abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 september 2023 @ 18:14:59 #101
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_210760274
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2023 16:22 schreef Smart_ass het volgende:
Fijn van de goede uitslag!
[..]
Hier klopte het twee keer wel, ben benieuwd of het deze keer ook klopt. Vanaf wanneer kun je die nub theorie zo’n beetje toepassen?
Volgens mij kan dat vanaf 12 weken al zo'n beetje, zolang je maar een goede foto van de nub hebt! (Dan nog is het natuurlijk niet 100% garantie!)

J was wel echt overduidelijk een jongentjes nub, stak echt goed omhoog, haha! :d En bij E echt de typische meisjes nub, zag er heel anders uit bij haar beide met de 12 weken scan!
pi_210760278
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:04 schreef Spirit82 het volgende:
Oeh en voedingskussen is ook een must!!! Niet om te voeden, maar om zelf mee te slapen O+ Gooi die man het bed maar uit, want je wil nooit meer zonder :D
Ik vind een regulier voedingskussen dus helemaal niet lekker slapen, mijn vent heeft hem ingepikt en ik heb een wigkussen. Ideaal, je propt het ook zo in je tas als je op vakantie gaat ofzo.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:04 schreef Nanukerst het volgende:
Een luiertas heb ik overigens ook nooit begrepen. Ik heb een tas, ik doe er luiers in --> luiertas. :7
En als je echt een Nanabeebi luiertas wil, koop die van AliExpress. In de Europese webshops zijn het allemaal doorverkopees.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 26 september 2023 @ 18:28:01 #103
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_210760402
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:52 schreef Myraela het volgende:
Ik probeer me dus een beetje te oriënteren op wat we allemaal nodig gaan hebben. Maar met zoveel opties en 0 ervaring, vind ik dat nog best een zoektocht. Hoe doen of deden jullie dat voor een eerste kindje? Van die dingen als een kolfapparaat bijvoorbeeld, ik heb geen idee? Maar ook makkelijkere dingen als een wipstoeltje.

Ik wil best betalen als het dan veel beter is, maar ik wil ook weer niet van alles maar de duurste optie kopen omdat ik dan denk dat het ook het beste spul is. :')
Heeeel veel dingen heb je niet direct nodig en kun je dus ook beter nog even mee wachten. Een kolf bijvoorbeeld, start eerst eens je borstvoeding goed op en doe daarna een consult zodat je diverse kolven kan bekijken en testen. Maar ook een hoop van die dingen als wipstoeltjes enzo - tenzij je een leuke aanbieding tegen komt vooral niet meteen zelf kopen. Zijn namelijk ook van die dingen die opa’s en oma’s graag aanschaffen voor je :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 26 september 2023 @ 18:31:40 #104
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_210760443
Wat ik wel fijn vond, was juist zorgen voor voldoende van bepaalde basics. We hebben beneden een groot keuken eiland en dus daar ook een verschoon kussen liggen. Scheelt tig keer op een dag traplopen. Zo ook 2 thermometers want die eerste week wordt er constant getemperatuurd. Maar we waren de eerste dagen elke keer de thermometer weer kwijt.

Voldoende beddengoed vind ik ook heel fijn, ook voor jezelf trouwens! Man, ik zweette de eerste weken zoveel na de bevalling, dan is een extra set zodat je altijd schoon hebt liggen echt erg fijn.
pi_210760699
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:14 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]
Volgens mij kan dat vanaf 12 weken al zo'n beetje, zolang je maar een goede foto van de nub hebt! (Dan nog is het natuurlijk niet 100% garantie!)

J was wel echt overduidelijk een jongentjes nub, stak echt goed omhoog, haha! :d En bij E echt de typische meisjes nub, zag er heel anders uit bij haar beide met de 12 weken scan!
Ah wat grappig dat je dat verschil echt zo goed zag! Volgens mij heb ik hier nooit een echo rond 12/13 weken gehad, pas weer rond 20 weken en dan weten we het geslacht als het goed is al haha.
pi_210760711
Okay, goede tips al. O+

Mag ik er nog eentje ingooien. De luieremmer? Ik zie goedkope hele simpele, maar ook duurdere rond de 50 euro met een anti-geursysteem. Heb je dat nodig?

Oh, en voor een eventuele flessenwarmer is dan hetzelfde als de kolf? Eerst even afwachten hoe het straks echt gaat om te kijken wat je echt nodig gaat hebben?
  dinsdag 26 september 2023 @ 19:19:22 #107
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_210760816
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:04 schreef Nanukerst het volgende:
Een luiertas heb ik overigens ook nooit begrepen. Ik heb een tas, ik doe er luiers in --> luiertas. :7
Ik heb deze https://www.nanabeebi.com(...)EaMFC8xoCc4gQAvD_BwE
en vind hem echt een waardevolle toevoeging. Zo chill dat ie een matje heeft, en extra dingen voor aan de kinderwagen enzo. En anders moest ik toch een extra tas halen, dus dan maar gelijk eentje die handig is :7 En ook nog eens gewoon een neutrale, stoere tas.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 26 september 2023 @ 19:21:40 #108
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_210760834
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 september 2023 19:03 schreef Myraela het volgende:
Okay, goede tips al. O+

Mag ik er nog eentje ingooien. De luieremmer? Ik zie goedkope hele simpele, maar ook duurdere rond de 50 euro met een anti-geursysteem. Heb je dat nodig?

Oh, en voor een eventuele flessenwarmer is dan hetzelfde als de kolf? Eerst even afwachten hoe het straks echt gaat om te kijken wat je echt nodig gaat hebben?
Ligt eraan.
Wij hebben wel een luieremmer, een hele simpele, maar zonder hadden we ook prima gered. Dan gooi je de luier gewoon steeds in de reguliere prullenbak, maar dan moet je die dus wel in de buurt hebben.

Er zijn gemeenten waar je luiers apart kan weggooien, dus als je in zo'n gemeente woont kan dat schelen als je per zak restafval betaald oid. Dan is zo'n luieremmer wel handig.
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 26 september 2023 @ 19:27:43 #109
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_210760881
En twee verschoonkussens, echt heel chill inderdaad. Wij verschonen nu voornamelijk beneden, maar hebben dus boven ook een. Dat scheelt een hoop gesjouw en tig keer de trap op :Y

Draagdoek is ook heel chill om te hebben, maar als je dat wil zou ik wachten tot de baby geboren is en je dan een consult kan doen om verschillende te testen.

Verder heb ik veel van de uitzetlijst van 24baby in huis en gebruikt. Monddoekjes en hydrofiele doeken kan je niet genoeg in huis hebben.

Niet teveel kleertjes van de eerste maten kopen (50/56), daar zijn ze binnen 2 maanden vaak uitgegroeid en een baby kan meestal wel meerdere dagen in één outfit (tenzij explosiepoep of flinke reflux).
|| justdiggit.org ||
pi_210760920
quote:
Okay, goede tips al. O+

Ik heb alleen maar een luieremmer omdat wij wasbaar gaan luieren, anders zou ik het rechtstreeks in de kliko gooien.

Flessenwarmer wordt vaak als overbodig gezien als je het op het 24babyforum vraagt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_210760936
quote:
Okay, goede tips al. O+

Je hebt ook luier zakjes met een geurtje. Die koop je bij de Hema of wibra. Luier in een zakje, knoopje erin en hoepla in de gewone prullenbak.
Sarcasme. Herken het.
pi_210761012
Flessenwarmer vonden wij dus weer wel heel fijn, terwijl ik het voedingskussen bijna instant verbannen heb. Kolf zou ik sowieso pas na de bevalling doen en dan met een kolfconsult.

Maat 50 en 56 hebben wij bijgekocht, omdat ik het mega irritant vond hoe snel ik er doorheen was.

Luiertas vonden wij ook fijn, wipstoel hebben we ook veel gebruikt. Met name om haar in het zicht te hebben tijdens het douchen vond ik die heel fijn. Maar dat was wel pas toen ze een week of 6 was denk ik.
pi_210761016
Oh en luieremmer ben ik heel blij mee! Maar dan wel één waar gewone vuilniszakken in passen.
pi_210761072
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 september 2023 19:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Ligt eraan.
Wij hebben wel een luieremmer, een hele simpele, maar zonder hadden we ook prima gered. Dan gooi je de luier gewoon steeds in de reguliere prullenbak, maar dan moet je die dus wel in de buurt hebben.

Er zijn gemeenten waar je luiers apart kan weggooien, dus als je in zo'n gemeente woont kan dat schelen als je per zak restafval betaald oid. Dan is zo'n luieremmer wel handig.
Ja, dit wilde ik zeggen. Bij onze gemeente kan dat dus en we wonen naast een inzamelpunt. Luiers gaan in een aparte prullenbak (een boven, een beneden) en we brengen ze om de dag ongeveer naar het luierpunt. Met de deksels dicht ruik je er niks van.

Flessen warm ik mijn vrouw gewoon au bain marie op. Als ik flesvoeding zou geven zou ik denk ik wel investeren in zo'n poedermelktap, dat lijkt me superhandig.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_210761077
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:36 schreef Spirit82 het volgende:

[..]
Ik vind dit dus echt stom. Je weet dat dit super spannend is en dan laat je mensen dus onnodig lang wachten. Onze uitslag was ook op vrijdag binnen maar pas maandag doorgestuurd. Heel weekend extra stress voor niks. Ik weet ook wel dat ze echt niet zitten te niksen, maar toch.. :@
Ze is maar alleen en eind september is een drukke periode dus ik had wel verwacht dat het even kon duren, maar ik ging mezelf nu gek maken inderdaad. Bedenken dat ze tot na het weekend wachtte omdat je in het weekend geen vervolgstappen kunt doen enzo. Stom brein. :')

Luieremmer ben ik ook wel benieuwd naar. Wij hadden een simpele emmer en dat vond ik zeker het eerste jaar met veel luiers per dag wel fijn. (Alleen die stank als je de deksel open doet en dan deed ik poepluiers idd in een zakje met veur). Hij is een hele tijd terug gesneuveld toen er een dik boek op viel, jongste was toen 1,5 ofzo. 9 maanden later was ze zindelijk dus niet gemist. Toch wil ik wel weer iets, maar niet te veel meer investeren. Dus ben wel benieuwd naar ervaringen idd.
pi_210761086
Ik heb gewoon een Ikea knodd vuilnisemmer. Maar hij stinkt wel. :')
pi_210761101
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:59 schreef Spirit82 het volgende:
Wat ik nu wel heb gekocht, maar vorige zwangerschap niet, zijn een co sleeper en een new born set voor de Tripp trapp. Maar gezien ze nog niet geboren is, nog geen ervaring of het echt van toegevoegde waarde is. Leek me wel handig en fijn om haar bij ons te kunnen hebben. Oh en een baby nestje.
Ik ben van allebei groot fan O+ onze newbornset is echt de meest gebruikte aankoop ooit. Ik kreeg 'm 11 jaar geleden en er hebben inmiddels 7 of 8 baby's ingelezen, half Nederland doorgereisd en nu is ie weer bij ons O+
pi_210761127
En ik heb een Wickelmax in plaats van een luiertas, topding ook vind ik. Mijn zus vond 'm echter verschrikkelijk, dus tja :+
pi_210761172
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:01 schreef Myraela het volgende:
Okay, de borstkolf gaat in de excel vast richting 'huren'. Dat is alweer iets afgestreept. :D
Als je kolft omdat live voeden niet lukt, dan huurt je meestal een professionele kolf (Medela Symphony) bij de thuiszorgwinkel. Die zijn heel krachtig maar ook enorm groot. Je koopt de onderdelen die je op je borsten zet en de flesjes er dan nieuw bij. Mocht de borstvoeding eenmaal lopen en je voedt nog steeds als je aan het werk gast (of je blijft fulltime kolven) dan is het vroeg genoeg om een kolf te zoeken die bij jou(w wensen) past.
pi_210761210
En je hebt nooit teveel hydrofielen. Als je denkt 'dit is overdreven', dan heb je bijna genoeg.
pi_210761309
Ik heb de 16 hydrofiele doeken van 24baby overgenomen in m'n lijst. Mijn man was overigens een dotje toen ik dat vertelde, hij zei dat we ze dan het best allemaal in één keer kunnen kopen zodat ze allemaal hetzelfde zijn. Sukkel. Ik heb met een baby straks eindelijk een excuus om zoveel mogelijk gekke printjes te halen. O+
pi_210761724
Elke keer als ik het over hydrofielen heb, zegt mijn man “je bent zelf een hydrofiel!”. Hij kan maar niet aan het woord wennen omdat hij het vindt klinken als een scheldwoord :')
Sarcasme. Herken het.
pi_210761880
Ik heb een aantal hydrofielen maar de keren dat ik ze gebruikt heb zijn op één hand te tellen. Ik zou je zo ook echt niet kunnen vertellen waar je ze voor gebruikt :').

Luieremmer hebben we wel (twee) en die zijn hier echt onmisbaar. Heb echt geen zin om voor elke luier helemaal naar de kliko te lopen en de meur die eruit komt als de deksel open gaat vind ik voor een aantal seconden minder storend dan de constante meur die eruit komt als je een normale prullenbak hebt :).

Maargoed ja dit is allemaal weer erg persoonlijk :P.
pi_210763592
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 21:00 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb een aantal hydrofielen maar de keren dat ik ze gebruikt heb zijn op één hand te tellen. Ik zou je zo ook echt niet kunnen vertellen waar je ze voor gebruikt :').

Luieremmer hebben we wel (twee) en die zijn hier echt onmisbaar. Heb echt geen zin om voor elke luier helemaal naar de kliko te lopen en de meur die eruit komt als de deksel open gaat vind ik voor een aantal seconden minder storend dan de constante meur die eruit komt als je een normale prullenbak hebt :).

Maargoed ja dit is allemaal weer erg persoonlijk :P.
Hoe handel jij dan kotst, kwijl, lekkende melk, verdwaalde fruithappen en badwater? :s) Vooral de kots. Ik heb maanden die lappen op grijpafstand gehouden want :r
pi_210763613
Ah je hebt gelijk, hoe kon ik dat vergeten :D. Voor melk teruggeven/kots/kwijlen gebruikten we inderdaad van die hydrofiele spuugdoekjes. Ik moet bij het woord hydrofielen altijd aan die grote doeken denken en die gebruikte ik eigenlijk nooit. Ook niet in bad. Maar inderdaad we hadden echt een enorme stapel spuugdoeken, die gingen er echt snel doorheen altijd :') .
  woensdag 27 september 2023 @ 03:44:37 #126
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_210763619
Spuugdoeken O+ met het warme weer ook ideale tet zweet absorbeerders geweest
pi_210765026
Ik heb twee simpele luieremmers die ik niet gebruik; dat gebuk :{w. Nu gewoon een pedaalemmer van Brabantia.

Waar wij trouwens enthousiast over zijn; onze draadloze flessenwarmer! Nu moet ik wel zeggen dat we veel op pad zijn (geweest) met baby, meteen vanaf het begin. En dat ding gebruiken we daarom echt heel veel. Ook gaat ie mee naar opa en oma's als zij oppassen. Ideaal!

En spuugdoekjes inderdaad :'). Ik denk dat wij er zeker 20 hebben.
  woensdag 27 september 2023 @ 10:21:24 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_210765064
Kolven en fleswarmers zou ik pas aan beginnen als je echt zeker weet of het borst- of flesvoeding wordt. Meestal is dat pas na de geboorte.
disclaimer
pi_210765380
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2023 10:21 schreef SQ het volgende:
Kolven en fleswarmers zou ik pas aan beginnen als je echt zeker weet of het borst- of flesvoeding wordt. Meestal is dat pas na de geboorte.
Oh ja, goede, niet aan gedacht! Ik wist van tevoren dat het flesvoeding zou worden :Y.
pi_210765642
Hoe staan jullie tegenover een wollen inlegger of schapenvacht? Ik zag er net eentje bij babypark en mijn hormonen gaan echt goed op wol omdat we een herfst/winter baby krijgen, maar heeft dit toegevoegde waarde en is het veilig?
Sarcasme. Herken het.
pi_210766225
Ja wij hebben dus ook een draadloze flessenwarmer. Super fijn voor als ze bij papa of een andere oppas is. Dus ondanks borstvoeding wordt die hier wel goed gebruikt. :D
pi_210766235
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 11:30 schreef Spirit82 het volgende:
Hoe staan jullie tegenover een wollen inlegger of schapenvacht? Ik zag er net eentje bij babypark en mijn hormonen gaan echt goed op wol omdat we een herfst/winter baby krijgen, maar heeft dit toegevoegde waarde en is het veilig?
Wij hadden wel een wollen inlegger in de kinderwagen, onder het hoeslakentje. Vond ik wel fijn, dan lag ze buiten wat warmer. Op die manier vond ik het iig wel veilig, want dan ben je er ook gewoon bij.
pi_210766840
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2023 03:27 schreef Smart_ass het volgende:
Ah je hebt gelijk, hoe kon ik dat vergeten :D. Voor melk teruggeven/kots/kwijlen gebruikten we inderdaad van die hydrofiele spuugdoekjes. Ik moet bij het woord hydrofielen altijd aan die grote doeken denken en die gebruikte ik eigenlijk nooit. Ook niet in bad. Maar inderdaad we hadden echt een enorme stapel spuugdoeken, die gingen er echt snel doorheen altijd :') .
Ik heb dus juist alleen maar van die grote XL hydrofielen :D ze worden nog steeds gebruikt als handdoek voor de kinderen. Zelfs die van 5 kan ik er nog steeds helemaal inwikkelen na het douchen O+ Echt ideaal :P
pi_210767231
Ben ik trouwens de enige die hydrofiele doeken niet fijn vind? Ik heb ze wel, voor onder zijn hoofdje in bed, box, etcetera, maar voor kwijl en kots heb ik van die badstoffen spuugdoekjes; die absorberen veel meer :').
pi_210768268
quote:
3s.gif Op woensdag 27 september 2023 14:03 schreef Anne het volgende:
Ben ik trouwens de enige die hydrofiele doeken niet fijn vind? Ik heb ze wel, voor onder zijn hoofdje in bed, box, etcetera, maar voor kwijl en kots heb ik van die badstoffen spuugdoekjes; die absorberen veel meer :').
Mijn jongste spuugde veel toen ze echt nog klein was, ik heb toen extra keukenhanddoeken gekocht bij Hema want aan die kleine spuugdoekjes had ik ook niks :').
XL hydrofielen liggen hier in bed onder hun hoofden (ook nog bij de kleuter die zonder kussen wil slapen) en gebruiken we na het zwemmen en douchen. De normale maat hydrofielen gebruik ik amper, die degraderen binnenkort tot schoonmaakdoeken denk ik.
pi_210769321
De xl zijn idd nog heel lang fijn voor na het douchen.
De normale gebruikte wij naast de box en in bed vooral veel op het verschoonkussen zodat niet bij ieder beetje spuug of bij enorme poepluiers meteen die hoes in de was moest. Dan had ik heel veel extra hoezen moeten aanschaffen.

Vandaag kwam mijn eerste aanschaf voor de baby binnen. 2 mini wollen rompertjes. O+
  woensdag 27 september 2023 @ 16:51:28 #137
386633 Adnap
I love Life !
pi_210769348
Oudste is hier 24, zo oud zijn dus ook de hydrofiele doeken... T gros is tot op de draad versleten, ik heb er nog 2 over van de 16. Die gebruik ik nu voor in de auto, ideaal als vanalles-en-nog-wat-doek-als-je-een-hond-hebt <3
En ja ik posste hier toen mijn jongste onderweg was, inmiddels 22 jr geleden :W
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_210769398
Ik vind alleen de grote hydrofiele doeken fijn, vooral met douchen en zwemmen. De kleintjes gebruik ik bijna nooit.
Zelfs niet voor schoonmaken. :P
Protège moi de mes désirs.
  woensdag 27 september 2023 @ 21:28:27 #139
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210772026
Ik heb alleen de normale maat hydrofielen en gebruik ze nog voor m'n peuter, als slab/schort als we buiten de deur eten. Daar zijn ze ideaal voor O+ en ik had er altijd 1 over het aankleedkussen liggen, ook heel fijn.
En om af te drogen na bad of douche.

Verder is het echt zoeken om een goede middenweg te vinden ja. Dat je niet allemaal spullen in huis hebt die je niet gebruikt, maar ook niet dat je last minute nog van alles moet regelen in de kraamweek.
pi_210772959
XL kregen wij er bizar veel cadeau van dus daar hebben we erg eigenlijk wel teveel van, want ik gebruik ze alleen om af te drogen na bad/douche/zwemmen. Gewone formaat werd idd heel veel gebruikt om spuugjes op te vegen en op het verschoonkussen. Ik gebruik ze nu ook in mijn kolftas, en wanneer Pukje extreem verkouden is om alle snot aan af te vegen.

Maar nu ze vrijwel nooit meer spuugt gebruiken we ze wel nog maar weinig, de la puilt uit.
pi_210778540
Hier ook een goede echo vandaag! Meette wel iets kleiner dan 8+2, maar aangezien ‘t verschil niet groter dan 5 dagen was houden ze dit aan.
pi_210787081
13-weken was ook goed. O+ Werkte niet helemaal mee, dus het was even uitwendig, toch inwendig en daarna weer uitwendig. Maar uiteindelijk toch alles kunnen zien, en niets bijzonders. O+ Hoewel, voor mij is alles juist bijzonder. O+
pi_210787444
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 13:29 schreef Myraela het volgende:
13-weken was ook goed. O+ Werkte niet helemaal mee, dus het was even uitwendig, toch inwendig en daarna weer uitwendig. Maar uiteindelijk toch alles kunnen zien, en niets bijzonders. O+ Hoewel, voor mij is alles juist bijzonder. O+
Wat zeg je dat mooi O+
pi_210787651
Wat fijn Myraela!
Wij mogen maandag voor de 13 weken echo. O+
pi_210787767
Weer een *O* voor alle goede echo’s!

Oh jongens ik ben zo intens gelukkig! Mijn verlof is vandaag dan toch echt begonnen. Afsluitend met een lief compliment van mijn manager en van het team dat ze me gaan missen en nu al uitkijken naar mijn terugkeer. En dat bij een organisatie waar ik pas 2,5 maand werk. Dat voelt echt fijn O+

En vandaag is mijn grote bestelling binnengekomen van about you, daar was afgelopen weekend hoge korting en ik heb nu eindelijk het gevoel dat ik “compleet” ben qua baby kleertjes. Super lieve wollen rompertjes, een wollen buitenpak, een paar boxpakjes. Alles met 50-70% korting dus daardoor NOG leuker. En ik heb van de week nog 2 wieg dekentjes gekocht. Laat het nestelen en cocoonen maar beginnen!! O+
Sarcasme. Herken het.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 29 september 2023 @ 21:47:33 #146
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210790942
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 13:29 schreef Myraela het volgende:
Nice. Wij hadden vd week de 20 weken echo en alles was ok.
We krijgen een meisje.
pi_210791261
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 september 2023 21:47 schreef Kreator het volgende:
Nice. Wij hadden vd week de 20 weken echo en alles was ok.
We krijgen een meisje.
Wat fijn dat ook de 20 weken goed was. O+ En een meisje! O+ Wij hebben over 2 weken al een extra echo voor het geslacht, ik ben te nieuwsgierig. :D En ik vind een extra echo sowieso geen straf, toch fijn om weer even te zien dat het nog goed gaat.
pi_210803835
Ik heb ook een geslachtsecho gehad, we krijgen weer een jongen. 2 zoons straks haha
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:10:02 #149
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_210808639
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 11:53 schreef _Lily_ het volgende:
Ik heb ook een geslachtsecho gehad, we krijgen weer een jongen. 2 zoons straks haha
Leukkk, 2 zoons hebben is echt heerlijk kan ik uit ervaring vertellen. O+
pi_210813561
Gisteravond een beetje geschrokken omdat ik ineens licht bloedverlies had. Van te voren al wel veel gelezen dat het kan gebeuren, maar ik vond het toch vreemd dat ik het 13.5 week niet heb en dan ineens wel. Toch de verloskundige gebeld, die zei ook dat het waarschijnlijk niets is en dat het soms gewoon door iets heel kleins al een beetje kan gaan bloeden.

Verstand geloofde dat helemaal, maar dat kleine stemmetje in ons hoofd zorgde toch voor onrust. Dus bij een andere locatie waar we direct vandaag een echo konden laten doen langs geweest. En na dat kleine wiebelende mini-mensje weer gezien en voor het eerst het hartje gehoord te hebben, kunnen we het weer helemaal loslaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')