Ik liet een kaartje voor de verpleegkundigen achter op m'n kussen ooit.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:20 schreef Troel het volgende:
Veel gedoe, maar als alles vandaag goed gaat morgen lekker naar huis.
Hulde aan verpleging, boehoe voor artsen. Ofzo.
Méditerannée, zo blauw zo blauwquote:Op woensdag 20 september 2023 11:31 schreef Blues het volgende:
Even koffie hier en weer door[ afbeelding ]
Whiteboards op je ziekenhuiskamer zijn ook prima daarvoor:quote:Op woensdag 20 september 2023 11:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik liet een kaartje voor de verpleegkundigen achter op m'n kussen ooit.
Fijn naar huis morgen!
Ik zat te denken aan een koekjespakket ofzo. Maar vind het altijd lastig. Maar kaartje kan ook inderdaadquote:Op woensdag 20 september 2023 11:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik liet een kaartje voor de verpleegkundigen achter op m'n kussen ooit.
Fijn naar huis morgen!
Beter een fruitpakket dan? Qua gezondheidszorg enzo ;-)quote:Op woensdag 20 september 2023 12:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een koekjespakket ofzo. Maar vind het altijd lastig. Maar kaartje kan ook inderdaad
Fruit hebben ze in overvloedquote:Op woensdag 20 september 2023 12:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Beter een fruitpakket dan? Qua gezondheidszorg enzo ;-)
Fijn dat je weer naar huis mag morgen! Heb je er dan nog (veel) nawerk van?
Oh, ja, als ze al fruit zat hebben, dan is het leuker om iets anders te geven. Ik trakteer - de doodenkele keer dat ik trakteer- dan op iets hartig als (mini)saucijzenbroodjes / kaasbroodjes etc. Omdat zoet al zo vaak gebruikt wordt als traktatie.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Fruit hebben ze in overvloed
En ze waren heel blij dat ze op de vrijdag broodjes van de broodbode kregen. Dus iets ongezonds moet kunnen toch
Kijk, daar kan ik wel wat mee!quote:Op woensdag 20 september 2023 12:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ja, als ze al fruit zat hebben, dan is het leuker om iets anders te geven. Ik trakteer - de doodenkele keer dat ik trakteer- dan op iets hartig als (mini)saucijzenbroodjes / kaasbroodjes etc. Omdat zoet al zo vaak gebruikt wordt als traktatie.
Geef iig geen doos Merciquote:Op woensdag 20 september 2023 12:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Fruit hebben ze in overvloed
En ze waren heel blij dat ze op de vrijdag broodjes van de broodbode kregen. Dus iets ongezonds moet kunnen toch
En ik dacht dat je juist met zoiets alle mensen kunt bedanken en niet alleen de mensen die morgen dienst hebben.
Ow nee zeker niet. Dat is zo afgezaagdquote:Op woensdag 20 september 2023 12:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Geef iig geen doos Merci
Ik had op een gegeven moment op mijn dossierkast stuk of 20 van die dozen liggen en heb ze toen maar op een dag in de wachtkamer uitgedeeld aan patiënten
Zijn doorgaans mensen die jou zorg verlenen, dus een band opbouwen is zeker mogelijkquote:Op woensdag 20 september 2023 13:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow nee zeker niet. Dat is zo afgezaagd![]()
En hoe stom het ook klinkt, je bouwt in een week wel een band op met de mensen die voor je zorgen. (Zeker omdat ik het al lastig vind om voor gezorgd te worden). Hoe de andere kant dat ervaart weet ik natuurlijk niet, hoop altijd maar dat ik niet te lastig was.
Laat je niet verleiden tot kruisbes iigquote:Op woensdag 20 september 2023 09:10 schreef Molo het volgende:
Nu ik je toch zie, ik ben volgende week jn het Valkenburgse. Twee vragen
Is er een seizoensspecialiteit op vlaaigebied en zo ja, welke?
Nog aanraders daar die je toevallig weet qua vlaaiboeren?
Bij voorbaat dank
Die is juist zo lekkerquote:Op woensdag 20 september 2023 14:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Laat je niet verleiden tot kruisbes iig
Da's bijna de allerallerlekkerste. Dat ik @Cat-astrophe niet gevraagd heb om die mee te nemen is omdat ik niet zeker was of die goed kon worden ingevroren.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heerlijk rinsquote:Op woensdag 20 september 2023 14:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |