quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jesusmina, wat heb jij dan een traag werkend darmstelsel. Ben je ook dik? Bedoel heb je last van overgewicht?
Nooit biologie gehad op school?quote:Het duurt normaal gesproken ongeveer 24 tot 48 uur voordat het voedsel dat we gegeten hebben in de wc terecht komt.
24 uur is elke dag, halve zoolquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Nooit biologie gehad op school?![]()
24 uur is elke dag...quote:
Elke dag om 10 uur schijten is elke 24 uur, dat is gezond. Zoals jij het beschreef met je vezeltroep is het om de 48 uur. Rot op met je Nederlands.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
24 uur is elke dag...![]()
Ook geen Nederlands genoten zo te zien.
Maar als je veel gaat eten, en veel vezels gaat eten, dan duurt het dus 24 uur voor dat eruit komt, de volgende dag dus. Dat is niet zo lastig toch makker.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Elke dag om 10 uur schijten is elke 24 uur, dat is gezond. Zoals jij het beschreef met je vezeltroep is het om de 48 uur. Rot op met je Nederlands.
Naja, dat zeg ik toch, makker.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar als je veel gaat eten, en veel vezels gaat eten, dan duurt het dus 24 uur voor dat eruit komt, de volgende dag dus. Dat is niet zo lastig toch makker.
Ja dat zegt toch niet dat ik dag voor ik vrij neem niet ook naar de wc ga.quote:
Wat een flauwekulleritus en onzinargument. De dag voordat jij vrij neemt ga je ook naar de wc, ok, lullo.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat zegt toch niet dat ik dag voor ik vrij neem niet ook naar de wc ga.![]()
En nu wil ik nooit meer iets van je lezen, garnaal.
Tevens vrouw. Die poepen niet (heb ik van horen zeggen)quote:Op zondag 28 januari 2024 01:50 schreef quirina het volgende:
Ik ben vegan dus ik stink niet zo erg hihi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |