TBS, erg goede serie en je moet het maar kunnen nadat een familielid zo schandalig om het leven is gebracht. Het blijft ergens ongelooflijk wat die lui allemaal kunnen en mogen, zoals lekker borrelen in een kantine na het buitenshuis sporten.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat kijktips, alle drie npo:
- tbs, door de oom van Anne Faber
- afhaalchinees, over adoptie
- de Indonesiëserie van Hans goedkoop
Wel knap dat als je die serie gezien hebt, dit het beeld is dat je er uit krijgtquote:Op donderdag 21 september 2023 20:28 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
TBS, erg goede serie en je moet het maar kunnen nadat een familielid zo schandalig om het leven is gebracht. Het blijft ergens ongelooflijk wat die lui allemaal kunnen en mogen, zoals lekker borrelen in een kantine na het buitenshuis sporten.
Percolatorquote:Op donderdag 21 september 2023 20:42 schreef sigme het volgende:
Mijn huidige koffiehoek:
[ afbeelding ]
Was dat het stelletje dat gescheiden werd? Daar hebben ze in de serie natuurlijk niet het hele verhaal verteld.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik had vooral erg te doen met 'Samira' en 'Ben'.
Ja, daar vragen we hier al een jaar of tien omquote:Op donderdag 21 september 2023 20:47 schreef AnneX het volgende:
Gut..meestal hangt er een stuk ervoor toch een roodwitte balk/ ketting?![]()
Op de juiste hoogte, als waarschuwing.
Nee, ben is de verslaafde man die op dag 1 bij terugkeer de fout in ging met drank. Samira is de vrouw die op het randje van onbehandelbaar is, aan zelfverminking doet.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:47 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Was dat het stelletje dat gescheiden werd? Daar hebben ze in de serie natuurlijk niet het hele verhaal verteld.
Ik noem dat geen percolator, die losse dingetjes zijn moka-potjes, of bialetti's.quote:
SPOILER: Hier met de ingewandjes bloot:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Is dat de taak van de gemeente, dat bestuurders weten hoe hoog hun voertuig is?quote:Op donderdag 21 september 2023 20:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Werkt deeplinken naar feesboek?
[ afbeelding ]
Nummer twee van vandaag, nummer drie van deze week. De gemeente gaat over een maand eens kijken of er misschien iets aan gedaan kan worden.
Ja. De vrije doorrijhoogte is standaard 4,2m.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat de taak van de gemeente, dat bestuurders weten hoe hoog hun voertuig is?
Op m'n kleine smartphone scherm zie ik duidelijk 2,7mquote:Op donderdag 21 september 2023 21:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja. De vrije doorrijhoogte is standaard 4,2m.
Als er een obstakel is waardoor de vrije doorrijhoogte afwijkt van de standaard, moet dat *duidelijk* zijn aangegeven.
De vraag is niet of je het duidelijk ziet vanaf een scherm, maar of het je duidelijk is wanneer je met een te hoge auto over die weg rijdt.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Op m'n kleine smartphone scherm zie ik duidelijk 2,7m
quote:Op donderdag 21 september 2023 20:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik noem dat geen percolator, die losse dingetjes zijn moka-potjes, of bialetti's.
Ik heb wel een percolator; dat is dat blauwe ding. En een cafetière, dat is die rvs.
[ afbeelding ]Zo schoon als de binnenkant van de percolator is zie je maar zelden.SPOILER: Hier met de ingewandjes bloot:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat er hier boven nog een percolator met stekker ligt van minimaal 40 jaar oud.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ik vind de buitenkant ook raadselachtig schoon voor een ding dat we toch gewoon op open vuur gestookt hebben.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:15 schreef z80 het volgende:
[..]
Zo schoon als de binnenkant van de percolator is zie je maar zelden.
Ik denk dat er hier boven nog een percolator met stekker ligt van minimaal 40 jaar oud.
In Nijmegen hebben ze ook zoiets. Maar dan met een knik in het wegdek. Er onder gaat nog wel. Maar dan is het muur vast. Staan borden, hangt een balk en de rand van het viaduct is duidelijk zichtbaar.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Werkt deeplinken naar feesboek?
[ afbeelding ]
Nummer twee van vandaag, nummer drie van deze week. De gemeente gaat over een maand eens kijken of er misschien iets aan gedaan kan worden.
Welke? Er is iig onder de nieuwe waalbrug een plek waar ik wel eens iemand vast heb zien zitten, dat is een industrieterrein dus genoeg hogere wagens ookquote:Op donderdag 21 september 2023 21:19 schreef z80 het volgende:
[..]
In Nijmegen hebben ze ook zoiets. Maar dan met een knik in het wegdek. Er onder gaat nog wel. Maar dan is het muur vast. Staan borden, hangt een balk en de rand van het viaduct is duidelijk zichtbaar.
Maar welke **** bedacht heeft niet even iets dieper te graven. Was een stuk goedkoper geweest.
Die dus. Weurtseweg. Tegenwoordig kun je wel over de dijk terug naar Nijmegen. Voorheen moest je met een wat hogere bak omrijden.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:36 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Welke? Er is iig onder de nieuwe waalbrug een plek waar ik wel eens iemand vast heb zien zitten, dat is een industrieterrein dus genoeg hogere wagens ook
Hier bij CS ook wel een mooie situatie. Prachtige fietsinfrastructuur. Kort na oplevering dacht de gemeente dat terrorisme helemaal hip & happening was, dus er is een anti-vrachtwagenconstructie geplaatst onder & in het fietspad, zodat je niet met je vrachtwagen door de fietstunnel heen kan rijden.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:19 schreef z80 het volgende:
[..]
In Nijmegen hebben ze ook zoiets. Maar dan met een knik in het wegdek. Er onder gaat nog wel. Maar dan is het muur vast. Staan borden, hangt een balk en de rand van het viaduct is duidelijk zichtbaar.
Maar welke **** bedacht heeft niet even iets dieper te graven. Was een stuk goedkoper geweest.
[..]
Ik noem dat geen percolator, die losse dingetjes zijn moka-potjes, of bialetti's.
Ik heb wel een percolator; dat is dat blauwe ding. En een cafetière, dat is die rvs.
[ afbeelding ]BialettiSPOILER: Hier met de ingewandjes bloot:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 september 2023 22:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik was vergeten welke toegevoegde waarde een opblaaskrokodil toevoegt aan het zwemplezier.
Tevens was ik vergeten welke een kutwerk het opblazen en leeg laten van dat ding is![]()
Maatje was blij met zijn kadootje en ik heb me kapot gelachen terwijl hij krokodil probeerde te temmen. Impulsiviteit en matige motoriek leidde tot willekeurig verschijnen en verdwijnen van knieën, voeten, kont en hoofd. Waarna krokodil als winnaar weer opplopte![]()
Best goede deal ook vanavond: voor 6 euro pp hadden we een zwembad, glijbaan, bubbelbad en stroomversnelling voor onszelf. En ieder een eigen badmeester
Ik zit dit nu ook te overwegen.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij hebben een klein elektriketie dingestje bij ons die je in het stopcontact stopt om bijv een flamingo unicorn op te blazen.
Oh ja, die collega van me die begin corona in volle vaart op de fiets met z'n kop tegen een verkeersbord knalde leeft nog steeds. Hij heeft nu het verstandelijk equivalent van een 5-jarige. Z'n vrouw kon hem niet blijvend verzorgen (ze heeft het wel geprobeerd) dus hij zit nu in een verpleeghuis, tussen de bejaarden.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hier bij CS ook wel een mooie situatie. Prachtige fietsinfrastructuur. Kort na oplevering dacht de gemeente dat terrorisme helemaal hip & happening was, dus er is een anti-vrachtwagenconstructie geplaatst onder & in het fietspad, zodat je niet met je vrachtwagen door de fietstunnel heen kan rijden.
Die palen staan op een plek waar niet de verplichte hoogte-buffer voor objecten in het fietspad, en de doorrij-breedte is nu ook te smal. De palen zitten vol met reclamestickers van een schadeletseladvocaat, dat je bij schade of letsel contact op kan nemen.
Hij is ongeveer 52. Toen ik ‘m leerde kennen was hij nog geen 20 en had z’n hele leven voor zich. Nu…quote:
Wat een nachtmerrie.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Hij is ongeveer 52. Toen ik ‘m leerde kennen was hij nog geen 20 en had z’n hele leven voor zich. Nu…
Ja mooi fucked up.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, die collega van me die begin corona in volle vaart op de fiets met z'n kop tegen een verkeersbord knalde leeft nog steeds. Hij heeft nu het verstandelijk equivalent van een 5-jarige. Z'n vrouw kon hem niet blijvend verzorgen (ze heeft het wel geprobeerd) dus hij zit nu in een verpleeghuis, tussen de bejaarden.
Ooops, sorry! Gelukkig maar dat je alleen maar gaar bentquote:Op vrijdag 22 september 2023 00:17 schreef Molo het volgende:
Gek, als ik op die Google Lens naam klik krijg ik o.a. iets wat Blues zag, plus compleet andere plantjes
@:yinny, hier wel gaar maar niet ziek of op zoek naar koffie, je bedoelt wiskers denk ik
[..]
[ afbeelding ]SPOILER: Hier met de ingewandjes bloot:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe bijna alles met de mokapot.
Geen bialetti overigens, geen gas meer.
Elektrische mokapotten
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Nou heb ik geen idee hoe dit gebeurd is (of kan gebeuren), maar volgens mij stond nog niet in sigmes post (autocorrect zei signes pussyquote:Op vrijdag 22 september 2023 00:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja mooi fucked up.
Dat soort shit kan echt goed verkeerd gaan (en eisen die er zijn voor infrastructuur zouden dus altijd nageleefd moeten worden, iets waar lokale gemeenten nogal eens steken laten vallen).
Ik stem voor, klinkt super! In de recensies lees ik wel terug dat de prijzen wat hoog zijn voor wat je krijgt.quote:Op vrijdag 22 september 2023 00:07 schreef Yinny het volgende:
Is dit een goed restaurant voor culmeet op 2 december? https://www.moushmoush.nl/
Het weer is redelijk kut. De eerste dagen konden we alles tussen de buien door doen maar sinds gisteren is dat wel over. We hebben één keer een supersnelle bbq gedaan en verder gaat dat gewoon niet. Lekker in de zon zitten is er ook niet bij. We zijn dus maar steeds de hort op. Van in de voortent hangen worden we ook niet gelukkig.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Weer een fijne vakantiedag. Hoe is het weer bij jullie @:lucky_strike?
Dat had ik ook idd, dus kon niet goed de juiste vonden.quote:Op vrijdag 22 september 2023 00:17 schreef Molo het volgende:
Gek, als ik op die Google Lens naam klik krijg ik o.a. iets wat Blues zag, plus compleet andere plantjes
@:yinny, hier wel gaar maar niet ziek of op zoek naar koffie, je bedoelt wiskers denk ik
Gotsamme zegquote:Op donderdag 21 september 2023 23:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Hij is ongeveer 52. Toen ik ‘m leerde kennen was hij nog geen 20 en had z’n hele leven voor zich. Nu…
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 22 september 2023 00:07 schreef Yinny het volgende:
Is dit een goed restaurant voor culmeet op 2 december? https://www.moushmoush.nl/
Daar zou ik wel willen etenquote:Op vrijdag 22 september 2023 00:07 schreef Yinny het volgende:
He bah! Lijkt hij nu wel wat op te knappen?quote:Op vrijdag 22 september 2023 08:31 schreef Blues het volgende:
Slechte avond/nacht voor g.
Denken aan een voedselvergiftiging, jullie kennen de details.
Dus hele brakke nacht vandaag piano aan....
Het is best klein eigenlijk. Nou hou ik ook niet zo van heel grote groepenquote:Op vrijdag 22 september 2023 08:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Moushmoush vind ik een goed plan. Inderdaad vrij prijzig maar erg lekker en ze gebruiken goede producten. Of ze een grote groep in 1x aankunnen weet ik eigenlijk niet, ik kan het vragen. Ze zitten handig dicht bij een parkeergarage iig
Hij fietste over een fietspad en er stond een (tijdelijk) verkeersbord op zo'n manier dat hij daar dus mee in botsing kwam. Of het de klap van dat bord op de klap van de grond geweest is die 'm zo stuk gemaakt heeft weet niemand, maar dat bord stond daar gevaarlijk voor een fietser als hij (hij is een harde stamper).quote:Op vrijdag 22 september 2023 07:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nou heb ik geen idee hoe dit gebeurd is (of kan gebeuren), maar volgens mij stond nog niet in sigmes post (autocorrect zei signes pussy) dat het aan slechte infra lag.
quote:Op vrijdag 22 september 2023 08:31 schreef Blues het volgende:
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 22 september 2023 00:07 schreef Yinny het volgende:
Die calamaris zag er ook rubberachtig uit, beterschap aan @golfer !quote:Op vrijdag 22 september 2023 08:31 schreef Blues het volgende:
Het was gisteravond te donker en regenachtig om ze goed te kunnen zien helaas..quote:
Was je bij mij op bezoek?quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het was gisteravond te donker en regenachtig om ze goed te kunnen zien helaas..
Ik mocht een UMCG collega naar huis taxi-en vanuit zeer zuidelijke streken en door alle wegopbrekingen en werkzaamheden (ook bij jou om de hoek... die ging " net goed" ) belandden we in jouw achtertuin jaquote:
Lijkt me wijs om even over te geven aan bijkomen en je lijf zijn eigen weg laten vinden, voor je druk te maken over hoe het werk daar last van heeft. Hoe moeilijk dat ook voelt.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:03 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat het meest vervelende aan thuis zijn is dat je ook gewoon thuis zit. Ik voel mezelf dus echt niet fit genoeg om in de auto te zitten en ergens naar toe te gaan, dus zelfs boodschappen moet ik laten regelen en dergelijke.
En het is logisch dat ik niet fit ben en dat vergeet ik ook niet, maar ik baal er wel van. Er ligt in Hengelo iets voor me klaar bij een winkel en ik snak naar contact ofzo? Ben heel blij dat Mr. T vanmiddag deze kant op komt.
En ik probeer langzaam te bedenken hoe ik volgende week in ga vullen qua werk. Ik moet in ieder geval op kantoor langs, want btw-aangifte. Maar ik heb vandaag stiekem in de mailbox gekeken en ik wil echt echt echt wel puin gaan ruimen
Ik weet het, ik weet het. Mijn mijn Belgische collega had ook recht op zijn salaris vond ikquote:Op vrijdag 22 september 2023 10:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lijkt me wijs om even over te geven aan bijkomen en je lijf zijn eigen weg laten vinden, voor je druk te maken over hoe het werk daar last van heeft. Hoe moeilijk dat ook voelt.
Ervaringsdeskundige.
Gelukkig werd ik alles behalve enthousiast van de meeste gerechtenquote:Op vrijdag 22 september 2023 08:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is best klein eigenlijk. Nou hou ik ook niet zo van heel grote groepenDus we kunnen vragen hoeveel max en dat is dan het aantal Cullers die we 'meenemen'. Al twee keer gegeten overigens. Met Kaatje
En ik ben fan.
De grap is wel dat mijn baas dat ook zo ziet en er is gewoon een plan B. Ik vind het alleen zo lastigquote:Op vrijdag 22 september 2023 10:06 schreef Kaatje1 het volgende:
@:troel alles wat @:fietsie zegt Je bent ziek, wat niet kan kan niet. Beter worden is een eerste vereiste
Zoals het een goede werkgever betaamt.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:35 schreef Troel het volgende:
[..]
De grap is wel dat mijn baas dat ook zo ziet en er is gewoon een plan B. Ik vind het alleen zo lastig
Ik ben dan werkloosquote:Op vrijdag 22 september 2023 00:07 schreef Yinny het volgende:
@:blues naam van distel: Carlina corymbosa
@:sigme wat erg voor je collega en zijn vrouw...
@:jan_onderwater fijn dat hond er nog is, zo lang het mag
@:lonaa gefeliciteerd met je eigen bedrijf!
@:tele6 ik wens je een superbaan waar je echt wordt gewaardeerd (en ik vind je lijstjes zo leuk om te lezen)
@:molo beterschap en fijn dat koffiemachine er is!
@:lucky_strike leuke verslagen van jullie tijd daar in Noord-Holland! En bevalt de caravan goed genoeg om tot een aankoop te gaan?
@:kaatje wat een gedoe met je sokken! Hopelijk snel opgelost
quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:03 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat het meest vervelende aan thuis zijn is dat je ook gewoon thuis zit. Ik voel mezelf dus echt niet fit genoeg om in de auto te zitten en ergens naar toe te gaan, dus zelfs boodschappen moet ik laten regelen en dergelijke.
En het is logisch dat ik niet fit ben en dat vergeet ik ook niet, maar ik baal er wel van. Er ligt in Hengelo iets voor me klaar bij een winkel en ik snak naar contact ofzo? Ben heel blij dat Mr. T vanmiddag deze kant op komt.
En ik probeer langzaam te bedenken hoe ik volgende week in ga vullen qua werk. Ik moet in ieder geval op kantoor langs, want btw-aangifte. Maar ik heb vandaag stiekem in de mailbox gekeken en ik wil echt echt echt wel puin gaan ruimen
Aangezien ik niet zo'n liefhebber van de kruiden uit die regio ben, sla ik dit soort restaurants normaal gesproken over.quote:Op vrijdag 22 september 2023 00:07 schreef Yinny het volgende:
Inmiddels is ook Laurence Tureaud/Mr. T/B.A. Baracus niet meer wat het geweest is, zag ik gisteren in een reclamefilmpje:quote:
Heb ik toch iets overeen met Mr Tquote:Op vrijdag 22 september 2023 11:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inmiddels is ook Laurence Tureaud/Mr. T/B.A. Baracus niet meer wat het geweest is, zag ik gisteren in een reclamefilmpje:
Kom op …stap eens uit je comfort zone.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gelukkig werd ik alles behalve enthousiast van de meeste gerechten
Begint nu iets beter te gaan gelukkig, veel water en beetje vasten.quote:Op vrijdag 22 september 2023 08:57 schreef sigme het volgende:
[..]
He bah! Lijkt hij nu wel wat op te knappen?
Niemand is onmisbaar. De vrouw van mijn baas is ook administratief, dus die kan wat over nemen. Geld overboeken kan iedereen met de juiste rechten natuurlijk. Dat salaris was wel even iets wat ik moest regelen, want niet iedereen kan inloggen bij die Belgen, maar dat is geregeld. Alles komt goed.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zoals het een goede werkgever betaamt.
Dus, als ik het goed begrijp, ben je niet onmisbaar? En krijgt je Belgische collega gewoon zijn salaris, nu je ziek bent?
Je kunt bezig blijven met wat je nu nog niet kan en al die beren op de weg ‘koesteren’ … of dat gevoel loslaten en je concentreren op en blij zijn met wat je op dit moment wel kan. Opstaan, douchen, kleine wandeling, weet ik veel.
Ziek is ziek.
Mr. T heeft andere looks, maar kan net zo dwingend zijn als het nodig is.quote:
Ik hoop wel dat'ie wat makkelijker in een vliegtuig stapt. Zo'n gedoe elke vakantie.quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Mr. T heeft andere looks, maar kan net zo dwingend zijn als het nodig is.
Wanneer is de laatste dag?quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Twee weken terug drukste vrijdag ooit. Vorige week tien broden meer gebakken. Ik zit daar nu drie broden boven en ik kan er eventueel nog zes bij maken, dan is het op voor vandaag.
Ik ben al meel bij gaan halen bij de molen en gisteren bij de veel te dure natuurvoedingswinkel. Ik denk dat ik het nu wel ga redden tot en met vrijdag.
En anders is het gewoon op
Je stopt in ieder geval niet met een soort langzame sisserquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Twee weken terug drukste vrijdag ooit. Vorige week tien broden meer gebakken. Ik zit daar nu drie broden boven en ik kan er eventueel nog zes bij maken, dan is het op voor vandaag.
Ik ben al meel bij gaan halen bij de molen en gisteren bij de veel te dure natuurvoedingswinkel. Ik denk dat ik het nu wel ga redden tot en met vrijdag.
Net gekochtquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:22 schreef junkiesietze het volgende:
JA HALLO
[ afbeelding ]
Collega heeft dit net gedronken maar zegt dat het fucking vies is, ik ga het vanmiddag proberen.
Jullie al geprobeert?
quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste dag?
Zal best wel een raar gevoel zijn wanneer jullie straks echt voor het laatst de deur op slot doen
Dit laatste hele weekend, volgende week vrijdag laatste normale dag. Zaterdag afscheidsfeestjequote:Op vrijdag 22 september 2023 12:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Je stopt in ieder geval niet met een soort langzame sisser![]()
Gek gevoel zeker?
Ditquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:28 schreef gcjoel het volgende:
Moush moush lijkt me tof en in de buurt dus als het past zou ik wel mee willen
Het gaat me in dit geval niet zo zeer om 'pittig', maar sommige Arabische (kruiden)smaken vind ik gewoon niet zo lekker. Shoarma kruiden vind ik heerlijk, maar Ras El Hanout vind ik vaak te overheersend. Daarom eet ik bijv. ook geen Turkse pizza, de geur door de kruiden vind ik al niet lekker.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:40 schreef Kaatje1 het volgende:
@:madmaster er zijn nauwelijks pittige recepten bij hen maar ook niets raars gekruid. Ik vind bv hun tuinbonen met koriander erg lekker terwijl ik beiden eigenlijk niet lust.
Mijn echtgenote heeft nog het laatste stukje brood van je en gaat dat, zoals je adviseerde, dit weekend rosteren.quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |