Bij ons bij beide babies fout!quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:52 schreef Smart_ass het volgende:
Gefeliciteerd @:DevilsWhore , die laatste weken duren zo oneindig vind ik altijd (net als de eerste weken).
Heeft iemand van jullie weleens de Chinese geslachtskalender bekeken? En klopte het voor jullie?
Hier klopte het twee keer wel, ben benieuwd of het deze keer ook klopt. Vanaf wanneer kun je die nub theorie zo’n beetje toepassen?quote:Op dinsdag 26 september 2023 14:30 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Bij ons bij beide babies fout!
De nub theorie klopte bij ons wel!
Beide keren klopte de kalender bij ons. En van de nub had ik bij de oudste nog nooit gehoord, maar bij deze klopte die ook. Het is echt een meisje, hoewel ergens nog steeds de gedachte blijft: wat nu als het straks ineens een jongen blijkt??quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:52 schreef Smart_ass het volgende:
Gefeliciteerd @:DevilsWhore , die laatste weken duren zo oneindig vind ik altijd (net als de eerste weken).
Heeft iemand van jullie weleens de Chinese geslachtskalender bekeken? En klopte het voor jullie?
Ik vind dit dus echt stom. Je weet dat dit super spannend is en dan laat je mensen dus onnodig lang wachten. Onze uitslag was ook op vrijdag binnen maar pas maandag doorgestuurd. Heel weekend extra stress voor niks. Ik weet ook wel dat ze echt niet zitten te niksen, maar toch..quote:Op dinsdag 26 september 2023 14:40 schreef Nolita het volgende:
Vanochtend maar eens gebeld en door drukte had ze al een aantal dagen niet gekeken, ze zou gaan kijken of ze m binnen had.
Later een smsje gekregen dat de uitslag goed was.
Pff opluchting en blij dat ik toch even gebeld heb.
Chinese kalender klopte hier ook 2x niet.
quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:44 schreef Nanukerst het volgende:
Wij hadden gisteren ook een goede echo en een kloppend hartje!Mag wel meteen starten met een hele apotheek aan medicatie, waaronder mezelf elke dag injecteren
maar het is voor een goed doel! Nu 7+1, over 3 weken termijnecho, so far so good!
Is uiteindelijk heel persoonlijk, zal een beetje trial & error zijn. Wij hebben nooit een wipstoel of een box gehad, ook nooit gemist. Als je graag bv wil geven is een kolf zeker fijn, maar je kan na de geboorte ook iets huren om te ontdekken welke je fijn vindt alvorens te kopen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:52 schreef Myraela het volgende:
Ik probeer me dus een beetje te ori๋nteren op wat we allemaal nodig gaan hebben. Maar met zoveel opties en 0 ervaring, vind ik dat nog best een zoektocht. Hoe doen of deden jullie dat voor een eerste kindje? Van die dingen als een kolfapparaat bijvoorbeeld, ik heb geen idee? Maar ook makkelijkere dingen als een wipstoeltje.
Ik wil best betalen als het dan veel beter is, maar ik wil ook weer niet van alles maar de duurste optie kopen omdat ik dan denk dat het ook het beste spul is.
Kolf apparaat kan je ook huren als kolven niet lukt, dus is niet echt nodig om nu al aan te schaffen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:52 schreef Myraela het volgende:
Ik probeer me dus een beetje te ori๋nteren op wat we allemaal nodig gaan hebben. Maar met zoveel opties en 0 ervaring, vind ik dat nog best een zoektocht. Hoe doen of deden jullie dat voor een eerste kindje? Van die dingen als een kolfapparaat bijvoorbeeld, ik heb geen idee? Maar ook makkelijkere dingen als een wipstoeltje.
Ik wil best betalen als het dan veel beter is, maar ik wil ook weer niet van alles maar de duurste optie kopen omdat ik dan denk dat het ook het beste spul is.
Ik kiep ze bij wat chocoladevla en dan valt het nog mee.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]![]()
Hopelijk ben je niet al te misselijk van de zwangerschap, want met een goede kokhalsreflex kan pillen slikken ook best nog een uitdaging zijn
Niet om je te ontmoedigen overigens.. you can do this!
Wij hebben veel gekregen en ik heb uitzetlijsten vergeleken. Maar er komt echt een nieuwe wereld op je af. Vergelijken is key.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:52 schreef Myraela het volgende:
Dit is zo waar!quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:04 schreef Spirit82 het volgende:
Oeh en voedingskussen is ook een must!!! Niet om te voeden, maar om zelf mee te slapenGooi die man het bed maar uit, want je wil nooit meer zonder
Ik vind het dus echt stom dat luiertassen vaak zo overdreven vrouwelijk/handtasserig zijn. Hallo, mijn kerel moet er dus mee lopen h่quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:04 schreef Nanukerst het volgende:
Een luiertas heb ik overigens ook nooit begrepen. Ik heb een tas, ik doe er luiers in --> luiertas.
Hoeft op zich niet hoor. Je baby kan ook meteen in een ledikant als je dat wil. Je moet het dan alleen heel kort opmaken en je kind helemaal onderin leggen zodat het niet onder de deken kan wurmen. Co sleeper is handig omdat je die aan je bed vast kan maken en je kindje dan vlakbij hebt.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:07 schreef Myraela het volgende:
Qua wieg was ik ook op een co-sleeper wieg uitgekomen. Leek mij wel handig omdat we dan in ieder geval kunnen testen of de co-sleeper wat voor ons is.
Al was dat ook pas nadat ik leerde dat je voor de eerste 6 maanden een ander soort bedje nodig hebt dan daarna. Heel ingewikkeld allemaal.
Wij hebben een donkergroene rug tas, vooral de extra clips zodat je ‘m aan de wagen kan hangen en dat er al een verschoonmatje bij zat en alle vakken vond ik het voordeel ervan. Maar idd wel een stoer model.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het dus echt stom dat luiertassen vaak zo overdreven vrouwelijk/handtasserig zijn. Hallo, mijn kerel moet er dus mee lopen h่
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |