Vreemd, als hij het om die reden doet zou je juist verwachten dat hij overdreven schoon is.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:22 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ik kende iemand die dit deed, autistische ransaap was dat
Niet over nagedacht maar dat mag ik toch hopen van welquote:Op donderdag 21 september 2023 20:22 schreef Scuidward het volgende:
En trekt hij dan de kleren pas weer aan NA het handen wassen?
Een keer was zijn trui gejat, maar die gast had zoveel borsthaar dat het net leek alsof hij een wollen trui aan had; kon hij toch nog naar buiten. En hij ging altijd hoesten als hij op de WC een scheet liet om zijn ruften te camouflerenquote:Op donderdag 21 september 2023 20:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vreemd, als hij het om die reden doet zou je juist verwachten dat hij overdreven schoon is.
Want hij stonk nog erger uit zijn mond of?quote:Op donderdag 21 september 2023 20:35 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..] En hij ging altijd hoesten als hij op de WC een scheet liet om zijn ruften te camoufleren
Zich uitkleden?quote:Op donderdag 21 september 2023 21:24 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen dat kunnen
betaald krijgen tijdens het poepen!!! Gratis WC papier jatten van het werkquote:
quote:Op donderdag 21 september 2023 20:22 schreef Scuidward het volgende:
En trekt hij dan de kleren pas weer aan NA het handen en anus wassen?
En daarna putjeprakkenquote:Op donderdag 21 september 2023 20:55 schreef Abrikozentaart het volgende:
Daarom ook altijd onder de douche poepen
Klinkt als @Cockwhale die trekt ook graag zijn kleren uitquote:Op donderdag 21 september 2023 20:18 schreef Smeerbeer het volgende:
Ik sprak vandaag met een collega en die vertelde me dat als hij naar de wc gaat hij eerst al zijn kleren uittrekt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |