abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 september 2023 @ 03:44:37 #126
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_210763619
Spuugdoeken O+ met het warme weer ook ideale tet zweet absorbeerders geweest
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_210765026
Ik heb twee simpele luieremmers die ik niet gebruik; dat gebuk :{w. Nu gewoon een pedaalemmer van Brabantia.

Waar wij trouwens enthousiast over zijn; onze draadloze flessenwarmer! Nu moet ik wel zeggen dat we veel op pad zijn (geweest) met baby, meteen vanaf het begin. En dat ding gebruiken we daarom echt heel veel. Ook gaat ie mee naar opa en oma's als zij oppassen. Ideaal!

En spuugdoekjes inderdaad :'). Ik denk dat wij er zeker 20 hebben.
  woensdag 27 september 2023 @ 10:21:24 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_210765064
Kolven en fleswarmers zou ik pas aan beginnen als je echt zeker weet of het borst- of flesvoeding wordt. Meestal is dat pas na de geboorte.
disclaimer
pi_210765380
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2023 10:21 schreef SQ het volgende:
Kolven en fleswarmers zou ik pas aan beginnen als je echt zeker weet of het borst- of flesvoeding wordt. Meestal is dat pas na de geboorte.
Oh ja, goede, niet aan gedacht! Ik wist van tevoren dat het flesvoeding zou worden :Y.
pi_210765642
Hoe staan jullie tegenover een wollen inlegger of schapenvacht? Ik zag er net eentje bij babypark en mijn hormonen gaan echt goed op wol omdat we een herfst/winter baby krijgen, maar heeft dit toegevoegde waarde en is het veilig?
Sarcasme. Herken het.
pi_210766225
Ja wij hebben dus ook een draadloze flessenwarmer. Super fijn voor als ze bij papa of een andere oppas is. Dus ondanks borstvoeding wordt die hier wel goed gebruikt. :D
pi_210766235
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 11:30 schreef Spirit82 het volgende:
Hoe staan jullie tegenover een wollen inlegger of schapenvacht? Ik zag er net eentje bij babypark en mijn hormonen gaan echt goed op wol omdat we een herfst/winter baby krijgen, maar heeft dit toegevoegde waarde en is het veilig?
Wij hadden wel een wollen inlegger in de kinderwagen, onder het hoeslakentje. Vond ik wel fijn, dan lag ze buiten wat warmer. Op die manier vond ik het iig wel veilig, want dan ben je er ook gewoon bij.
pi_210766840
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2023 03:27 schreef Smart_ass het volgende:
Ah je hebt gelijk, hoe kon ik dat vergeten :D. Voor melk teruggeven/kots/kwijlen gebruikten we inderdaad van die hydrofiele spuugdoekjes. Ik moet bij het woord hydrofielen altijd aan die grote doeken denken en die gebruikte ik eigenlijk nooit. Ook niet in bad. Maar inderdaad we hadden echt een enorme stapel spuugdoeken, die gingen er echt snel doorheen altijd :') .
Ik heb dus juist alleen maar van die grote XL hydrofielen :D ze worden nog steeds gebruikt als handdoek voor de kinderen. Zelfs die van 5 kan ik er nog steeds helemaal inwikkelen na het douchen O+ Echt ideaal :P
pi_210767231
Ben ik trouwens de enige die hydrofiele doeken niet fijn vind? Ik heb ze wel, voor onder zijn hoofdje in bed, box, etcetera, maar voor kwijl en kots heb ik van die badstoffen spuugdoekjes; die absorberen veel meer :').
pi_210768268
quote:
3s.gif Op woensdag 27 september 2023 14:03 schreef Anne het volgende:
Ben ik trouwens de enige die hydrofiele doeken niet fijn vind? Ik heb ze wel, voor onder zijn hoofdje in bed, box, etcetera, maar voor kwijl en kots heb ik van die badstoffen spuugdoekjes; die absorberen veel meer :').
Mijn jongste spuugde veel toen ze echt nog klein was, ik heb toen extra keukenhanddoeken gekocht bij Hema want aan die kleine spuugdoekjes had ik ook niks :').
XL hydrofielen liggen hier in bed onder hun hoofden (ook nog bij de kleuter die zonder kussen wil slapen) en gebruiken we na het zwemmen en douchen. De normale maat hydrofielen gebruik ik amper, die degraderen binnenkort tot schoonmaakdoeken denk ik.
pi_210769321
De xl zijn idd nog heel lang fijn voor na het douchen.
De normale gebruikte wij naast de box en in bed vooral veel op het verschoonkussen zodat niet bij ieder beetje spuug of bij enorme poepluiers meteen die hoes in de was moest. Dan had ik heel veel extra hoezen moeten aanschaffen.

Vandaag kwam mijn eerste aanschaf voor de baby binnen. 2 mini wollen rompertjes. O+
  woensdag 27 september 2023 @ 16:51:28 #137
386633 Adnap
I love Life !
pi_210769348
Oudste is hier 24, zo oud zijn dus ook de hydrofiele doeken... T gros is tot op de draad versleten, ik heb er nog 2 over van de 16. Die gebruik ik nu voor in de auto, ideaal als vanalles-en-nog-wat-doek-als-je-een-hond-hebt <3
En ja ik posste hier toen mijn jongste onderweg was, inmiddels 22 jr geleden :W
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_210769398
Ik vind alleen de grote hydrofiele doeken fijn, vooral met douchen en zwemmen. De kleintjes gebruik ik bijna nooit.
Zelfs niet voor schoonmaken. :P
Protège moi de mes désirs.
  woensdag 27 september 2023 @ 21:28:27 #139
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210772026
Ik heb alleen de normale maat hydrofielen en gebruik ze nog voor m'n peuter, als slab/schort als we buiten de deur eten. Daar zijn ze ideaal voor O+ en ik had er altijd 1 over het aankleedkussen liggen, ook heel fijn.
En om af te drogen na bad of douche.

Verder is het echt zoeken om een goede middenweg te vinden ja. Dat je niet allemaal spullen in huis hebt die je niet gebruikt, maar ook niet dat je last minute nog van alles moet regelen in de kraamweek.
pi_210772959
XL kregen wij er bizar veel cadeau van dus daar hebben we erg eigenlijk wel teveel van, want ik gebruik ze alleen om af te drogen na bad/douche/zwemmen. Gewone formaat werd idd heel veel gebruikt om spuugjes op te vegen en op het verschoonkussen. Ik gebruik ze nu ook in mijn kolftas, en wanneer Pukje extreem verkouden is om alle snot aan af te vegen.

Maar nu ze vrijwel nooit meer spuugt gebruiken we ze wel nog maar weinig, de la puilt uit.
pi_210778540
Hier ook een goede echo vandaag! Meette wel iets kleiner dan 8+2, maar aangezien ‘t verschil niet groter dan 5 dagen was houden ze dit aan.
pi_210787081
13-weken was ook goed. O+ Werkte niet helemaal mee, dus het was even uitwendig, toch inwendig en daarna weer uitwendig. Maar uiteindelijk toch alles kunnen zien, en niets bijzonders. O+ Hoewel, voor mij is alles juist bijzonder. O+
pi_210787444
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 13:29 schreef Myraela het volgende:
13-weken was ook goed. O+ Werkte niet helemaal mee, dus het was even uitwendig, toch inwendig en daarna weer uitwendig. Maar uiteindelijk toch alles kunnen zien, en niets bijzonders. O+ Hoewel, voor mij is alles juist bijzonder. O+
Wat zeg je dat mooi O+
pi_210787651
Wat fijn Myraela!
Wij mogen maandag voor de 13 weken echo. O+
pi_210787767
Weer een *O* voor alle goede echo’s!

Oh jongens ik ben zo intens gelukkig! Mijn verlof is vandaag dan toch echt begonnen. Afsluitend met een lief compliment van mijn manager en van het team dat ze me gaan missen en nu al uitkijken naar mijn terugkeer. En dat bij een organisatie waar ik pas 2,5 maand werk. Dat voelt echt fijn O+

En vandaag is mijn grote bestelling binnengekomen van about you, daar was afgelopen weekend hoge korting en ik heb nu eindelijk het gevoel dat ik “compleet” ben qua baby kleertjes. Super lieve wollen rompertjes, een wollen buitenpak, een paar boxpakjes. Alles met 50-70% korting dus daardoor NOG leuker. En ik heb van de week nog 2 wieg dekentjes gekocht. Laat het nestelen en cocoonen maar beginnen!! O+
Sarcasme. Herken het.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 29 september 2023 @ 21:47:33 #146
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210790942
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 13:29 schreef Myraela het volgende:
Nice. Wij hadden vd week de 20 weken echo en alles was ok.
We krijgen een meisje.
pi_210791261
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 september 2023 21:47 schreef Kreator het volgende:
Nice. Wij hadden vd week de 20 weken echo en alles was ok.
We krijgen een meisje.
Wat fijn dat ook de 20 weken goed was. O+ En een meisje! O+ Wij hebben over 2 weken al een extra echo voor het geslacht, ik ben te nieuwsgierig. :D En ik vind een extra echo sowieso geen straf, toch fijn om weer even te zien dat het nog goed gaat.
pi_210803835
Ik heb ook een geslachtsecho gehad, we krijgen weer een jongen. 2 zoons straks haha
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:10:02 #149
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_210808639
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 11:53 schreef _Lily_ het volgende:
Ik heb ook een geslachtsecho gehad, we krijgen weer een jongen. 2 zoons straks haha
Leukkk, 2 zoons hebben is echt heerlijk kan ik uit ervaring vertellen. O+
pi_210813561
Gisteravond een beetje geschrokken omdat ik ineens licht bloedverlies had. Van te voren al wel veel gelezen dat het kan gebeuren, maar ik vond het toch vreemd dat ik het 13.5 week niet heb en dan ineens wel. Toch de verloskundige gebeld, die zei ook dat het waarschijnlijk niets is en dat het soms gewoon door iets heel kleins al een beetje kan gaan bloeden.

Verstand geloofde dat helemaal, maar dat kleine stemmetje in ons hoofd zorgde toch voor onrust. Dus bij een andere locatie waar we direct vandaag een echo konden laten doen langs geweest. En na dat kleine wiebelende mini-mensje weer gezien en voor het eerst het hartje gehoord te hebben, kunnen we het weer helemaal loslaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')