abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 22 september 2023 @ 10:16:19 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210714381

Transfers 2023/2024
Uit: Jurrien Timber (Arsenal), Edson Álvarez (West Ham United), Calvin Bassey (Fulham), Mohamed Daramy (Stade Reims), Youri Regeer (Twente), Florian Grillitsch (TSG Hoffenheim), Dusan Tadic (Fenerbahce), Kik Pierie (Excelsior), Naci Ünüvar (Twente, verhuur), Youri Baas (NEC, verhuur), Maarten Stekelenburg (einde carrière), Lorenzo Lucca (Pisa, einde verhuur)

In: Josip Sutalo (Dinamo Zagreb), Carlos Forbs (Machester City), Chuba Akpom (Middlesbrough), Benjamin Tahirovic (AS Roma), Diant Ramaj (Eintracht Frankfurt), Anton Gaaei (Viborg FF), Jakov Medic (FC St. Pauli), Branco van den Boomen (Toulouse)

Selectie 2023/2024
Keepers: Gerónimo Rulli, Jay Gorter, Diant Ramaj, Remko Pasveer

Verdedigers: Josip Sutalo, Jorrel Hato, Ahmetcan Kaplan, Jakov Medic, Owen Wijndal, Anass Salah-Eddine, Devyne Rensch, Jorge Sánchez, Anton Gaaei

Middenvelders: Silvano Vos, Kenneth Taylor, Branco van den Boomen, Benjamin Tahirovic, Kian Fitz-Jim, Mohammed Kudus, Steven Berghuis, Davy Klaassen

Aanvallers: Steven Bergwijn, Carlos Forbs, Amourricho van Axel Dongen, Francisco Conceição, Brian Brobbey, Chuba Akpom

SPOILER: Wedstrijdschema Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_210714460
Die selectie zoals in de OP is verre van compleet. :{
stupidity has become as common as common sense was before
pi_210714475
- Slordige passing moet eruit
- Rest verdediging moet op orde zijn
- Kansen benutten

Belangrijkste zaken om nu aan te werken.
  vrijdag 22 september 2023 @ 10:30:45 #4
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210714533
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 10:25 schreef Scorpie het volgende:
Slordige passing moet eruit
Berghuis was trouwens chef slordige passes gisteren, dat mag hem niet overkomen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_210714636
Wel lekker overigens dat Brighton heeft verloren, kan op die manier een echte rommelpoule worden waarbij wij onszelf zomaar naar de volgende ronde kunnen rommelen.
pi_210714676
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 10:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel lekker overigens dat Brighton heeft verloren, kan op die manier een echte rommelpoule worden waarbij wij onszelf zomaar naar de volgende ronde kunnen rommelen.
ja kan dus echt alle kanten op. Voor mijn gevoel (pure onderbuik) was aek de "zwakke" broeder hier maar die vlieger gaat (niet gekeken verder gisteren) kennelijk niet op :')
pi_210714693
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 10:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Naar mijn idee kan je beter eentje hebben die alles wint en dan kan je rommelen tegen de anderen. Nu heeft AEK wellicht bonuspunten gepakt
  vrijdag 22 september 2023 @ 10:53:28 #8
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210714749
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 10:45 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Naar mijn idee kan je beter eentje hebben die alles wint en dan kan je rommelen tegen de anderen. Nu heeft AEK wellicht bonuspunten gepakt
Als je zo blijft spelen als gisteravond ga je in elk geval veel te veel goals slikken. Zeker Europees.
pi_210714855
TT moet eigenlijk geitenkaas zijn, #neverforget.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  vrijdag 22 september 2023 @ 11:05:34 #10
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210714895
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 10:30 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Berghuis was trouwens chef slordige passes gisteren, dat mag hem niet overkomen.
Tahirovic was nog een slagje erger, maar dat is mede een kwestie van finetuning ook aan de ontvangers kant, al werden sommige ballen wel heel vreemd gegeven, ook door Hato.
  vrijdag 22 september 2023 @ 11:07:22 #11
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210714915
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:03 schreef TweedeKlum het volgende:
TT moet eigenlijk geitenkaas zijn, #neverforget.
Van de goat himself O+
pi_210714978
Ik ben in ieder geval blij met die goede pot van Forbs. Maurice moet uit de pot van gister toch wel wat aanknopingspunten kunnen vinden.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_210715042
Blij dat Rensch niet meespeelde, scheelde echt heel veel het ontbreken van hem. Houden zo want het stond gelijk beter.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210715052
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:05 schreef Tarado het volgende:

[..]
Tahirovic was nog een slagje erger, maar dat is mede een kwestie van finetuning ook aan de ontvangers kant, al werden sommige ballen wel heel vreemd gegeven, ook door Hato.
Aan alles zie je onwennigheid. Ook die geitenkaas komt daardoor. Het is al vaker gezegd, maar dit zijn typisch van die dingen die je normaal gesproken in de voorbereiding ziet. Het kan best wat worden, alleen is de vraag hoe lang dat gaat duren. Denk nog steeds dat een trainer met meer ervaring bij topclubs de boel sneller op de rit heeft dan Steijn.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_210715060
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:16 schreef dimmak het volgende:
Ik ben in ieder geval blij met die goede pot van Forbs. Maurice moet uit de pot van gister toch wel wat aanknopingspunten kunnen vinden.
Forbs en Vos in de basis. Daarnaast zou ik Brobbey vervangen voor die Georgiër. Brobbey heeft genoeg mogen ploeteren
Hallo
pi_210715178
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 10:25 schreef Scorpie het volgende:
- Slordige passing moet eruit
- Rest verdediging moet op orde zijn
- Kansen benutten

Belangrijkste zaken om nu aan te werken.
Een en twee hangen ook heel nauw samen, als je net een verkeerde pass verstuurd op het moment dat een of zoals gisteren beide backs uit positie zijn wordt het heel lastig.

Steijn gaf ook al aan dat er afspraken zijn en een betere afstemming nodig is dat niet beide backs tegelijkertijd naar voren stormen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_210715186
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 10:30 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat was vorig jaar ook al een probleem, hij speelt met heel veel risico, maar daarmee werk je de omschakeling wel in de hand ja.
  vrijdag 22 september 2023 @ 11:43:04 #18
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210715242
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat was vorig jaar ook al een probleem, hij speelt met heel veel risico, maar daarmee werk je de omschakeling wel in de hand ja.
Daarom niet op 10 maar dat zeg ik ook al een tijd, die trainers lezen helaas niet mee hier anders speelde Ajax nu wel in de CL.
  vrijdag 22 september 2023 @ 11:55:45 #19
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210715350
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Een en twee hangen ook heel nauw samen, als je net een verkeerde pass verstuurd op het moment dat een of zoals gisteren beide backs uit positie zijn wordt het heel lastig.

Steijn gaf ook al aan dat er afspraken zijn en een betere afstemming nodig is dat niet beide backs tegelijkertijd naar voren stormen.
Ik zag ook centrale verdedigers die de bal zomaar in de voeten schoven bij middenvelders van Marseille. Als je opbouw dan ff niet loopt peer de bal dan maar gewoon hard naar voren en probeer op de helft van de tegenstander een duel te winnen.
pi_210715379
quote:
'Ik weet dat we twaalfde staan, maar we zijn nog steeds Ajax', aldus Steijn, die wel degelijk vindt dat Ajax kan winnen van dit Feyenoord. 'Dat had tegen Marseille ook gekund, maar ik heb heel veel vertrouwen in deze mannen. We zullen voor de winst gaan in een wedstrijd in de Arena, maar je moet reëel blijven. Als er niet meer in zit dan een gelijkspel, moet je daar misschien genoegen mee nemen.'
Dames en heren: de trainer van Ajax.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210715398
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:55 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ik zag ook centrale verdedigers die de bal zomaar in de voeten schoven bij middenvelders van Marseille. Als je opbouw dan ff niet loopt peer de bal dan maar gewoon hard naar voren en probeer op de helft van de tegenstander een duel te winnen.
Precies dit ja _O_
pi_210715407
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:59 schreef Caland het volgende:

[..]
Dames en heren: de trainer van Ajax.
Tsja eigenlijk is het nooit goed. De uitspraken van Downy Sjonnie toen rondom de Klassieker waren ook niet bepaald handig
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_210715421
Dat gezeik rond Mislintat kan trouwens ook nog best goed uitpakken op het veld. Steijn zal veel minder een zwaard van Damocles boven zijn hoofd voelen samen met de technische staf nu Mislintat uit beeld is, dat werkt toch wel wat relaxter.

Vond het uberhaupt al raar dat je als TD nu al het hoofd van de trainer gaat eisen als je 'm net twee weken het materiaal hebt gegeven waarmee ie het moet doen.
pi_210715423
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 12:02 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Tsja eigenlijk is het nooit goed. De uitspraken van Downy Sjonnie toen rondom de Klassieker waren ook niet bepaald handig
Ik heb al enkele weken het idee dat ik opeens in een soort twilightzone ben beland waarin Ajax het Feyenoord van onder Mario Been is geworden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210715424
Ik ben niet ontevreden. We zijn niet afgegaan.

We moeten gewoon realistisch zijn. Titel gaat hem niet worden, daar gaan we in de eerste seizoenshelft te veel punten voor verliezen. Hopelijk raakt dit team nog wat op elkaar ingespeeld en dan hoeven we qua kwaliteit in de tweede seizoenshelft niet onder te doen voor PSV en Feyenoord. Zorgen dat je derde wordt en wie weet komen we nog wel een ronde verder in de EL.
We hebben de afgelopen jaren aardig wat goede spelers gehad en de enige die daarvan direct overtuigde was Tadic.
pi_210715426
Wie stond er nu verkeerd bij die 2-1? Dat was wel een opvallende situatie, ineens een enorm gat in de verdediging. Of de verdediging staat fout of het middenveld functioneert daar totaal niet.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:26 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Forbs en Vos in de basis. Daarnaast zou ik Brobbey vervangen voor die Georgiër. Brobbey heeft genoeg mogen ploeteren
Dit zou inderdaad interessant zijn om te zien. Wellicht dat je zo ook wat meer voetbal in de ploeg kan krijgen. Brobbey is vooral afwachten en sleuren in de fysieke duels om soms een te kaatsen, maar het voegt voetballend verder niet veel toe.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210715434
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 12:02 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Als hij zegt dat we gaan winnen -> arrogant
Als hij zegt dat we gaan verliezen -> dom
Als hij zegt dat hij kijkt of een gelijkspel misschien hoogst haalbare -> ook niet goed

Lekker laten lullen.
pi_210715444
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 september 2023 12:04 schreef HowardRoark het volgende:
Wie stond er nu verkeerd bij die 2-1? Dat was wel een opvallende situatie, ineens een enorm gat in de verdediging. Of de verdediging staat fout of het middenveld functioneert daar totaal niet.
[..]
Dit zou inderdaad interessant zijn om te zien. Wellicht dat je zo ook wat meer voetbal in de ploeg kan krijgen. Brobbey is vooral afwachten en sleuren in de fysieke duels om soms een te kaatsen, maar het voegt voetballend verder niet veel toe.
Bergwijn volgens mij
pi_210715471
Van wat ik heb gezien was Sutalo ook matig hoor, maar dat zal vooral een gebrek aan vertrouwen zijn. Zou wel hilarisch zijn als Ajax gewoon uiteindelijk gaat spelen met die Turk voor Sutalo, Rensch voor Gaaie, Vos voor Tahirovic en die Noor en wie weet dat Misehouy zich ergens nog kan bewijzen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210715727
quote:
Dat is eerder ongunstig Hans. Nu gaan ze het tegen Ajax wel serieus nemen.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_210715743
Misschien toch maar 5-3-2?

Satulo, Hato, Avila achterin
Gaaei en Sosa als backs
Vos als 6
Berghuis, Bergwijn
Brobbey, Forbs
  vrijdag 22 september 2023 @ 12:43:57 #32
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_210715757
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2023 12:10 schreef HowardRoark het volgende:
Van wat ik heb gezien was Sutalo ook matig hoor, maar dat zal vooral een gebrek aan vertrouwen zijn. Zou wel hilarisch zijn als Ajax gewoon uiteindelijk gaat spelen met die Turk voor Sutalo, Rensch voor Gaaie, Vos voor Tahirovic en die Noor en wie weet dat Misehouy zich ergens nog kan bewijzen.
Denk dat Sutalo wel goed komt die kan echt wel wat. Snap sinds gisteren wel waarom Rensch altijd speelt.
pi_210715769
Tahirovic, v.d. Boomen en Akpom kunnen er sowieso heel weinig van
pi_210715918
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 12:44 schreef PicoMMP het volgende:
Tahirovic, v.d. Boomen en Akpom kunnen er sowieso heel weinig van
De nieuwe Pirlo las ik hier, geen grap .
  vrijdag 22 september 2023 @ 13:09:44 #35
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210715998
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 13:00 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Ik heb vd Boomen hier een paar weken terug een poor man's Hans Vanaken genoemd, dat was misschien wat te optimistisch.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_210716007
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 13:00 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Laat @Alaphilippe_ met rust.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210716060
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 12:04 schreef Intint het volgende:
Ik ben niet ontevreden. We zijn niet afgegaan.

We moeten gewoon realistisch zijn. Titel gaat hem niet worden, daar gaan we in de eerste seizoenshelft te veel punten voor verliezen. Hopelijk raakt dit team nog wat op elkaar ingespeeld en dan hoeven we qua kwaliteit in de tweede seizoenshelft niet onder te doen voor PSV en Feyenoord. Zorgen dat je derde wordt en wie weet komen we nog wel een ronde verder in de EL.
We hebben de afgelopen jaren aardig wat goede spelers gehad en de enige die daarvan direct overtuigde was Tadic.
Realistisch ben ik zeker, en dat is niet mee gaan in doemscenarios' die nog nergens op gebaseerd zijn en enkel op onderbuikgevoel zoals puntenverlies in de de eerste seizoenshelft, dat kun je nog niet weten. We spelen niet alleen, andere ploegen kunnen ook punten laten liggen, dat lijkt me evident.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210716151
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 13:15 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Realistisch ben ik zeker, en dat is niet mee gaan in doemscenarios' die nog nergens op gebaseerd zijn en enkel op onderbuikgevoel zoals puntenverlies in de de eerste seizoenshelft, dat kun je nog niet weten. We spelen niet alleen, andere ploegen kunnen ook punten laten liggen, dat lijkt me evident.
Forbs was goed he.
pi_210716174
Overigens menen dat de restverdediging na een omschakelmoment vanuit het middenveld moet komen :') :') :')

Jezus :')
pi_210716183
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 13:27 schreef Wotte het volgende:

[..]
Forbs was goed he.
Die was echt goed, ik zou Rensch nooit meer laten spelen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210716187
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 13:29 schreef Wotte het volgende:
Overigens menen dat de restverdediging na een omschakelmoment vanuit het middenveld moet komen :') :') :')

Dat zijn per definitie de spelers die dat moeten bewaken inderdaad.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210716244
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2023 13:30 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat zijn per definitie de spelers die dat moeten bewaken inderdaad.
Nee.
  vrijdag 22 september 2023 @ 13:37:03 #43
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210716258
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 13:29 schreef Wotte het volgende:

Nou, ja.
Met pijn en moeite derde
pi_210716342
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 13:09 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik heb vd Boomen hier een paar weken terug een poor man's Hans Vanaken genoemd, dat was misschien wat te optimistisch.
Is die zo slecht?
  vrijdag 22 september 2023 @ 13:46:23 #45
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210716353
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 13:45 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Is die zo slecht?
Oogt wat houterig en traag maar een prima all round middenvelder die bij Brugge vele hoogtepunten heeft beleefd.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_210716377
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 13:46 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Oogt wat houterig en traag maar een prima all round middenvelder die bij Brugge vele hoogtepunten heeft beleefd.
Nee bedoelde Branco :P?
  vrijdag 22 september 2023 @ 13:49:53 #47
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210716384
Restverdediging is overigens de nieuwe gegenpresse?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  vrijdag 22 september 2023 @ 13:51:14 #48
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210716395
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 13:49 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Nee bedoelde Branco :P?
Ik denk daadwerkelijk dat hij een mindere Hans Vanaken is (dat betekent overigens niet dat hij hemeltergend slecht zou zijn, alleen dat het origineel nooit verder gekomen is dan Club).
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_210716447
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 13:49 schreef -XOR- het volgende:
Restverdediging is overigens de nieuwe gegenpresse?
Nee maar er is wel verband tussen die twee. Als de onderlinge afstanden kilometers groot zijn en je aan de bal totaal geen rekening houdt met je restverdediging zoals bij Ajax kan je ook nooit counterpressen (ik noem het counterpressen omdat Arend Martijn het ook zo noemt, ter info).
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210716535
Degradatietrainertje tekent alweer voor een puntje

Ajax underdog tegen Feyenoord: 'Genoegen nemen met gelijkspel, zou kunnen' - https://nos.nl/l/2491405
Jack does it in real time...
  vrijdag 22 september 2023 @ 14:31:42 #51
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210716673
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2023 14:14 schreef DeeBee het volgende:

Ajax underdog tegen Feyenoord: 'Genoegen nemen met gelijkspel, zou kunnen' - https://nos.nl/l/2491405
DIt vind ik op zich wel begrijpelijk vanuit zijn oogpunt trouwens. Hij moet er eerst voor zorgen niet ontslagen te worden of alle vertrouwen kwijt te spelen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_210716690
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2023 14:14 schreef DeeBee het volgende:

dat staat er toch niet trol :')
pi_210716836
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nou, ja.
Ik weet niet wat jullie onder restverdediging verstaan hoor maar het is simpelweg ten alle tijden een overtal houden ten opzichte van de voorin hangende spelers van tegenstander. Dit om er voor te waken dat zodra er balverlies is dat er voldoende spelers achter de bal staan bij het omschakelmoment.

Idealiter heb je je middenvelders niet achter de bal staan bij het opbouwen.
pi_210716970
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 14:31 schreef -XOR- het volgende:

[..]
DIt vind ik op zich wel begrijpelijk vanuit zijn oogpunt trouwens. Hij moet er eerst voor zorgen niet ontslagen te worden of alle vertrouwen kwijt te spelen.
Ja hij klinkt gewoon realistisch.
  vrijdag 22 september 2023 @ 15:12:54 #55
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210716977
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 14:50 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik weet niet wat jullie onder restverdediging verstaan hoor maar het is simpelweg ten alle tijden een overtal houden ten opzichte van de voorin hangende spelers van tegenstander. Dit om er voor te waken dat zodra er balverlies is dat er voldoende spelers achter de bal staan bij het omschakelmoment.

Idealiter heb je je middenvelders niet achter de bal staan bij het opbouwen.
Het probleem bij Ajax is dat in de opbouw iedereen als kippen zonder kop naar voren rent, zowel de middenvelders als de backs, waardoor bij een onderschepte pass direct een overtalsituatie ontstaat. Idealiter heb je iemand op het middenveld staan die ervoor zorgt dat dit níét gebeurt.
Met pijn en moeite derde
pi_210717005
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 14:33 schreef Malavita het volgende:

[..]
dat staat er toch niet trol :')
De rest uit die persco zijn alleen maar open deuren.

Als er niet meer in zit dat een gelijkspel, moet je voor het punt gaan.
En dat soort teksten.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_210717103
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2023 15:16 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]

En dat soort teksten.
Ja wat verwachten we dan :D
pi_210717314
quote:

[..]

En dat soort teksten.
het hele voetbalgebeuren is 1 en al open deuren intrappen :')

Was ook verder het punt niet natuurlijk, maar dat terzijde
pi_210717471
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 15:57 schreef Malavita het volgende:

[..]
het hele voetbalgebeuren is 1 en al open deuren intrappen :')
Bij Feyenoord persco's niet zo last van hoor.
pi_210717918
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2023 16:13 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
wat jij wilt
pi_210717924
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210718094
Hoop zondag op winst tegen 010 ^O^
pi_210718095

miskoopwat is weer wat op het spoor
r
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_210718105
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 17:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]

miskoopwat is weer wat op het spoor
r
Hoop dat hij snel weg is :'(
pi_210718114
Beide podcasts weer beluisterd, Kale en Kokkie en Branie. Spot on.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210718119
quote:
saucijzenbroodjes van kwekkeboom?
graag op anoniem
pi_210718126
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 september 2023 17:38 schreef KingRoland het volgende:

[..]
saucijzenbroodjes van kwekkeboom?
Yep, ze wilde geen reclame maken natuurlijk, maar uiteraard Kwekkeboom.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210718133
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 17:38 schreef freaky40 het volgende:
Beide podcasts weer beluisterd, Kale en Kokkie en Branie. Spot on.
Je hebt geen zin in het leven dat je dit doet?
pi_210718191
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 13:10 schreef Caland het volgende:

[..]
Laat @:alaphilippe_ met rust.
@LordVoldermort neem ik niet serieus.
  vrijdag 22 september 2023 @ 17:49:17 #70
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210718215
quote:
Kejeeee wil weer een functie jaaaaa
RED ONS HENNIEGOD
pi_210718251
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2023 16:13 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
Hardop gelachen. Ga jij vooral die persconferenties bekijken op je bureaustoel. Niveau en inhoud is ver te zoeken.

Ontopic. De wedstrijd was prima om te zien gisteren. Vooral voor de neutrale kijker. Het was gelukkig in aanvallend opzicht veel beter dan afgelopen weekend. Helaas zie je dat het gewoon wat tijd kost om alles op orde te krijgen organisatorisch. Je kan dit proces niet versnellen en dit had in de voorbereiding moeten gebeuren. De stijgende lijn is in ieder geval wel ingezet, wellicht dat we zondag nog een mooi resultaat kunnen boeken. Zo goed is Feyenoord ook alweer niet.
pi_210718256
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het probleem bij Ajax is dat in de opbouw iedereen als kippen zonder kop naar voren rent, zowel de middenvelders als de backs, waardoor bij een onderschepte pass direct een overtalsituatie ontstaat. Idealiter heb je iemand op het middenveld staan die ervoor zorgt dat dit níét gebeurt.
Het probleem ligt 'm in de backs als er eentje achter de bal blijft de centrale verdediger de zijkant van de opkomende back afdekt. Sta je op zijn minst 1 op 1.

Ik begin weer hoog in de emotie te zitten.
pi_210718275
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 september 2023 17:49 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Kejeeee wil weer een functie jaaaaa
En er schijnt ook nog wat te spelen met Kale en Kokkie maar daar wilde ze nog niet op in gaan.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210718335
Branco viel in en hij wilde alles achteruit spelen door medespelers en zelf kwam hij met nutteloze hoge ballen. Niet mijn soort speler.
  vrijdag 22 september 2023 @ 18:08:14 #75
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210718338
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 17:57 schreef freaky40 het volgende:

[..]
En er schijnt ook nog wat te spelen met Kale en Kokkie maar daar wilde ze nog niet op in gaan.
Stiekem liggen ze met elkaar in een waterbed
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 22 september 2023 @ 18:50:45 #76
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_210718736
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 17:57 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Gaan die de catering verzorgen?
  vrijdag 22 september 2023 @ 20:28:07 #77
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210719752
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 18:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Gaan die de catering verzorgen?
Ik weet niet wie wie is maar eentje runt een restaurant en het is daar niet te vreten.
  zaterdag 23 september 2023 @ 00:54:43 #78
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_210721949
Ik mis het Ajax-nieuws 😡
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zaterdag 23 september 2023 @ 00:58:26 #79
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_210721963
quote:

[..]
De aarde is rond
Mars ook
Een pannenkoek ook
pi_210722752
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2023 00:58 schreef Parafernalia het volgende:
Een pannenkoek ook
komt door de pan
pi_210723930
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 08:07 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
komt door de pan
In Crooswijk pleurt men hun pan bamie uit het raam.

Hiiieeeerrr.
pi_210725673
Wat een gedoe zeg om een wedstrijdkaart weg te geven. Kaart opgehaald, driedubbele controle, tussenvoegsel weg en nu moet de fancare er naar kijken om het aan te passen anders morgen vanaf 12.30 melden :')
pi_210726207
MauriceGOD geeft Mislinrat een dikke vinger _O-

https://www.voetbalprimeu(...)p-op-te-stellen.html
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_210726356
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 15:28 schreef KlapMongeaul het volgende:

Das allemaal leuk en aardig, maar Gorter ging donderdag ook niet helemaal vrijuit, dus als deze spelletjes leiden tot puntverlies omdat de beste niet speelt mag Steijn gewoon ff normaal gaan doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2023 15:53:46 ]
pi_210726554
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2023 15:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Das allemaal leuk en aardig, maar Gorter ging donderdag ook niet helemaal vrijuit, dus als deze spelletjes leiden tot puntverlies omdat de beste niet speelt mag Steijn gewoon ff normaal gaan doen.
Omdat de duurste niet speelt bedoel je? En wie zegt dat hij zo geweldig is?
pi_210726674
Als van gaal komt en danny blind meekomt die dan sportief alles gaat regelen dan zul je zien dat je nog dieper naar de afgrond gaat.

Liever zonder danny blind.
graag op anoniem
pi_210726681
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2023 10:04 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
In Crooswijk pleurt men hun pan bamie uit het raam.

Hiiieeeerrr.
Lol dat stukje in Rotterdam wonen alleen maar de echte Rotterdammers
graag op anoniem
pi_210726726
quote:

[..]
De uitleg van Steijn is logisch. Lekker zo laten staan.
Dit, dus.
pi_210726962
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 16:27 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Omdat de duurste niet speelt bedoel je? En wie zegt dat hij zo geweldig is?
Waar zeg ik dat het de duurste moet spelen? Ik zeg dat er geen spelletjes moeten worden gespeeld en dat de beste altijd moet spelen. Als Steijn Ramaj niet wil opstellen puur en alleen omdat hij uit de stal van Mislintat komt dan is niemand in het belang van Ajax bezig, ik verwacht dat Ramaj gewoon objectief wordt beoordeeld. Zeg ik dat hij perse moet spelen? Nee.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2023 17:22:41 ]
pi_210727079
quote:

[..]
En had ook weer een heel aantal heel goede reddingen.
Die jongen heeft ritme nodig, en ja, dat kan zomaar nog meer punten gaan kosten.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_210727112
Ik had eigenlijk eerder verwacht dat Sven foto's van zijn strijkstok maakte en dat er bij Overmars centen aan bleven kleven. Beide keren kosten die strijkstokken een hoop geld.
pi_210727183
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2023 17:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Waar zeg ik dat het de duurste moet spelen? Ik zeg dat er geen spelletjes moeten worden gespeeld en dat de beste altijd moet spelen. Als Steijn Ramaj niet wil opstellen puur en alleen omdat hij uit de stal van Mislintat komt dan is niemand in het belang van Ajax bezig, ik verwacht dat Ramaj gewoon objectief wordt beoordeeld. Zeg ik dat hij perse moet spelen? Nee.
En waar staat dat Steijn hem niet objectief beoordeeld?
pi_210727223
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 18:05 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
dat wordt toch ook niet beweerd? Er staat ALS..
pi_210727357
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 18:05 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Dat beweer ik niet. Ik zeg ALS blijkt dat Steijn dit alleen maar doet om Mislintat dwars te zitten, dan is dat een kwalijke zaak. Dan kan je wel heel leuk posten dat Steijn DE MIDDELVINGER geeft aan Mislintat, het helpt de club niet vooruit.
pi_210727441
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 18:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dat beweer ik niet. Ik zeg ALS blijkt dat Steijn dit alleen maar doet om Mislintat dwars te zitten, dan is dat een kwalijke zaak. Dan kan je wel heel leuk posten dat Steijn DE MIDDELVINGER geeft aan Mislintat, het helpt de club niet vooruit.
Als… dat zegt genoeg.
  zaterdag 23 september 2023 @ 18:57:10 #96
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210727586
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 18:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Sven zit zichzelf al genoeg dwars door Steijn zelf aan te trekken terwijl die als Arie van Eijdengod ontslagbrieven schrijft voor dezelfde trainer . En dat binnen 3 maanden lol
RED ONS HENNIEGOD
pi_210727630
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 september 2023 18:57 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Sven zit zichzelf al genoeg dwars door Steijn zelf aan te trekken terwijl die als Arie van Eijdengod ontslagbrieven schrijft voor dezelfde trainer . En dat binnen 3 maanden lol
Daarom zeg ik ook

KAPPEN MET DEZE SHIT
pi_210727651
twitter

Sven
  zaterdag 23 september 2023 @ 19:11:08 #99
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210727668
quote:
Mislintat gaat voor een plek in de suptop.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_210727731
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 18:38 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Als… dat zegt genoeg.
:')
  zondag 24 september 2023 @ 00:05:33 #101
80382 manny
30 is best veel
pi_210730640
Matchday. Op naar glorie!

Pfffff. Kijk er niet naar uit….
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_210730852
Winnen vandaag ^O^
pi_210732113
Hoop op een gelijkspel maar vrees dat het een afstraffing gaat worden.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2023 07:43:08 ]
pi_210732146
Het wordt 2-1, geen dank.
pi_210732190
Wat zou een overwinning een enorme boost geven voor dit team. Ik zit er al klaar voor, altijd een mooie wedstrijd.
pi_210732401
twitter

_O_ VDV _O_
pi_210732887
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 08:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]

_O_ VDV _O_
_O_
  zondag 24 september 2023 @ 08:45:28 #108
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210733038
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 08:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]

_O_ VDV _O_
Ze zullen altijd achter je staan, behalve als je Wesley heet.
pi_210733646
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 07:44 schreef Bugno3 het volgende:
Het wordt 2-1, geen dank.
_O- .
  zondag 24 september 2023 @ 10:34:20 #110
80382 manny
30 is best veel
pi_210734109
Inzakken, drie snelle mannen voorin. Slim de lange bal hanteren, en dat centrum afstraffen. Die backs graag wat spelregels meegeven over wanneer je gaat, en wanneer vooral niet.

Mijn God, dat je dit over Ajax moet zeggen. Maar als ze hoog druk gaan zetten worden ze compleet weggespeeld vanmiddag.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 24 september 2023 @ 10:57:41 #111
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210734371
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 10:34 schreef manny het volgende:
Inzakken, drie snelle mannen voorin. Slim de lange bal hanteren, en dat centrum afstraffen. Die backs graag wat spelregels meegeven over wanneer je gaat, en wanneer vooral niet.

Mijn God, dat je dit over Ajax moet zeggen. Maar als ze hoog druk gaan zetten worden ze compleet weggespeeld vanmiddag.
Nee heb je, ja kan je krijgen, zo sta ik er een beetje in, normaliter zou ik op basis van wat ik van Feyenoord heb gezien afgelopen dinsdag zeggen dat 3 punten geen probleem zouden moeten zijn, ook gezien de klassieker traditie maar dit Ajax is zo onnauwkeurig en onrustig dus het kan alleen maar meevallen.
pi_210734377
Zou ajax echt counter voetbal gaan spelen vandaag

ik kan dat niet geloven

Feyenoord gaat daar sowieso niet in trappen

die laten zichzelf wel terugzakken als ajax die tactiek wil gaan gebruiken

Dan zal ajax wel gedwongen naar voren moeten waardoor er weer ruimte van feyenoord zal komen

als ajax zich echt helemaal laat terugzakken dan denk ik dat feyenoord nog makkelijker aan zijn doelpunten kan komen
pi_210734405
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 10:57 schreef Tarado het volgende:

[..]
Nee heb je, ja kan je krijgen, zo sta ik er een beetje in, normaliter zou ik op basis van wat ik van Feyenoord heb gezien afgelopen dinsdag zeggen dat 3 punten geen probleem zouden moeten zijn, ook gezien de klassieker traditie maar dit Ajax is zo onnauwkeurig en onrustig dus het kan alleen maar meevallen.
Heb je ook naar Ajax gekeken de afgelopen 12 maanden?
  zondag 24 september 2023 @ 11:16:07 #114
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210734564
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 11:01 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
Heb je ook naar Ajax gekeken de afgelopen 12 maanden?
Lezen is moeilijk hè? Als je alles dikdrukt zou je het misschien kunnen ontdekken.
pi_210734567
Dit Ajax kan echt niet winnen van Feyenoord. Ik teken voor een gelijkspel.
pi_210734582
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 15:28 schreef KlapMongeaul het volgende:

_O- _O- Wat een soap joh. Compleet krankzinnig natuurlijk als een TD z’n eigen aankopen gaat zitten pushen. Anderzijds is Gorter matig / wisselvallig genoeg dat je je ook nog wel in kunt denken dat Steijn hem daadwerkelijk alleen opstelt om die mof te zieken.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_210734603
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 11:16 schreef Tarado het volgende:

[..]
Lezen is moeilijk hè? Als je alles dikdrukt zou je het misschien kunnen ontdekken.
Ik zal voortaan mijn betjes plaatsen obv jouw onderbuikgevoel.
pi_210734605
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 11:19 schreef De_Pel het volgende:

[..]
_O- _O- Wat een soap joh. Compleet krankzinnig natuurlijk als een TD z’n eigen aankopen gaat zitten pushen. Anderzijds is Gorter matig / wisselvallig genoeg dat je je ook nog wel in kunt denken dat Steijn hem daadwerkelijk alleen opstelt om die mof te zieken.
En dat siert Steijn.
pi_210734643
https://www.telegraaf.nl/(...)tm_campaign=whatsapp

Het houdt niet op.

Bergwijn onstoken verstandkies

Gorter; Gaaei, Sutalo, Hato, Sosa; Van den Boomen, Taylor, Vos; Forbs, Brobbey, Berghuis.
pi_210734699
quote:
om vervolgens te gaan suppen :?
pi_210734704
Telegraaf heeft denk ik iets tegen Mislintat. Dat begint wel zielig te worden
pi_210734738
Die opstelling was in een ander jaar gewoon Jong Ajax met wat dispensatiespelers
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 24 september 2023 @ 11:37:15 #123
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210734752
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 11:25 schreef BobW het volgende:

Het houdt niet op.

Gorter; Gaaei, Sutalo, Hato, Sosa; Van den Boomen, Taylor, Vos; Forbs, Brobbey, Berghuis.
Die had donderdag al een dikke wang dus was te verwachten.
pi_210734761
Er is al een onwerkbare situatie ontstaan tussen ajax en misluktwat

misluktwat schijnt al een goede advocaat ingeschakeld te hebbben

Ik denk dat het verstandig zou zijn dat ajax gewoon deze wedstrijd gaat verliezen

dan hebben ze een stok om misluktwat mee te slaan
  zondag 24 september 2023 @ 11:38:35 #125
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210734764
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 11:35 schreef RipCity het volgende:
Die opstelling was in een ander jaar gewoon Jong Ajax met wat dispensatiespelers
Ik vond Vos best goed invallen maar meteen basis vind ik dan weer wat overdreven.
pi_210734765
quote:

Het houdt niet op.

Hm vd Boomen. Ik weet niet of dat nou zo'n succes gaat worden. Had denk voor Tahirovic gekozen, maar vooruit, het is wat het is.
Bergwijn missen we niet zoveel aan.
  zondag 24 september 2023 @ 11:40:14 #127
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_210734777
Geen Bergwijn is niet zo erg. Verder is het een logische opstelling.
  zondag 24 september 2023 @ 11:40:19 #128
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210734778
quote:

Het houdt niet op.

Benieuwd naar de combi Mislintat, Van Seumeren en Hyballa.
pi_210734791
quote:

Het houdt niet op.

Ik zou niet kunnen geloven dat misluktwat steijn gaat ontslaan in de positie waarin hij zelf bevindt

als misluktwat steijn echt gaat ontslaan dan gaat er echt een hele grote bom ontploffen bij ajax bij wijze van spreken
pi_210734793
quote:

Het houdt niet op.

Bergwijn er uit word je natuurlijk alleen maar beter op.

Overigens, to be fair, hoe genottelijk ook, vind ik het verhaal rond Sosa, een relatieve storm in een glas water. Zolang uit de onderzoeken geen zelfverrijking of vriendjespolitiek bewezen wordt, zou je dat nog met een sisser af kunnen laten lopen míts wenselijk. Is het gewoon effe een nadeeltje dat je beursgenoteerd bent.

Maar zijn algehele performance, waaronder ook weer deze waanzin, zijn natuurlijk meer dan genoeg reden dat je hem als club gewoon lekker de wacht aan moet zetten.

Na 3 wedstrijden je eigen trainer proberen te ontslaan, dat niet gedaan krijgen, maar er vervolgens wel mee gaan dreigen in de kleedkamer _O-
  zondag 24 september 2023 @ 11:43:35 #131
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210734804
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 11:40 schreef Wertha het volgende:
Geen Bergwijn is niet zo erg. Verder is het een logische opstelling.
Niet helemaal eens, Forbs gaat meer buitenom omdat hij linksbenig is dan heb je minder aan Sosa.
pi_210734822
Ik geloof niet dat Bergwijn iets heeft

die wil gewoon niet spelen na al dat gelul over hem
pi_210734849
Pakken die klootzakken!

90 minuten lang!
Groot fan van User Wotte
pi_210734851
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 11:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik geloof niet dat Bergwijn iets heeft

die wil gewoon niet spelen na al dat gelul over hem
Ligt waarschijnlijk in bed PlayStation te spelen
pi_210734872

De Telegraaf is weer heerlijk aan het stoken. D-Day genot.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_210734873
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 11:50 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Ligt waarschijnlijk in bed PlayStation te spelen
Rotterdam

Flopstad

In de oorlog

Lag je plat

[ Bericht 0% gewijzigd door onlogisch op 24-09-2023 11:55:41 (nou nou nou) ]
Groot fan van User Wotte
pi_210734876
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 11:50 schreef Tjacka het volgende:
Pakken die klootzakken!

90 minuten lang!
_O_
pi_210734887
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 11:54 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Rotterdam

Kankerstad

In de oorlog

Lag je plat
Nounounounou NOU

-1
pi_210734900
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 11:56 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Nounounounou NOU

-1
Groot fan van User Wotte
pi_210734911
quote:

[..]
Rotterdam

Kankerstad

In de oorlog

Lag je plat

Gewoon.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zondag 24 september 2023 @ 12:00:56 #141
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210734927
quote:

[..]
Rotterdam

Flopstad

In de oorlog

Lag je plat
Amsterdam jodensteeg in de oorlog liep je leeg
pi_210734929
Tjacka is toch wel een van de gebruikers op dit forum met een bijzonder laag IQ. :{
pi_210734934
Gezellig hier
pi_210734937
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 12:01 schreef bbuddybb het volgende:
Tjacka is toch wel een van de gebruikers op dit forum met een bijzonder laag IQ. :{
zei je moeder ook vannacht
Groot fan van User Wotte
  zondag 24 september 2023 @ 12:03:39 #145
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210734953
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 11:54 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]

Life of YvonneMike
pi_210734969
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 12:03 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Life of YvonneMike
Enige wat vandaag exposed gaat worden is Feyenoord *O*
pi_210734975
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 12:01 schreef bbuddybb het volgende:
Ik kan er meerdere benoemen die dat winnen, niet in positieve zin. Hint, geen Ajacieden (behalve klaas dan)
pi_210735053
Bergwijn er niet bij vandaag ^O^
  zondag 24 september 2023 @ 12:31:07 #149
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210735151
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 12:20 schreef Urquhart het volgende:
Erg erg jammer
  zondag 24 september 2023 @ 12:32:02 #150
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210735157
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 12:20 schreef Urquhart het volgende:
Dat is slecht nieuws voor Feyenoord.
pi_210735171
quote:
[ afbeelding ]

Als dit waar is wel per direct ontslaan die idioot hoor
No bitch to me
pi_210735245
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 12:01 schreef Tjacka het volgende:

[..]
zei je moeder ook vannacht
Nee, die 8cm sloeg ergens anders op. IQ meet je niet in centimeters.
  zondag 24 september 2023 @ 12:42:14 #153
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210735265
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 12:34 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Als dit waar is wel per direct ontslaan die idioot hoor
Hij loopt de trainerskamer in (dat is wat anders dan een kleedkamer @De_Pel ) waar de trainer dus niet is en dan nog wat kantoortjes, lijkt me echt wel een reden voor staande voet ontslag.

Wacht nou gewoon even die onderzoeken af maar dit soort berichten slaan echt nergens op.
pi_210735299
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 12:42 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hij loopt de trainerskamer in (dat is wat anders dan een kleedkamer @:De_Pel ) waar de trainer dus niet is en dan nog wat kantoortjes, lijkt me echt wel een reden voor staande voet ontslag.

Wacht nou gewoon even die onderzoeken af maar dit soort berichten slaan echt nergens op.
Hij zou tegen de spelers gezegd hebben dat het lot van steijn afhangt van het resultaat van vandaag. Dat is natuurlijk belachelijk, hij heeft hem ook zelf aangenomen he.

En nergens spreek over ontslag op staande voet, niet mijn woorden verdraaien aub.
No bitch to me
pi_210735305
Heb er helemaal geen zin in vandaag
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_210735324
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 12:45 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Hij zou tegen de spelers gezegd hebben dat het lot van steijn afhangt van het resultaat van vandaag. Dat is natuurlijk belachelijk, hij heeft hem ook zelf aangenomen he.

En nergens spreek over ontslag op staande voet, niet mijn woorden verdraaien aub.
per direct = op staande voet
  zondag 24 september 2023 @ 12:50:00 #157
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210735332
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 12:45 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Per direct? Ook goed maar "hij zou" is ook geen sterk argument.
pi_210735487
volgens mij sinds het bestaan van wedkantoren(quoteringen) e.d. is Feyenoord voor het eerst de favoriet tegen Ajax in Amsterdam.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_210735548
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 12:50 schreef Tarado het volgende:

[..]
Per direct? Ook goed maar "hij zou" is ook geen sterk argument.
In de voetballerij werkt het sowieso anders dan bij een normaal bedrijf natuurlijk. Trainers/directeuren worden vaak genoeg per direct ontslagen zonder dat er sprake is van ontslag op staande voet.

En ik zeg ook ALS het waar is natuurlijk.
No bitch to me
pi_210735566
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 13:13 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
In de voetballerij werkt het sowieso anders dan bij een normaal bedrijf natuurlijk. Trainers/directeuren worden vaak genoeg per direct ontslagen zonder dat er sprake is van ontslag op staande voet.

Dat kan niet, ofwel je ontslaat iemand per direct op staande voet ofwel je ontslaat iemand met inachtneming van de opzegtermijn (en dus niet per direct). Dat je iemand per direct vervangt wordt voor zijn werkzaamheden staat daar los van en afkopen betekent dat je iemand niet ontslaat maar de arbeidsovereenkomst in wederzijdse goedvinding ontbind.
pi_210735581
Berghuis captain denk?
pi_210735614
quote:
[ afbeelding ]

Duitsers gingen wel vaker de mist in op D-Day
pi_210735673
Ik word steeds banger voor een afgang van jewelste naarmate we naar 14:30 toe gaan :')

Zelfs een 0-10 spookt door mijn hoofd

Help @Tarado
  zondag 24 september 2023 @ 13:30:51 #164
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210735675
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 13:13 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Het lijkt me dat die man wel andere dingen aan z'n hoofd heeft momenteel, ik vind Steijn geen goeie keuze hoor maar hem vandaag na een slecht resultaat ontslaan zou ik ook onredelijk vinden tenzij je Van Gaal in de startblokken hebt staan.
  zondag 24 september 2023 @ 13:32:16 #165
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210735687
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 13:30 schreef Scorpie het volgende:
Ik word steeds banger voor een afgang van jewelste naarmate we naar 14:30 toe gaan :')

Help @:tarado
Als je geschoren wordt moet je stil zitten zeggen ze :)
pi_210735693
De situatie met deze agressieve intimiderende frauderende Mislinrat en een clubleiding die te bang is om in te grijpen zet Ajax nationaal en internationaal voor schut.
  zondag 24 september 2023 @ 13:33:31 #167
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210735704
quote:

Welnee.
pi_210735729
Als ze snel 0-2 of 0-3 maken kan ik Arsenal - Spurs kijken
pi_210735736
steijn heeft in ieder geval wel lef door al die jonge spelers met ajax dna op te stellen

hij doet eigenlijk wat ik hier deze week al gepost heb over de jeugdopleiding van ajax

alles wat ik hier tiep komt gewoon uit

ik blijf gewoon de grootste visionair van deze planeet
  zondag 24 september 2023 @ 13:37:21 #170
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210735742
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 13:36 schreef Ramboetan het volgende:
Als ze snel 0-2 of 0-3 maken kan ik Arsenal - Spurs kijken
Dat zat ik ook al te denken, sowieso 2 schermen maar dan kies wel voor die andere wedstrijd op het grote scherm :)
pi_210735746
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 13:32 schreef Tarado het volgende:

[..]
Als je geschoren wordt moet je stil zitten zeggen ze :)
_O-
pi_210735754
quote:

Dont worry, be happy c_/

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 24 september 2023 @ 13:42:05 #173
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210735790
quote:

Borrel erbij, niks aan de hand.
pi_210735808
Sfeer bij de arena is in ieder geval top. Keep up boys, we gaan gewoon knallen!
pi_210735819
We gaan echt klop krijgen vandaag. 1-4
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zondag 24 september 2023 @ 13:48:30 #176
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210735836
quote:

10-0 zou wel reuring teweeg brengen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_210735840
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 13:48 schreef -XOR- het volgende:

[..]
10-0 zou wel reuring teweeg brengen.
Ik help het je hopen, maar ik denk met een gelijkspel je al tevreden mag zijn.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 24 september 2023 @ 13:50:02 #178
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210735846
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 13:48 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ik help het je hopen, maar ik denk met een gelijkspel je al tevreden mag zijn.
kom kom, een beetje oud-Amsterdamse bluf.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_210735850
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 13:50 schreef -XOR- het volgende:

[..]
kom kom, een beetje oud-Amsterdamse bluf.
Dan moet dat eerst eens de policy van deze ploeg gaan worden, het was zeker beter afgelopen donderdag nu doorpakken hierin.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210735869
Silvano Vos krijgt zijn eerste speelminuten in de eredivisie in 2023/2024. Ajax is daarmee de allereerste club in de geschiedenis die meer dan 25 verschillende spelers gebruikt in zijn eerste 5 eredivisieduels van een seizoen.
  zondag 24 september 2023 @ 13:58:04 #181
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210735874
Ontstoken kaak jeetje
pi_210735876
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 13:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Silvano Vos krijgt zijn eerste speelminuten in de eredivisie in 2023/2024. Ajax is daarmee de allereerste club in de geschiedenis die meer dan 25 verschillende spelers gebruikt in zijn eerste 5 eredivisieduels van een seizoen.
is echt knap inderdaad
pi_210735884
Gelukkig geen Rensch, wel jammer van Taylor, al is dat ook door gebrek aan beter.

Het blijft wel bijzonder dat er voor Klaassen ineens geen plek was in het basiselftal terwijl spelers als Tahirovic, v.d Boomen en Mannsverk zijn gehaald en er helemaal niets van kunnen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_210735911
Taylor op 10? :(
pi_210735915
Volgens mij valt de druk vanuit de supporters nog best mee. Soort van gelatenheid maar ook wel begrip voor iig de spelers en Steijn..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  zondag 24 september 2023 @ 14:05:38 #186
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_210735932
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 13:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ontstoken kaak jeetje
Kies toch?

Nou ja, ik mis hem als kiespijn in ieder geval huehuehue.
  zondag 24 september 2023 @ 14:05:52 #187
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210735935
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
Volgens mij valt de druk vanuit de supporters nog best mee. Soort van gelatenheid maar ook wel begrip voor iig de spelers en Steijn..
Het is de T dus ik neem het met een flinke zak zout maar benieuwd naar waarheidsgehalte van verhaal over Mislintat in kleedkamer. Dat kan echt niet als dat zo is. Per direct eruit.
  zondag 24 september 2023 @ 14:06:39 #188
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210735940
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:05 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Kies toch?

Nou ja, ik mis hem als kiespijn in ieder geval huehuehue.
Dat klinkt wat logischer. NOS zegt ontstoken kaak in hun liveblog.
  zondag 24 september 2023 @ 14:06:55 #189
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_210735941
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Het is de T dus ik neem het met een flinke zak zout maar benieuwd naar waarheidsgehalte van verhaal over Mislintat in kleedkamer. Dat kan echt niet als dat zo is. Per direct eruit.
Trainerskamer.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_210735949
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Afwachten maar, de T was ook constant bezig om aan de stoelpoten van ten Hag te zagen.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_210735954
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 13:59 schreef Shreyas het volgende:
Gelukkig geen Rensch, wel jammer van Taylor, al is dat ook door gebrek aan beter.

Het blijft wel bijzonder dat er voor Klaassen ineens geen plek was in het basiselftal terwijl spelers als Tahirovic, v.d Boomen en Mannsverk zijn gehaald en er helemaal niets van kunnen.
Wederom meer dan 100 miljoen uitgegeven om een tussenjaar te draaien.
pi_210735966
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:09 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Wederom meer dan 100 miljoen uitgegeven om een tussenjaar te draaien.
Als je nieuwe spelers haalt neem je altijd een risico, je weet nooit hoe zoiets uitpakt. Bij Klaassen wist je in ieder geval wel wat je aan hem had, dus het is niet handig om zo een spelers te laten gaan omdat de nieuwe aankoop mogelijk beter is, maar mogelijk ook niet. Dan is het beter om te wachten tot je daar meer duidelijkheid over hebt.
  zondag 24 september 2023 @ 14:14:04 #193
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210735981
Sommige mensen zijn hier wel kampioen spelers afschrijven
pi_210735984
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:12 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Als je nieuwe spelers haalt neem je altijd een risico, je weet nooit hoe zoiets uitpakt. Bij Klaassen wist je in ieder geval wel wat je aan hem had, dus het is niet handig om zo een spelers te laten gaan omdat de nieuwe aankoop mogelijk beter is, maar mogelijk ook niet. Dan is het beter om te wachten tot je daar meer duidelijkheid over hebt.
Als je een selectie hebt die duurder is dan PSV en Feyenoord bij elkaar mag je toch wel verwachten dat je spelers hebt die iets kunnen.

Mensen roepen altijd dat Ajax spelers voor meer kan verkopen omdat ze bij Ajax spelen, maar blijkbaar zijn ze zelf ook zo dom om voor veel geld mensen te halen die graag naar Ajax willen.
  zondag 24 september 2023 @ 14:18:00 #195
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_210736008
De zenuwen nemen toe. Het is tijd..
  zondag 24 september 2023 @ 14:19:19 #196
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_210736013
Bergwijn doet niet mee, dus we hebben een kans!
Life is what you make it.
pi_210736016
quote:
'Handen Van Gaal jeuken om in te stappen bij Ajax'
Rafael van der Vaart staat voor de wedstrijd bij verslaggever Joep Schreuder. De analist sprak tijdens de lunch met Louis van Gaal over de crisis bij Ajax. "De handen Van Gaal jeuken om in te stappen bij Ajax", aldus Van der Vaart.'
  zondag 24 september 2023 @ 14:22:09 #198
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_210736038
Succes allen
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_210736039
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]

Ja, als wat vraag ik me dan af. Misschien in de RvC of zo.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210736041
Feyenoord TV is weer lekker aan het oreren o.l.v. Van Gangelen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210736043
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:23 schreef freaky40 het volgende:
Feyenoord TV is weer lekker aan het oreren o.l.v. Van Gangelen.
:D
  zondag 24 september 2023 @ 14:24:34 #202
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210736050
De altijd vervelende Mario Been.
pi_210736061
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Over niet objectief gesproken inderdaad.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210736074
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
"Het gat kan vandaag 7 punten worden"

Voor Feyenoord ja :')
pi_210736079
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]
"Het gat kan vandaag 7 punten worden"

Voor Feyenoord ja :')
Goh
Allemaal cabaretteketet!
pi_210736114
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:14 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Als je een selectie hebt die duurder is dan PSV en Feyenoord bij elkaar mag je toch wel verwachten dat je spelers hebt die iets kunnen.
Of Ajax heeft gewoon te veel voor spelers betaald. Kijk dat Sutalo duur was, is nog te begrijpen, maar dat je meer dan tien miljoen hebt betaald voor Akpom, Mikautadze en Avila is natuurlijk aan niemand uit te leggen.

quote:
Mensen roepen altijd dat Ajax spelers voor meer kan verkopen omdat ze bij Ajax spelen, maar blijkbaar zijn ze zelf ook zo dom om voor veel geld mensen te halen die graag naar Ajax willen.
Soms heb je geluk met een aantal goedkope aankopen, bijvoorbeeld Frenkie de Jong die voor bijna niets naar Ajax kwam en voor 86 miljoen euro wegging. Soms heb je geluk als spelers die je voor veel geld haalt (Alvarez, Antony, Haller), boven verwachting presteren en voor nog meer kan verkopen.

Helaas gebeurt het ook wel eens dat je spelers voor veel geld haalt en er niets van kunnen. Als je geluk hebt kun je deze spelers toch nog voor veel geld verkopen, zoals Martinez, Bassey en Daramy.
Laten we hopen dat we een aantal van de huidige miskopen toch nog voor wat geld kunnen verkopen.
pi_210736127
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:31 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Alsof mods jou nog serieus nemen _O-

Mijn voorspelling: 1-4
Goed zo jochie.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210736133
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:30 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Of Ajax heeft gewoon te veel voor spelers betaald. Kijk dat Sutalo duur was, is nog te begrijpen, maar dat je meer dan tien miljoen hebt betaald voor Akpom, Mikautadze en Avila is natuurlijk aan niemand uit te leggen.
[..]
Soms heb je geluk met een aantal goedkope aankopen, bijvoorbeeld Frenkie de Jong die voor bijna niets naar Ajax kwam en voor 86 miljoen euro wegging. Soms heb je geluk als spelers die je voor veel geld haalt (Alvarez, Antony, Haller), boven verwachting presteren en voor nog meer kan verkopen.

Helaas gebeurt het ook wel eens dat je spelers voor veel geld haalt en er niets van kunnen. Als je geluk hebt kun je deze spelers toch nog voor veel geld verkopen, zoals Martinez, Bassey en Daramy.
Laten we hopen dat we een aantal van de huidige miskopen toch nog voor wat geld kunnen verkopen.
Het is natuurlijk bijzonder dat een nieuw iemand als Mislintat alle vrijheid krijgt om te halen wie hij wil zonder er iemand bij te betrekken.
pi_210736139
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:33 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Het is natuurlijk bijzonder dat een nieuw iemand als Mislintat alle vrijheid krijgt om te halen wie hij wil zonder er iemand bij te betrekken.
Overmars had ook erg veel vrijheid en macht in zijn tijd, maar daar hoorde je niemand over want zijn aankopen waren goed en hij kon de matigste spelers voor belachelijk veel geld verkopen.
pi_210736152
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:34 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Overmars had ook erg veel vrijheid en macht in zijn tijd, maar daar hoorde je niemand over want zijn aankopen waren goed en hij kon de matigste spelers voor belachelijk veel geld verkopen.
Overmars deed geen gekke dingen (op zijn dickpics na) , deze kerel hangt vanaf de eerste weken al een rare sfeer omheen.
pi_210736153
5 minuten zonder tegendoelpunt

Dit is pure winst
pi_210736169
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:36 schreef Scorpie het volgende:

Dit is pure winst
Zonder überhaupt een grote doorbraak van Feyenoord...
pi_210736208
Aids!
Allemaal cabaretteketet!
pi_210736209
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:36 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Overmars deed geen gekke dingen (op zijn dickpics na) , deze kerel hangt vanaf de eerste weken al een rare sfeer omheen.
Deels veroorzaakt door de media.. al helpt het hem ook niet, dat ie een beetje een verstrooide professor is.
  zondag 24 september 2023 @ 14:40:14 #215
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_210736215
Nou dat duurde kort.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_210736222
Kut.
pi_210736223
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:36 schreef Scorpie het volgende:

Dit is pure winst
Ai
pi_210736229
Hoppaaa
pi_210736241
Goed verdedigd wel

pi_210736245
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:34 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Sinds hem worden de matigste spelers voor belachelijk veel geld aangetrokken. Het kan helaas verkeren.
pi_210736253
Weer miljoenen betaald voor een back die niks kan.
pi_210736257
Dit is gespeeld
  zondag 24 september 2023 @ 14:41:52 #223
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_210736269
Man man man. Sutalo had 'm niet over moeten laten aan de back. Daar gaat het mis.
pi_210736270
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:41 schreef Scorpie het volgende:
Dit is gespeeld
:)
Allemaal cabaretteketet!
pi_210736272
Gaaei.
Misluktat.

Kinderlijk eenvoudig weggezet en aan de buitenkant dekken.
Wat een ongelofelijk laag niveau. Wat maakt die gast dat hij bij Ajax kan voetballen, behalve in de ogen van die mislukte TD?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_210736283
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:42 schreef Red_85 het volgende:
Gaaei.
Misluktat.

Kinderlijk eenvoudig weggezet en aan de buitenkant dekken.
Wat een ongelofelijk laag niveau. Wat maakt die gast dat hij bij Ajax kan voetballen, behalve in de ogen van die mislukte TD?
De hele verdediging zag er daar kut uit.
pi_210736291
Sutalo nog steeds nerveusheid in de poten.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210736315
Forbs uitblinker, nu al
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 24 september 2023 @ 14:46:39 #229
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_210736328
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:45 schreef freaky40 het volgende:
Forbs uitblinker, nu al
Bergwijn banken. Klaar.
pi_210736329
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:43 schreef freaky40 het volgende:
Sutalo nog steeds nerveusheid in de poten.
En dat was nog wel een ervaren international _O-
pi_210736358
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:46 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
En dat was nog wel een ervaren international _O-
Tja, niets menselijks is hem vreemd. Maar dat moet er wel uit, in zijn uitstraling zit behoorlijk wat nerveusheid zag ik net bij die hoekschop.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210736372
Ja dit is dus echt enorm zonde…
pi_210736379
Hageneesje moet vanaf nu echt alles op alles zetten op het feit dat we vanaf nu alles moeten winnen
pi_210736380
_O-
pi_210736386
Godverdomme!
Allemaal cabaretteketet!
pi_210736389
We voetballen prima, maar wat een persoonlijke fouten zeg.
pi_210736403
Sluit het topic maar.
pi_210736404
Die Gaai kan echt niets
  Moderator zondag 24 september 2023 @ 14:49:40 #239
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210736405
Zo slecht vind ik Ajax nog niet, maar met dit soort fouten ben je kansloos vandaag.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_210736412
Wissel maar die Gaaei. Gaat nooit meer wat worden.
pi_210736416
Die Deen moet je wisselen
pi_210736424
Gaaei was donderdag al lachwekkend, dit is nog erger.
pi_210736431
Jezus 1 hond die het helemaal verneukt man man man
hhhhh
pi_210736435
Het is klaar,
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 24 september 2023 @ 14:50:48 #246
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210736437
Iemand het bonnetje van Gaai nog?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_210736460
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:50 schreef DaveDave09 het volgende:
Jezus 1 hond die het helemaal verneukt man man man
Bij beide goals ook.
pi_210736461
Verstandig voor een staking gaan
hhhhh
pi_210736462
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:51 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Tokkie report gezet.
Trots
Allemaal cabaretteketet!
pi_210736463
Ik zie het wel 0-5 worden, indien niet erger.
pi_210736473
Gelukkig is Hageneesje een ervaren degradatietrainer, gaat nog goed van pas komen dit seizoen voor ons
pi_210736483
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:49 schreef alpeko het volgende:
Steijn wegwezen. En de rest ook.
Onzin op die twee fouten na speelt Ajax gewoon best redelijk.

Lijkt erop dat de mensen die hier riepen dat het gewoon tijd nodig heeft, toch aardig gelijk krijgen.
pi_210736489
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:51 schreef Mylene het volgende:
Ik heb gedroomd dat het 0-10 zou worden :'(
  zondag 24 september 2023 @ 14:52:33 #254
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_210736492
Iedereen oprotten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_210736493
Gaaei, wat een naam ook. Die gast heeft meer klinkers dan Ajax punten.
  zondag 24 september 2023 @ 14:52:54 #256
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_210736504
Mislintat eruit. Het zijn zijn aankopen die er niks van kunnen.
pi_210736506
Dit is niet meer te houden voor Steijn, einde.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210736511
Tijd voor netten
  Moderator zondag 24 september 2023 @ 14:53:18 #259
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210736513
In snap de frustratie, maar laten we het gezellig houden :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_210736527
Lambiek directeur / coach? @PowerLoungen
pi_210736533
2 persoonlijke fouten van je rechtsback en je staat 2-0 achter. Het is echt bedroevend.
pi_210736548
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:53 schreef Scorpie het volgende:
2 persoonlijke fouten van je rechtsback en je staat 2-0 achter. Het is echt bedroevend.
Fucking zonde gewoon...
pi_210736550
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik heb gedroomd dat het 0-10 zou worden :'(
Sowieso dat er met zooi gegooid word vanaf een 0-4, 0-5
hhhhh
pi_210736552
Wel knap dat we nog een slechtere hebben gevonden dan Sanchez
  zondag 24 september 2023 @ 14:56:02 #265
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210736582
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:53 schreef Scorpie het volgende:
Dan zou ik je rechtsback wisselen.
pi_210736590
Of je brengt Rensch in...pfff.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210736593
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:54 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Dat geeft nog meer aan hoe weinig hersencellen je hebt.
Doe even normaal joh.

Ontopic: Zonde, Ajax is zeker niet minder dan Feyenoord. Twee persoonlijke fouten zijn enorm duur.
pi_210736597
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 14:56 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Dan zou ik je rechtsback wisselen.
En er een uit een onbekend land halen voor 12 miljoen!
pi_210736612
Weer zo'n Feyenoord tokkie natuurlijk.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210736645
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:51 schreef Mylene het volgende:
Ik verwacht 0-10.

Edit: Spuit 11 :')
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_210736647
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:56 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
En er een uit een onbekend land halen voor 12 miljoen!
Gaaei was 4.5 miljoen, zie je meteen wat voor troep je voor 4.5 miljoen koopt.
pi_210736662
Duwtje te licht...man man.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210736686
Maurits heeft hopelijk al een vlucht geregeld
pi_210736692
Haha die gaat sowieso huilen
hhhhh
  zondag 24 september 2023 @ 15:05:30 #275
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_210736707
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 15:03 schreef DaveDave09 het volgende:
Haha die gaat sowieso huilen
Suicide watch.
pi_210736708
Ik vind het zielig voor Gaaei, hij heeft het niveau gewoon niet, net zoals veel anderen, maar het is gewoon de schuld van die klote Duitser.
pi_210736716
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 15:05 schreef Saekerhett het volgende:
Ik vind het zielig voor Gaaei, hij heeft het niveau gewoon niet, net zoals veel anderen, maar het is gewoon de schuld van die klote Duitser.
Klopt, die Duitser heeft de selectie en de trainer aangesteld. Wat mij betreft vliegt hij er dan ook als eerste uit.
pi_210736729
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 15:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Klopt, die Duitser heeft de selectie en de trainer aangesteld. Wat mij betreft vliegt hij er dan ook als eerste uit.
Wat schiet je daar mee op op de korte termijn, helemaal niets.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210736732
Allemachtig.
pi_210736748
Kent Maurice restverdediging?
  zondag 24 september 2023 @ 15:08:00 #281
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_210736754
Verdedigen jullie gewoon niet meer?
pi_210736765
Er klopt echt helemaal niks van achterin.
pi_210736766
Hoe dan? Echt dat was 4 van hun vooruit tegen 1… wtf
hhhhh
pi_210736767
Ik ben er klaar mee. Ik kijk niet meer.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210736776
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 15:08 schreef DaveDave09 het volgende:
Hoe dan? Echt dat was 4 van hun vooruit tegen 1… wtf
Iedereen was weg achterin.
pi_210736780
Dan Louis maar, dit gaat helemaal nergens over.
pi_210736784
Tijd voor de klassieker! (In Londen)
pi_210736790
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 15:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kent Maurice restverdediging?
Maar hoe hebben de verdedigers dit zelf niet door dan? Of denken ze allemaal 30 km per uur te kunnen rennen
hhhhh
pi_210736792
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 15:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dan Louis maar, dit gaat helemaal nergens over.
Die zie ik het helemaal niet doen met zijn mankementen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210736793
Hahaha
pi_210736801
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 15:08 schreef freaky40 het volgende:
Ik ben er klaar mee. Ik kijk niet meer.
:D
pi_210736802
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 15:09 schreef PSVCL het volgende:
Hahaha
Opjorrissen
Allemaal cabaretteketet!
pi_210736813
Steijn is ook wel klaar nu.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2023 15:10:14 ]
pi_210736826
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 15:09 schreef Scorpie het volgende:
Steijn is ook wel
Klaar nu.
Waarom. Dit is niet zijn pakkie aan, geen enkele andere trainer gaat dit laten marcheren. De beste trainer van de wereld niet.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210736828
Een Duitser bij de Joden... we hadden beter moeten weten..
pi_210736830
Dit is wel heftig
pi_210736835
pi_210736842
dit is toch niet te geloven mensen, dit is toch niet te geloven
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_210736844
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 15:09 schreef Scorpie het volgende:
Steijn is ook wel klaar nu.
Wat kan hij eraan doen met zo een slechte selectie spelers en slechte supporters?
pi_210736845
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 15:10 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Waarom. Dit is niet zijn pakkie aan, geen enkele andere trainer gaat dit laten marcheren. De beste trainer van de wereld niet.
Niet zijn pakkie aan? Hij zet de tactiek binnen de lijnen uit.
pi_210736846
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:52 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Onzin op die twee fouten na speelt Ajax gewoon best redelijk.

Lijkt erop dat de mensen die hier riepen dat het gewoon tijd nodig heeft, toch aardig gelijk krijgen.
Als je thuis na 30 minuten achter staat met 3-0 dan moet je afvragen of je wel de juiste persoon hebt aangesteld en spelers hebt gehaald. Stein is Ajax onwaardig en veel van die nieuwe spelers ook. Keihard ingrijpen meteen. Sven ook oprotten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')