Vreemd, als hij het om die reden doet zou je juist verwachten dat hij overdreven schoon is.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:22 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ik kende iemand die dit deed, autistische ransaap was dat
Niet over nagedacht maar dat mag ik toch hopen van welquote:Op donderdag 21 september 2023 20:22 schreef Scuidward het volgende:
En trekt hij dan de kleren pas weer aan NA het handen wassen?
Een keer was zijn trui gejat, maar die gast had zoveel borsthaar dat het net leek alsof hij een wollen trui aan had; kon hij toch nog naar buiten. En hij ging altijd hoesten als hij op de WC een scheet liet om zijn ruften te camouflerenquote:Op donderdag 21 september 2023 20:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vreemd, als hij het om die reden doet zou je juist verwachten dat hij overdreven schoon is.
Want hij stonk nog erger uit zijn mond of?quote:Op donderdag 21 september 2023 20:35 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..] En hij ging altijd hoesten als hij op de WC een scheet liet om zijn ruften te camoufleren
Zich uitkleden?quote:Op donderdag 21 september 2023 21:24 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen dat kunnen
betaald krijgen tijdens het poepen!!! Gratis WC papier jatten van het werkquote:
quote:Op donderdag 21 september 2023 20:22 schreef Scuidward het volgende:
En trekt hij dan de kleren pas weer aan NA het handen en anus wassen?
En daarna putjeprakkenquote:Op donderdag 21 september 2023 20:55 schreef Abrikozentaart het volgende:
Daarom ook altijd onder de douche poepen
Klinkt als @Cockwhale die trekt ook graag zijn kleren uitquote:Op donderdag 21 september 2023 20:18 schreef Smeerbeer het volgende:
Ik sprak vandaag met een collega en die vertelde me dat als hij naar de wc gaat hij eerst al zijn kleren uittrekt
Rookt hij ?quote:Op donderdag 21 september 2023 20:18 schreef Smeerbeer het volgende:
Ik sprak vandaag met een collega en die vertelde me dat als hij naar de wc gaat hij eerst al zijn kleren uittrekt, die buiten de deur van het toilet legt en dan pas, dus naakt, gaat poepen.
Dit omdat hij vindt dat de poepgeur anders in je kleding trekt en andere mensen dat dan ook kunnen ruiken.
Ik vond het een apart verhaal. Zijn hier mensen die dat ook doen?
Dit is niet correctquote:Op donderdag 21 september 2023 21:19 schreef Sodemieters het volgende:
In Vlaanderen is het vrij gebruikelijk om naakt te zijn tijdens het poepen.
Dat niet alleen, naakt uit je hokje komen om dan in volle zicht je weer aan te kleden?quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:01 schreef Momo het volgende:
En dan de kleren op de vieze vloer leggen?
In de tijd dat tuinbroeken nog mode waren was een haakje op de wcdeur wel prettig voor je trui.quote:Op vrijdag 22 september 2023 17:55 schreef kibo het volgende:
Hier op kantoor hangt aan de toiletdeur een kleerhanger waar je je jasje en eventueel overhemd kan ophangen. (Het gebeurde nl weleens dat iemand tegen zn eigen hemd had gescheten )
Als de stank meevalt de deur op een kiertje zetten en het hoopje kleding naar binnen trekken.quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat niet alleen, naakt uit je hokje komen om dan in volle zicht je weer aan te kleden?
quote:Op donderdag 21 september 2023 20:33 schreef Hyperdude het volgende:
Doe ik ook, maar alleen bij de WC's langs de péage.
Welk volle zicht? Welk hokje? Uit de OP blijkt niet dat dit om een situatie op het werk gaat.quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat niet alleen, naakt uit je hokje komen om dan in volle zicht je weer aan te kleden?
Is dit op de sociale werkplaats ofzo? Wtf mang, hoe kun je nu tegen je overhemd schijtenquote:Op vrijdag 22 september 2023 17:55 schreef kibo het volgende:
Hier op kantoor hangt aan de toiletdeur een kleerhanger waar je je jasje en eventueel overhemd kan ophangen. (Het gebeurde nl weleens dat iemand tegen zn eigen hemd had gescheten )
Na afloop even je reet door het natte gras wrijven.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Gewoon buiten kakken in de frisse buitenlucht.
Met zonder kleren aan?quote:Op donderdag 21 september 2023 20:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Gewoon buiten kakken in de frisse buitenlucht.
Ja, kan me ook alleen herinneren dat Remy Bonjasky daarover vertelde op TV. Als ik dus 's ochtends alleen in badjas rondhang en een nummer 2 ga doen zonder badjas, noem ik dat altijd 'even een Remy Bonjasky doen'.quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:06 schreef TAmaru het volgende:
Schijnt iets van Surinamers en Antillianen te zijn.
Jesusmina, wat heb jij dan een traag werkend darmstelsel. Ben je ook dik? Bedoel heb je last van overgewicht?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Soms ga ik wel eens een hele dag heel erg vezelrijke dingen en ook veel volume eten om dan de volgende dag vrij te nemen. Dan maak ik de avond van te voren al een playlist op spotify van ongeveer 1 uur lang, en dan steek ik wat kaarsjes aan op de wc en leg ik een stapel tijdschriften neer welke ik nog niet gelezen heb. Op zo'n moment doe ik wel al mijn kleding uit voor een nummer 2 anders vind ik dat wel afdoen aan de hele ervaring eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |