Ja inderdaad, en dat in combinatie met die staartjes en infantiele t-shirtsquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 03:58 schreef Flow3r het volgende:
Vind die Bianca zo fascinerend , hoe ze in opperste aanbidding steeds naar die kerel van haar kijkt
en haar simpele kunst en zelfs de route de art in zarra is al geweest vorig jaar met echte kunstquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 04:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en dat in combinatie met die staartjes en infantiele t-shirts
Deze ´tentoonstelling´ is van juni afgelopen jaar hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:17 schreef hondonspain het volgende:
[..]
en haar simpele kunst en zelfs de route de art in zarra is al geweest vorig jaar met echte kunst
https://www.valenciabonita.es/2023/06/06/ruta-del-arte-zarra/
Ik vond het eigenlijk belachelijk dat ze nog steeds wel in beeld komen. Uit de competitie, dan ook niet meer op tv.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Deze ´tentoonstelling´ is van juni afgelopen jaar hoor.
Vond dat die 2 het erg dramatisch brachten dat ze gingen stoppen met het project. Denk eerder dat het voor een ieder een hele opluchting was en je ziet meteen dat de spanning er niet meer is en ze vaker bijeen komen om een en ander te bespreken. Ik vind overigens dat die campinggasten nog steeds de grootste bek hebben. Maar goed, als dat werkt in deze samenstelling dan is dat beter. Vraag me wél af of die 2 losers, Bianca en haar idool, nu nog wel in beeld komen nu ze niet meer mee willen doen?
Oh, dat ene schilderij hangt er nog. Zijn wel mooiere schilderijen ja.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:17 schreef hondonspain het volgende:
[..]
en haar simpele kunst en zelfs de route de art in zarra is al geweest vorig jaar met echte kunst
https://www.valenciabonita.es/2023/06/06/ruta-del-arte-zarra/
Huh, nog maar 1?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:59 schreef Charmian het volgende:
Godzijdank nog maar 1 aflevering te gaan. Heel bijzonder of amusant was het niet.
Op tv nog 2, maar ik volg via videoland. Er waren wel grappige momentjes hoor. Maar het was te weinig om echt met iemand mee te kunnen leven of zo. En dat dat arty farty stel nog steeds aandacht kreeg nadat ze zich uit de competitie trokken is gewoon raar. Weg is weg.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, nog maar 1?
Jammer, ik vind het toch best vermakelijk.
Zou het ook wel leuk vinden om een na zoveel tijd aflevering te zien, kijken hoe het iedereen vergaan is.
Wow, nu al? Ik vond dit seizoen eerlijk gezegd vrij weinig aan. De vorige keer was het veel leuker.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:59 schreef Charmian het volgende:
Godzijdank nog maar 1 aflevering te gaan. Heel bijzonder of amusant was het niet.
Ja, zonder te spoileren. Het is nogal afgeraffeld vind ik. Dus ik ben benieuwd of er in de laatste aflevering nog iets spectaculairs gebeurd behalve dan de bekendmaking wie er gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:55 schreef Evdb15 het volgende:
[..]
Wow, nu al? Ik vond dit seizoen eerlijk gezegd vrij weinig aan. De vorige keer was het veel leuker.
Ik snap niet waarom zij niet gewoon 'eerste' en 'tweede' schrijft, dat zijn maar 1-3 letters extra en dan staat er iets fatsoenlijks. En dan ook nog '1rtse' in plaats van '1rste'. '1e' en '2de' had ook nog gekund.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 07:51 schreef hondonspain het volgende:
Uitleg Sabrina via FB:
Omdat wij veel vragen krijgen waarom we door het plafond zijn gegaan, heb ik even de tijd genomen om dat uit te leggen middels een verhaal🥰
Begane grond geheel onbruikbaar, ijzeren leidingen (dit is verboden) en moeten vervangen worden. Ijzer gaat roesten dus niet iets van deze tijd, dus Beneden ruimtes zijn voor de winnaar.
Afspraak 1rtse en 2de verdieping bruikbaar en WOONBAAR maken zodat ongeacht wie gaat winnen er ook daadwerkelijk KAN WONEN.
Het huis is zeer verouderd en zal alles vervangen moeten worden. Een monster project zeg maar😁
1rtse verdieping 3 slaapkamers, wat een kast en slaapkamer(b&m) gegrenst aan badkamer(m&s) gaat worden, 1 hok(keuken)(r&b)en huiskamer ruimte. Ook op de 2de verdieping ruimte voor dus woonkamer aangrenzend dakterras(j&j)
Op de 1rtse en 2de verdieping zijn geen leidingen, geen stopcontacten, alleen licht (dat zijn alle groene buizen die je ziet door de gehele woning) Dus alles moet nog gelegd worden(stroom/water), dit alles is in gezamenlijk gezelschap overlegd welke ruimtes het zouden worden voor huiskamer/keuken/slaap/badkamer
R&B hun keuken is direct naast de badkamer van (m&s) Hun raam komt dus ook uit in de hal waar nu de noodleiding loopt. De badkamer en keuken zouden gekoppeld worden, daar uiteraard in de keuken en in de badkamer de leidingen samen moeten komen ook de afvoer van je vuil water. Aangezien het voor de keuken makkelijk is omdat waar dat raampje zit, je dus in de hal uitkomt waar de boiler opnieuw komt te hangen.
Om de keuze te maken dat het door het plafond komt(Deze ook zeer verouderd en is het oude riet zichtbaar) je dit makkelijk kan aanpassen en netjes kan weg werken met een iets verlaagd plafond en zie je er niks meer van.
Uiteindelijk kom je dus in dat halletje waar de boiler staat samen met de leidingen van de badkamer en keuken (daar waar de noodleiding getrokken is) Dit alles is dus mooi weg te werken. Ook moeten we rekening houden met de stalen fundering die overal door de vloeren/muren lopen die het huis op zijn plaatst houden en het niet instort.
Overigens is er met alle stellen, met een goed overleg de beslissing genomen om de ruimtes te pakken die we "nu" aan het verbouwen zijn.
Overigens zit het begin van de riolering daar waar de boiler op de grond staat(in het programma)en dus makkelijker weg te werken is,
Als je een nieuwe riolering moet leggen zou dus de beneden vloer er uit gesloopt moet worden van voor naar achter. Daar waar die noodleiding zit is dus het waterpunt en is dit de beste keuze om een leefbare woonruimte te creëren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Precies ja, de arrogantiequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 07:47 schreef hondonspain het volgende:
Gezien weinig reacties heeft Bianca Zarra niet op de kaart gezet zoals ze meerdere keren heeft geroepen
Zag dat komend weekend er weer een Route de Art in Zarra is niet als jaren geleden, dus wat Bianca deed was echt niet iets nieuws, dorpje is bekend in de scene en aardig wat kunstenaars wonen erquote:
Dat trotse geknuffel van die 2, denkende dat ze iets nieuws hebben bedacht voor Zarra. Misselijkmakend gewoon.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:58 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Zag dat komend weekend er weer een Route de Art in Zarra is niet als jaren geleden, dus wat Bianca deed was echt niet iets nieuws, dorpje is bekend in de scene en aardig wat kunstenaars wonen er
Huis had gewoon een keuken en badkamer een verdieping lager, dus geen probleem. Begreep wel dat leidingen en elektra niet meer goed waren. Normaal als een huis verkocht word in Spanje moet het leefbaar zijn, moet de verkoper voor zorgen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat trotse geknuffel van die 2, denkende dat ze iets nieuws hebben bedacht voor Zarra. Misselijkmakend gewoon.
Verder vind ik de verbouwingen van dat huis nog meevallen. Was het de jongens bekend dat die werklui zouden komen die dag? Anders zorg je er toch voor dat alles is opgeruimd en meubels, zoals stoelen, verwijderd zijn zodat die mensen overal goed bij kunnen komen? En dan ook nog klagen dat die lui geen gedag zeggen, deden ze dat zélf wél dan?Vond degene die de slaapkamer moesten doen het minimale hoefden te doen ook al zag het er erg leuk uit. Badkamer was het meeste werk denk ik dus terecht gewonnen. Begrijp niet goed dat ze het verbouwingsgeld voor de keuken gewoon onderling hebben verdeeld. Wie betaald die later dan nog?
quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:48 schreef AgnesGru het volgende:
Laatste aflevering gezien, het winnende koppel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |