Dat niet alleen, naakt uit je hokje komen om dan in volle zicht je weer aan te kleden?quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:01 schreef Momo het volgende:
En dan de kleren op de vieze vloer leggen?
In de tijd dat tuinbroeken nog mode waren was een haakje op de wcdeur wel prettig voor je trui.quote:Op vrijdag 22 september 2023 17:55 schreef kibo het volgende:
Hier op kantoor hangt aan de toiletdeur een kleerhanger waar je je jasje en eventueel overhemd kan ophangen. (Het gebeurde nl weleens dat iemand tegen zn eigen hemd had gescheten )
Als de stank meevalt de deur op een kiertje zetten en het hoopje kleding naar binnen trekken.quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat niet alleen, naakt uit je hokje komen om dan in volle zicht je weer aan te kleden?
quote:Op donderdag 21 september 2023 20:33 schreef Hyperdude het volgende:
Doe ik ook, maar alleen bij de WC's langs de péage.
Welk volle zicht? Welk hokje? Uit de OP blijkt niet dat dit om een situatie op het werk gaat.quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat niet alleen, naakt uit je hokje komen om dan in volle zicht je weer aan te kleden?
Is dit op de sociale werkplaats ofzo? Wtf mang, hoe kun je nu tegen je overhemd schijtenquote:Op vrijdag 22 september 2023 17:55 schreef kibo het volgende:
Hier op kantoor hangt aan de toiletdeur een kleerhanger waar je je jasje en eventueel overhemd kan ophangen. (Het gebeurde nl weleens dat iemand tegen zn eigen hemd had gescheten )
Na afloop even je reet door het natte gras wrijven.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Gewoon buiten kakken in de frisse buitenlucht.
Met zonder kleren aan?quote:Op donderdag 21 september 2023 20:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Gewoon buiten kakken in de frisse buitenlucht.
Ja, kan me ook alleen herinneren dat Remy Bonjasky daarover vertelde op TV. Als ik dus 's ochtends alleen in badjas rondhang en een nummer 2 ga doen zonder badjas, noem ik dat altijd 'even een Remy Bonjasky doen'.quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:06 schreef TAmaru het volgende:
Schijnt iets van Surinamers en Antillianen te zijn.
Jesusmina, wat heb jij dan een traag werkend darmstelsel. Ben je ook dik? Bedoel heb je last van overgewicht?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Soms ga ik wel eens een hele dag heel erg vezelrijke dingen en ook veel volume eten om dan de volgende dag vrij te nemen. Dan maak ik de avond van te voren al een playlist op spotify van ongeveer 1 uur lang, en dan steek ik wat kaarsjes aan op de wc en leg ik een stapel tijdschriften neer welke ik nog niet gelezen heb. Op zo'n moment doe ik wel al mijn kleding uit voor een nummer 2 anders vind ik dat wel afdoen aan de hele ervaring eigenlijk.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jesusmina, wat heb jij dan een traag werkend darmstelsel. Ben je ook dik? Bedoel heb je last van overgewicht?
Nooit biologie gehad op school?quote:Het duurt normaal gesproken ongeveer 24 tot 48 uur voordat het voedsel dat we gegeten hebben in de wc terecht komt.
24 uur is elke dag, halve zoolquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Nooit biologie gehad op school?![]()
24 uur is elke dag...quote:
Elke dag om 10 uur schijten is elke 24 uur, dat is gezond. Zoals jij het beschreef met je vezeltroep is het om de 48 uur. Rot op met je Nederlands.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
24 uur is elke dag...![]()
Ook geen Nederlands genoten zo te zien.
Maar als je veel gaat eten, en veel vezels gaat eten, dan duurt het dus 24 uur voor dat eruit komt, de volgende dag dus. Dat is niet zo lastig toch makker.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Elke dag om 10 uur schijten is elke 24 uur, dat is gezond. Zoals jij het beschreef met je vezeltroep is het om de 48 uur. Rot op met je Nederlands.
Naja, dat zeg ik toch, makker.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar als je veel gaat eten, en veel vezels gaat eten, dan duurt het dus 24 uur voor dat eruit komt, de volgende dag dus. Dat is niet zo lastig toch makker.
Ja dat zegt toch niet dat ik dag voor ik vrij neem niet ook naar de wc ga.quote:
Wat een flauwekulleritus en onzinargument. De dag voordat jij vrij neemt ga je ook naar de wc, ok, lullo.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat zegt toch niet dat ik dag voor ik vrij neem niet ook naar de wc ga.![]()
En nu wil ik nooit meer iets van je lezen, garnaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |