abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210708865
*O*
pi_210708899
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2023 20:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat kijktips, alle drie npo:
- tbs, door de oom van Anne Faber
- afhaalchinees, over adoptie
- de Indonesiëserie van Hans goedkoop
TBS, erg goede serie en je moet het maar kunnen nadat een familielid zo schandalig om het leven is gebracht. Het blijft ergens ongelooflijk wat die lui allemaal kunnen en mogen, zoals lekker borrelen in een kantine na het buitenshuis sporten. :r
pi_210709134
Tele jouw team, echt 🙄🙄
pi_210709143
Mijn huidige koffiehoek:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210709147
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 20:28 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
TBS, erg goede serie en je moet het maar kunnen nadat een familielid zo schandalig om het leven is gebracht. Het blijft ergens ongelooflijk wat die lui allemaal kunnen en mogen, zoals lekker borrelen in een kantine na het buitenshuis sporten. :r
Wel knap dat als je die serie gezien hebt, dit het beeld is dat je er uit krijgt :D Vergeet niet dat een TBS-behandeling ná een straf komt (wat ansich al absurd is), straffen niet werkt maar behandelen wel. En de moordenaar van Faber had géén TBS gekregen (maar wel moeten krijgen).

Ik had vooral erg te doen met 'Samira' en 'Ben'.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_210709150
Dag 3 staat!!
Het was O+ :D :o en _O-
Deze vakantie O+ !
pi_210709153
quote:
80s.gif Op donderdag 21 september 2023 20:42 schreef sigme het volgende:
Mijn huidige koffiehoek:
[ afbeelding ]
Percolator _O_
pi_210709158
Werkt deeplinken naar feesboek?

Nummer twee van vandaag, nummer drie van deze week. De gemeente gaat over een maand eens kijken of er misschien iets aan gedaan kan worden.
pi_210709188
Gut..meestal hangt er een stuk ervoor toch een roodwitte balk/ ketting? 8)7
Op de juiste hoogte, als waarschuwing.

Vanmiddag uitgelopen langs het Beagle kanaal, Argentinië, met besneeuwde toppen in de verte.

Het ging over pakjes en bezorgen. Globaal gaat het goed op de rij met meestal vaste bezorgers.
Toevallig nu iemand, die in de Grote Buurtapp vraagt naar zijn Spaanse pakje. En
wij kregen Trouw. Dus ws. heeft iemand de VK. :s)
pi_210709191
quote:
11s.gif Op donderdag 21 september 2023 20:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik had vooral erg te doen met 'Samira' en 'Ben'.
Was dat het stelletje dat gescheiden werd? Daar hebben ze in de serie natuurlijk niet het hele verhaal verteld.
pi_210709193
Die meneer heeft een probleem :o

Ik heb wel Afhaal chinees gezien, indrukwekkend
We have far more in common than that which devides us..
pi_210709205
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2023 20:47 schreef AnneX het volgende:
Gut..meestal hangt er een stuk ervoor toch een roodwitte balk/ ketting? 8)7
Op de juiste hoogte, als waarschuwing.
Ja, daar vragen we hier al een jaar of tien om :D Die van vanmorgen was trouwens zeker twee meter verder gekomen, terwijl de boxwagen hoger was.
pi_210709216
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 20:47 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Was dat het stelletje dat gescheiden werd? Daar hebben ze in de serie natuurlijk niet het hele verhaal verteld.
Nee, ben is de verslaafde man die op dag 1 bij terugkeer de fout in ging met drank. Samira is de vrouw die op het randje van onbehandelbaar is, aan zelfverminking doet.
pi_210709228
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2023 20:43 schreef Blues het volgende:

[..]
Percolator _O_
Ik noem dat geen percolator, die losse dingetjes zijn moka-potjes, of bialetti's.

Ik heb wel een percolator; dat is dat blauwe ding. En een cafetière, dat is die rvs.

SPOILER: Hier met de ingewandjes bloot:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator donderdag 21 september 2023 @ 20:59:57 #15
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210709316
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2023 20:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[ afbeelding ]

Nummer twee van vandaag, nummer drie van deze week. De gemeente gaat over een maand eens kijken of er misschien iets aan gedaan kan worden.
Is dat de taak van de gemeente, dat bestuurders weten hoe hoog hun voertuig is?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 21 september 2023 @ 21:06:44 #16
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210709396
De keren dat ik zo'n bakwagen heb gehuurd had ik een rolmaat bij me, ookal zijn hier amper lage viaducten. Als je je zo klem rijdt ben je gewoon een domme joekel.
pi_210709402
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2023 20:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Is dat de taak van de gemeente, dat bestuurders weten hoe hoog hun voertuig is?
Ja. De vrije doorrijhoogte is standaard 4,2m.
Als er een obstakel is waardoor de vrije doorrijhoogte afwijkt van de standaard, moet dat *duidelijk* zijn aangegeven.

Als er drie domoren per week tegen een viaduct knallen is het duidelijk niet duidelijk genoeg. En dan hoort de gemeente wel de gemeentebezittingen beter te beschermen.
  Moderator donderdag 21 september 2023 @ 21:08:43 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210709427
quote:
3s.gif Op donderdag 21 september 2023 21:06 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja. De vrije doorrijhoogte is standaard 4,2m.
Als er een obstakel is waardoor de vrije doorrijhoogte afwijkt van de standaard, moet dat *duidelijk* zijn aangegeven.
Op m'n kleine smartphone scherm zie ik duidelijk 2,7m
pi_210709451
Ik woonde jaren naast een laag viaduct. De afrit van de snelweg leidde naar dat viaduct. Als er een vrachtwagen per ongeluk die afslag genomen had, kon die daarna geen kant meer op :').

Gelukkig was er een uitwijk over een afgesloten terrein van de energiecentrale. Die waren daar niet blij mee maar ze kregen weinig keus van de gemeente.
pi_210709485
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2023 21:08 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Op m'n kleine smartphone scherm zie ik duidelijk 2,7m
De vraag is niet of je het duidelijk ziet vanaf een scherm, maar of het je duidelijk is wanneer je met een te hoge auto over die weg rijdt.
  donderdag 21 september 2023 @ 21:15:46 #21
63722 z80
I fink you freaky
pi_210709569
quote:
7s.gif Op donderdag 21 september 2023 20:51 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik noem dat geen percolator, die losse dingetjes zijn moka-potjes, of bialetti's.

Ik heb wel een percolator; dat is dat blauwe ding. En een cafetière, dat is die rvs.
[ afbeelding ]

Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo schoon als de binnenkant van de percolator is zie je maar zelden.
Ik denk dat er hier boven nog een percolator met stekker ligt van minimaal 40 jaar oud.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_210709616
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 21:15 schreef z80 het volgende:

[..]
Zo schoon als de binnenkant van de percolator is zie je maar zelden.
Ik denk dat er hier boven nog een percolator met stekker ligt van minimaal 40 jaar oud.
Ik vind de buitenkant ook raadselachtig schoon voor een ding dat we toch gewoon op open vuur gestookt hebben.
In de USA gekocht en mee naar huis gevlogen :')
  donderdag 21 september 2023 @ 21:19:59 #23
63722 z80
I fink you freaky
pi_210709620
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2023 20:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[ afbeelding ]

In Nijmegen hebben ze ook zoiets. Maar dan met een knik in het wegdek. Er onder gaat nog wel. Maar dan is het muur vast. Staan borden, hangt een balk en de rand van het viaduct is duidelijk zichtbaar.
Maar welke **** bedacht heeft niet even iets dieper te graven. Was een stuk goedkoper geweest.
pi_210710009
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 21:19 schreef z80 het volgende:

[..]
In Nijmegen hebben ze ook zoiets. Maar dan met een knik in het wegdek. Er onder gaat nog wel. Maar dan is het muur vast. Staan borden, hangt een balk en de rand van het viaduct is duidelijk zichtbaar.
Maar welke **** bedacht heeft niet even iets dieper te graven. Was een stuk goedkoper geweest.
Welke? Er is iig onder de nieuwe waalbrug een plek waar ik wel eens iemand vast heb zien zitten, dat is een industrieterrein dus genoeg hogere wagens ook :X
  donderdag 21 september 2023 @ 21:44:37 #25
63722 z80
I fink you freaky
pi_210710207
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 21:36 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Welke? Er is iig onder de nieuwe waalbrug een plek waar ik wel eens iemand vast heb zien zitten, dat is een industrieterrein dus genoeg hogere wagens ook :X
Die dus. Weurtseweg. Tegenwoordig kun je wel over de dijk terug naar Nijmegen. Voorheen moest je met een wat hogere bak omrijden.
pi_210710519
Ik was vergeten welke toegevoegde waarde een opblaaskrokodil toevoegt aan het zwemplezier.
Tevens was ik vergeten welke een kutwerk het opblazen en leeg laten van dat ding is :')

Maatje was blij met zijn kadootje en ik heb me kapot gelachen terwijl hij krokodil probeerde te temmen. Impulsiviteit en matige motoriek leidde tot willekeurig verschijnen en verdwijnen van knieën, voeten, kont en hoofd. Waarna krokodil als winnaar weer opplopte _O-

Best goede deal ook vanavond: voor 6 euro pp hadden we een zwembad, glijbaan, bubbelbad en stroomversnelling voor onszelf. En ieder een eigen badmeester B-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210711215
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 21:19 schreef z80 het volgende:

[..]
Hier bij CS ook wel een mooie situatie. Prachtige fietsinfrastructuur. Kort na oplevering dacht de gemeente dat terrorisme helemaal hip & happening was, dus er is een anti-vrachtwagenconstructie geplaatst onder & in het fietspad, zodat je niet met je vrachtwagen door de fietstunnel heen kan rijden.

Die palen staan op een plek waar niet de verplichte hoogte-buffer voor objecten in het fietspad, en de doorrij-breedte is nu ook te smal. De palen zitten vol met reclamestickers van een schadeletseladvocaat, dat je bij schade of letsel contact op kan nemen.
pi_210711269
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Bialetti _O_
pi_210711336
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2023 22:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik was vergeten welke toegevoegde waarde een opblaaskrokodil toevoegt aan het zwemplezier.
Tevens was ik vergeten welke een kutwerk het opblazen en leeg laten van dat ding is :')

Maatje was blij met zijn kadootje en ik heb me kapot gelachen terwijl hij krokodil probeerde te temmen. Impulsiviteit en matige motoriek leidde tot willekeurig verschijnen en verdwijnen van knieën, voeten, kont en hoofd. Waarna krokodil als winnaar weer opplopte _O-

Best goede deal ook vanavond: voor 6 euro pp hadden we een zwembad, glijbaan, bubbelbad en stroomversnelling voor onszelf. En ieder een eigen badmeester B-)
:D

Wij hebben een klein elektriketie dingestje bij ons die je in het stopcontact stopt om bijv een flamingo unicorn op te blazen.
pi_210711483
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 22:42 schreef Blues het volgende:

[..]
:D

Wij hebben een klein elektriketie dingestje bij ons die je in het stopcontact stopt om bijv een flamingo unicorn op te blazen.
Ik zit dit nu ook te overwegen.

Of ik hoop dat ik de volgende keer dezelfde badmeester tref, die me heeft toegezegd het opblaas- en ontluchtingswerk voor zijn rekening te nemen :P
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210711689
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2023 22:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Hier bij CS ook wel een mooie situatie. Prachtige fietsinfrastructuur. Kort na oplevering dacht de gemeente dat terrorisme helemaal hip & happening was, dus er is een anti-vrachtwagenconstructie geplaatst onder & in het fietspad, zodat je niet met je vrachtwagen door de fietstunnel heen kan rijden.

Die palen staan op een plek waar niet de verplichte hoogte-buffer voor objecten in het fietspad, en de doorrij-breedte is nu ook te smal. De palen zitten vol met reclamestickers van een schadeletseladvocaat, dat je bij schade of letsel contact op kan nemen.
Oh ja, die collega van me die begin corona in volle vaart op de fiets met z'n kop tegen een verkeersbord knalde leeft nog steeds. Hij heeft nu het verstandelijk equivalent van een 5-jarige. Z'n vrouw kon hem niet blijvend verzorgen (ze heeft het wel geprobeerd) dus hij zit nu in een verpleeghuis, tussen de bejaarden.
pi_210711716
Wat erg sigme!
pi_210711843
Dag 5 is een feit. Vandaag zijn we eerst naar de Broeker Veiling geweest. Dat is in Broek op Langedijk en werkelijk zeer interessant. We hadden hier beiden nooit van gehoord.

In Langedijk kon men slecht bouwen, vee houden en akkerbouwen vanwege de moerassigheid van het gebied. Men heeft enkele eeuwen geleden zelf wateren uitgebaggerd en de bagger op hoopjes gegooid. Zo ontstond een eilandje van 30*50m van vruchtbare bagger. Daar kon men kolen en aardappels op telen. In een gebied van 70 vierkante kilometer ontstonden zo meer dan 15.000 van die eilandjes, Het Rijk van 1000 eilanden. De boeren vaarden heen en weer tussen hun eilanden en verkochten hun waren op een drijvende veiling.

Inmiddels zijn er nog 200 eilandjes en is er een museum over de hele geschiedenis, inclusief audiotour, rondvaart en echte veiling. Er zijn ook echte waren geveild, we hebben een spitskool en een bakje aardbeien 'gewonnen'.

Ga hier vooral naartoe. Je wordt wel gemicromanaged door de vrijwilligers maar dat is wel aandoenlijk. Ze willen heel graag dat je het leuk hebt.

Daarna naar het Bakkerijmuseum in Medemblik. Dat is alleen leuk als je er ook een workshop bij boekt. Het museum zelf stelt weinig voor. Ze hebben wel goddelijke gevulde koeken. De demonstratie suikerwerk was ook wel leuk.

Toen een rondje Medemblik en via de toeristische route terug naar ons dorp om naar het enige restaurant te gaan. Op de kaart staan gerechten met Griekse en Surinaamse invloeden :D Het was nog echt lekker ook.
Spoilers!
pi_210711925
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2023 23:02 schreef AnneX het volgende:
Wat erg sigme!
Hij is ongeveer 52. Toen ik ‘m leerde kennen was hij nog geen 20 en had z’n hele leven voor zich. Nu…
pi_210711936
quote:
7s.gif Op donderdag 21 september 2023 23:23 schreef sigme het volgende:

[..]
Hij is ongeveer 52. Toen ik ‘m leerde kennen was hij nog geen 20 en had z’n hele leven voor zich. Nu…
Wat een nachtmerrie.
Spoilers!
pi_210711944
Overigens heten de zaden van de witte kolen die ik thuis kweek Langedijker Bewaar. Sinds vandaag weet ik dus waar de naam vandaan komt.
Spoilers!
pi_210712107
Och wat afschuwelijk voor dat gezin @sigme

Weer een fijne vakantiedag. Hoe is het weer bij jullie @Lucky_Strike?

Zit hier al de hele avond te genieten van een opgeruimd huis. Moet alleen nog even een goede plek vinden voor de foodsaver. Die gebruik ik nu maar even niet. Misschien komt volgende week de nieuwe koelkast en vriezer en dan vul ik ze weer met vers eten
pi_210712124
quote:

[..]
Wat vreselijk ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210712308
@Blues naam van distel: Carlina corymbosa

@sigme wat erg voor je collega en zijn vrouw...

@Jan_Onderwater fijn dat hond er nog is, zo lang het mag

@Lonaa gefeliciteerd met je eigen bedrijf!

@Tele6 ik wens je een superbaan waar je echt wordt gewaardeerd (en ik vind je lijstjes zo leuk om te lezen)

@Molo beterschap en fijn dat koffiemachine er is!

@Lucky_Strike leuke verslagen van jullie tijd daar in Noord-Holland! En bevalt de caravan goed genoeg om tot een aankoop te gaan?

@Kaatje wat een gedoe met je sokken! Hopelijk snel opgelost

Is dit een goed restaurant voor culmeet op 2 december? https://www.moushmoush.nl/
  vrijdag 22 september 2023 @ 00:17:37 #40
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210712381
Gek, als ik op die Google Lens naam klik krijg ik o.a. iets wat Blues zag, plus compleet andere plantjes

:')

@Yinny, hier wel gaar maar niet ziek of op zoek naar koffie, je bedoelt wiskers denk ik :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_210712419
quote:
7s.gif Op donderdag 21 september 2023 23:00 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh ja, die collega van me die begin corona in volle vaart op de fiets met z'n kop tegen een verkeersbord knalde leeft nog steeds. Hij heeft nu het verstandelijk equivalent van een 5-jarige. Z'n vrouw kon hem niet blijvend verzorgen (ze heeft het wel geprobeerd) dus hij zit nu in een verpleeghuis, tussen de bejaarden.
Ja mooi fucked up.

Dat soort shit kan echt goed verkeerd gaan (en eisen die er zijn voor infrastructuur zouden dus altijd nageleefd moeten worden, iets waar lokale gemeenten nogal eens steken laten vallen).
pi_210713332
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2023 00:17 schreef Molo het volgende:
Gek, als ik op die Google Lens naam klik krijg ik o.a. iets wat Blues zag, plus compleet andere plantjes

@:yinny, hier wel gaar maar niet ziek of op zoek naar koffie, je bedoelt wiskers denk ik :P
Ooops, sorry! Gelukkig maar dat je alleen maar gaar bent :@
pi_210713411
quote:

[..]

[ afbeelding ]

:Y

Ik doe bijna alles met de mokapot.
Geen bialetti overigens, geen gas meer.
Elektrische mokapotten O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210713448
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 september 2023 00:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Ja mooi fucked up.

Dat soort shit kan echt goed verkeerd gaan (en eisen die er zijn voor infrastructuur zouden dus altijd nageleefd moeten worden, iets waar lokale gemeenten nogal eens steken laten vallen).
Nou heb ik geen idee hoe dit gebeurd is (of kan gebeuren), maar volgens mij stond nog niet in sigmes post (autocorrect zei signes pussy :o) dat het aan slechte infra lag.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 22 september 2023 @ 08:01:29 #46
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210713533
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2023 00:07 schreef Yinny het volgende:

Is dit een goed restaurant voor culmeet op 2 december? https://www.moushmoush.nl/
Ik stem voor, klinkt super! In de recensies lees ik wel terug dat de prijzen wat hoog zijn voor wat je krijgt.
pi_210713596
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 23:47 schreef Kaatje1 het volgende:

Weer een fijne vakantiedag. Hoe is het weer bij jullie @:lucky_strike?

Het weer is redelijk kut. De eerste dagen konden we alles tussen de buien door doen maar sinds gisteren is dat wel over. We hebben één keer een supersnelle bbq gedaan en verder gaat dat gewoon niet. Lekker in de zon zitten is er ook niet bij. We zijn dus maar steeds de hort op. Van in de voortent hangen worden we ook niet gelukkig.

Desalniettemin is dit toch echt wel voor herhaling vatbaar @Yinny Wel in een veel betere caravan. Dit was het enige dat we nog konden huren 2 dagen voor we weg gingen maar het voldoet niet aan onze eisen. Het is wel prima voor nu hoor, maar niet echt wat we willen.
Spoilers!
pi_210713675
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2023 00:17 schreef Molo het volgende:

@:yinny, hier wel gaar maar niet ziek of op zoek naar koffie, je bedoelt wiskers denk ik :P
Dat had ik ook idd, dus kon niet goed de juiste vonden.
Dank @Yinny
pi_210713684
quote:

[..]
Gotsamme zeg :'(
pi_210713708
quote:

Klinkt goed!
pi_210713720
Slechte avond/nacht voor g.
Denken aan een voedselvergiftiging, jullie kennen de details.
Dus hele brakke nacht vandaag piano aan....
pi_210713802
Mogge!

Wat balen @Blues zo’n nacht beterschap voor hem.

Niet meer koud gehad @Lucky_Strike? Wel fijn dat je nu wel kunt zien wat je wil van een eigen caravan.

Moushmoush vind ik een goed plan. Inderdaad vrij prijzig maar erg lekker en ze gebruiken goede producten. Of ze een grote groep in 1x aankunnen weet ik eigenlijk niet, ik kan het vragen. Ze zitten handig dicht bij een parkeergarage iig
pi_210713808
Dik 10 uur geslapen. Was nodig. :+

Vandaag wat regelwerk, even 2 uurtjes lunch eruit knallen en vanavond verjaardag van m'n vader.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_210713859
quote:
Daar zou ik wel willen eten :Y
pi_210713864
Goedemorgen trouwens
pi_210713903
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2023 08:31 schreef Blues het volgende:
He bah! Lijkt hij nu wel wat op te knappen?
pi_210713926
@Blues wat ontzettend naar. Hopelijk voelt hij zich snel beter nu.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210713931
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2023 08:42 schreef Kaatje1 het volgende:

Moushmoush vind ik een goed plan. Inderdaad vrij prijzig maar erg lekker en ze gebruiken goede producten. Of ze een grote groep in 1x aankunnen weet ik eigenlijk niet, ik kan het vragen. Ze zitten handig dicht bij een parkeergarage iig
Het is best klein eigenlijk. Nou hou ik ook niet zo van heel grote groepen :X Dus we kunnen vragen hoeveel max en dat is dan het aantal Cullers die we 'meenemen'. Al twee keer gegeten overigens. Met Kaatje 8-) En ik ben fan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210713935
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2023 07:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nou heb ik geen idee hoe dit gebeurd is (of kan gebeuren), maar volgens mij stond nog niet in sigmes post (autocorrect zei signes pussy :o) dat het aan slechte infra lag.
Hij fietste over een fietspad en er stond een (tijdelijk) verkeersbord op zo'n manier dat hij daar dus mee in botsing kwam. Of het de klap van dat bord op de klap van de grond geweest is die 'm zo stuk gemaakt heeft weet niemand, maar dat bord stond daar gevaarlijk voor een fietser als hij (hij is een harde stamper).
pi_210713939
quote:
-O- Soms kan dat heel kort duren, dus daar hoop ik maar op. Anders zo ontzettend kut op je vakantie :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 september 2023 @ 09:01:04 #61
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210713940
quote:
Ziet er goed uit.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_210714025
quote:
Die calamaris zag er ook rubberachtig uit, beterschap aan @golfer !
  vrijdag 22 september 2023 @ 09:43:37 #63
35189 Troel
scherp en bot
pi_210714139
He jakkes. Beterschap g!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210714192
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 september 2023 08:50 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen trouwens
[ afbeelding ]
Het was gisteravond te donker en regenachtig om ze goed te kunnen zien helaas..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_210714202
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 09:51 schreef fietsie het volgende:

[..]
Het was gisteravond te donker en regenachtig om ze goed te kunnen zien helaas..
Was je bij mij op bezoek?
pi_210714211
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 september 2023 09:52 schreef sigme het volgende:

[..]
Was je bij mij op bezoek?
Ik mocht een UMCG collega naar huis taxi-en vanuit zeer zuidelijke streken en door alle wegopbrekingen en werkzaamheden (ook bij jou om de hoek... die ging " net goed" ) belandden we in jouw achtertuin ja
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 22 september 2023 @ 10:03:35 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_210714278
Ik denk dat het meest vervelende aan thuis zijn is dat je ook gewoon thuis zit. Ik voel mezelf dus echt niet fit genoeg om in de auto te zitten en ergens naar toe te gaan, dus zelfs boodschappen moet ik laten regelen en dergelijke.

En het is logisch dat ik niet fit ben en dat vergeet ik ook niet, maar ik baal er wel van. Er ligt in Hengelo iets voor me klaar bij een winkel en ik snak naar contact ofzo? Ben heel blij dat Mr. T vanmiddag deze kant op komt.

En ik probeer langzaam te bedenken hoe ik volgende week in ga vullen qua werk. Ik moet in ieder geval op kantoor langs, want btw-aangifte. Maar ik heb vandaag stiekem in de mailbox gekeken en ik wil echt echt echt wel puin gaan ruimen :{
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210714290
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 september 2023 10:03 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat het meest vervelende aan thuis zijn is dat je ook gewoon thuis zit. Ik voel mezelf dus echt niet fit genoeg om in de auto te zitten en ergens naar toe te gaan, dus zelfs boodschappen moet ik laten regelen en dergelijke.

En het is logisch dat ik niet fit ben en dat vergeet ik ook niet, maar ik baal er wel van. Er ligt in Hengelo iets voor me klaar bij een winkel en ik snak naar contact ofzo? Ben heel blij dat Mr. T vanmiddag deze kant op komt.

En ik probeer langzaam te bedenken hoe ik volgende week in ga vullen qua werk. Ik moet in ieder geval op kantoor langs, want btw-aangifte. Maar ik heb vandaag stiekem in de mailbox gekeken en ik wil echt echt echt wel puin gaan ruimen :{
Lijkt me wijs om even over te geven aan bijkomen en je lijf zijn eigen weg laten vinden, voor je druk te maken over hoe het werk daar last van heeft. Hoe moeilijk dat ook voelt.
Ervaringsdeskundige.
pi_210714299
@Troel alles wat @fietsie zegt Je bent ziek, wat niet kan kan niet. Beter worden is een eerste vereiste
  vrijdag 22 september 2023 @ 10:06:54 #70
35189 Troel
scherp en bot
pi_210714300
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 10:05 schreef fietsie het volgende:

[..]
Lijkt me wijs om even over te geven aan bijkomen en je lijf zijn eigen weg laten vinden, voor je druk te maken over hoe het werk daar last van heeft. Hoe moeilijk dat ook voelt.
Ervaringsdeskundige.
Ik weet het, ik weet het. Mijn mijn Belgische collega had ook recht op zijn salaris vond ik :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator vrijdag 22 september 2023 @ 10:17:44 #71
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210714410
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 08:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het is best klein eigenlijk. Nou hou ik ook niet zo van heel grote groepen :X Dus we kunnen vragen hoeveel max en dat is dan het aantal Cullers die we 'meenemen'. Al twee keer gegeten overigens. Met Kaatje 8-) En ik ben fan.
Gelukkig werd ik alles behalve enthousiast van de meeste gerechten :P
  vrijdag 22 september 2023 @ 10:35:47 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_210714600
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 10:06 schreef Kaatje1 het volgende:
@:troel alles wat @:fietsie zegt Je bent ziek, wat niet kan kan niet. Beter worden is een eerste vereiste
De grap is wel dat mijn baas dat ook zo ziet en er is gewoon een plan B. Ik vind het alleen zo lastig :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210714743
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 september 2023 10:35 schreef Troel het volgende:

[..]
De grap is wel dat mijn baas dat ook zo ziet en er is gewoon een plan B. Ik vind het alleen zo lastig :')
Zoals het een goede werkgever betaamt.
Dus, als ik het goed begrijp, ben je niet onmisbaar? En krijgt je Belgische collega gewoon zijn salaris, nu je ziek bent?

Je kunt bezig blijven met wat je nu nog niet kan en al die beren op de weg ‘koesteren’ … of dat gevoel loslaten en je concentreren op en blij zijn met wat je op dit moment wel kan. Opstaan, douchen, kleine wandeling, weet ik veel.

Ziek is ziek.
  vrijdag 22 september 2023 @ 10:54:00 #74
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210714757
Vandaag stond er een afspraak met de pelletkachel onderhoudsmeneer (kleine zelfstandig ondernemer) die hier al jaren komt op het programma, ter voorbereiding op het nieuwe stookseizoen.

Onderhoudsmeneer komt binnen met z'n hele lading spullen, kijkt naar de data van de kachel, geeft aan dat 'ie na de laatste onderhoudsbeurt 'pas' 430 uur heeft gedraaid, tikt even op de schoorsteen en zegt dat 'ie niets hoeft te doen en geen rekening zal sturen. Ook niet voor de voorrijkosten.
Samen toen maar koffie gedronken, even geouwehoerd en dat was het weer...

Vind ik netjes, voor hetzelfde geld doet 'ie zogenaamd van alles en nog wat en kan je betalen voor niets.
pi_210714765
quote:
@:blues naam van distel: Carlina corymbosa

@:sigme wat erg voor je collega en zijn vrouw...

@:jan_onderwater fijn dat hond er nog is, zo lang het mag

@:lonaa gefeliciteerd met je eigen bedrijf!

@:tele6 ik wens je een superbaan waar je echt wordt gewaardeerd (en ik vind je lijstjes zo leuk om te lezen)

@:molo beterschap en fijn dat koffiemachine er is!

@:lucky_strike leuke verslagen van jullie tijd daar in Noord-Holland! En bevalt de caravan goed genoeg om tot een aankoop te gaan?

@:kaatje wat een gedoe met je sokken! Hopelijk snel opgelost

Ik ben dan werkloos *) dus kan mee!
pi_210714793
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 september 2023 10:03 schreef Troel het volgende:

vrijdag 22 september 2023 @ 10:59:29 #77
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210714827
quote:

Aangezien ik niet zo'n liefhebber van de kruiden uit die regio ben, sla ik dit soort restaurants normaal gesproken over.
Maar het ziet er dusdanig lekker en gevarieerd uit, dat ik vooralsnog 'Ja!' zeg...
  vrijdag 22 september 2023 @ 11:02:36 #78
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210714852
quote:
Inmiddels is ook Laurence Tureaud/Mr. T/B.A. Baracus niet meer wat het geweest is, zag ik gisteren in een reclamefilmpje:

pi_210715090
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:02 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Inmiddels is ook Laurence Tureaud/Mr. T/B.A. Baracus niet meer wat het geweest is, zag ik gisteren in een reclamefilmpje:

Heb ik toch iets overeen met Mr T :')

Ik volg hem op twitter en daar is zijn content 'shut up fool', of bijbeltekst, of een combinatie van.
pi_210715170
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2023 10:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Gelukkig werd ik alles behalve enthousiast van de meeste gerechten :P
Kom op …stap eens uit je comfort zone.
Met alle internationale uitwisselingen ben je toch wel wat gewend!?

Troel rustig aan, dan breekt het lijntje niet. Je werkgever heeft het begrepen.

Verder thx @Yinny voor de samenvattingen😉
pi_210715205
Zal ik dan een berichtje naar de eigenaren van moushmoush doen of een groep van 10-15 kan op een zaterdagavond? Ik zal dan meteen vragen of ze ook wijn/bier schenken want in het begin deden ze zeker niet (de sapjes zijn ook enorm lekker) maar ik heb begrepen dat ze dat toch doen op veler verzoek.

@MadMaster er zijn nauwelijks pittige recepten bij hen maar ook niets raars gekruid. Ik vind bv hun tuinbonen met koriander erg lekker terwijl ik beiden eigenlijk niet lust.

@derLudolf je hoeft ook niet alles lekker te vinden om gezellig mee te eten. Er zijn hooguit 2 dingen met kaas bij en erg veel grill/vlees

Net voor controle bij de steunkousen mevrouw geweest en zij heeft ook de indruk dat ze niet stevig genoeg zijn en niet genoeg doen. Volgende week gaat ze overleggen en waarschijnlijk nieuwe bestellen.
pi_210715238
@Lucky_Strike Jullie caravan verhalen volg ik met enige reserve.
Voel je je niet vrijer zónder een sleurhut? Winterstalling. Vierkante banden.
De buren zie ik twee dagen daarvoor én twee daarna poetsen, regelen, inruimen, uitruimen, slepen met spullen.
Of je noemt het voorpret en napret. Dat kan ook. w/
pi_210715255
Overigens kan ik mensen die wel eens in Amsterdam moeten zijn en Syrisch willen eten Sham aanraden, afgelopen winter bij Sham West gegeten en dat was super goed.
pi_210715282
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 september 2023 08:57 schreef sigme het volgende:

[..]
He bah! Lijkt hij nu wel wat op te knappen?
Begint nu iets beter te gaan gelukkig, veel water en beetje vasten.
Vandaag alleen naar een winkeltje van 2 kunstenaars geweest en een zelfgemaakt armbandje voor mezelf en 1 voor zus gekocht.
Nu paar uurtjes op een goed bedje rusten in de schaduw aan een strandje in Amoopi O+
Zo'n leuke naam :D
pi_210715298
quote:
Deze associatie heb ik ook steeds :D
  vrijdag 22 september 2023 @ 12:01:02 #86
35189 Troel
scherp en bot
pi_210715391
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2023 10:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zoals het een goede werkgever betaamt.
Dus, als ik het goed begrijp, ben je niet onmisbaar? En krijgt je Belgische collega gewoon zijn salaris, nu je ziek bent?

Je kunt bezig blijven met wat je nu nog niet kan en al die beren op de weg ‘koesteren’ … of dat gevoel loslaten en je concentreren op en blij zijn met wat je op dit moment wel kan. Opstaan, douchen, kleine wandeling, weet ik veel.

Ziek is ziek.
Niemand is onmisbaar. De vrouw van mijn baas is ook administratief, dus die kan wat over nemen. Geld overboeken kan iedereen met de juiste rechten natuurlijk. Dat salaris was wel even iets wat ik moest regelen, want niet iedereen kan inloggen bij die Belgen, maar dat is geregeld. Alles komt goed.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 22 september 2023 @ 12:03:20 #87
35189 Troel
scherp en bot
pi_210715412
quote:
Mr. T heeft andere looks, maar kan net zo dwingend zijn als het nodig is. :7
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210715492
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 september 2023 12:03 schreef Troel het volgende:

[..]
Mr. T heeft andere looks, maar kan net zo dwingend zijn als het nodig is. :7
Ik hoop wel dat'ie wat makkelijker in een vliegtuig stapt. Zo'n gedoe elke vakantie.
pi_210715546
Twee weken terug drukste vrijdag ooit. Vorige week tien broden meer gebakken. Ik zit daar nu drie broden boven en ik kan er eventueel nog zes bij maken, dan is het op voor vandaag.

Ik ben al meel bij gaan halen bij de molen en gisteren bij de veel te dure natuurvoedingswinkel. Ik denk dat ik het nu wel ga redden tot en met vrijdag.

En anders is het gewoon op :s)
  vrijdag 22 september 2023 @ 12:22:13 #90
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_210715575
JA HALLO

Collega heeft dit net gedronken maar zegt dat het fucking vies is, ik ga het vanmiddag proberen.
Jullie al geprobeert? :r
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_210715590
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 september 2023 12:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Twee weken terug drukste vrijdag ooit. Vorige week tien broden meer gebakken. Ik zit daar nu drie broden boven en ik kan er eventueel nog zes bij maken, dan is het op voor vandaag.

Ik ben al meel bij gaan halen bij de molen en gisteren bij de veel te dure natuurvoedingswinkel. Ik denk dat ik het nu wel ga redden tot en met vrijdag.

Wanneer is de laatste dag?
Zal best wel een raar gevoel zijn wanneer jullie straks echt voor het laatst de deur op slot doen
pi_210715600
quote:

Je stopt in ieder geval niet met een soort langzame sisser ^O^
Of een kaars die langzaam dooft.
Gek gevoel zeker?
  vrijdag 22 september 2023 @ 12:27:04 #93
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210715610
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 september 2023 12:22 schreef junkiesietze het volgende:
JA HALLO

[ afbeelding ]

Collega heeft dit net gedronken maar zegt dat het fucking vies is, ik ga het vanmiddag proberen.
Jullie al geprobeert? :r
Net gekocht *O*
pi_210715615
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 12:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wanneer is de laatste dag?
Zal best wel een raar gevoel zijn wanneer jullie straks echt voor het laatst de deur op slot doen
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2023 12:25 schreef Blues het volgende:

[..]
Je stopt in ieder geval niet met een soort langzame sisser ^O^
Gek gevoel zeker?
Dit laatste hele weekend, volgende week vrijdag laatste normale dag. Zaterdag afscheidsfeestje :)

En super raar ja. En jammer ook hoor, als het niet vanwege de plannen was dan was ik ook niet gestopt.
  vrijdag 22 september 2023 @ 12:28:15 #95
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210715618
Moush moush lijkt me tof en in de buurt dus als het past zou ik wel mee willen *O*
pi_210715667
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 12:28 schreef gcjoel het volgende:
Moush moush lijkt me tof en in de buurt dus als het past zou ik wel mee willen *O*
Dit :)
Ik volg ze al lang op FB maar nog nooit wezen eten.
  vrijdag 22 september 2023 @ 12:37:38 #97
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_210715689
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 12:27 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Net gekocht *O*
EN?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  vrijdag 22 september 2023 @ 13:05:05 #98
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210715965
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:40 schreef Kaatje1 het volgende:
@:madmaster er zijn nauwelijks pittige recepten bij hen maar ook niets raars gekruid. Ik vind bv hun tuinbonen met koriander erg lekker terwijl ik beiden eigenlijk niet lust.
Het gaat me in dit geval niet zo zeer om 'pittig', maar sommige Arabische (kruiden)smaken vind ik gewoon niet zo lekker. Shoarma kruiden vind ik heerlijk, maar Ras El Hanout vind ik vaak te overheersend. Daarom eet ik bijv. ook geen Turkse pizza, de geur door de kruiden vind ik al niet lekker.

Maar wat @AnneX zegt, een beetje uit je comfort zone stappen is soms wel eens goed... :P
  vrijdag 22 september 2023 @ 13:06:58 #99
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210715978
quote:

Mijn echtgenote heeft nog het laatste stukje brood van je en gaat dat, zoals je adviseerde, dit weekend rosteren.
Ze vindt het jammer dat ze je te laat ontdekt heeft... :D
  vrijdag 22 september 2023 @ 13:07:45 #100
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210715988
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 september 2023 12:37 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
EN?
Moet eerst koud worden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties