Ik vergeet dat steeds om te kijken.quote:Op vrijdag 22 september 2023 20:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kijk je geen Below Deck Sailing Yacht?
Edit: ow, is er niet op nu![]()
Die heb ik al afgekeken behalve het allerlaatste seizoenquote:
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik hoor dat het gezongen wordt, in dan ook nog eens in drie verschillende talen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 20:27 schreef GeorgeM het volgende:
Jeetje, wat heeft België een vreselijk volkslied
Hoho! Op creatief vlak zijn de Belgen verantwoordelijk voor Tiktak, Kabouter Plop, K3, mosselen met friet, Samson, speculoospasta, chips met augurkensmaak, Gert èn Piet Piraat!quote:Op vrijdag 22 september 2023 20:56 schreef Arizona het volgende:
Geen beste wedstrijd tot nu toe, de Leeuwinnen creeëren bar weinig.
De Belgen ook niet maar dat boeit niet
Speculoospasta??quote:Op vrijdag 22 september 2023 21:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoho! Op creatief vlak zijn de Belgen verantwoordelijk voor Tiktak, Kabouter Plop, K3, mosselen met friet, Samson, speculoospasta, chips met augurkensmaak, Gert èn Piet Piraat!
Ja, al een tijdje ook gewoon in Nederland te koop. Nooit gehad?quote:
Het is echt wachten tot Miedema weer terug is want Beerensteyn wordt met de wedstrijd slechter. Het wordt nu een beetje pijnlijk.quote:Op vrijdag 22 september 2023 21:19 schreef Arizona het volgende:
Beeresteijn is echt zo slecht als spits
quote:Op vrijdag 22 september 2023 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb je dit tot nu toe je hele leven gemist George💔
Jawel, nu neem ik het niet meer.quote:Op vrijdag 22 september 2023 21:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, al een tijdje ook gewoon in Nederland te koop. Nooit gehad?
Goed verhaal.quote:
Jaquote:
Babishquote:
quote:
quote:
Ik ben even in de geschiedenis gedoken. Een Belgische producent had het octrooi, maar mogelijk was er prior art van Oma Wapsie uit Dronten. Die is meerdere keren benaderd door partijen die het octrooi van een concurrent wilden aanvechten. Het zou dus een Nederlandse oorsprong kunnen hebbenquote:Op vrijdag 22 september 2023 21:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[..]
Jawel, nu neem ik het niet meer.
Ik heb het in huis, maar ik wist niet dat het uit België kwam
Daweedikwel maar mijn reactie op dat nummer is: jaquote:
Pfieuwquote:Op vrijdag 22 september 2023 21:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben even in de geschiedenis gedoken. Een Belgische producent had het octrooi, maar mogelijk was er prior art van Oma Wapsie uit Dronten. Die is meerdere keren benaderd door partijen die het octrooi van een concurrent wilden aanvechten. Het zou dus een Nederlandse oorsprong kunnen hebben
Sterker nog, volgens de rechtbank van koophandel in Gent is dat gewoon zoquote:Op vrijdag 22 september 2023 21:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben even in de geschiedenis gedoken. Een Belgische producent had het octrooi, maar mogelijk was er prior art van Oma Wapsie uit Dronten. Die is meerdere keren benaderd door partijen die het octrooi van een concurrent wilden aanvechten. Het zou dus een Nederlandse oorsprong kunnen hebben
quote:Oma Wapsie is echte bedenker van speculoospasta
De rechtbank van koophandel in Gent heeft vanochtend het octrooi van Lotus Bakeries op het populaire product speculoospasta vernietigd.
[...]
Volgens de rechter was een recept op de Nederlandse receptensite Oma Wapsie om speculoospasta te maken al beschikbaar lang voor Lotus het octrooi in handen kreeg.
[...]
https://www.standaard.be/cnt/dmf20110120_029
Ik heb mijn best gedaan door even twee minuten niet te kijken.quote:Op vrijdag 22 september 2023 21:48 schreef Arizona het volgende:
Het is echt zoooo saai deze wedstrijd. Ik denk dat @:roger_epiales de boel nog niet zou kunnen redden al bleef hij de hele wedstrijd in de keuken.
Dat was eigenlijk toch 1 minuut te langquote:Op vrijdag 22 september 2023 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan door even twee minuten niet te kijken.
Tevreden?
De mogelijkheid bestaat nog dat de Belgen het onafhankelijk hebben uitgevonden, maar geen octrooi kunnen krijgen omdat het te veel lijkt op iets wat al bestond. Dat wil niet zeggen dat de Belgen het recept gestolen hebben, alleen dat hun recept niet origineel genoeg is voor beschermingquote:Op vrijdag 22 september 2023 21:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sterker nog, volgens de rechtbank van koophandel in Gent is dat gewoon zo
[..]
Beide goals vielen terwijl ik dat stomme artikeltje over die stomme speculoospasta zat te lezen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 21:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk toch 1 minuut te lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |