Niemand heeft je gedwongen Rozj!quote:Op vrijdag 22 september 2023 21:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Beide goals vielen terwijl ik dat stomme artikeltje over die stomme speculoospasta zat te lezen.![]()
Volgende keer lees ik wel alleen de kop ofzo.
Dat soort details zijn in dit soort zaken natuurlijk zelden interessant. Waar het om gaat is dat zelfs volgens een Belgische rechter Nederland hier eerder mee kwam. Daarmee heeft het spul dus duidelijk een Nederlandse oorsprong en kan @GeorgeM het dus gewoon lekker blijven kopen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]
De mogelijkheid bestaat nog dat de Belgen het onafhankelijk hebben uitgevonden, maar geen octrooi kunnen krijgen omdat het te veel lijkt op iets wat al bestond. Dat wil niet zeggen dat de Belgen het recept gestolen hebben, alleen dat hun recept niet origineel genoeg is voor bescherming
Als speculoospasta in een trechter?quote:
Niemand dwingt me ook om af en toe wat te drinken in de keuken te pakken, maar toch wordt er verdacht vaak gescoord als ik net daarmee bezig ben.quote:
Danny Verbiest (de stem van Samson) speelde in Bassie en Adriaan, die in die serie ook een langharige hond hadden. Kunnen we Samson dan ook claimen als Nederlandsch erfgoedquote:Op vrijdag 22 september 2023 22:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat soort details zijn in dit soort zaken natuurlijk zelden interessant. Waar het om gaat is dat zelfs volgens een Belgische rechter Nederland hier eerder mee kwam. Daarmee heeft het spul dus duidelijk een Nederlandse oorsprong en kan @:GeorgeM het dus gewoon lekker blijven kopen.
Wat mij betreft wel ja.quote:Op vrijdag 22 september 2023 22:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Danny Verbiest (de stem van Samson) speelde in Bassie en Adriaan, die in die serie ook een langharige hond hadden. Kunnen we Samson dan ook claimen als Nederlandsch erfgoed?
Ik koop het af en toe voor Sjorsjina en meneer Sjors junior. Ik eet het zelf niet, teveel suikerquote:Op vrijdag 22 september 2023 22:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat soort details zijn in dit soort zaken natuurlijk zelden interessant. Waar het om gaat is dat zelfs volgens een Belgische rechter Nederland hier eerder mee kwam. Daarmee heeft het spul dus duidelijk een Nederlandse oorsprong en kan @:GeorgeM het dus gewoon lekker blijven kopen.
Ja nee, zo werkt dat natuurlijk niet. Deze wedstrijd horen wij gewoon te winnen (ik begrijp niet dat die Belgen zich daar niet ook wat meer voor inzetten eigenlijkquote:Op vrijdag 22 september 2023 22:05 schreef Arizona het volgende:
We kunnen afspreken dat de Belgen de speculoospasta mogen claimen en dat wij dan deze wedstrijd krijgen?
Ik onderhandel niet met broodbelegplagiatristenquote:Op vrijdag 22 september 2023 22:05 schreef Arizona het volgende:
We kunnen afspreken dat de Belgen de speculoospasta mogen claimen en dat wij dan deze wedstrijd krijgen?
De Belgen kunnen NIKS krijgen Ari!quote:Op vrijdag 22 september 2023 22:05 schreef Arizona het volgende:
Dat is reden genoeg.quote:Op vrijdag 22 september 2023 22:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik koop het af en toe voor Sjorsjina en meneer Sjors junior. Ik eet het zelf niet, teveel suiker![]()
Maar ik kan weer lekker slapen
Bebogeen? Dat wil ik best afstaanquote:Op vrijdag 22 september 2023 22:10 schreef Arizona het volgende:
Ok dan niet![]()
Van mij mogen ze die gore pasta hebben
Bebogemisch brrrquote:
Doe ikquote:Op vrijdag 22 september 2023 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is reden genoeg.![]()
Zeg morgen maar tegen Sjorsjina en meneer Sjors junior dat ze rustig nog wat extra kunnen smeren omdat het lekker toch niet Belgisch is.
Ken je die reclame van die cake?quote:
Zo ben ikquote:Op vrijdag 22 september 2023 22:36 schreef H_T het volgende:
@:Meke je TT klopt weerVooruitziende blik
En ook nog tegen Schotland. Waarvan een paar speelsters voor Great Britain uitkomen op de Spelen. Die gaan dus waarschijnlijk niet zo hun best doen tegen Engeland, want dan schakelen ze zichzelf uit...quote:
Apart dat ze dan wel apart meedoen hiervoor.quote:Op vrijdag 22 september 2023 22:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En ook nog tegen Schotland. Waarvan een paar speelsters voor Great Britain uitkomen op de Spelen. Die gaan dus waarschijnlijk niet zo hun best doen tegen Engeland, want dan schakelen ze zichzelf uit...
Het is toch niet alleen een OS selectie dat op het spel staat?quote:Op vrijdag 22 september 2023 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Apart dat ze dan wel apart meedoen hiervoor.
Engeland speelt om dat ticket. Dus als Engeland de finale van de Nations League haalt, gaat Great Britain naar de Spelen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En hoe komt Great Britain aan het ticket voor de OS dan?
Engeland moet dan naar de OS, niet GB. Die hebben dat ticket niet.quote:Op vrijdag 22 september 2023 22:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Engeland speelt om dat ticket. Dus als Engeland de finale van de Nations League haalt, gaat Great Britain naar de Spelen.
Klinkt heel logischquote:Op vrijdag 22 september 2023 22:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En ook nog tegen Schotland. Waarvan een paar speelsters voor Great Britain uitkomen op de Spelen. Die gaan dus waarschijnlijk niet zo hun best doen tegen Engeland, want dan schakelen ze zichzelf uit...
Van Engelse spelers? Dat zal toch niet? Die zijn toch juist altijd extreem sportief en rekken ook nooit tijd en zo?quote:Op vrijdag 22 september 2023 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klinkt als kansen voor oneerlijk gedrag
Whehehehequote:Op vrijdag 22 september 2023 22:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van Engelse spelers? Dat zal toch niet? Die zijn toch juist altijd extreem sportief en rekken ook nooit tijd en zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |