Denk van niet, hij is er bijna vanaf.quote:
Inderdaad, hier maakt PSG korte metten mee.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dat wordt een afstraffing zondag!
Zit best kwaliteit in die selectie dat is wat ik zeg.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:40 schreef fetX het volgende:
Daar is ‘ie al.
Objectief gezien los van de waardeloze verdediging, middenveld en aanval dat raakt wel ingespeeld. Best een aardig elftal zo.
En Marseille nog 3quote:Op donderdag 21 september 2023 21:41 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ajax scoort er nog wel een denk ik
Ook achterin loopt er genoeg kwaliteit maar het is organisatorisch echt een puinhoop. Verdedigen doe je met het hele elftal, het is juist het middenveld wat los zand is. En Bergwijn en Forbs lopen ook niet mee met hun man.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:40 schreef fetX het volgende:
Daar is ‘ie al.
Objectief gezien los van de waardeloze verdediging, middenveld en aanval dat raakt wel ingespeeld. Best een aardig elftal zo.
Bijna rust, kun je even bijkomen!quote:Op donderdag 21 september 2023 21:42 schreef Wotte het volgende:
Ik zit weer hoog in de emotie inmiddels.
Hoezo? Ajax is geweldig!quote:Op donderdag 21 september 2023 21:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze defensie kan echt niet hoor.
in vergelijking met de selectie van Go Ahead wel ja.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zit best kwaliteit in die selectie dat is wat ik zeg.
Inderdaad, de rest is gelukkig prima!quote:Op donderdag 21 september 2023 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoezo? Ajax is geweldig!
Ze hoeven alleen maar te werken aan hun korte en lange passen, schieten, van de bal af bewegen, positioneren, voorzetten, besluitvorming, spelhervattingen, manmarkering, dribbelen, conditie, balcontrole, tackelen, tegenaanvallen, overlappen, rennen, doelpunten blokkeren en scoren
Alsof ze vrije trappen in de buurt van de goal gaan krijgen.quote:
Misschien bij zondag vijfde klasser tref je nog slechter aan. Het kan nu alleen maar bergopwaarts.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Verdedigend is het nog slechter dan tegen Twente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |