Ik liet een kaartje voor de verpleegkundigen achter op m'n kussen ooit.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:20 schreef Troel het volgende:
Veel gedoe, maar als alles vandaag goed gaat morgen lekker naar huis.
Hulde aan verpleging, boehoe voor artsen. Ofzo.
Méditerannée, zo blauw zo blauwquote:Op woensdag 20 september 2023 11:31 schreef Blues het volgende:
Even koffie hier en weer door[ afbeelding ]
Whiteboards op je ziekenhuiskamer zijn ook prima daarvoor:quote:Op woensdag 20 september 2023 11:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik liet een kaartje voor de verpleegkundigen achter op m'n kussen ooit.
Fijn naar huis morgen!
Ik zat te denken aan een koekjespakket ofzo. Maar vind het altijd lastig. Maar kaartje kan ook inderdaadquote:Op woensdag 20 september 2023 11:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik liet een kaartje voor de verpleegkundigen achter op m'n kussen ooit.
Fijn naar huis morgen!
Beter een fruitpakket dan? Qua gezondheidszorg enzo ;-)quote:Op woensdag 20 september 2023 12:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een koekjespakket ofzo. Maar vind het altijd lastig. Maar kaartje kan ook inderdaad
Fruit hebben ze in overvloedquote:Op woensdag 20 september 2023 12:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Beter een fruitpakket dan? Qua gezondheidszorg enzo ;-)
Fijn dat je weer naar huis mag morgen! Heb je er dan nog (veel) nawerk van?
Oh, ja, als ze al fruit zat hebben, dan is het leuker om iets anders te geven. Ik trakteer - de doodenkele keer dat ik trakteer- dan op iets hartig als (mini)saucijzenbroodjes / kaasbroodjes etc. Omdat zoet al zo vaak gebruikt wordt als traktatie.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Fruit hebben ze in overvloed
En ze waren heel blij dat ze op de vrijdag broodjes van de broodbode kregen. Dus iets ongezonds moet kunnen toch
Kijk, daar kan ik wel wat mee!quote:Op woensdag 20 september 2023 12:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ja, als ze al fruit zat hebben, dan is het leuker om iets anders te geven. Ik trakteer - de doodenkele keer dat ik trakteer- dan op iets hartig als (mini)saucijzenbroodjes / kaasbroodjes etc. Omdat zoet al zo vaak gebruikt wordt als traktatie.
Geef iig geen doos Merciquote:Op woensdag 20 september 2023 12:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Fruit hebben ze in overvloed
En ze waren heel blij dat ze op de vrijdag broodjes van de broodbode kregen. Dus iets ongezonds moet kunnen toch
En ik dacht dat je juist met zoiets alle mensen kunt bedanken en niet alleen de mensen die morgen dienst hebben.
Ow nee zeker niet. Dat is zo afgezaagdquote:Op woensdag 20 september 2023 12:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Geef iig geen doos Merci
Ik had op een gegeven moment op mijn dossierkast stuk of 20 van die dozen liggen en heb ze toen maar op een dag in de wachtkamer uitgedeeld aan patiënten
Zijn doorgaans mensen die jou zorg verlenen, dus een band opbouwen is zeker mogelijkquote:Op woensdag 20 september 2023 13:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow nee zeker niet. Dat is zo afgezaagd![]()
En hoe stom het ook klinkt, je bouwt in een week wel een band op met de mensen die voor je zorgen. (Zeker omdat ik het al lastig vind om voor gezorgd te worden). Hoe de andere kant dat ervaart weet ik natuurlijk niet, hoop altijd maar dat ik niet te lastig was.
Laat je niet verleiden tot kruisbes iigquote:Op woensdag 20 september 2023 09:10 schreef Molo het volgende:
Nu ik je toch zie, ik ben volgende week jn het Valkenburgse. Twee vragen
Is er een seizoensspecialiteit op vlaaigebied en zo ja, welke?
Nog aanraders daar die je toevallig weet qua vlaaiboeren?
Bij voorbaat dank
Die is juist zo lekkerquote:Op woensdag 20 september 2023 14:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Laat je niet verleiden tot kruisbes iig
Da's bijna de allerallerlekkerste. Dat ik @Cat-astrophe niet gevraagd heb om die mee te nemen is omdat ik niet zeker was of die goed kon worden ingevroren.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heerlijk rinsquote:Op woensdag 20 september 2023 14:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgende keer bestel ik bij @Cat-astrophe rijstevlaai (zonder slagroom!!) én kruisbessenvlaai...quote:
quote:
Gefeliciteerd! Ga ervoor!quote:
Bye bye dan maarquote:Op woensdag 20 september 2023 14:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Gisteren sollicitatiegesprek gehad en vandaag afwijzing. Ook al sta ik volledig achter wat ze doen, ik vond het maar een vreemd gesprek. Eerste vraag "wat is je hoogst genoten schoolopleiding". Hallo...da's 45 jaar geleden. Wil het best zeggen natuurlijk maar ik heb in de 45 jaar na de middelbare school meer geleerd dan daar. Geloof dat mijn gezicht bij die vraag ook een groot vraagteken was.
Verder ging een van de gesprekspartners na 3 minuten weg, kwam een ander veel te laat en alle 3 waren ze in juni, juli en september begonnen en "willen de boel weer op de rails zetten" (ze zitten nog maar sinds juni 2022 in Arnhem)
Vier het met progrestaart!quote:
Wees blij, klinkt niet als een bedrijf waar je plezier gaat beleven.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Gisteren sollicitatiegesprek gehad en vandaag afwijzing. Ook al sta ik volledig achter wat ze doen, ik vond het maar een vreemd gesprek. Eerste vraag "wat is je hoogst genoten schoolopleiding". Hallo...da's 45 jaar geleden. Wil het best zeggen natuurlijk maar ik heb in de 45 jaar na de middelbare school meer geleerd dan daar. Geloof dat mijn gezicht bij die vraag ook een groot vraagteken was.
Verder ging een van de gesprekspartners na 3 minuten weg, kwam een ander veel te laat en alle 3 waren ze in juni, juli en september begonnen en "willen de boel weer op de rails zetten" (ze zitten nog maar sinds juni 2022 in Arnhem)
Bah klote, sterkte!quote:Op woensdag 20 september 2023 17:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Morgenavond is het zover, ga mijn beste vriend missen.
Nee, daar ben ik ondertussen nog meer achter. Had daar begin januari 2022 ook al gesolliciteerd. Tig geplande gesprekken die niet doorgingen (zonder geïnformeerd te worden) en uiteindelijk niet aangenomen. Was een hele warrige organisatie. Maar het blijkt in een jaar tijd niet veel beter geworden. Ik had begin augustus geschreven en vrijdag kreeg ik een telefoontje.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Wees blij, klinkt niet als een bedrijf waar je plezier gaat beleven.
Vind kruisbes wel lekker eigenlijk. Maar in taart heb ik zelf liefste kersen maar we gaan zien wat er voor handen isquote:Op woensdag 20 september 2023 14:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh ja rijstevlaai hoef ik ook echt nietquote:Op woensdag 20 september 2023 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgende keer bestel ik bij @:cat-astrophe rijstevlaai (zonder slagroom!!) én kruisbessenvlaai...
Klinkt als meer kersenvlaai voor mijquote:Op woensdag 20 september 2023 18:05 schreef Myraela het volgende:
Rijstevlaai met slagroom is de beste vlaai.
Zeker! Al die fruit vlaaien hoef ik niet.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt als meer kersenvlaai voor mij
In progres zit ook kersquote:Op woensdag 20 september 2023 17:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind kruisbes wel lekker eigenlijk. Maar in taart heb ik zelf liefste kersen maar we gaan zien wat er voor handen is
Iig geen kruimelvlaai
Matige zut is dat, vind ik net zo saai als pannekoeken
Kijk, topcombi wijquote:Op woensdag 20 september 2023 18:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeker! Al die fruit vlaaien hoef ik niet.
Kers in progres? Serieus? Is dat niet 'gewoon' hazelnootschuim?quote:
Eens!quote:Op woensdag 20 september 2023 18:05 schreef Myraela het volgende:
Rijstevlaai met slagroom is de beste vlaai.
Sowieso niet gewoon, als je niet uit de regio komt.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Kers in progres? Serieus? Is dat niet 'gewoon' hazelnootschuim?
Ik erger me altijd aan die kers, maar toen ik eens zonder kocht, was die toch niet af. De vieze kers moet erin zodat je de rest meer waardeert.quote:Schuimplakjes met hazelnootjes erin, slagroom en Limburgse kersenvulling, afgewerkt met nootjes, schuimpjes, hazelnoten, poedersuiker en chocolaatje.
Mocht ik me volgende week tegenkomen zal ik m proberen, beloofd!quote:Op woensdag 20 september 2023 18:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sowieso niet gewoon, als je niet uit de regio komt.
[..]
Heb je wel hulp thuis?quote:Op woensdag 20 september 2023 18:34 schreef Troel het volgende:
Ik ga zo al naar huis![]()
Gemaakte afspraken zijn weer maar half doorgevoerd, dus geen reden om te blijven![]()
Wordt dus een kaartje met een kleine bijdrage voor personeelspot.
Dich bis unne waus!quote:Op woensdag 20 september 2023 14:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Da's heel goed nieuwsquote:Op woensdag 20 september 2023 18:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dich bis unne waus!
Kronsele![]()
@:kaatje1 die kan prima ingevroren worden ontdekte ik recent.
Heb jij al Limburgse kruimelvlaai geproefd? Anders zou dat je missie moeten worden. Met room is prima, met abrikoos of kers nog beter en zeker niet saai.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind kruisbes wel lekker eigenlijk. Maar in taart heb ik zelf liefste kersen maar we gaan zien wat er voor handen is
Iig geen kruimelvlaai
Matige zut is dat, vind ik net zo saai als pannekoeken
Yep, niet mijn dingquote:Op woensdag 20 september 2023 18:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heb jij al Limburgse kruimelvlaai geproefd? Anders zou dat je missie moeten worden. Met room is prima, met abrikoos of kers nog beter en zeker niet saai.
#live van achter de gehaktballen bij de IKEA. Mooi achter de files aan naar huis dadelijk.
Da's toch wat bij mij in de vriezer zit? Waarvan een vriendin zei 'ohhh maar dit is lekker, dit is de allerlekkerste vlaai die ik ooit heb gehad" (zij is net als ik niet zo heel erg fan van vlaai maar wij kenden alleen multivlaai)quote:Op woensdag 20 september 2023 18:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heb jij al Limburgse kruimelvlaai geproefd? Anders zou dat je missie moeten worden. Met room is prima, met abrikoos of kers nog beter en zeker niet saai.
#live van achter de gehaktballen bij de IKEA. Mooi achter de files aan naar huis dadelijk.
Dat dit alles is wat je ooit nog wil.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:33 schreef Molo het volgende:
Ik ken vooral de hazelnootschuimtaart van Maison Kelder in Den Haag en Brokking in Dordrecht
Iconisch lekker
Wel benieuwd wat het verschil is behalve een blijkbaar vieze kers
quote:Op woensdag 20 september 2023 19:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat dit alles is wat je ooit nog wil.
Ummmquote:
Ook in post 55quote:Schuimplakjes met hazelnootjes erin, slagroom en Limburgse kersenvulling, afgewerkt met nootjes, schuimpjes, hazelnoten, poedersuiker en chocolaatje.
Jij bent wel vreemd zeg.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Net zulke dingskes als op de skitaart?quote:Op woensdag 20 september 2023 18:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sowieso niet gewoon, als je niet uit de regio komt.
[..]
Ik erger me altijd aan die kers, maar toen ik eens zonder kocht, was die toch niet af. De vieze kers moet erin zodat je de rest meer waardeert.
Kan wel, maar wel zonder vlaaibodem.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Net zulke dingskes als op de skitaart?
Waarom heet het 'progres' en waar koop je zoiets dan? Is dat van een keten? Eén bepaalde banketbakker? Zijn er foto's?quote:
Het is gewoon algemeen bekendquote:Op woensdag 20 september 2023 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom heet het 'progres' en waar koop je zoiets dan? Is dat van een keten? Eén bepaalde banketbakker? Zijn er foto's?
Die met salami erbij (salami mozzarella pesto) was jarenlang mijn favoriete diepvriespizzaquote:Op woensdag 20 september 2023 19:19 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en dit is het type DrOetker pizza die ik gewoon echt lekker vind.
[ afbeelding ]
Is die veranderd tov jaren geleden? Want in studententijd was deze goedkopie optie voor velen als we samen aten en ik vond die helemaal niet lekkerquote:Op woensdag 20 september 2023 19:19 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en dit is het type DrOetker pizza die ik gewoon echt lekker vind.
[ afbeelding ]
Dat was ook zo met de quatro fromaggioquote:Op woensdag 20 september 2023 19:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die met salami erbij (salami mozzarella pesto) was jarenlang mijn favoriete diepvriespizza![]()
Toen kwam er een "verbeterd recept"![]()
![]()
Je gaf mij alle gehoopte antwoordenquote:Op woensdag 20 september 2023 19:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het is gewoon algemeen bekend
Google afbeeldingen staat er redelijk vol mee.
Progres schijnt te zijn van de progressie van het groeien van de merengue plakken.
Smaken verschillen, mopquote:Op woensdag 20 september 2023 19:24 schreef Molo het volgende:
Is die veranderd tov jaren geleden? Want in studententijd was deze goedkopie optie voor velen als we samen aten en ik vond die helemaal niet lekker
De pizza op de foto hierboven is ook van smaak veranderd. Ook geen verbetering. Hij smaakt minder...sterk/nep en dat vond ik nou net lekker :")quote:Op woensdag 20 september 2023 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat was ook zo met de quatro fromaggio
Daarom zei ik ook 'vond' ipv 'is'quote:Op woensdag 20 september 2023 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Smaken verschillen, mopGelukkig maar.
Goedkopere ingrediënten, een marketingleus en meer winst, dat is toch een goed recept?quote:Op woensdag 20 september 2023 19:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die met salami erbij (salami mozzarella pesto) was jarenlang mijn favoriete diepvriespizza![]()
Toen kwam er een "verbeterd recept"![]()
![]()
Overleden?quote:
Fijne dag weer. Hier was overigens ook stormachtig weer. Beetje Nederland daar dus met de golvende zeequote:
Ja, hoe veel ik ook zeur over bepaalde dingen, mijn mama staat wel altijd voor me klaar enzo in dit soort gevallen. Die heeft me dus ook net opgehaald. Heb haar ook bedankt daarvoor.quote:
Fijn dat ze je wel helpt. En rustig aan dus. Lekker veel slapen en lezen en Fok!quote:Op woensdag 20 september 2023 20:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, hoe veel ik ook zeur over bepaalde dingen, mijn mama staat wel altijd voor me klaar enzo in dit soort gevallen. Die heeft me dus ook net opgehaald. Heb haar ook bedankt daarvoor.
Toen ik weg ging was mijn favoriete verpleegster-stagiaire ook aanwezig en dat was wel fijn. Ze waren blij met het pak koekjes en ze hebben inderdaad een personeelspotje. Had uiteraard niet gehoeven, maar ze hebben me door de laatste week heengetrokken en daar mag best een bedankje tegenover staan.
Fijn om weer thuis te zijn. Wel kapot. Zal de komende dagen ook wel nog zo blijven.
Volgens mij had jij ook een (halve) kruimel besteld jaquote:Op woensdag 20 september 2023 18:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's toch wat bij mij in de vriezer zit? Waarvan een vriendin zei 'ohhh maar dit is lekker, dit is de allerlekkerste vlaai die ik ooit heb gehad" (zij is net als ik niet zo heel erg fan van vlaai maar wij kenden alleen multivlaai)
Jij bent te lang weg hierquote:Op woensdag 20 september 2023 19:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij bent wel vreemd zeg.
Room of desnoods appel.
Kers?
Abrikoos?
Ik mis deze echt zo erg. De ¤0,69 pizzaquote:Op woensdag 20 september 2023 21:02 schreef Troel het volgende:
Ow en doe mij maar die zwarte pizzadoos.
[ afbeelding ]
Zal ik die 2 december meenemen?quote:Op woensdag 20 september 2023 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom heet het 'progres' en waar koop je zoiets dan? Is dat van een keten? Eén bepaalde banketbakker? Zijn er foto's?
Die kersen klinken overigens als een smerige toevoeging.
We hebben een datumquote:Op woensdag 20 september 2023 21:16 schreef Isabeau het volgende:
Wat gaan we 2 december eigenlijk doen?Ik ben overigens vrij
Moet wel werken met Oud en Nieuw
Dan kom ik!quote:Op woensdag 20 september 2023 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zal ik die 2 december meenemen?![]()
Niet haten op de kers trouwens
Dat dus. En de Oké was wel uhm, oké, die was wit zeg maar, maar zo lekker als deze heb je ze niet meer.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik mis deze echt zo erg. De ¤0,69 pizza![]()
Zowel bij Dirk als Plus al jaren niet meer te krijgen
Order annuleren en bij de lokale Expert kopen? Die zijn vaak sneller met bezorgen dan "de grote jongens"quote:Op woensdag 20 september 2023 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff klagen hoor, sorry..
Nespressomachine besteld (bij Nespresso zelf). Zou gisteren bezorgd worden.
Gisteren e-mail van DHL dat het ding vandaag bezorgd zou worden tussen 17:30 uur en 21:30 uur. Was ik al pissig over, was niet de afspraak.
Vandaag e-mail om 17:54 uur dat mijn bestelling onderweg is met de bezorger (erg laat). Wachten, wachten, wachten..
Staat iedere x nog steeds dat mijn bestelling onderweg is met de bezorger.
Tot 21:10. Toen ineens "bestelling verhinderd". En iets van "wordt opnieuw ingepland".
5 minuten later: wordt morgen bezorgd tussen 17:30 en 21:30 uur 😡😡😡
Ik heb een ongelukje gehad op vakantie en kan niet lopen. Dus ook niet op tijd bij de voordeur zijn of de trap aflopen. Gisteren en vandaag had ik nog hulp..
Gelukkig is de klantenservice van Nespresso is al gesloten. En DHL verwijst naar Nespresso uiteraard..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook dan wordt het op zijn vroegst morgenquote:Op woensdag 20 september 2023 21:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Order annuleren en bij de lokale Expert kopen? Die zijn vaak sneller met bezorgen dan "de grote jongens"
Dat wel, maar die zullen wel wachten totdat de deur open isquote:Op woensdag 20 september 2023 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook dan wordt het op zijn vroegst morgen
quote:Op woensdag 20 september 2023 21:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat wel, maar die zullen wel wachten totdat de deur open is
Vervelend als je je ergens op verheugd…quote:Op woensdag 20 september 2023 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff klagen hoor, sorry..
Nespressomachine besteld (bij Nespresso zelf). Zou gisteren bezorgd worden.
Gisteren e-mail van DHL dat het ding vandaag bezorgd zou worden tussen 17:30 uur en 21:30 uur. Was ik al pissig over, was niet de afspraak.
Vandaag e-mail om 17:54 uur dat mijn bestelling onderweg is met de bezorger (erg laat). Wachten, wachten, wachten..
Staat iedere x nog steeds dat mijn bestelling onderweg is met de bezorger.
Tot 21:10. Toen ineens "bestelling verhinderd". En iets van "wordt opnieuw ingepland".
5 minuten later: wordt morgen bezorgd tussen 17:30 en 21:30 uur 😡😡😡
Ik heb een ongelukje gehad op vakantie en kan niet lopen. Dus ook niet op tijd bij de voordeur zijn of de trap aflopen. Gisteren en vandaag had ik nog hulp..
Gelukkig is de klantenservice van Nespresso is al gesloten. En DHL verwijst naar Nespresso uiteraard..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral ook heel vervelend dat me verteld was dat de bezorger onderweg was met mijn bestelling. Tot er om 21:10 uur ineens stond dat de bestelling was verhinderd.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vervelend als je je ergens op verheugd…
Gebeurt wel vaker bij DHL, is mijn ervaring en daar kan de verkoper van de spullen vaak niets aan doen. Sowieso duren sommige leveringen momenteel langer, wegens (ook daar) gebrek aan personeel.
Briefje op de deur doen dat het wat langer duurt dat de deur geopend wordt, is dat een optie?
Vriend heeft even op internet gezocht en er zijn kennelijk veel problemen met DHL. En ze verwijzen naar de verkoper. Net of die iets kan doen.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Breek me...niet los over bezorging.
Had een eigen kous aantrekding besteld. Extra betaald aan PostNL voor maandagavond bezorging. Krijg ik een mailtje maandagmiddag dat het dinsdagavond gaat worden. Toen weer een mailtje dat die onderweg was en uiteindelijk kreeg ik het ding wel maandagavond.
Maar dit is niet de eerste keer bij hen. Hier gaat DHL meestal wel goed.
Aan de andere kant die bezorgers zijn ook niet te benijden.
Ik heb exact hetzelfde meegemaakt met DHL.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vooral ook heel vervelend dat me verteld was dat de bezorger onderweg was met mijn bestelling. Tot er om 21:10 uur ineens stond dat de bestelling was verhinderd.
quote:Dat lag niet aan mij. Ik was gewoon thuis. Met vriend. Die zojuist pas is vetrokken. Er is hier geen bezorger geweest vandaag
Maar voor morgen is een briefje bij de deur wellicht wel een optie![]()
Kan ik er de hele dag over doen om voorzichtig naar beneden om dat briefje op te hangen (en weer naar boven te komen).
Het valt op zich wel mee gelukkig. Enkel verzwikt/verstuikt. Niks gebroken (er zijn röntgenfoto's gemaakt in Portugal).quote:Op woensdag 20 september 2023 22:14 schreef sigme het volgende:
Ai, whiskers! Wat heb je gedaan en wat is er stuk?
Nee, ik heb de app niet.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde meegemaakt met DHL.
Heb je de DHL app op je telefoon geïnstalleerd?
Dan kan je met behulp van je track & trace code je bestelling volgen.
Ook of de bestelling al bij het distributiepunt is aangekomen e.d.
Soms wordt een levering door de verkoper wel al (digitaal) aangemeld, maar nog niet meteen bij een DHL punt afgeleverd.
[..]
Ik geloof je, ik heb exact hetzelfde gehad.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik heb de app niet.
Maar wel track and trace voor dit pakket en dat kon online opgezocht worden. En ik kreeg om 17:54 uur vandaag écht een e-mail dat mijn pakket onderweg was met de bezorger. En dat stond online ook bij de track and trace.
Tot 21:10 uur dan. Toen er ineens stond "bezorging verhinderd"![]()
En om 21:15 uur dus dat mijn bestelling mórgen tussen 17:30 - 21:30 uur bezorgd wordt.
Destijds toch nog zo'n 240 gulden waard…quote:Op woensdag 20 september 2023 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
got it![]()
[ afbeelding ]
Toch weer 4 tientjes afgepingeld
Fijn dat je me gelooft. Ik was echt flabbergasted.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geloof je, ik heb exact hetzelfde gehad.
Kon de bezorger zelfs virtueel zien rijden in de app.
Als je de app installeert en daarin aangeeft dat je een bericht wil ontvangen bij elke wijziging van de status, dan heb je alle info binnen handbereik.
En dan maar hopen dat ze niet weer een actuele status verzenden.
Als je eventueel later bezwaar wil maken bij DHL, dan is het sowieso wel handig om alle statussen bij de hand te hebben…
Ja en dit is dan de 1996 variant MET hologram. De 1989 zonder is duurder.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Destijds toch nog zo'n 240 gulden waard…
wacht, dit is de 1989.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en dit is dan de 1996 variant MET hologram. De 1989 zonder is duurder.
Bizar slecht toch?quote:Op woensdag 20 september 2023 22:39 schreef borisz het volgende:
Zal niet de eerste keer zijn dat er met DHL iets is... Al meerdere keren gehad dat ik gewoon thuis was, maar dat ik het pakketje moest ophalen bij het ophaalpunt...
Pas sinds vrijdag gelukkig.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat vervelend @:Whiskers2009. Hoe lang ben je er al mee bezig, want volgens mij was je al een paar weken geleden op vakantie?
Yeah @:Dr_Flash en ook voor het gepingel, kan het bij de volgende.
Vanavond besloten dat ik volgende week een nieuwe koel/vries en tafelmodel vriezer ga bestellen. Beiden no-frost. Mijn huidige vriezer is uit 2008 en de koelvries is zelfs uit 2005
Jij snapt hetquote:Op woensdag 20 september 2023 22:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Yeah @Dr_Flash en ook voor het gepingel, kan het bij de volgende.
Het meeste probeer ik sowieso bij bestelpunten te laten brengen, maar DHL is in mijn ervaring de slechtste van allemaal.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bizar slecht toch?
Iets wat ik gisteren bij bol.com besteld had is vandaag wel gewoon bezorgd. Maar dat was niet met DHL, maar met Cycloon.
Dan ben ik met iemand anders in de war, ik dacht dat jullie half augustus gingen.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pas sinds vrijdag gelukkig.
4 sept op vakantie gegaan en afgelopen maandag 18 september terug gekomen.
Hopelijk loopt de bezorging bij jou wél voorspoedig!
Dat is fijn zeg!quote:Op woensdag 20 september 2023 22:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan ben ik met iemand anders in de war, ik dacht dat jullie half augustus gingen.
Met de bezorging gaat het wel goed. Het is een winkel hier in de buurt, geen grote keten. Ze komen het op de afgesproken tijd brengen en installeren. Laatst ook met de wasmachine en droger. Ook goed meedenken over het neerzetten. En toen heeft hij ook de koelkast opgemeten zodat ze mij een aantal opties konden aanbieden.
Ze hebben ook een eigen reparatiedienst, vind ik ook erg fijn.
Ik dacht altijd dat DPD de ergste was, maar daar heb ik alleen jaren geleden problemen mee gehad.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Het meeste probeer ik sowieso bij bestelpunten te laten brengen, maar DHL is in mijn ervaring de slechtste van allemaal.
Ja DPD heeft echt enorme stappen gemaakt de laatste jaren. Tegenwoordig krijg je een tijdslot van een uur, en dat klopt ook gewoonweg.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat DPD de ergste was, maar daar heb ik alleen jaren geleden problemen mee gehad.
Ik ben zo blij met onze pakketbrievenbus en de bezorgers ookquote:Op woensdag 20 september 2023 22:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Het meeste probeer ik sowieso bij bestelpunten te laten brengen, maar DHL is in mijn ervaring de slechtste van allemaal.
Dat ga je werkelijk merken in het verbruikquote:Op woensdag 20 september 2023 22:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat vervelend @:Whiskers2009. Hoe lang ben je er al mee bezig, want volgens mij was je al een paar weken geleden op vakantie?
Yeah @:Dr_Flash en ook voor het gepingel, kan het bij de volgende.
Vanavond besloten dat ik volgende week een nieuwe koel/vries en tafelmodel vriezer ga bestellen. Beiden no-frost. Mijn huidige vriezer is uit 2008 en de koelvries is zelfs uit 2005
Verbruik is een deel van de reden. Maar binnenkort kom ik waarschijnlijk in de bijstand en ik weet nog niet of ik al mijn spaargeld kan houden. Zo niet, dan is mijn apparatuur in ieder geval nieuw met garantie en hoef ik (als het goed is) niet op stel en sprong te vernieuwen.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat ga je werkelijk merken in het verbruik![]()
Wat loellig @:Whiskers2009 van jullie vakantie! en van het nespresso apparaat.
Ik ben ook echt zo extreem blij met mijn pakketbox in de voortuinquote:Op woensdag 20 september 2023 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met onze pakketbrievenbus en de bezorgers ook
Het gros past erin, maar het cadeautje voor mijn kleinzoon was een grensgeval, dus de bezorger belde aan, hij had het ook niet geprobeerd, maakte er nog wel een opmerking over.
Ik weet ook niet of het wel of niet kan, ik probeer het morgen wel even.
UPS wint by far. Maar wel zo erg dat het een andere gewichtsklasse is.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:52 schreef borisz het volgende:
[..]
😳quote:Op donderdag 21 september 2023 00:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Verbruik is een deel van de reden. Maar binnenkort kom ik waarschijnlijk in de bijstand en ik weet nog niet of ik al mijn spaargeld kan houden. Zo niet, dan is mijn apparatuur in ieder geval nieuw met garantie en hoef ik (als het goed is) niet op stel en sprong te vernieuwen.
UPS is toch ook meer gericht op zakelijk? Op het werk versturen we met UPS en eigenlijk zijn er nooit problemen.quote:Op donderdag 21 september 2023 00:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
UPS wint by far. Maar wel zo erg dat het een andere gewichtsklasse is.
Als ups bij de opties staat, bestel dan liever niet en strek je geld in de fik.
Zal ook wel aan je bezorger liggen. Thuis heb ik er nooit problemen mee en de keren dat ik iets verstuur ook niet.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is geen 'geld'quote:Op woensdag 20 september 2023 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij snapt hetDit is inderdaad maar een voorbode van een veel grotere klapper
(al was deze nog steeds maar ¤ 360
)
Dit.quote:Op donderdag 21 september 2023 00:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
UPS wint by far. Maar wel zo erg dat het een andere gewichtsklasse is.
Als ups bij de opties staat, bestel dan liever niet en strek je geld in de fik.
Toen vorige week woensdag onze koelkast/vriezer het ineens begaf hebben we ook eerst bij Coolblue gesnuffeld. Hun gigantische opslag-/distributiepunt zit hier hemelsbreed 3 kilometer vandaan, maar hun credo 'Voor 23.59u besteld, morgen bezorgd' bleken ze niet te kunnen waarmaken.quote:Op donderdag 21 september 2023 08:44 schreef sigme het volgende:
Oh, en dingen als een espresso-apparaat en koelkast etc zou ik echt niet bij bol bestellen, maar bij coolblue als het online moet. Die hebben een eigen bezorgdienst en dat is niet voor niks.
Daar heb ik ook slechte ervaringen mee.quote:Op donderdag 21 september 2023 08:44 schreef sigme het volgende:
Oh, en dingen als een espresso-apparaat en koelkast etc zou ik echt niet bij bol bestellen, maar bij coolblue als het online moet. Die hebben een eigen bezorgdienst en dat is niet voor niks.
Wow..quote:Op donderdag 21 september 2023 09:02 schreef Phaidra het volgende:
In de postbezorgersdiscussie: hebben jullie dit artikel gelezen?![]()
.
quote:Op donderdag 21 september 2023 09:02 schreef Phaidra het volgende:
.
Jezus, bizarre samenloop van omstandigheden dat zeg. Hoe vaak er überhaupt niet met pakketten gesmeten wordt en waarheen ook...quote:Op donderdag 21 september 2023 09:02 schreef Phaidra het volgende:
.
Voor veel dingen is het helemaal niet zo erg als ik er 3 dagen op moet wachten. Ik bestel wel eens kleding bij een duurzame winkel bijvoorbeeld en aangezien dat een klein zaakje is, moet ik daar wat langer op wachten. Geen punt. Maar het staat of valt met communicatie. Beloof geen dingen die je niet waar kan maken. Je maakt vaak ook bewust een keuze voor een snelle bezorging, soms zelfs met extra betaling. Dan moet je dat wel waar kunnen maken of niet aanbieden.quote:Op donderdag 21 september 2023 09:06 schreef Molo het volgende:
Personeelsproblemen (lees: tekorten aan mensen) doen zich uitermate sterk voor in dit soort transportzaken
Je kunt er nowadays iig niet meer op vertrouwen dat je iets binnen de 'afgesproken' bezorgtijd krijgt.
Amazon is wel structureel bloedsnel hier vind ik trouwens. Waarbij soms iets voor mij helemaal niet zoveel haast heeft, maar toch standaard het ultrasnelle proces van nachtelijk door het sorteercentrum heen gaan wordt gehanteerd.
Zou mooi zijn als je daar ook een 'ik heb wel nu al besteld, maar plan maar in wat jullie goed uit komt' optie voor zou hebben.
Maar we zijn ook wel extreem verwende apen natuurlijk allemaal. Eerstewereldproblemen to the max dit eigenlijk
Hoezo, je tilt het op tot bovenkant schutting en laat het dan vallen.quote:Op donderdag 21 september 2023 09:16 schreef Molo het volgende:
Pak hondenvoer van 15 kilo over een schutting van 1.90 meter gooien is wel een prestatie trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |