Oh ja, goede, niet aan gedacht! Ik wist van tevoren dat het flesvoeding zou wordenquote:Op woensdag 27 september 2023 10:21 schreef SQ het volgende:
Kolven en fleswarmers zou ik pas aan beginnen als je echt zeker weet of het borst- of flesvoeding wordt. Meestal is dat pas na de geboorte.
Wij hadden wel een wollen inlegger in de kinderwagen, onder het hoeslakentje. Vond ik wel fijn, dan lag ze buiten wat warmer. Op die manier vond ik het iig wel veilig, want dan ben je er ook gewoon bij.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:30 schreef Spirit82 het volgende:
Hoe staan jullie tegenover een wollen inlegger of schapenvacht? Ik zag er net eentje bij babypark en mijn hormonen gaan echt goed op wol omdat we een herfst/winter baby krijgen, maar heeft dit toegevoegde waarde en is het veilig?
Ik heb dus juist alleen maar van die grote XL hydrofielenquote:Op woensdag 27 september 2023 03:27 schreef Smart_ass het volgende:
Ah je hebt gelijk, hoe kon ik dat vergeten. Voor melk teruggeven/kots/kwijlen gebruikten we inderdaad van die hydrofiele spuugdoekjes. Ik moet bij het woord hydrofielen altijd aan die grote doeken denken en die gebruikte ik eigenlijk nooit. Ook niet in bad. Maar inderdaad we hadden echt een enorme stapel spuugdoeken, die gingen er echt snel doorheen altijd
.
Mijn jongste spuugde veel toen ze echt nog klein was, ik heb toen extra keukenhanddoeken gekocht bij Hema want aan die kleine spuugdoekjes had ik ook niksquote:Op woensdag 27 september 2023 14:03 schreef Anne het volgende:
Ben ik trouwens de enige die hydrofiele doeken niet fijn vind? Ik heb ze wel, voor onder zijn hoofdje in bed, box, etcetera, maar voor kwijl en kots heb ik van die badstoffen spuugdoekjes; die absorberen veel meer.
Wat zeg je dat mooiquote:Op vrijdag 29 september 2023 13:29 schreef Myraela het volgende:
13-weken was ook goed.Werkte niet helemaal mee, dus het was even uitwendig, toch inwendig en daarna weer uitwendig. Maar uiteindelijk toch alles kunnen zien, en niets bijzonders.
Hoewel, voor mij is alles juist bijzonder.
Nice. Wij hadden vd week de 20 weken echo en alles was ok.quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:29 schreef Myraela het volgende:
13-weken was ook goed.Werkte niet helemaal mee, dus het was even uitwendig, toch inwendig en daarna weer uitwendig. Maar uiteindelijk toch alles kunnen zien, en niets bijzonders.
Hoewel, voor mij is alles juist bijzonder.
Wat fijn dat ook de 20 weken goed was.quote:Op vrijdag 29 september 2023 21:47 schreef Kreator het volgende:
Nice. Wij hadden vd week de 20 weken echo en alles was ok.
We krijgen een meisje.
Leukkk, 2 zoons hebben is echt heerlijk kan ik uit ervaring vertellen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:53 schreef _Lily_ het volgende:
Ik heb ook een geslachtsecho gehad, we krijgen weer een jongen. 2 zoons straks haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |