SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Dat is het misschien ook wel.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:03 schreef oheng het volgende:
[..]
Als een vijandelijk leger NL binnenvalt, en bepaalde dierbare personen van mij iets overkomt, dan weet ik van mezelf dat de meest ergste oorlogsmisdaden mogelijk zijn.
Dus ik oordeel niet. Onder bepaalde (psychologische) omstandigheden vind ik dit zeer begrijpelijk.
Dan doel je op oorlogsmisdaden, niet op het feit dat je als soldaat naar een ander land wordt gezonden.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
Eh, sorry...Nee.
Befehl ist befehl is sinds de processen van Neurenberg geen excuus meer.
Daarnaast stelden de Russen toen dat het conplete Duitse volk verantwoording kon worden aangerekend voir de misdaden van het nazi-regime.
Een land binnenvallen op de manier die Rusland deed is ook gewoon tegen het internationaal recht.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:44 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dan doel je op oorlogsmisdaden, niet op het feit dat je als soldaat naar een ander land wordt gezonden.
Ja maar, zo openlijk zijn de Russen niet wat betreft hun redenen.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Een land binnenvallen op de manier die Rusland deed is ook gewoon tegen het internationaal recht.
Ze hebben geen doel behalve zo veel mogelijk mensen doden.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ja maar, zo openlijk zijn de Russen niet wat betreft hun redenen.
Jaja, onderbuik..quote:Op donderdag 21 september 2023 22:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze hebben geen doel behalve zo veel mogelijk mensen doden.
Vooruit: Doodordinair landjepik en de baas willen spelen over voormalige wingewesten dan. Of als dat niet zo is, weet jij wat het doel is?quote:
Dat was ook absoluut fout , dat weet iedereen toen en nu , Balkenende ook , maar zijn vriendje Jaap de grote keffer kreeg een mooie baanquote:Op donderdag 21 september 2023 21:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
En dan moeten de Amerikanen die onder valse voorwendselen Irak binnenvielen ook zweten?
Je overgeven, de wapens opnemen tegen je landgenoten, gewoon weigeren en dan maar zien of je gevangen gezet of gemarteld wordt.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat is de andere keuze? Er zijn er ook die opgepakt worden of anders gemarteld worden dus ik begrijp wel dat ze dan meevechten
Daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:05 schreef Ulx het volgende:
[..]
Vooruit: Doodordinair landjepik en de baas willen spelen over voormalige wingewesten dan. Of als dat niet zo is, weet jij wat het doel is?
Nou en?quote:Op donderdag 21 september 2023 22:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Het gaat erom dat de militairen die er heen gestuurd worden andere zaken wordt voorgehouden.
Ze wilden checken of hij het meende?quote:Op donderdag 21 september 2023 22:23 schreef Anton91 het volgende:
Een paar dagen geleden zei Budanov al dat als de Russen begonnen met het aanvallen van de energievoorziening dat Oekraïne hetzelfde zou doen... Is dit dan een gevalletje van wraak? Omdat vanochtend voor het eerst in lange tijd een energiecentrale door de Russen werd aangevallen.
[ twitter ]
Gezakt voor de taaltest. Je bent de zwakste schakel, tot ziens!quote:Op donderdag 21 september 2023 22:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De Russen worden Letland uitgekickt:
[ twitter ]
Natuurlijk wel. Ze voeren de bevelen toch uit?quote:Op donderdag 21 september 2023 22:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Die kun je dat niet aanrekenen.
Jap, zoals militairen dienen te doen.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ze voeren de bevelen toch uit?
quote:Op donderdag 21 september 2023 22:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze wilden checken of hij het meende?![]()
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Zoals Oekraïnse dronepiloten? Flauw... weet ik. Maar ik vind deze totale nondiscussie bijzonder flauw. En die is toch echt door jou aangezwengeld en ettert al een post of 200 voortquote:Op donderdag 21 september 2023 23:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Jap, zoals militairen dienen te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |