quote:Op vrijdag 22 september 2023 14:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat een leuk idee
Maar nee, dat red ik nu nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is wel een leuk ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dan weet je dat voor de volgende keer en dan worden ze nóg lekkerderquote:Op vrijdag 22 september 2023 17:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
De smaak is goed, alleen iets teveel gemberpoeder gebruikt
Al ze niet tevreden zijnn over hoe schoon je huis is, moet je ze gewoon de schoonmaakspullen geven, dan kunnen ze zich uitleven.quote:Op vrijdag 22 september 2023 17:46 schreef BillDauterive het volgende:
Ik weet niet wat ik wil eten, heb een beetje stress omdat morgen familie komt en het huis niet zo schoon is als zij willen en ga maar een patatje halen
Vergeet je de augurk niet?quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:15 schreef NailQueen het volgende:
Ter beeldvorming. Zo maak ik mijn hamburgers:
[ afbeelding ]
Nee, het is gewoon wel schoon hoor.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al ze niet tevreden zijnn over hoe schoon je huis is, moet je ze gewoon de schoonmaakspullen geven, dan kunnen ze zich uitleven.
Dat is correct en tevens juistquote:
Deze is er ookquote:
Ja, dat had ik dus ook. Ik wilde me al bijna klaar voor bed gaan maken, maar 8 uur is wel erg vroeg.quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben ook al zo moe
Het is ook al heel donker, ik heb het gevoel dat het al veel later is.
Nou met Luctor.et.Emergo en Koen hier moet dat toch haalbaar zijnquote:Op vrijdag 22 september 2023 19:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien hebben we meer input uit de Koffie SC nodig, om ons wakker te houden
Luctor gaat het vroegst van iedereen naar bedquote:Op vrijdag 22 september 2023 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou met Luctor.et.Emergo en Koen hier moet dat toch haalbaar zijn
I know, ik ken Koen al een paar jaartjesquote:Op vrijdag 22 september 2023 20:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Luctor gaat het vroegst van iedereen naar bed
Koen is wel een echte nachtbraker
Om het gemiddelde een beetje op pijl te houden.quote:Op vrijdag 22 september 2023 20:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Luctor gaat het vroegst van iedereen naar bed
Koen is wel een echte nachtbraker
Kijk je geen Below Deck Sailing Yacht?quote:Op vrijdag 22 september 2023 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil een film kijken, en ben nu door Disney+ aan het scrollen, maar ja. Wat ga ik kijken.
Luca.quote:Op vrijdag 22 september 2023 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil een film kijken, en ben nu door Disney+ aan het scrollen, maar ja. Wat ga ik kijken.
Wat is er gebeurd met OUAT?quote:Op vrijdag 22 september 2023 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
High School Musicalquote:Op vrijdag 22 september 2023 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vergeet dat steeds om te kijken.quote:Op vrijdag 22 september 2023 20:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kijk je geen Below Deck Sailing Yacht?
Edit: ow, is er niet op nu![]()
Die heb ik al afgekeken behalve het allerlaatste seizoenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |