abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210704222

Het Spaanse Dorp: Zarra
In Het Spaanse Dorp: Zarra verruilen vier Nederlandse stellen en/of gezinnen hun leven in Nederland om in Spanje een geheel nieuw leven op te bouwen. Stilzitten is er echter niet bij. De deelnemers moeten hier een onderneming starten en werken aan de verbouwing van een huis in het dorp.

Dit is een flinke klus en daarom krijgen alle deelnemende stellen en/of gezinnen een lokale coach toegewezen die ze het hele traject zal ondersteunen. In de finale kiest de dorpsraad, samen met de bewoners van het dorp het stel en /of gezin dat ze het best vinden passen in het dorp. Zij winnen het opgeknapte huis.

Compleet uitgestorven
Dat dit programma hard nodig is voor Zarra, is een feit. Dit dorp was tot voor kort compleet uitgestorven. "Hier is de laatste bakker verdwenen, er is geen fysio- of sportinstructeur meer. Ook zijn er geen winkels, hotels, loodgieters en aannemers", zo liet RTL weten. Daarnaast werden ook de scholen bedreigd met sluiting door het gebrek aan kinderen. Of de deelnemers van Het Spaanse Dorp: Zarra daar de afgelopen maanden verandering in hebben kunnen brengen, valt nog af te wachten.

Wanneer is Het Spaanse Dorp: Zarra te zien?
Het wachten op dit nieuwe seizoen duurt niet lang meer. Op zondag 27 augustus is rond 21:30 uur de allereerste aflevering te zien. Daarna volgt er elke maandag om 20:30 uur een nieuwe aflevering.

De deelnemers:

Jaap en Jochem
Jaap en Jochem, beiden 37, wonen samen met hun twee honden sinds een jaar in Leusden. De twee hebben elkaar ruim tien jaar geleden leren kennen in Amsterdam en er was meteen een klik. Het getrouwde stel is toe aan een nieuw avontuur en een omkeer in hun leven. Met hun creatieve ideeën en altijd lachende gezichten willen ze het dorp Zarra levendiger maken en anderen inspireren met hun ludieke acties.

Jaap houdt ervan om 'out of the box' te denken en past dit dan ook graag toe in zijn werk als woningstylist. Jochem is een behulpzame man en als bedrijfsleider in de horeca bezorgt hij zijn gasten graag een topervaring. Beide mannen zijn bloedfanatiek en als ze ergens hun tanden in zetten, gaan ze er volledig voor.

Matthew en Sabrina
Matthew (41) en Sabrina (42) zijn al jaren een gezellig stel uit Den Bosch. Ze delen veel passies, waaronder hun grote droom om een B&B te openen met een muzikale touch en naar het buitenland te vertrekken. Het is dan ook niet verrassend dat ze graag naar Spanje willen verhuizen en daar willen werken aan hun toekomst.

Matthew is als ZZP'er een harde werker en heeft al 25 jaar ervaring in de bouw. Hij kan alles bouwen en verbouwen wat nodig is om hun droom waar te maken. Sabrina is werkzaam als een verzorgende IG'er in een verpleeghuis zorginstelling en past ook buiten haar beroep het zorgen voor anderen graag toe. Dit avontuurlijke stel is een perfecte match: samen staan ze te popelen om hun dromen na te jagen en hun plan uit te voeren.

Bastiaan en Melissa
Bastiaan (33) en Melissa (31) komen uit Groenekan en dromen al geruime tijd van een emigratie naar het zonnige Zuid-Europa. Het klimaat en de cultuur spreken ze enorm aan en ze hopen er hun gezamelijke passies te kunnen verwezenlijken. Het programma biedt ze de kans om samen een nieuwe start te maken en geeft ze een kans om samen te gaan ondernemen.

Bastiaan heeft zijn hobby omgezet in zijn werk en heeft nu een eigen bedrijf als bierbrouwer. Melissa heeft ook haar eigen bedrijf en werkt voor verschillende opdrachtgevers. Samen hebben ze een gepassioneerde inzet en tomeloze energie om dit avontuur aan te gaan. Naast creatief en ondernemend zijn ze ook een hecht stel dat elkaar altijd ondersteunt en inspireert.

Raymond en Bianca
Raymond (58) en Bianca (50) zijn een vers getrouwd stel uit Lochem, die van plan zijn voorgoed te emigreren naar Spanje. Ze dromen van een mooie plek waar ze voor de rest van hun leven kunnen wonen en werken. Raymond heeft in de afgelopen twintig jaar zijn eigen onderneming gehad en nu is het tijd voor een nieuw avontuur in het buitenland. Bianca is een bedreven kunstenares en kan niet wachten om in Spanje haar creativiteit de vrije loop te laten.

Als echte doorzetters zullen ze samen hard werken om hun droom waar te maken. Ze zijn optimistisch en zitten vol energie en zijn vastbesloten om hun eigen, unieke draai aan deze nieuwe fase van hun leven te geven.
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
pi_210753299
Iemand vandaag nog gekeken?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_210753312
quote:
5s.gif Op maandag 25 september 2023 22:08 schreef golfer het volgende:
Iemand vandaag nog gekeken?
Ik heb hem nu aanstaan op NLziet, maar durfde het topic geen schop te geven
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_210753320
De CamperTokkies maken wel met iedereen ruzie
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_210753426
Als die zoon van Sabrina ook gaat mee bouwvakken is dat dan niet een beetje vals spelen?
De rest doet alles met z'n tweeën en zij zijn nu met 3.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_210753445
quote:
11s.gif Op maandag 25 september 2023 22:17 schreef golfer het volgende:
Als die zoon van Sabrina ook gaat mee bouwvakken is dat dan niet een beetje vals spelen?
De rest doet alles met z'n tweeën en zij zijn nu met 3.
Nee, het kunstkoppel krijgt ook een hulp
En dat biertkoppel ook
pi_210753807
Alle koppels krijgen hulp en soms deelnemers onder elkaar
life is like a box of chocolates
pi_210754085
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 22:50 schreef hondonspain het volgende:
Alle koppels krijgen hulp en soms deelnemers onder elkaar
Je kent ze en bent erbij geweest tijdens de opnames?
Poef.....gone! ©golfer
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 26 september 2023 @ 03:06:28 #9
213457 engine
pi_210754507
Cinco de deze w/
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 26 september 2023 @ 03:37:07 #10
213457 engine
pi_210754522
En Matthew laat nog meer eens zien dat hij een lul is.

Het is gewoon een beetje flauw dat hij iedere keer de andere klussers moet afzeiken. Het is zijn werk, natuurlijk is hij er beter in. Maar hij maakt waarschijnlijk een mooie badkamer voor iemand anders want die gaan toch ook niet lekker aarden in dat dorp.
pi_210755142
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 23:21 schreef golfer het volgende:

[..]
Je kent ze en bent erbij geweest tijdens de opnames?
Heb inside information en kan TV kijken, zelfs vooruit
pi_210758803
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2023 03:37 schreef engine het volgende:
En Matthew laat nog meer eens zien dat hij een lul is.

Het is gewoon een beetje flauw dat hij iedere keer de andere klussers moet afzeiken. Het is zijn werk, natuurlijk is hij er beter in. Maar hij maakt waarschijnlijk een mooie badkamer voor iemand anders want die gaan toch ook niet lekker aarden in dat dorp.
Inderdaad erg irritant van hem. Vind hen beiden trouwens een grote bek hebben over alles en nog wat. Zij mag wel een giecheltypetje zijn en altijd maar met een big smile rondlopen maar als je het mij vraagt voelen ze zich heel wat tussen de anderen. Vond de begroeting van die zoon ook zéér overdreven. Ze hebben elkaar maar 5 weken niet gezien en doen alsof het járen was. Beetje nep allemaal. Mattew en Sabrina denken trouwens dat ze al een camperplaats hebben maar daar zitten nogal wat haken en ogen aan qua regeltjes, net als in Nederland trouwens. Ze gaan die grond pachten wat betekent dat ze er zó weer van kunnen worden verwijderd, risicovol dus.
Jaap en Jochem weer als de vredesstichters van de bende. Kan me voorstellen dat ze zich ergeren aan de spanningen die er heersen tussen 2 stellen en je daar niet steeds mee geconfronteerd wilt worden. Weer in een deuk gelegen om die onhandige vent van Bianca, die kan ook echt helemaal niks en gooit een heel pak maizena bij de kersen en kan dan weer helemaal opnieuw gaan beginnen terwijl het feest al in volle gang was. Het verspreiden van de flyers, die ik posters noem omdat ze zo groot zijn, mocht hij wel vasthouden van Bianca zodat het erop lijkt dat hij tenminste nog íets doet. En dat ´schilderij´ dat ze verkocht aan de burgemeester lijkt wel gemaakt door een kleutertje, zie er de ´kunst´ niet zo van in. Kan ik ook zo zien omdat ik een vreselijke hekel heb aan dat aanstellerige mens. En wat ze zei vond ik niet passen. Ze zei dat ze té groot is voor Zarra en er een behoorlijk prijskaartje aan hangt. En dat terwijl de 1ste verkoop al een feit is door een bewoner van Zarra!.
Bastiaan en Melissa zijn lekker bezig met hun bier maar Melissa weet dus niet eens wat rechts is? En elkaar steeds maar weer scheet noemen gaat me ook tegenstaan.
Eigenlijk zijn Jaap en Jochem het enige stel dat ik te pruimen vind en met iedereen overweg schijnt te kunnen.
Sorry dat ik niet positiever kan zijn. :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 26-09-2023 15:38:24 ]
  maandag 2 oktober 2023 @ 17:36:41 #13
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_210815147
Inmiddels ook maar gestart en de eerste vijf afleveringen gekeken. Dat kunstenaars koppel zit wel redelijk in mijn allergie. Met dat kleffe gedoe van ze.

De tokkies zijn wel aardig tokkie en eigengereid.
Al snap ik de irritatie wel bij Matthew dat andere deelnemers zich vier weken niet laten zien met klussen.

Dat bierbrouw-stel vind ik maar gezapig. En snap niet zo goed dat ze met zijn tweeën vier weken lang bezig moeten zijn met alleen bier brouwen en likeur maken.

Dan de twee J’s, die ene is wel lekker vals af en toe :D mooi dat ze bezig gaan met een bakkerij. Vooralsnog gun ik ze de winst.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_210815185
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2023 17:36 schreef AgnesGru het volgende:
Inmiddels ook maar gestart en de eerste vijf afleveringen gekeken. Dat kunstenaars koppel zit wel redelijk in mijn allergie. Met dat kleffe gedoe van ze.

De tokkies zijn wel aardig tokkie en eigengereid.
Al snap ik de irritatie wel bij Matthew dat andere deelnemers zich vier weken niet laten zien met klussen.

Dat bierbrouw-stel vind ik maar gezapig. En snap niet zo goed dat ze met zijn tweeën vier weken lang bezig moeten zijn met alleen bier brouwen en likeur maken.

Dan de twee J’s, die ene is wel lekker vals af en toe :D mooi dat ze bezig gaan met een bakkerij. Vooralsnog gun ik ze de winst.
Goede beschouwing!
  maandag 2 oktober 2023 @ 17:52:41 #15
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_210815301
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 15:32 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Inderdaad erg irritant van hem. Vind hen beiden trouwens een grote bek hebben over alles en nog wat. Zij mag wel een giecheltypetje zijn en altijd maar met een big smile rondlopen maar als je het mij vraagt voelen ze zich heel wat tussen de anderen. Vond de begroeting van die zoon ook zéér overdreven. Ze hebben elkaar maar 5 weken niet gezien en doen alsof het járen was. Beetje nep allemaal. Mattew en Sabrina denken trouwens dat ze al een camperplaats hebben maar daar zitten nogal wat haken en ogen aan qua regeltjes, net als in Nederland trouwens. Ze gaan die grond pachten wat betekent dat ze er zó weer van kunnen worden verwijderd, risicovol dus.
Jaap en Jochem weer als de vredesstichters van de bende. Kan me voorstellen dat ze zich ergeren aan de spanningen die er heersen tussen 2 stellen en je daar niet steeds mee geconfronteerd wilt worden. Weer in een deuk gelegen om die onhandige vent van Bianca, die kan ook echt helemaal niks en gooit een heel pak maizena bij de kersen en kan dan weer helemaal opnieuw gaan beginnen terwijl het feest al in volle gang was. Het verspreiden van de flyers, die ik posters noem omdat ze zo groot zijn, mocht hij wel vasthouden van Bianca zodat het erop lijkt dat hij tenminste nog íets doet. En dat ´schilderij´ dat ze verkocht aan de burgemeester lijkt wel gemaakt door een kleutertje, zie er de ´kunst´ niet zo van in. Kan ik ook zo zien omdat ik een vreselijke hekel heb aan dat aanstellerige mens. En wat ze zei vond ik niet passen. Ze zei dat ze té groot is voor Zarra en er een behoorlijk prijskaartje aan hangt. En dat terwijl de 1ste verkoop al een feit is door een bewoner van Zarra!.
Bastiaan en Melissa zijn lekker bezig met hun bier maar Melissa weet dus niet eens wat rechts is? En elkaar steeds maar weer scheet noemen gaat me ook tegenstaan.
Eigenlijk zijn Jaap en Jochem het enige stel dat ik te pruimen vind en met iedereen overweg schijnt te kunnen.
Sorry dat ik niet positiever kan zijn. :@
Hier ga ik vanavond eens op letten :D
Haha zijn er hier eigenlijk ook mensen die Bianca wel mogen?
I have this thing where I get older, but just never wiser. Midnights become my afternoons. When my depression works the graveyard shift ..🎶
  maandag 2 oktober 2023 @ 21:37:01 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210817639
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2023 17:52 schreef MizzezAmy het volgende:

Hier ga ik vanavond eens op letten :D
Haha zijn er hier eigenlijk ook mensen die Bianca wel mogen?
Die is alleen maar bezig met zichzelf en haar kunstprojectjes.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 2 oktober 2023 @ 21:46:54 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210817738
Jaap spreekt dus nog steeds geen woord Spaans. :{w
Poef.....gone! ©golfer
pi_210817819
Maare... met of zonder '@' :9
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
pi_210817822
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2023 21:46 schreef golfer het volgende:
Jaap spreekt dus nog steeds geen woord Spaans. :{w
Nee idd!
Ik loop een aflevering voor --> Die serie blijft hem waard om te kijken
  maandag 2 oktober 2023 @ 22:00:14 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210817901
Matthew die na een telefoongesprek ook nog in een groepsapp wel 4x hetzelfde verwijt over elektra blijft maken. :{w
Poef.....gone! ©golfer
pi_210817916
Wat me trouwens opvalt, maar dat is mijn vooroordeel over zulke dorpjes: Ze zijn helemaal niet homofoob!
  maandag 2 oktober 2023 @ 22:08:00 #22
482080 AgnesGru
pi_210817970
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2023 22:00 schreef golfer het volgende:
Matthew die na een telefoongesprek ook nog in een groepsapp wel 4x hetzelfde verwijt over elektra blijft maken. :{w
Maar hij heeft toch gewoon een punt? Zeker met elektra moet je het gewoon veilig achterlaten.
pi_210817994
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2023 22:08 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Maar hij heeft toch gewoon een punt? Zeker met elektra moet je het gewoon veilig achterlaten.
Ja. Maar een punt maken hoeft normaliter maar 1 keer, lijkt me?
  maandag 2 oktober 2023 @ 22:20:16 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210818094
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2023 22:08 schreef AgnesGru het volgende:

1x telefonisch melden lijkt mij voldoende. Dan hoef je het niet nog 4x in een groepsapp te herhalen op zo'n verwijtende toon.
Poef.....gone! ©golfer
pi_210818106
Ik vind het wel opvallend dat ze met bijna iedereen in de clinch liggen
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:09:16 #26
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_210820696
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 22:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat me trouwens opvalt, maar dat is mijn vooroordeel over zulke dorpjes: Ze zijn helemaal niet homofoob!
Woon ook in zo'n dorp, veel homo's in de omgeving, is gewoon normaal
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:09:24 #28
482080 AgnesGru
pi_210822039
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 22:10 schreef lily het volgende:

[..]
Ja. Maar een punt maken hoeft normaliter maar 1 keer, lijkt me?
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2023 22:20 schreef golfer het volgende:

[..]
1x telefonisch melden lijkt mij voldoende. Dan hoef je het niet nog 4x in een groepsapp te herhalen op zo'n verwijtende toon.
Tokkies gonna tok :D
Het is verre van mijn bloedgroep hoor, en dat verwijtende had zeker niet gehoeven. Een algemeen berichtje in de groepsapp in de trant van: jongens let even op met stroom kan best wel.

quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 22:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat ze met bijna iedereen in de clinch liggen
Ja, en dat ligt natuurlijk aan iedereen, behalve aan zichzelf |:)
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:12:58 #29
482080 AgnesGru
pi_210822068
Oh en dat bierbrouwstel, man man. Daar zit toch ook helemaal geen initiatief of iets in.
En hij zou professioneel bierbrouwer zijn, maar staat in ingeschreven bij de KvK en heeft zelf een of andere halve gare tap in elkaar geknutseld _O- en voor iemand die in haar jeugd in de horeca heeft gewerkt kan ze belabberd bier tappen.

Ik vind ze nog steeds niet bepaald harde werkers.
pi_210822110
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 10:20 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Woon ook in zo'n dorp, veel homo's in de omgeving, is gewoon normaal
Gelukkig maar :) gewoon een vooroordeel van mij
pi_210822296
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 13:12 schreef AgnesGru het volgende:

Ik vind ze nog steeds niet bepaald harde werkers.
Komen over als rijke lui kids die van pa en ma wat geld hebben gekregen voor een avontuurtje. Vind haar ook een beetje overkomen alsof er een paar draadjes los zitten in haar hoofd
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:54:36 #32
482080 AgnesGru
pi_210822329
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 13:47 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Komen over als rijke lui kids die van pa en ma wat geld hebben gekregen voor een avontuurtje. Vind haar ook een beetje overkomen alsof er een paar draadjes los zitten in haar hoofd
Precies dat ja :D
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:58:22 #33
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_210823707
Die Matthew is ook het prototype van zo'n beun de haas klussert die inderdaad bij iemand de boel vernaggelt en dan zegt dat het ¤ 15.000 kost om de boel weer een beetje normaal te laten zijn want: "Ja, da hadden we nie afgesproken, eerlijk=eerlijk, toch?"
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:11:40 #34
213457 engine
pi_210823772
Ik moet lachen om die zoon van Raymond :D cum laude geslaagd voor zijn vmbo *O*
pi_210823918
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 17:11 schreef engine het volgende:
Ja... ik dacht dat ik het verkeerd verstaan had, maar jij hoorde het dus ook.
pi_210823940
Het dorpsbestuur eist wel het onmogelijke van de stellen. Want in dezelfde tijd moeten ze 1) de taal leren (bij die blonde gay met piepstem lukt dat niet zo, “snap je.”) 2) een compleet huis verbouwen 3) hun eigen business opbouwen 4) telkens weer een festival oid organiseren. Ja, dan is het logisch dat sommige stellen dat huis even laten zitten of slordig afraffelen. Zelfs de Tokkies ( die Matthew lijkt op een haai als ie praat), die toch weinig werk maken van hun camperdinges, schieten niet heel erg op in die badkamer.
pi_210823966
Die bierjongen heeft altijd zwarte handschoenen aan als hij met het bier bezig is. Waarschijnlijk om het gevoel van hygiëne te hebben, maar hij vergeet ze even af te doen als hij naast zijn lady neerploft in de onhygiënische bank. Consequent is anders. Van de andere kant: die handschoenen zijn volstrekt overbodig: ikzelf brouw al 30 jaar bier zonder handschoenen zonder ooit een besmetting vh bier te hebben. Handen wassen is voldoende.
  woensdag 4 oktober 2023 @ 18:23:07 #38
111260 Charmian
a little joy
pi_210834687
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 17:11 schreef engine het volgende:
Ik vind het maar een raar gastje. VInd ik de zoon van Sabrina leuker.

Kijkt iedereen hier vooruit btw?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_210834707
Nee, dus vooruit kijk info graag in een spoiler dankjewel alsjeblieft :P
pi_210843825
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 17:36 schreef Battlecruiser het volgende:
Die bierjongen heeft altijd zwarte handschoenen aan als hij met het bier bezig is. Waarschijnlijk om het gevoel van hygiëne te hebben, maar hij vergeet ze even af te doen als hij naast zijn lady neerploft in de onhygiënische bank. Consequent is anders. Van de andere kant: die handschoenen zijn volstrekt overbodig: ikzelf brouw al 30 jaar bier zonder handschoenen zonder ooit een besmetting vh bier te hebben. Handen wassen is voldoende.
Hij zit ook nog aan zijn haar met de handschoenen aan ;-)
pi_210846921
Wanneer zijn die uitzendingen precies op de lineaire tv? Loopt Videoland een uitzending vooruit?
  donderdag 5 oktober 2023 @ 20:14:26 #42
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210846938
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 20:13 schreef Firuze60 het volgende:
Wanneer zijn die uitzendingen precies op de lineaire tv? Loopt Videoland een uitzending vooruit?
Op maandagen.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 5 oktober 2023 @ 20:23:13 #43
482080 AgnesGru
pi_210847147
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 20:13 schreef Firuze60 het volgende:
De lineaire uitzending is op maandag, uit mijn hoofd loopt Videoland 1 aflevering voor.
pi_210847297
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 20:23 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
De lineaire uitzending is op maandag, uit mijn hoofd loopt Videoland 1 aflevering voor.
Klopt, op NLziet loop je ook een aflevering voor
pi_210867419
https://i.postimg.cc/nr8r(...)F-E285-C189193-C.jpg

test, kan de afbeelding zelf wel zien nu, gejat van het Vivaforum, Bianca met donker haar, zoveel leuker dan die geblondeerde pippilangkous staartjes. Begin een beetje meer hekel te krijgen aan die flapdrol Raymond.

[ Bericht 33% gewijzigd door Firuze60 op 07-10-2023 17:57:30 ]
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 17:56:51 #46
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_210867537
quote:
Ik hou wel van die kleurrijke dingen, of het nou kunst is of niet

zaterdag 7 oktober 2023 @ 17:58:37 #47
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_210867561
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 17:44 schreef Firuze60 het volgende:
https://i.postimg.cc/nr8r(...)F-E285-C189193-C.jpg

test, kan de afbeelding zelf wel zien nu, gejat van het Vivaforum, Bianca met donker haar, zoveel leuker dan die geblondeerde pippilangkous staartjes. Begin een beetje meer hekel te krijgen aan die flapdrol Raymond.
eens :Y

Donker haar staat haar ook veel beter vind ik
pi_210867721
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 17:58 schreef Flow3r het volgende:

[..]
eens :Y

Donker haar staat haar ook veel beter vind ik
Vind ik ook, hoor, haar weglachen zat bij mij in de irritatiezone, maar nu die vent van haar nog veel meer, wat een uitzuiger en opgeblazen egoventje, die werkelijk zelf niets kan.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 18:27:03 #49
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_210867876
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 18:11 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Vind ik ook, hoor, haar weglachen zat bij mij in de irritatiezone, maar nu die vent van haar nog veel meer, wat een uitzuiger en opgeblazen egoventje, die werkelijk zelf niets kan.
ja, vervelend mannetje :X
pi_210867916
Die Raymond heeft Bianca toch gewoon ergens op een dagbesteding opgepikt?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')