Ja bij elke zwangerschap lever je volgens mij een stukje vitaliteit inquote:Op vrijdag 22 september 2023 16:14 schreef arvensis het volgende:
Dit is nu al de tweede keer dat m’n baby van hoofd-naar-beneden-positie naar overdwars draait na een fysio-sessie.![]()
Merk het meteen aan minder ademruimte, meer last van m’n bekken (ga naar de fysio voor bekkeninstabiliteit) en meteen weer opkomend maagzuur. Super gek.
Wat een verschil ook. Tijdens de zwangerschap van U. stond ik met 34 weken nog te springen bij een rockconcert, nu kan ik amper nog een ommetje doen.
Ja, maar echt. Het is echt een flinke aanslag op je lichaam. 32+3, dus ik moet nog even.quote:Op vrijdag 22 september 2023 17:01 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja bij elke zwangerschap lever je volgens mij een stukje vitaliteit inwel vervelend zeg, hoeveel weken ben jij nu?
Twee weken en toen kreeg ik te horen dat ie mislukt was.quote:Op maandag 25 september 2023 20:34 schreef Nolita het volgende:
Hoelang hebben jullie moeten wachten op de uitslag van de nipt? Hier is het vandaag al 10 dagen geleden en merk dat bij mij de spanning toeneemt, ik wil gewoon die uitslag. Ik lees soms dat het binnen een paar dagen al binnen is. Heb nog teruggezocht naar de vorige keer, toen kreeg ik op dag 10 de uitslag.
Had vandaag willen bellen maar te druk met het werk.
Ook nog een week wachten tot de 13 weken echo. Ik trek het slecht zo die weken in niemandsland.
Met nevenbevindingen ja.quote:Op maandag 25 september 2023 20:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Twee weken en toen kreeg ik te horen dat ie mislukt was.De tweede keer was het na een week volgens mij. Heb je de NIPT met nevenbevindingen gedaan?
Herkenbaar gevoel, dat jinxen, alsof je je niet te veel mag verheugen want dan gaat het mis. En ook nog een stukje onwerkelijkheid.quote:Op maandag 25 september 2023 20:45 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook op de uitslag nipt aan het wachten. Vorige week maandag geprikt.
Komende vrijdag de 13 weken echo, dus ook nog even spannend. Wel zin om weer te mogen kijken.Al voelt het soms alsof je de situatie kunt jinxen als je er teveel naar uitkijkt. Slaat nergens op, maar toch. :’)
En ik ben vast aan een excel met de complete uitzet begonnen. Uitzoeken wat en waar ik dingen wil gaan halen. En uitzoeken wat alles zelfs is, want ik ken al die dingen nog niet.
Ik was wat aan de vroege kant denk ik, hopelijk komt je uitslag snel!quote:Op maandag 25 september 2023 21:18 schreef Nolita het volgende:
[..]
Met nevenbevindingen ja.
Las idd dat het soms mislukt, stom hoor. Vk heeft me daarom wel aangeraden om pas na 11 weken te gaan, dan zou de kans op mislukken kleiner zijn. Ik was 11+5 uiteindelijk.
Myraela, dat zijn wel leuke voorbereidingen voor deze fase!
Ik stuitte op wat korting dus heb wat zwangerschapskleding gekocht en 2 wollen rompertjes.
Veel plezier donderdag!quote:Op dinsdag 26 september 2023 01:38 schreef Smart_ass het volgende:
Vervelend dat de nipt uitslag zo lang duurt @:Nolita ! Ik had ‘m beide keren binnen een paar dagen. Hopelijk heb je ‘m snel binnen en is alles goed!
Ik heb donderdag mijn eerste echo, als ‘t goed is ben ik dan 8+2. Volgens mijn app ben ik een week verder maar die klopt dus helemaal niet, dag 1 rekent ie als week 1. Ik vond het al zo snel gaan![]()
. Ik vind het wel een beetje jammer dat ik alleen ga naar die afspraak, maargoed. It is what it is.
Haiquote:Op dinsdag 26 september 2023 08:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wauw wat leuk jou hier te zien @:DevilsWhore!!Gefeliciteerd!
Hoe ver ben je? Is het je eerste kindje? Verloopt het allemaal soepeltjes?quote:
Ruim 31 weken nu van de eerstequote:Op dinsdag 26 september 2023 08:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe ver ben je? Is het je eerste kindje? Verloopt het allemaal soepeltjes?
Nee, ik ben gewoon pas weer een week actief op Fok.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:42 schreef Myraela het volgende:
Oh jeetje! Je bent al zover. Ik dacht dat je je laat meldde alsin, niet ongesteld geworden.Leuk wel!
Wauw, zo ver al! Al voelt het alsof je nog een eeuwigheid moet, vond ik in ieder gevalquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ruim 31 weken nu van de eersteHet gaat best goed, wel zwangerschapsdiabetes, maar daar merk ik weinig van naast dat ik glucose moet prikken. Baby volgt ook de eigen groeilijn en is niet heel groot, dus dat is fijn.
Het voelt nu wel als bijna, laatste loodjes. Maar eerst bijna verlofquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wauw, zo ver al! Al voelt het alsof je nog een eeuwigheid moet, vond ik in ieder geval![]()
Fijn dat het goed gaat en de baby lekker de eigen groeilijn volgt
Lekker is datquote:Op dinsdag 26 september 2023 10:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het voelt nu wel als bijna, laatste loodjes. Maar eerst bijna verlof
Spannend! Hopen dat de kleine een beetje meewerkt en niet de hele tijd in kleermakerszit gaat zitten.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:32 schreef _Lily_ het volgende:
Gefeliciteerd myraela!
Hier deze week geslachtsecho
Tijd gaat snel joh, ik begin al een flinke buik te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |