Ondertussen weet jij heus wel het schema van de Ajax podcast’s, want dit heb je al zo vaak gevraagdquote:Op woensdag 20 september 2023 08:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Komen er vandaag nog Ajax podcasts online?
Wel een verschil of je een speler van 10 moet verkopen of eentje van 25 die niet voldoet, dat lukt Ajax altijd wel, daar ben ik niet zo bang voor.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt wel een probleem als je de troep van afgelopen transferzomer ook weer allemaal moet gaan vervangen in de zomer van 24.
Hangt een beetje van de insteek af.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Forensisch accountant 😅 Jezus wat kut
Hij is wel echt hard door de mand gevallen hè onze Steijn?quote:Op woensdag 20 september 2023 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel een verschil of je een speler van 10 moet verkopen of eentje van 25 die niet voldoet, dat lukt Ajax altijd wel, daar ben ik niet zo bang voor.
Groter probleem is een trainer die er niet zoveel van lijkt te kunnen.
Denk dat maar weinig trainers echt chocola kunnen maken van dit arsenaal aan middelmaat die ook nog eens last minute binnen zijn gekomen.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel een verschil of je een speler van 10 moet verkopen of eentje van 25 die niet voldoet, dat lukt Ajax altijd wel, daar ben ik niet zo bang voor.
Groter probleem is een trainer die er niet zoveel van lijkt te kunnen.
elke andere trainer zou het beter doen met dit vreemdelingenlegioen?quote:Op woensdag 20 september 2023 09:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is wel echt hard door de mand gevallen hè onze Steijn?
Ik bedoel ik zag hem nooit echt zitten als trainer maar wat hij nu laat zien is zelfs onder mijn verwachting.
De enige insteek van een forensisch accountant is preventie/opsporen van fraude.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de insteek af.
Nou, de insteek van een forensisch accountant is nooit positief hèquote:Op woensdag 20 september 2023 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de insteek af.
Het is gewoon een jonge versie van Dick Advocaat, dat was hij bij al zijn clubs.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik bedoel ik zag hem nooit echt zitten als trainer maar wat hij nu laat zien is zelfs onder mijn verwachting.
Inderdaad, dit valt onder het kopje “vaststellen van de omvang van de fraude / schade” waarna de volgende stap “Mislintat eruit met evenentuele vervolgstappen op juridisch gebied” volgt.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De enige insteek van een forensisch accountant is preventie/opsporen van fraude.
Dus ik begrijp niet echt wat je bedoelt.
Beter qua resultaten ? Niet eens.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
elke andere trainer zou het beter doen met dit vreemdelingenlegioen?
Het labeltje fraude (of dat er überhaupt een fraudeur zijn gang kon gaan) is echt het allerallerallerlaatste wat je als beursgenoteerd bedrijf wilt hebben. Dan heb ik het niet eens over de imagoschade. Het gaat jaren kosten om dit te fixen.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad, dit valt onder het kopje “vaststellen van de omvang van de fraude / schade” waarna de volgende stap “Mislintat eruit met evenentuele vervolgstappen op juridisch gebied” volgt.
In de eerste weken wanneer het tegenvalt zowel je TD als je selectie afvallen en je distantieren van het spel, dat maakt geen sterke indruk. Maurice kan de druk niet aan.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
elke andere trainer zou het beter doen met dit vreemdelingenlegioen?
Ik kende hem niet maar had hem pragmatischer verwacht, weten we ook weer.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er zijn spelers gehaald die hij niet wilde hebben. Terecht dat hij er wat van mag vinden, hij moet er immers mee werken.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In de eerste weken wanneer het tegenvalt zowel je TD als je selectie afvallen en je distantieren van het spel, dat maakt geen sterke indruk. Maurice kan de druk niet aan.
Ja die, Skileraar!quote:Op woensdag 20 september 2023 09:50 schreef -XOR- het volgende:
De 50-jarige Duitser Sven M.
[ afbeelding ]
'quote:Op woensdag 20 september 2023 10:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Er zijn spelers gehaald die hij niet wilde hebben. Terecht dat hij er wat van mag vinden, hij moet er immers mee werken.
Ja we hebben helaas de luxe niet om 7 maanden te wachten, er moeten nu stappen gezet worden, en van Halst kan natuurlijk deze crisis als interim-teken-baasje nooit bezweren.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kende hem niet maar had hem pragmatischer verwacht, weten we ook weer.
Ben het nu wel eens met jouw suggestie om met een zak geld naar AZ te gaan om Kroes vrij te krijgen want er moeten knopen doorgehakt worden en dan is het beter als hij er al bij betrokken is, anders heb je in maart weer onrust.
Als je hem inschakelt omdat je denkt dat er niet veel aan de hand is maar dat 100% wil uitsluiten of dat je hem inschakelt omdat je weet dat er wat aan de hand is en het wil aantonen.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De enige insteek van een forensisch accountant is preventie/opsporen van fraude.
Dus ik begrijp niet echt wat je bedoelt.
Als Mislintat nu gezuiverd zou worden dan is het ook klaar en blijft er geen luchtje aan hangen.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je hem inschakelt omdat je denkt dat er niet veel aan de hand is maar dat 100% wil uitsluiten of dat je hem inschakelt omdat je weet dat er wat aan de hand is en het wil aantonen.
Ik weet echt niet waarom de term forensische hier gebruikt wordt?quote:Op woensdag 20 september 2023 09:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, de insteek van een forensisch accountant is nooit positief hè
Eens. Dit komt rauw op onze dak vallen, de permban die geen permban blijkt te zijn. Wij eisen uitleg!quote:Op woensdag 20 september 2023 10:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is dit
Mij was een permban van klaas beloofd
Dit is erger dan alle zaakjes van misltetwat.
Forensische admin erop!quote:Op woensdag 20 september 2023 10:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens. Dit komt rauw op onze dak vallen, de permban die geen permban blijkt te zijn. Wij eisen uitleg!
Wishful thinking.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:13 schreef PicoMMP het volgende:
Ik dacht dat dwaasweetniks een permaban had.
Hoge pieken diepe dalen. Het trekt iig veel bekijks.quote:
quote:Als – met de nadruk op als – uit onafhankelijk onderzoek blijkt dat er daadwerkelijk sprake is van belangenverstrengeling, dan is er voor Supportersvereniging Ajax maar één conclusie mogelijk: dan hoort Mislintat niet bij onze club te werken.
Het onafhankelijke onderzoek moet dan ook zo snel als mogelijk worden uitgevoerd. Onze club is gebaat bij spoedig uitsluitsel. Zijn er daadwerkelijk regels overtreden? Hoe zit de vork nu precies in de steel? Het zijn vragen die niet lang boven de markt moeten hangen.
Als de uitkomsten van het onderzoek negatief uitpakken voor Mislintat, dan moeten ook de mensen die hem hebben aangesteld en hem moeten controleren stevig in de spiegel kijken. Zij hebben hun controlerende taak dan niet goed uitgevoerd en zijn dan ernstig tekort geschoten. Als supporters moeten we immers kunnen varen op capabele mensen in de top van onze club.
Naja oneens, met Dickies afbraakvoetbal zou dit Ajax nog wel potjes winnen, Steijn probeert op zijn minst nog wat. Maar veel meer is het ook niet.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gewoon een jonge versie van Dick Advocaat, dat was hij bij al zijn clubs.
Strafbare feiten Hans.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:18 schreef klaasweetalles het volgende:
De enige keren dat ik het woord forensische tegengekomen bent zijn in de uitzendingen van legende Peter. R. de Vries.
Hebben we hier met een moordzaak te maken?
Ik waardeer je poging enorm. Maar je hebt het tegen Klaas.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:20 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Strafbare feiten Hans.
https://www.encyclo.nl/begrip/forensisch
Ja Kroes gaat even alles even recht zetten bij ajaxquote:Op woensdag 20 september 2023 10:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop eigenlijk (tegen beter weten in waarschijnlijk) dat er snel duidelijkheid is. Mislintat lijkt me eigenlijk wel einde verhaal, dan maar richting AZ om Kroes zo snel mogelijk aan het roer te krijgen. Kan ie meteen Huiberts los weken
Wat een paniekvoetbal, accepteer nou gewoon dat je het even wat minder doetquote:Op woensdag 20 september 2023 10:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ook de F-Side voelde zich geroepen in de pen te klimmen https://f-side.nl/ajax-helden-aan-de-top-rvc-rot-op/
Volgens mij was het vooral paniekvoetbal toen die meneer van Liverpool opeens niet meer wilde komen.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:44 schreef Bocaj het volgende:
Wat zag Ajax eigenlijk in eerste instantie in Mislintat om hem binnen te halen?
Polletje heeft het sinterklaas rijmwoordenboek er weer bij gepaktquote:Op woensdag 20 september 2023 10:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ook de F-Side voelde zich geroepen in de pen te klimmen https://f-side.nl/ajax-helden-aan-de-top-rvc-rot-op/
quote:Op woensdag 20 september 2023 10:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Vanuit het hiernamaals?quote:Op woensdag 20 september 2023 10:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Polletje heeft het sinterklaas rijmwoordenboek er weer bij gepakt
De vraag is of Steijn capabel is om op heel korte termijn de boel draaiende te krijgen. Hij valt echt niet te benijden, maar die vraag is wel terecht. Nu wieberen en een trainer met ervaring in het topvoetbal aanstellen is minder risicovol dan duimen dat Steijn het op de rit gaat krijgen.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:54 schreef freaky40 het volgende:
Steijn afserveren omdat Mislintat 'mogelijk' duistere dealtjes heeft gesloten. Dat staat hier toch los van! We zijn echt aan het doorslaan nu.
Succes met die vinden in oktober.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De vraag is of Steijn capabel is om op heel korte termijn de boel draaiende te krijgen. Hij valt echt niet te benijden, maar die vraag is wel terecht. Nu wieberen en een trainer met ervaring in het topvoetbal aanstellen is minder risicovol dan duimen dat Steijn het op de rit gaat krijgen.
Ik zie dit wel als een kans voor Louis van Gaal om zijn ego weer te strelen en zichzelf weer belangrijk te voelenquote:Op woensdag 20 september 2023 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Succes met die vinden in oktober.
Fred Rutten is vrij.
Weet je wie er ook na iedere zin een witregel laat?quote:Op woensdag 20 september 2023 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Succes met die vinden in oktober.
Fred Rutten is vrij.
Daar gaat TruusGodin voor liggen natuurlijkquote:Op woensdag 20 september 2023 10:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zie dit wel als een kans voor Louis van Gaal om zijn ego weer te strelen en zichzelf weer belangrijk te voelen
Adolf Hitler?quote:Op woensdag 20 september 2023 11:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Weet je wie er ook na iedere zin een witregel laat?
Stukje ongezonde fascinazi met WOII.quote:
Ik vind het onverantwoord deze man nog aan een baan te helpen puur om medische redenen.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zie dit wel als een kans voor Louis van Gaal om zijn ego weer te strelen en zichzelf weer belangrijk te voelen
https://www.nu.nl/voetbal(...)rkbare-situatie.htmlquote:Net als bij Ajax is het bij Olympique Marseille erg onrustig in aanloop naar de Europa League. Het bestuur van de Franse club wordt bedreigd door vertegenwoordigers van de eigen supportersgroepen.
Het bestuur spreekt in een verklaring van een "onwerkbare situatie". Volgens de club vroegen fans het bestuur deze week om op te stappen, anders zouden maatregelen volgen. "De directie kan deze persoonsgerichte bedreigingen niet accepteren", valt te lezen in de verklaring.
Voorzitter Pablo Longoria (foto) en directeuren Javier Ribalta, Stéphane Tessier en Pedro Iriondo hebben volgens Franse media hun taken neergelegd en zijn donderdag waarschijnlijk niet bij het duel met Ajax. Na een "periode van reflectie" nemen zij een besluit over hun toekomst.
Met de onrust rond het bestuur is de chaos bij Olympique Marseille compleet. Volgens L'Équipe en RMC Sport is trainer Marcelino zo geschrokken van de bedreigingen dat hij wil opstappen bij de club. Marcelino is pas sinds afgelopen zomer trainer van Olympique Marseille.
Over een vertrek van het bestuur of Marcelino is door de club nog niets gecommuniceerd. Naar verluidt is clubicoon Jean-Pierre Papin de beoogde vervanger van Marcelino in het duel met Ajax. De oud-spits en winnaar van de Gouden Bal in 1991 is momenteel adviseur van Marseille.
Ajax onderzoekt of directeur Mislintat zelf heeft verdiend aan transfer
Zie ook
Ajax onderzoekt of directeur Mislintat zelf heeft verdiend aan transfer
Ook onrustig bij Ajax
Bij Ajax is het ook allesbehalve rustig. Na een rumoerige transferzomer kwam dinsdag naar buiten dat technisch directeur Sven Mislintat een speler via een zakenrelatie zou hebben gekocht. Dat is in strijd met de regels bij het beursgenoteerde Ajax.
"Ajax is dit uiteraard nader aan het bekijken en wordt daarbij geassisteerd door externe adviseurs. Sven verleent daarbij volledige medewerking. Zo deelt hij alle relevante documenten", liet de club desgevraagd weten.
Ook op sportief vlak loopt het niet bij de 36-voudig landskampioen. De club beleeft de slechtste seizoensstart in 59 jaar en heeft al drie wedstrijden op rij niet gewonnen. Het duel met Marseille begint donderdag om 21.00 uur in de Johan Cruijff ArenA.
Over 2 weken is Ten Hag wel beschikbaar denk ik zo.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De vraag is of Steijn capabel is om op heel korte termijn de boel draaiende te krijgen. Hij valt echt niet te benijden, maar die vraag is wel terecht. Nu wieberen en een trainer met ervaring in het topvoetbal aanstellen is minder risicovol dan duimen dat Steijn het op de rit gaat krijgen.
Misschien een idee om met de beide harde kernen gezamenlijk Strangers on a train te kijken.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:05 schreef Scorpie het volgende:
Gelukkig gaat het bij onze tegenstander van donderdag ook niet van een leien dakje:
[..]
https://www.nu.nl/voetbal(...)rkbare-situatie.html
Dat lijkt me nu niet ideaal om een trainer te vervangen. Als hij er echt niets van bakt uiteindelijk is het vroeg genoeg omdat in de winterstop dit pas te doen. Laten we nu niet in hysterie gaan belanden en het te laten doorstralen op de selectie. Rust in de tent daar!quote:Op woensdag 20 september 2023 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is ook niet ideaal opnieuw een trainer te lang te laten zitten. Heeft je vorig jaar Champions League gekost (onder andere tbf). Het risico dat Steijn het niet redt is veel te groot. Het is absoluut niet zijn schuld, hij kan er zelfs vrij weinig aan doen, maar we hebben het niet over een zaterdag derdeklasser waarbij ze nog wel ff kunnen wachten tot de winterstop.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu niet ideaal om een trainer te vervangen. Als hij er echt niets van bakt uiteindelijk is het vroeg genoeg omdat in de winterstop dit pas te doen. Laten we nu niet in hysterie gaan belanden en het te laten doorstralen op de selectie. Rust in de tent daar!
Klopt, maar dan moet je wel daadwerkelijk een trainer voor de langetermijn vinden en mag je Steijn een zeer genereuze afkooppremie uitbetalen, desnoods het voltallige resterende loon over de looptijd van zijn contract.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoezo desnoods, dat is gewoon de standaard.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet je wel daadwerkelijk een trainer voor de langetermijn vinden en mag je Steijn een zeer genereuze afkooppremie uitbetalen, desnoods het voltallige resterende loon over de looptijd van zijn contract.
Dan ga je echt full circle terug, had je net zo goed Heitinga voor die groep kunnen laten.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het idee dat Maduro de troonopvolger van Steijn is... misschien gaat dat sneller gebeuren dan gedacht
Nee je moet juist iemand voor de korte termijn vinden. Iemand die op welke manier dan ook hier heel snel iets van kan maken. Ik denk nog steeds dat de selectie echt zo slecht niet is, maar je hebt nu ff een soort wonderdokter nodig.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet je wel daadwerkelijk een trainer voor de langetermijn vinden en mag je Steijn een zeer genereuze afkooppremie uitbetalen, desnoods het voltallige resterende loon over de looptijd van zijn contract.
Zou jij er voor open staan? Harvard voetbalquote:Op woensdag 20 september 2023 11:18 schreef klaasweetalles het volgende:
ik denk dat het ook weinig uit zal maken wie er trainer gaat worden met deze spelersgroep
minimaal voor nog 100miljoen spelers halen![]()
In principe heb je nu al 2 seizoenen hetzelfde probleem met ondertussen 3 trainers
gaat trainer nummer 4 de oplossing kunnen brengen?
Is dat zo? Ik dacht dat er tenzij anders in het contract gespecificeerd een transitievergoeding werd betaald, maar sowieso zit er vaak de voorwaarde aan een afkoopsom dat de de resterende uitbetaling komt te vervallen op het moment dat de trainer bij een andere club aan de slag gaat, dat mag van mij achterwege blijven in het geval van een ontslag van Steijn nu.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo desnoods, dat is gewoon de standaard.
Ik zou bij de basis van alle succesvolle ajax elftallen beginnenquote:Op woensdag 20 september 2023 11:20 schreef damsco het volgende:
[..]
Zou jij er voor open staan? Harvard voetbal
Ik weet ook niet hoe Maduro er intern op staat, maar daar zou ik meer vertrouwen in hebben dan destijds in Heitingaquote:Op woensdag 20 september 2023 11:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan ga je echt full circle terug, had je net zo goed Heitinga voor die groep kunnen laten.
Maduro doet de veldtrainingen nu geloof ik, dat is ook niet vertrouwenwekkend.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe Maduro er intern op staat, maar daar zou ik meer vertrouwen in hebben dan destijds in Heitinga
Maar wacht even Rensch, vd Bomen, Bergwijn, Gorter en Brobbey komen uit de opleiding. Dus wat lul je nu weerquote:Op woensdag 20 september 2023 11:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zou bij de basis van alle succesvolle ajax elftallen beginnen
Dat betekent gewoon dat je 4 of 5 spelers uit de eigen jeugd moet gaan opstellen
Ik denk dat als van Gaal trainer zou worden van ajax nu ....dat hij gewoon binnen de kortste keren de ene na de andere jeugdspeler zou laten debuteren
Dan zou je volgend seizoen gewoon stappen verder zijn dan met deze troep verder te gaan...
Niet mee eens, het is nu juist belangrijk om op het veld niet te veel de malaise in de top door te laten werken. Steijn moet juist nu de rust bewaren en de focus op louter en alleen goed voetbal te leggen. Een nieuwe trainer moet ook weer wennen, de spelers moeten wennen. Dat lijkt me nu niet handig en maak je het probleem alleen nog maar groter.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is ook niet ideaal opnieuw een trainer te lang te laten zitten. Heeft je vorig jaar Champions League gekost (onder andere tbf). Het risico dat Steijn het niet redt is veel te groot. Het is absoluut niet zijn schuld, hij kan er zelfs vrij weinig aan doen, maar we hebben het niet over een zaterdag derdeklasser waarbij ze nog wel ff kunnen wachten tot de winterstop.
Het is ook redelijk bizar te noemen hoe Ajax in een mum van tijd opeens het Feyenoord van 15 jaar geleden is geworden, inclusief we doen maar wat aankoopbeleid en een trainer die het heeft over PASSIE en STRIJD.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:25 schreef Rambow het volgende:
Typisch Ajax he, Feyenoord speelt voor het eerst in 100 jaar champions league en iedereen heeft het over Ajax.
De malaise in de top staat los van dit. En de spelers moeten wennen is natuurlijk een raar argument want ze zijn nog niet aan deze gewend dus als er een moment is...quote:Op woensdag 20 september 2023 11:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet mee eens, het is nu juist belangrijk om op het veld niet te veel de malaise in de top door te laten werken. Steijn moet juist nu de rust bewaren en de focus op louter en alleen goed voetbal te leggen. Een nieuwe trainer moet ook weer wennen, de spelers moeten wennen. Dat lijkt me nu niet handig en maak je het probleem alleen nog maar groter.
Dus moet je niet Steijn nog eens ontslaan. Punt.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De malaise in de top staat los van dit.
Ja en zo werkt het dus niet.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dus moet je niet Steijn nog eens ontslaan. Punt.
Is dit met of zonder Ajax-bril?quote:Op woensdag 20 september 2023 11:31 schreef KlapMongeaul het volgende:
Mislinrat gaat het afleggen.
https://www.ad.nl/nederla(...)ooskleurig~a233eb25/
Zo werkt het dus wel, wijskneus.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja en zo werkt het dus niet.
Nonsensequote:Op woensdag 20 september 2023 11:31 schreef KlapMongeaul het volgende:
Mislinrat gaat het afleggen.
https://www.ad.nl/nederla(...)ooskleurig~a233eb25/
quote:Op woensdag 20 september 2023 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo werkt het dus wel, wijskneus.
Objectieve meningen van al die mensen.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is dit met of zonder Ajax-bril?
Bergwijn komt uit de opleiding van PSVquote:Op woensdag 20 september 2023 11:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar wacht even Rensch, vd Bomen, Bergwijn, Gorter en Brobbey komen uit de opleiding. Dus wat lul je nu weer
Ga je nou op de persoon spelen! TR set.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:38 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Objectieve meningen van al die mensen. Zou Freaky40 iets van kunnen leren.
Ja een seizoen te laat helaas, die hadden ze ipv Schreuder moeten halen.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:37 schreef -XOR- het volgende:
Xabi Alonso was eigenlijk de ideale trainer voor Ajax geweest.
Feyenoord gister twee spelers eigen jeugd op een selectie van 21 manquote:Op woensdag 20 september 2023 11:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bergwijn komt uit de opleiding van PSV
Je vergeet Hato?
Van de bomen was gewoon nooit goed genoeg?
Brobby zou met betere spelers om zich beter kunnen presteren
Ik denk dat Van Gaal wel de juist spelers zou kunnen doorselecteren uit de ajax opleiding
het kan gewoon niet dat de talenten er niet zijn
Die zijn er altijd
Ook bij Feyenoord en psv
Kijk naar AZ
quote:Op woensdag 20 september 2023 11:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je hoofd gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |