SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jack does it in real time...
Gevaarlijke boyyyyyquote:Op donderdag 21 september 2023 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, dit deden wij in Marseille. Kinderspel om het veilig thuis te doen
On a serious note: veel plezier daar zou ik zeggen
Ja als je zo beroerd opbouwt bij vlagen moet je als back al niet rechtsbuiten gaan staan...quote:Op donderdag 21 september 2023 21:32 schreef Heeinz het volgende:
Gaaei had ff geen rekening gehouden met onnozel balverlies en stond al rechtsbuiten
Het is echt beroerd achterin.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja als je zo beroerd opbouwt bij vlagen moet je als back al niet rechtsbuiten gaan staan...
Marseille is ook geen wonderploegquote:Op donderdag 21 september 2023 21:32 schreef DeeBee het volgende:
Marseille gaat er nog 4 maken, wat een open huis
Staat Lucille bij jullie achterin opgesteld?quote:
Dat maakt het nog ergerquote:Op donderdag 21 september 2023 21:37 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Marseille is ook geen wonderploeg
Open seizoen.quote:
Is die ook gekocht door svennetje?quote:Op donderdag 21 september 2023 21:40 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Staat Lucille bij jullie achterin opgesteld?
Dat heb je met een jonge keeper. Duurt vele jaren voordat er stabiliteit in komt.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:50 schreef Marcoss het volgende:
Gorter wisselt hele goede momenten af met onbegrijpelijke acties..
Ze begonnen redelijk maar vanaf de 13e minuut kakte het helemaal in.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:52 schreef Sebbeszweet het volgende:
Erg zwak optreden tot dusverre
Duitser zat weer dronken achter FM2019 en de verkeerde regen gekochtquote:Op donderdag 21 september 2023 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat Deense backje is van het niveau Manolev
Iemand heeft stiekem aan zijn editor gezeten . Scouten zonder te kijkengodquote:Op donderdag 21 september 2023 21:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Duitser zat weer dronken achter FM2019 en de verkeerde regen gekocht
Degene die die barkeeper heeft gehaald is echt niet goed snik geweest. Wat een rampenplan zeg.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iemand heeft stiekem aan zijn editor gezeten . Scouten zonder te kijkengod
Hopelijk komt die over zijn hersenbloeding heen maar Sarremans en die hockeyer zijn idioten .quote:Op donderdag 21 september 2023 21:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Degene die die barkeeper heeft gehaald is echt niet goed snik geweest. Wat een rampenplan zeg.
Dat wel, is toch iets te licht als 6. Die moet eigenlijk op 8 staan. Vos erin lijkt me wel een subtiele hint dat Steijn meer vertrouwen in de jeugd heeft dan in de aankopen van Mislintatquote:Op donderdag 21 september 2023 22:06 schreef Rambow het volgende:
[..]
Tahirovic wel terecht gewisseld
Wel meteen dat handje erbij bij het juichen, wat een pipo is het ookquote:
VAMOSSSSSSSquote:Op donderdag 21 september 2023 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wel meteen dat handje erbij bij het juichen, wat een pipo is het ook
Kunnen we gewoon met z'n allen concluderen dat ik er kijk op heb?quote:Op donderdag 21 september 2023 12:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van alle aankopen steek ik mijn hand in het vuur dat jullie er bij deze naast zitten.
Nooitquote:Op donderdag 21 september 2023 22:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kunnen we gewoon met z'n allen concluderen dat ik er kijk op heb?
Zo slordig vandaag met zijn passing nog. Moet er echt uit voordat hij de volgende stap kan maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |