Nee, het kunstkoppel krijgt ook een hulpquote:Op maandag 25 september 2023 22:17 schreef golfer het volgende:
Als die zoon van Sabrina ook gaat mee bouwvakken is dat dan niet een beetje vals spelen?
De rest doet alles met z'n tweeën en zij zijn nu met 3.
Je kent ze en bent erbij geweest tijdens de opnames?quote:Op maandag 25 september 2023 22:50 schreef hondonspain het volgende:
Alle koppels krijgen hulp en soms deelnemers onder elkaar
Heb inside information en kan TV kijken, zelfs vooruitquote:Op maandag 25 september 2023 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kent ze en bent erbij geweest tijdens de opnames?
Inderdaad erg irritant van hem. Vind hen beiden trouwens een grote bek hebben over alles en nog wat. Zij mag wel een giecheltypetje zijn en altijd maar met een big smile rondlopen maar als je het mij vraagt voelen ze zich heel wat tussen de anderen. Vond de begroeting van die zoon ook zéér overdreven. Ze hebben elkaar maar 5 weken niet gezien en doen alsof het járen was. Beetje nep allemaal. Mattew en Sabrina denken trouwens dat ze al een camperplaats hebben maar daar zitten nogal wat haken en ogen aan qua regeltjes, net als in Nederland trouwens. Ze gaan die grond pachten wat betekent dat ze er zó weer van kunnen worden verwijderd, risicovol dus.quote:Op dinsdag 26 september 2023 03:37 schreef engine het volgende:
En Matthew laat nog meer eens zien dat hij een lul is.
Het is gewoon een beetje flauw dat hij iedere keer de andere klussers moet afzeiken. Het is zijn werk, natuurlijk is hij er beter in. Maar hij maakt waarschijnlijk een mooie badkamer voor iemand anders want die gaan toch ook niet lekker aarden in dat dorp.
Goede beschouwing!quote:Op maandag 2 oktober 2023 17:36 schreef AgnesGru het volgende:
Inmiddels ook maar gestart en de eerste vijf afleveringen gekeken. Dat kunstenaars koppel zit wel redelijk in mijn allergie. Met dat kleffe gedoe van ze.
De tokkies zijn wel aardig tokkie en eigengereid.
Al snap ik de irritatie wel bij Matthew dat andere deelnemers zich vier weken niet laten zien met klussen.
Dat bierbrouw-stel vind ik maar gezapig. En snap niet zo goed dat ze met zijn tweeën vier weken lang bezig moeten zijn met alleen bier brouwen en likeur maken.
Dan de twee J’s, die ene is wel lekker vals af en toemooi dat ze bezig gaan met een bakkerij. Vooralsnog gun ik ze de winst.
Hier ga ik vanavond eens op lettenquote:Op dinsdag 26 september 2023 15:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Inderdaad erg irritant van hem. Vind hen beiden trouwens een grote bek hebben over alles en nog wat. Zij mag wel een giecheltypetje zijn en altijd maar met een big smile rondlopen maar als je het mij vraagt voelen ze zich heel wat tussen de anderen. Vond de begroeting van die zoon ook zéér overdreven. Ze hebben elkaar maar 5 weken niet gezien en doen alsof het járen was. Beetje nep allemaal. Mattew en Sabrina denken trouwens dat ze al een camperplaats hebben maar daar zitten nogal wat haken en ogen aan qua regeltjes, net als in Nederland trouwens. Ze gaan die grond pachten wat betekent dat ze er zó weer van kunnen worden verwijderd, risicovol dus.
Jaap en Jochem weer als de vredesstichters van de bende. Kan me voorstellen dat ze zich ergeren aan de spanningen die er heersen tussen 2 stellen en je daar niet steeds mee geconfronteerd wilt worden. Weer in een deuk gelegen om die onhandige vent van Bianca, die kan ook echt helemaal niks en gooit een heel pak maizena bij de kersen en kan dan weer helemaal opnieuw gaan beginnen terwijl het feest al in volle gang was. Het verspreiden van de flyers, die ik posters noem omdat ze zo groot zijn, mocht hij wel vasthouden van Bianca zodat het erop lijkt dat hij tenminste nog íets doet. En dat ´schilderij´ dat ze verkocht aan de burgemeester lijkt wel gemaakt door een kleutertje, zie er de ´kunst´ niet zo van in. Kan ik ook zo zien omdat ik een vreselijke hekel heb aan dat aanstellerige mens. En wat ze zei vond ik niet passen. Ze zei dat ze té groot is voor Zarra en er een behoorlijk prijskaartje aan hangt. En dat terwijl de 1ste verkoop al een feit is door een bewoner van Zarra!.
Bastiaan en Melissa zijn lekker bezig met hun bier maar Melissa weet dus niet eens wat rechts is? En elkaar steeds maar weer scheet noemen gaat me ook tegenstaan.
Eigenlijk zijn Jaap en Jochem het enige stel dat ik te pruimen vind en met iedereen overweg schijnt te kunnen.
Sorry dat ik niet positiever kan zijn.
Die is alleen maar bezig met zichzelf en haar kunstprojectjes.quote:Op maandag 2 oktober 2023 17:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Hier ga ik vanavond eens op letten
Haha zijn er hier eigenlijk ook mensen die Bianca wel mogen?
Nee idd!quote:Op maandag 2 oktober 2023 21:46 schreef golfer het volgende:
Jaap spreekt dus nog steeds geen woord Spaans.
Maar hij heeft toch gewoon een punt? Zeker met elektra moet je het gewoon veilig achterlaten.quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:00 schreef golfer het volgende:
Matthew die na een telefoongesprek ook nog in een groepsapp wel 4x hetzelfde verwijt over elektra blijft maken.
Ja. Maar een punt maken hoeft normaliter maar 1 keer, lijkt me?quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch gewoon een punt? Zeker met elektra moet je het gewoon veilig achterlaten.
1x telefonisch melden lijkt mij voldoende. Dan hoef je het niet nog 4x in een groepsapp te herhalen op zo'n verwijtende toon.quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:08 schreef AgnesGru het volgende:
Maar hij heeft toch gewoon een punt? Zeker met elektra moet je het gewoon veilig achterlaten.
Woon ook in zo'n dorp, veel homo's in de omgeving, is gewoon normaalquote:Op maandag 2 oktober 2023 22:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat me trouwens opvalt, maar dat is mijn vooroordeel over zulke dorpjes: Ze zijn helemaal niet homofoob!
quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:10 schreef lily het volgende:
[..]
Ja. Maar een punt maken hoeft normaliter maar 1 keer, lijkt me?
Tokkies gonna tokquote:Op maandag 2 oktober 2023 22:20 schreef golfer het volgende:
[..]
1x telefonisch melden lijkt mij voldoende. Dan hoef je het niet nog 4x in een groepsapp te herhalen op zo'n verwijtende toon.
Ja, en dat ligt natuurlijk aan iedereen, behalve aan zichzelfquote:Op maandag 2 oktober 2023 22:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat ze met bijna iedereen in de clinch liggen
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:20 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Woon ook in zo'n dorp, veel homo's in de omgeving, is gewoon normaal
Komen over als rijke lui kids die van pa en ma wat geld hebben gekregen voor een avontuurtje. Vind haar ook een beetje overkomen alsof er een paar draadjes los zitten in haar hoofdquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:12 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vind ze nog steeds niet bepaald harde werkers.
Precies dat jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:47 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Komen over als rijke lui kids die van pa en ma wat geld hebben gekregen voor een avontuurtje. Vind haar ook een beetje overkomen alsof er een paar draadjes los zitten in haar hoofd
Ja... ik dacht dat ik het verkeerd verstaan had, maar jij hoorde het dus ook.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:11 schreef engine het volgende:
Ik moet lachen om die zoon van Raymondcum laude geslaagd voor zijn vmbo
Ik vind het maar een raar gastje. VInd ik de zoon van Sabrina leuker.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:11 schreef engine het volgende:
Hij zit ook nog aan zijn haar met de handschoenen aan ;-)quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:36 schreef Battlecruiser het volgende:
Die bierjongen heeft altijd zwarte handschoenen aan als hij met het bier bezig is. Waarschijnlijk om het gevoel van hygiëne te hebben, maar hij vergeet ze even af te doen als hij naast zijn lady neerploft in de onhygiënische bank. Consequent is anders. Van de andere kant: die handschoenen zijn volstrekt overbodig: ikzelf brouw al 30 jaar bier zonder handschoenen zonder ooit een besmetting vh bier te hebben. Handen wassen is voldoende.
Op maandagen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:13 schreef Firuze60 het volgende:
Wanneer zijn die uitzendingen precies op de lineaire tv? Loopt Videoland een uitzending vooruit?
De lineaire uitzending is op maandag, uit mijn hoofd loopt Videoland 1 aflevering voor.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:13 schreef Firuze60 het volgende:
Wanneer zijn die uitzendingen precies op de lineaire tv? Loopt Videoland een uitzending vooruit?
Klopt, op NLziet loop je ook een aflevering voorquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
De lineaire uitzending is op maandag, uit mijn hoofd loopt Videoland 1 aflevering voor.
Ik hou wel van die kleurrijke dingen, of het nou kunst is of nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:44 schreef Firuze60 het volgende:
https://i.postimg.cc/nr8r(...)F-E285-C189193-C.jpg
test
eensquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:44 schreef Firuze60 het volgende:
https://i.postimg.cc/nr8r(...)F-E285-C189193-C.jpg
test, kan de afbeelding zelf wel zien nu, gejat van het Vivaforum, Bianca met donker haar, zoveel leuker dan die geblondeerde pippilangkous staartjes. Begin een beetje meer hekel te krijgen aan die flapdrol Raymond.
Vind ik ook, hoor, haar weglachen zat bij mij in de irritatiezone, maar nu die vent van haar nog veel meer, wat een uitzuiger en opgeblazen egoventje, die werkelijk zelf niets kan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
eens![]()
Donker haar staat haar ook veel beter vind ik
ja, vervelend mannetjequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vind ik ook, hoor, haar weglachen zat bij mij in de irritatiezone, maar nu die vent van haar nog veel meer, wat een uitzuiger en opgeblazen egoventje, die werkelijk zelf niets kan.
Ze is niet dom maar haar schilderkunst is echt simpelquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:31 schreef Document1 het volgende:
Die Raymond heeft Bianca toch gewoon ergens op een dagbesteding opgepikt?
Kleinigheidjequote:Op maandag 9 oktober 2023 21:56 schreef golfer het volgende:
Adres vergeten op de feestposter te zetten.
Niet vergeten, fout van de drukker. De bovenkant was ook weggevallen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:56 schreef golfer het volgende:
Dat zenuwtrekje noemde ik laatst ook ja, kan er bijna niet naar kijken zo irritant vind ik hetquote:Op maandag 9 oktober 2023 22:46 schreef Battlecruiser het volgende:
Die Raymond heeft nooit keukenkastjes e.d. besteld. En vorige week toch nog volhouden dat over 2 weken er een keuken zou staan. Tegen zijn zoon deze week nog eens het hele keukenplan doornemen, terwijl er helemaal geen keukenspul in voorraad is. En dan ineens, hoe kan het ook anders, de stekker eruit. Volgens mij was hij nooit van plan een keuken te maken. Het lijkt wel een leuk avontuurtje, die 2 maanden, en dan terug naar huis.
Opvallend zijn trouwens wel de vele zenuwtrekjes aan de linkermondhoek van Bianca, vanaf het moment dat het wel erg duidelijk was dat ze de hele wedstrijd gaan verliezen.
Nou, dat valt nog te bezien. Van de posters van de boys was de bovenzijde afgescheurd waar ´gay sera sera´ staat. Nog niet bekend wie die posters gescheurd heeft die her en der hangen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat me trouwens opvalt, maar dat is mijn vooroordeel over zulke dorpjes: Ze zijn helemaal niet homofoob!
Die mededeling hoef je niet persé in de groepsapp te zetten en bovendien werkt hij ook niet erg handig met zijn buizen door het plafond en een waterleiding dwars over een doorgang.quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wat een bal is dat zeg! Vreselijke vent die ook denkt belangrijk te zijn en erg uit de hoogte doet. En gaat hij nou in de aandelen werken?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:11 schreef engine het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:31 schreef Document1 het volgende:
Die Raymond heeft Bianca toch gewoon ergens op een dagbesteding opgepikt?
Dat zei Jochem ook al.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:28 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Ze is niet dom maar haar schilderkunst is echt simpel
Fout van de drukker begreep ik. Stond onderaan de poster.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:56 schreef golfer het volgende:
Ze moeten de familie toch even laten zien hoe geweldig ze daar leven?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:41 schreef golfer het volgende:
En ja hoor, R. en B. doen weer niks, behalve op een kiezelstrand liggen.
Dat is inderdaad ook zo, zomaar door een plafond boren voor een leiding.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:03 schreef golfer het volgende:
Matthew is wel asociaal bezig geweest met leidingen en afvoeren in dat verbouwhuis.
Daar schrok ik ook erg van en bovendien is het geen podum wat ze er van hebben gemaakt. Daar gingen ze wat mij betreft ook véél te ver hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:13 schreef golfer het volgende:
En die 2 jongens zijn, behalve vals, ook de boel aan het slopen en tegen de afspraken in, deuren uit de rest van het huis aan het gebruiken.
Was trouwens knap van die poster, maar er is altijd een gek en als iemand die niet ver van Zarra woont er zitten hier veel homo stellen en is gewoon normaal, Dit deel van Spanje staat bekend om zijn acceptatie en als helemaal de Costa'squote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nou, dat valt nog te bezien. Van de posters van de boys was de bovenzijde afgescheurd waar ´gay sera sera´ staat. Nog niet bekend wie die posters gescheurd heeft die her en der hangen.
Alleen maar naamsbekendheid proberen te krijgen voor haar werk denk ik.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:46 schreef Battlecruiser het volgende:
Die Raymond heeft nooit keukenkastjes e.d. besteld. En vorige week toch nog volhouden dat over 2 weken er een keuken zou staan. Tegen zijn zoon deze week nog eens het hele keukenplan doornemen, terwijl er helemaal geen keukenspul in voorraad is. En dan ineens, hoe kan het ook anders, de stekker eruit. Volgens mij was hij nooit van plan een keuken te maken. Het lijkt wel een leuk avontuurtje, die 2 maanden, en dan terug naar huis.
Opvallend zijn trouwens wel de vele zenuwtrekjes aan de linkermondhoek van Bianca, vanaf het moment dat het wel erg duidelijk was dat ze de hele wedstrijd gaan verliezen.
Nee, de bovenzijde is eraf gescheurd door iemand.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet vergeten, fout van de drukker. De bovenkant was ook weggevallen.
[..]
Dat zenuwtrekje noemde ik laatst ook ja, kan er bijna niet naar kijken zo irritant vind ik het
Schuldige misschien een van de deelnemers?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:14 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Was trouwens knap van die poster, maar er is altijd een gek en als iemand die niet ver van Zarra woont er zitten hier veel homo stellen en is gewoon normaal, Dit deel van Spanje staat bekend om zijn acceptatie en als helemaal de Costa's
Precies en heb diverse recente foto's langs zien komen en ze zijn nergens te vinden, alleen in Nederland met exposities openen en zoals ze al zeiden, Zarra is te klein voor hun kunstquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Alleen maar naamsbekendheid proberen te krijgen voor haar werk denk ik.
Haha ja, moest er wel om gniffelen.quote:
Ja, ik verbaasde me ook wel een beetje over al die leidingen. Misschien heeft hij een plan voor de rest van het huis in gedachten, waarbij ook de leidingen weggewerkt worden. Anders heeft hij er straks zelf ook last van, mocht hij het winnen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook zo, zomaar door een plafond boren voor een leiding.Die grote bek van hem gaat hem nog opbreken. Iemand noemde hem hier een echte beun de haas en bovendien is die keuken nou ook niet echt je van het en nog lang niet klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Dat blijft toch een aparte uitspraak, maar wel honderden mensen verwachtenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:21 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Precies en heb diverse recente foto's langs zien komen en ze zijn nergens te vinden, alleen in Nederland met exposities openen en zoals ze al zeiden, Zarra is te klein voor hun kunst
Vreemd programma, ze verbouwen geen kamers maar bouwen nieuwe kamers en gezien hoe lang ze bezig zijn is er erg weinig gebeurd en blijkbaar moeten anderen komen helpen daarnaast genen stel echt leuk.quote:
Het klopt gewoon niet met één aflevering per week. Je ziet eigenlijk bijna niks.quote:
Die is toch helemaal niet met de keuken bezig? Dat waren die kunstdroeftoeters die de keuken moesten doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook zo, zomaar door een plafond boren voor een leiding.Die grote bek van hem gaat hem nog opbreken. Iemand noemde hem hier een echte beun de haas en bovendien is die keuken nou ook niet echt je van het en nog lang niet klaar.
Ik heb precies hetzelfde. En te lange pauze voor een nieuwe aflevering. Dan boeit het niet meer. Vind ik. Jammer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:20 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Vreemd programma, ze verbouwen geen kamers maar bouwen nieuwe kamers en gezien hoe lang ze bezig zijn is er erg weinig gebeurd en blijkbaar moeten anderen komen helpen daarnaast genen stel echt leuk.
De afdrukken van de kiezels staan nog in hun rugquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze moeten de familie toch even laten zien hoe geweldig ze daar leven?
Het boeit niet he?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:26 schreef lily het volgende:
Ik ben gestopt met kijken. Laatste aflevering niet meer gezien.
Ik vind de deelnemers echt allemaal vervelend. Niet leuk.
Zo anders dan andere keren.
Nee. Alleen maar ergernis blijkt het ook niet te zijn. Dat is dan weer echt te zonde van mijn tijd.quote:
Vind ik ook. Volgens mij is niet te zien geweest dat de twee J’s aan de rest en de raad hebben verteld dat ze een huis hebben gekocht (of moet het gemist hebben).quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:25 schreef engine het volgende:
[..]
Het klopt gewoon niet met één aflevering per week. Je ziet eigenlijk bijna niks.
Die fragmentjes die je wel ziet vind ik dan wel vermakelijk.
Ja elf. Jammer dat het niet boeit.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:52 schreef lily het volgende:
[..]
Nee. Alleen maar ergernis blijkt het ook niet te zijn. Dat is dan weer echt te zonde van mijn tijd.
Ik heb 7 afleveringen gezien. Het zijn er 11 las ik?
Nee, is niet te zien geweest. In mijn beleving ging het van zoeken naar een pand voor de bakkerij naar huizenjacht, naar het huis is gekocht. Verder ook geen reacties van de andere stellen of de raad hierop. Ik vraag me wel af, stel dat ze zouden winnen, wat ze met dat huis in het dorp gaan doen. Aan de andere kant heb ik een vermoeden dat ze niet winnen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vind ik ook. Volgens mij is niet te zien geweest dat de twee J’s aan de rest en de raad hebben verteld dat ze een huis hebben gekocht (of moet het gemist hebben).
Bakkerij blijft een serieus idee, volgens mij hadden ze daar toch al een ruimte voor gevonden en als ze als winnaar uit de bus komen willen ze van dat andere huis een B &B gaan maken heb ik althans begrepen. Ik denk dat ze het handig aanpakken mochten ze niet winnen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, moest er wel om gniffelen.
Maar geef hem wel een beetje gelijk.
[..]
Ja, ik verbaasde me ook wel een beetje over al die leidingen. Misschien heeft hij een plan voor de rest van het huis in gedachten, waarbij ook de leidingen weggewerkt worden. Anders heeft hij er straks zelf ook last van, mocht hij het winnen.
Maar goed, Melissa zei ook al dat ze er niet zo'n probleem mee had als leidingen niet heel netjes zijn weggewerkt.
Die meubelwand in de woonkamer vind ik trouwens zelf best lelijk, zou ook liever de meubels gehad hebben.
Maar wel interessant om te volgen.
Ook wel boeiend dat de gays zelf al een huis gekocht hebben, denk dat ze er dus wel serieus willen blijven. En krijg een beetje het idee dat ze wel voldoende geld hebben en het slagen van de bakkerij niet noodzakelijk is voor hun.
Ik vergis me inderdaad, volgens mij de badkamer?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die is toch helemaal niet met de keuken bezig? Dat waren die kunstdroeftoeters die de keuken moesten doen.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De afdrukken van de kiezels staan nog in hun rug
Denk dat dat in de volgende aflevering te zien zal zijn. Dan vertellen die 2 kunstliefhebbers ook dat ze gaan stoppen met het hele project.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vind ik ook. Volgens mij is niet te zien geweest dat de twee J’s aan de rest en de raad hebben verteld dat ze een huis hebben gekocht (of moet het gemist hebben).
Ken zelf al zeker 6 stellen die er op bezoek zijn geweest en dan de nieuwe activiteiten en verkoop van 2 huizen en stuk grond, dus dorpje heeft hier goed mee gescoord. Daarnaast nieuwe winkel ook nog en nieuwe winkel en kunst promotie. Als je Zarra eens op zoekt op Facebook kom je bij de stellen en dan zie wat meer info waarom dingen gebeurd zijn zoals de leidingen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:31 schreef Firuze60 het volgende:
Echt hoor, in deze serie kan ik werkelijk geen enkele positieve meelevendheid opbrengen voor de deelnemers, allemaal kwamen voor mij enorm vervelend over. Zowel Matthew als Raymond, jakkes wat een enorme egoventjes. Ze bakken er zelf niets van in het verbouwen. Matthew is een goor ventje wel met zijn elektrische leidingen en waterleidingen dwars door alles doorboren zonder ook maar aandacht voor de rest van het huis. Beetje tegels plakken, jaja, slaat nergens op. Een grote ergernis hier met een giechelende vrouw naast die stumperd.
Het dorp heeft geen ene zak aan dit soort wedstrijdjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Tuinfluitert op 12-10-2023 20:18:35 ]
Onder een spoiler is geen probleem toch?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
Sorry, filmpje van Familie, Polopos in Zarra toch maar verwijderd, dit is geen vooruitkijktopic.
Werkelijk? Zes stellen op bezoek? Ok, ik heb een ander idee over hoe een dorpje zou kunnen worden gepromooit.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:22 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Ken zelf al zeker 6 stellen die er op bezoek zijn geweest en dan de nieuwe activiteiten en verkoop van 2 huizen en stuk grond, dus dorpje heeft hier goed mee gescoord. Daarnaast nieuwe winkel ook nog en nieuwe winkel en kunst promotie. Als je Zarra eens op zoekt op Facebook kom je bij de stellen en dan zie wat meer info waarom dingen gebeurd zijn zoals de leidingen.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
Familie, Polopos was vorige week bij vier mensen in Zarra. Youtube start op zo'n 10 minuten, 36 seconde.
Onder de spoiler.Die familie Rutte heeft toch ook wel teveel in de zon gelegen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik er al 6 ken dan kan je ervan uit gaan dat dagelijks Zarra bezoekers krijgt die ze anders niet kregen. Wij wonen 110 km van het dorp en veel Nederlanders wonen stuk dichterbij. Bier word ook al een stadje verder te koop aangebodenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Werkelijk? Zes stellen op bezoek? Ok, ik heb een ander idee over hoe een dorpje zou kunnen worden gepromooit.
Gecremeerde krokettenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:32 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Die familie Rutte heeft toch ook wel teveel in de zon gelegen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Blues op 15-10-2023 14:14:54 ]
Wow serieus!? Ik houd wel van zulke sappige verhalenquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:29 schreef hondonspain het volgende:
Hoorde vandaag dat inmiddels de Burgermeester is ontslagen vanwege fraude en de kapper is nu burgermeester. Dit is geen spoiler, is na de opnames gebeurd
Damnquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:29 schreef hondonspain het volgende:
Hoorde vandaag dat inmiddels de Burgermeester is ontslagen vanwege fraude en de kapper is nu burgermeester. Dit is geen spoiler, is na de opnames gebeurd
Heeft hij casa's aan Nederlandse produktiebedrijven verkocht ofzo?quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:29 schreef hondonspain het volgende:
Nee joh, wat een soapquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:29 schreef hondonspain het volgende:
Dat de kapper burgemeester wordt is daar niet heel raar. Burgemeester in die gemeentes daar is iets heel anders dan hier. Ze zijn ook geen fulltime burgemeester, hebben er (meestal) gewoon een baan naast.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:29 schreef hondonspain het volgende:
Klopt hoor, zoals hier ook ooit vroeger, burgemeester worden van een durpje was meestal een boer met wat grond. Nooit fulltime.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:02 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Dat de kapper burgemeester wordt is daar niet heel raar. Burgemeester in die gemeentes daar is iets heel anders dan hier. Ze zijn ook geen fulltime burgemeester, hebben er (meestal) gewoon een baan naast.
Ja inderdaad, en dat in combinatie met die staartjes en infantiele t-shirtsquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 03:58 schreef Flow3r het volgende:
Vind die Bianca zo fascinerend , hoe ze in opperste aanbidding steeds naar die kerel van haar kijkt
en haar simpele kunst en zelfs de route de art in zarra is al geweest vorig jaar met echte kunstquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 04:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en dat in combinatie met die staartjes en infantiele t-shirts
Deze ´tentoonstelling´ is van juni afgelopen jaar hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:17 schreef hondonspain het volgende:
[..]
en haar simpele kunst en zelfs de route de art in zarra is al geweest vorig jaar met echte kunst
https://www.valenciabonita.es/2023/06/06/ruta-del-arte-zarra/
Ik vond het eigenlijk belachelijk dat ze nog steeds wel in beeld komen. Uit de competitie, dan ook niet meer op tv.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Deze ´tentoonstelling´ is van juni afgelopen jaar hoor.
Vond dat die 2 het erg dramatisch brachten dat ze gingen stoppen met het project. Denk eerder dat het voor een ieder een hele opluchting was en je ziet meteen dat de spanning er niet meer is en ze vaker bijeen komen om een en ander te bespreken. Ik vind overigens dat die campinggasten nog steeds de grootste bek hebben. Maar goed, als dat werkt in deze samenstelling dan is dat beter. Vraag me wél af of die 2 losers, Bianca en haar idool, nu nog wel in beeld komen nu ze niet meer mee willen doen?
Oh, dat ene schilderij hangt er nog. Zijn wel mooiere schilderijen ja.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:17 schreef hondonspain het volgende:
[..]
en haar simpele kunst en zelfs de route de art in zarra is al geweest vorig jaar met echte kunst
https://www.valenciabonita.es/2023/06/06/ruta-del-arte-zarra/
Huh, nog maar 1?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:59 schreef Charmian het volgende:
Godzijdank nog maar 1 aflevering te gaan. Heel bijzonder of amusant was het niet.
Op tv nog 2, maar ik volg via videoland. Er waren wel grappige momentjes hoor. Maar het was te weinig om echt met iemand mee te kunnen leven of zo. En dat dat arty farty stel nog steeds aandacht kreeg nadat ze zich uit de competitie trokken is gewoon raar. Weg is weg.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, nog maar 1?
Jammer, ik vind het toch best vermakelijk.
Zou het ook wel leuk vinden om een na zoveel tijd aflevering te zien, kijken hoe het iedereen vergaan is.
Wow, nu al? Ik vond dit seizoen eerlijk gezegd vrij weinig aan. De vorige keer was het veel leuker.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:59 schreef Charmian het volgende:
Godzijdank nog maar 1 aflevering te gaan. Heel bijzonder of amusant was het niet.
Ja, zonder te spoileren. Het is nogal afgeraffeld vind ik. Dus ik ben benieuwd of er in de laatste aflevering nog iets spectaculairs gebeurd behalve dan de bekendmaking wie er gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:55 schreef Evdb15 het volgende:
[..]
Wow, nu al? Ik vond dit seizoen eerlijk gezegd vrij weinig aan. De vorige keer was het veel leuker.
Ik snap niet waarom zij niet gewoon 'eerste' en 'tweede' schrijft, dat zijn maar 1-3 letters extra en dan staat er iets fatsoenlijks. En dan ook nog '1rtse' in plaats van '1rste'. '1e' en '2de' had ook nog gekund.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 07:51 schreef hondonspain het volgende:
Uitleg Sabrina via FB:
Omdat wij veel vragen krijgen waarom we door het plafond zijn gegaan, heb ik even de tijd genomen om dat uit te leggen middels een verhaal🥰
Begane grond geheel onbruikbaar, ijzeren leidingen (dit is verboden) en moeten vervangen worden. Ijzer gaat roesten dus niet iets van deze tijd, dus Beneden ruimtes zijn voor de winnaar.
Afspraak 1rtse en 2de verdieping bruikbaar en WOONBAAR maken zodat ongeacht wie gaat winnen er ook daadwerkelijk KAN WONEN.
Het huis is zeer verouderd en zal alles vervangen moeten worden. Een monster project zeg maar😁
1rtse verdieping 3 slaapkamers, wat een kast en slaapkamer(b&m) gegrenst aan badkamer(m&s) gaat worden, 1 hok(keuken)(r&b)en huiskamer ruimte. Ook op de 2de verdieping ruimte voor dus woonkamer aangrenzend dakterras(j&j)
Op de 1rtse en 2de verdieping zijn geen leidingen, geen stopcontacten, alleen licht (dat zijn alle groene buizen die je ziet door de gehele woning) Dus alles moet nog gelegd worden(stroom/water), dit alles is in gezamenlijk gezelschap overlegd welke ruimtes het zouden worden voor huiskamer/keuken/slaap/badkamer
R&B hun keuken is direct naast de badkamer van (m&s) Hun raam komt dus ook uit in de hal waar nu de noodleiding loopt. De badkamer en keuken zouden gekoppeld worden, daar uiteraard in de keuken en in de badkamer de leidingen samen moeten komen ook de afvoer van je vuil water. Aangezien het voor de keuken makkelijk is omdat waar dat raampje zit, je dus in de hal uitkomt waar de boiler opnieuw komt te hangen.
Om de keuze te maken dat het door het plafond komt(Deze ook zeer verouderd en is het oude riet zichtbaar) je dit makkelijk kan aanpassen en netjes kan weg werken met een iets verlaagd plafond en zie je er niks meer van.
Uiteindelijk kom je dus in dat halletje waar de boiler staat samen met de leidingen van de badkamer en keuken (daar waar de noodleiding getrokken is) Dit alles is dus mooi weg te werken. Ook moeten we rekening houden met de stalen fundering die overal door de vloeren/muren lopen die het huis op zijn plaatst houden en het niet instort.
Overigens is er met alle stellen, met een goed overleg de beslissing genomen om de ruimtes te pakken die we "nu" aan het verbouwen zijn.
Overigens zit het begin van de riolering daar waar de boiler op de grond staat(in het programma)en dus makkelijker weg te werken is,
Als je een nieuwe riolering moet leggen zou dus de beneden vloer er uit gesloopt moet worden van voor naar achter. Daar waar die noodleiding zit is dus het waterpunt en is dit de beste keuze om een leefbare woonruimte te creëren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Precies ja, de arrogantiequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 07:47 schreef hondonspain het volgende:
Gezien weinig reacties heeft Bianca Zarra niet op de kaart gezet zoals ze meerdere keren heeft geroepen
Zag dat komend weekend er weer een Route de Art in Zarra is niet als jaren geleden, dus wat Bianca deed was echt niet iets nieuws, dorpje is bekend in de scene en aardig wat kunstenaars wonen erquote:
Dat trotse geknuffel van die 2, denkende dat ze iets nieuws hebben bedacht voor Zarra. Misselijkmakend gewoon.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:58 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Zag dat komend weekend er weer een Route de Art in Zarra is niet als jaren geleden, dus wat Bianca deed was echt niet iets nieuws, dorpje is bekend in de scene en aardig wat kunstenaars wonen er
Huis had gewoon een keuken en badkamer een verdieping lager, dus geen probleem. Begreep wel dat leidingen en elektra niet meer goed waren. Normaal als een huis verkocht word in Spanje moet het leefbaar zijn, moet de verkoper voor zorgen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat trotse geknuffel van die 2, denkende dat ze iets nieuws hebben bedacht voor Zarra. Misselijkmakend gewoon.
Verder vind ik de verbouwingen van dat huis nog meevallen. Was het de jongens bekend dat die werklui zouden komen die dag? Anders zorg je er toch voor dat alles is opgeruimd en meubels, zoals stoelen, verwijderd zijn zodat die mensen overal goed bij kunnen komen? En dan ook nog klagen dat die lui geen gedag zeggen, deden ze dat zélf wél dan?Vond degene die de slaapkamer moesten doen het minimale hoefden te doen ook al zag het er erg leuk uit. Badkamer was het meeste werk denk ik dus terecht gewonnen. Begrijp niet goed dat ze het verbouwingsgeld voor de keuken gewoon onderling hebben verdeeld. Wie betaald die later dan nog?
quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:48 schreef AgnesGru het volgende:
Laatste aflevering gezien, het winnende koppel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik had een beetje een "oh"-gevoel bij de winnaar. Beetje oneens
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:37 schreef Blues het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:37 schreef Blues het volgende:
[..]JahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al die moeite voor niks als het alleen daarop uitdraait, hadden ze in aflevering 1 wel kunnen stemmen![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:29 schreef golfer het volgende:
Die kop van Jaap bij de uitslag. Priceless die jaloerse valse blik.
Hard gelachen tijdens de uitzending. Wat een slechte verliezers zeg. Komt er nog een hoe is het nu met?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[ twitter ]
We hebben de beelden nog
Was verbaasd dat Bastiaan en Melissa er met de winst vandoor gingen. De bewoners van Zarra hadden het vaker over de andere koppels. Er werd tóch gekozen voor een stel dat aan kinderen wilde beginnen en dat was bij de andere nog maar de vraag. Maar nu lees ik dus de ellende met de vergunningen daar die toch nodig zijn om een eigen bierbrouwerij op poten te zetten. Beetje vreemd eigenlijk, daar kan een burgemeester toch voor zorgen? Maar goed, ik gun het hen. Zij hadden ook helemaal niets meer in Nederland dus wel een juiste keuze. Dat ze nog zoveel jaren bezig moeten met het gewonnen huis is wel vreemd, gaan ze alles eerst platgooien ofzo?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:23 schreef MaJo het volgende:
Linkje werkte niet, zo wel: https://www.ad.nl/show/ba(...)-nu-met-ze~a96d3573/
Is toch logisch dat zij teleurgesteld zijn?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[ twitter ]
We hebben de beelden nog
Ze hebben het meeste gedaan maar inderdaad was niet echt veel als ze 2 maanden bezig waren. Dat veld word nooit wat en als het inderdaad van Jaap en Jochem is dan staat het nu te koop want begreep dat huis alweer te koop staat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:53 schreef Fietsertje70 het volgende:
Wat hebben die Matthew en Sabrina eigenlijk al die tijd gedaan? Een keer naar een eventuele camping wezen kijken, 9 weken gedaan over een verbouwing van een badkamer waar blijkbaar alles los instaat en een spandoek in een veldje opgehangen?
Maandje geleden werden er filmpjes op youtube gezet van lui die er langs gingen. Toen waren de opnames al voorbij. Of ze er nu nog zitten, geen idee!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:42 schreef TheVulture het volgende:
Wonen die andere koppels nu ook in Zarra of zijn die plannen met het verlies meteen overboord gemikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ze zullen zeker contractueel moeten blijven tot na de uitzendingen, komende weken zal duidelijk worden wat ze gaan doen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:42 schreef TheVulture het volgende:
Wonen die andere koppels nu ook in Zarra of zijn die plannen met het verlies meteen overboord gemikt
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maandje geleden werden er filmpjes op youtube gezet van lui die er langs gingen. Toen waren de opnames al voorbij. Of ze er nu nog zitten, geen idee!En dan ook nog continue Sabine zeggen ipv SabrinaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of het dorp keek gewoon door de glimlach van Sabrina heen, en Matthew kan wel lekker amicaal doen, maar de ruzies zijn echt wel opgevallen.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:06 schreef __Fokker__ het volgende:
Gewoon dus dom gespeeld door die klussers, die dachten als we de badkamer, de moeilijkste kamer helemaal opknappen dan winnen we zeker. Alleen die kamer is alleen door een paar leden van de gemeente gezien terwijl het hele dorp moest stemmen. Ze hebben er alleen 500 euro mee gewonnen. Slimste gespeeld dus van het bierstel, simpele kamer opknappen, overal vriendjes maken en gratis bier uit delen.
Ze hebben best wel hard gewerkt en zij hadden de grootste klus. Maar om dan maar meteen jezelf het losse bad toe te eigenen vond ik toch wel erg onbeschoft en dan dat misselijke lachje erachteraan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:53 schreef Fietsertje70 het volgende:
Wat hebben die Matthew en Sabrina eigenlijk al die tijd gedaan? Een keer naar een eventuele camping wezen kijken, 9 weken gedaan over een verbouwing van een badkamer waar blijkbaar alles los instaat en een spandoek in een veldje opgehangen?
Facebook Bianca en Zarra kan je haar Vlogjes zien.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:40 schreef Document1 het volgende:
Ik vond het jammer dat we Brillemans en zijn dagbesteding scharrel niet meer zagen in de laatste aflevering
Ik heb geen Facebook.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:42 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Facebook Bianca en Zarra kan je haar Vlogjes zien.
Dat lijkt me met hun bedrijfswens ook vruchtbaarderquote:Op donderdag 2 november 2023 15:37 schreef hondonspain het volgende:
Sabrina laat al zien dat ze al weg zijn uit Zarra en ergens aan de Spaanse kust nu wonen, zie haar Facebook
Dat bericht van huis te koop van Jaap en Jochem had ik gekregen van een zakelijke relatie van de biermensen, ze waren net weer terug uit Zarra. Heb het huis nog niet gevonden maar kan me niet voorstellen dat ze daar blijven of ze hebben veel geld achter de hand want met die winkel verdien je niets.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:04 schreef MaJo het volgende:
Hierboven stond ergens dat het huis van Jaap en Jochem weer te koop staat maar dat zie ik helemaal niet terug in het “hoe is het nu met” artikel
Ik vond het ook raar dat Bianca en Ray er helemaal uitgeschreven zijn. Eerst moest de jury nog beslissen of ze mee mochten blijven doen maar die beslissing is nooit gedeeld, opeens waren ze weg.
Ik moet wel lachen om Matthew en Sabrina die dachten te gaan winnen door goed te klussen maar dat dit in de beoordeling geen zak uitmaakte
Vermoeden had ik al en het Gay Zarra is nu to the point nu de nieuwe burgermeester gay is en blijkbaar ook de 2e man getrouwd is met een Engelsmanquote:Op vrijdag 3 november 2023 08:06 schreef Leandra het volgende:
Jochem komt uit de familie van een van de grotere broodfabrieken van NL, dus ik denk dat de kosten van een huisje erbij in Zarra niet echt een probleem zijn.
Die waren toch afgehaakt dus zou het gek zijn als ze nog in de uitzending zouden komen.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:40 schreef Document1 het volgende:
Ik vond het jammer dat we Brillemans en zijn dagbesteding scharrel niet meer zagen in de laatste aflevering
Blijft een ergerlijk stel met hun kusje, kusje, kusje. En wat hebben ze nou eigenlijk te melden? Helemaal niets!!!!quote:Op woensdag 1 november 2023 22:50 schreef hondonspain het volgende:
[..]
YouTube kan ook https://www.youtube.com/@:BiancaenRayinZarra
Zo, zo, die hebben het goed voor elkaar. Mooie woning hoor.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:15 schreef Nemrut het volgende:
Hoe is het nu met Sabrina en Matthew uit Het Spaanse Dorp Zarra?
https://www.veronicasuper(...)t-spaanse-dorp-zarra
Die beweringen haal ik niet in de link die je geeft. Hoe weet je dat dan allemaal?quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:25 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Vermoeden had ik al en het Gay Zarra is nu to the point nu de nieuwe burgermeester gay is en blijkbaar ook de 2e man getrouwd is met een Engelsman
https://www.zarra.es/es/pagina/equipo-gobierno
Ik kom mij zo lekker ergeren aan ze.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die hadden toch afgehaakt dus zou het gek zijn als ze nog in de uitzending zouden komen.
quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die beweringen haal ik niet in de link die je geeft. Hoe weet je dat dan allemaal?
De burgermeester die in de serie in beeld is heeft moeten opstappen vanwege fraude, de kapper in de serie is nu burgermeester. Google ÁNGEL PÉREZ BOLUDA de tweede naam op de link en zie met wie hij getrouwd is.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die beweringen haal ik niet in de link die je geeft. Hoe weet je dat dan allemaal?
¤500? Die zijn niet goed wijsquote:Op dinsdag 14 november 2023 06:30 schreef hondonspain het volgende:
Als je nu naar Faceboek gaat heeft die Sabrine haar geluk gevonden ergens aan de kust wat ze ook haar Spaanse Droom noemt, alweer? Manlief is weer aannemer in Spanje, bedrijf in Nederland was een tijd geleden failliet gegaan.
De biermensjes zijn de Posjes van de bier aan het worden met zelf al modelijnen en veel soorten bier die in België worden gebrouwen en ze zijn vaker in NL dan Spanje. Hun beste vrienden Bianca de nep kunstenares is ook op promotietoer en doen net alsof ze een huis gaan kopen in Zarra. Jaap en Jochem zijn er blijkbaar nog en gelezen dat ze geld zat hadden, dus met het mooie weer in Spanje zullen ze tot de winter wel blijven.
Bier naar hoofd gestegen
https://www.cerveceriadezarra.es/product/taste-toast-e500/
In geen 500 jaar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |