutalo nog steeds nerveusheid in de poten.
Tja, niets menselijks is hem vreemd. Maar dat moet er wel uit, in zijn uitstraling zit behoorlijk wat nerveusheid zag ik net bij die hoekschop.quote:Op zondag 24 september 2023 14:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En dat was nog wel een ervaren international
Bij beide goals ook.quote:Op zondag 24 september 2023 14:50 schreef DaveDave09 het volgende:
Jezus 1 hond die het helemaal verneukt man man man
Onzin op die twee fouten na speelt Ajax gewoon best redelijk.quote:
Ik heb gedroomd dat het 0-10 zou wordenquote:Op zondag 24 september 2023 14:51 schreef Mylene het volgende:
Ik zie het wel 0-5 worden, indien niet erger.
Fucking zonde gewoon...quote:Op zondag 24 september 2023 14:53 schreef Scorpie het volgende:
2 persoonlijke fouten van je rechtsback en je staat 2-0 achter. Het is echt bedroevend.
Sowieso dat er met zooi gegooid word vanaf een 0-4, 0-5quote:Op zondag 24 september 2023 14:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb gedroomd dat het 0-10 zou worden
Dan zou ik je rechtsback wisselen.quote:Op zondag 24 september 2023 14:53 schreef Scorpie het volgende:
2 persoonlijke fouten van je rechtsback en je staat 2-0 achter. Het is echt bedroevend.
Doe even normaal joh.quote:Op zondag 24 september 2023 14:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dat geeft nog meer aan hoe weinig hersencellen je hebt.
En er een uit een onbekend land halen voor 12 miljoen!quote:Op zondag 24 september 2023 14:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan zou ik je rechtsback wisselen.
Ik verwacht 0-10.quote:Op zondag 24 september 2023 14:51 schreef Mylene het volgende:
Ik zie het wel 0-5 worden, indien niet erger.
Gaaei was 4.5 miljoen, zie je meteen wat voor troep je voor 4.5 miljoen koopt.quote:Op zondag 24 september 2023 14:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En er een uit een onbekend land halen voor 12 miljoen!
Klopt, die Duitser heeft de selectie en de trainer aangesteld. Wat mij betreft vliegt hij er dan ook als eerste uit.quote:Op zondag 24 september 2023 15:05 schreef Saekerhett het volgende:
Ik vind het zielig voor Gaaei, hij heeft het niveau gewoon niet, net zoals veel anderen, maar het is gewoon de schuld van die klote Duitser.
Wat schiet je daar mee op op de korte termijn, helemaal niets.quote:Op zondag 24 september 2023 15:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt, die Duitser heeft de selectie en de trainer aangesteld. Wat mij betreft vliegt hij er dan ook als eerste uit.
Iedereen was weg achterin.quote:Op zondag 24 september 2023 15:08 schreef DaveDave09 het volgende:
Hoe dan? Echt dat was 4 van hun vooruit tegen 1… wtf
Maar hoe hebben de verdedigers dit zelf niet door dan? Of denken ze allemaal 30 km per uur te kunnen rennenquote:Op zondag 24 september 2023 15:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kent Maurice restverdediging?
Die zie ik het helemaal niet doen met zijn mankementen.quote:Op zondag 24 september 2023 15:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dan Louis maar, dit gaat helemaal nergens over.
quote:Op zondag 24 september 2023 15:08 schreef freaky40 het volgende:
Ik ben er klaar mee. Ik kijk niet meer.
Waarom. Dit is niet zijn pakkie aan, geen enkele andere trainer gaat dit laten marcheren. De beste trainer van de wereld niet.quote:
Niet zijn pakkie aan? Hij zet de tactiek binnen de lijnen uit.quote:Op zondag 24 september 2023 15:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waarom. Dit is niet zijn pakkie aan, geen enkele andere trainer gaat dit laten marcheren. De beste trainer van de wereld niet.
Als je thuis na 30 minuten achter staat met 3-0 dan moet je afvragen of je wel de juiste persoon hebt aangesteld en spelers hebt gehaald. Stein is Ajax onwaardig en veel van die nieuwe spelers ook. Keihard ingrijpen meteen. Sven ook oprotten.quote:Op zondag 24 september 2023 14:52 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Onzin op die twee fouten na speelt Ajax gewoon best redelijk.
Lijkt erop dat de mensen die hier riepen dat het gewoon tijd nodig heeft, toch aardig gelijk krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |