abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210717478
Dit is nu al de tweede keer dat m’n baby van hoofd-naar-beneden-positie naar overdwars draait na een fysio-sessie. :(
Merk het meteen aan minder ademruimte, meer last van m’n bekken (ga naar de fysio voor bekkeninstabiliteit) en meteen weer opkomend maagzuur. Super gek.

Wat een verschil ook. Tijdens de zwangerschap van U. stond ik met 34 weken nog te springen bij een rockconcert, nu kan ik amper nog een ommetje doen.
Protège moi de mes désirs.
  vrijdag 22 september 2023 @ 17:01:05 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_210717804
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2023 16:14 schreef arvensis het volgende:
Dit is nu al de tweede keer dat m’n baby van hoofd-naar-beneden-positie naar overdwars draait na een fysio-sessie. :(
Merk het meteen aan minder ademruimte, meer last van m’n bekken (ga naar de fysio voor bekkeninstabiliteit) en meteen weer opkomend maagzuur. Super gek.

Wat een verschil ook. Tijdens de zwangerschap van U. stond ik met 34 weken nog te springen bij een rockconcert, nu kan ik amper nog een ommetje doen.
Ja bij elke zwangerschap lever je volgens mij een stukje vitaliteit in :') wel vervelend zeg, hoeveel weken ben jij nu?
disclaimer
pi_210717853
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2023 17:01 schreef SQ het volgende:

[..]
Ja bij elke zwangerschap lever je volgens mij een stukje vitaliteit in :') wel vervelend zeg, hoeveel weken ben jij nu?
Ja, maar echt. Het is echt een flinke aanslag op je lichaam. 32+3, dus ik moet nog even. :+
Protège moi de mes désirs.
pi_210727803
Ik kom me ook (laat) melden.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zondag 24 september 2023 @ 11:08:01 #55
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_210734483
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 september 2023 19:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik kom me ook (laat) melden.
Welkom! Gefeliciteerd! O+
pi_210752305
Hoelang hebben jullie moeten wachten op de uitslag van de nipt? Hier is het vandaag al 10 dagen geleden en merk dat bij mij de spanning toeneemt, ik wil gewoon die uitslag. Ik lees soms dat het binnen een paar dagen al binnen is. Heb nog teruggezocht naar de vorige keer, toen kreeg ik op dag 10 de uitslag.
Had vandaag willen bellen maar te druk met het werk.
Ook nog een week wachten tot de 13 weken echo. Ik trek het slecht zo die weken in niemandsland.
pi_210752341
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 20:34 schreef Nolita het volgende:
Hoelang hebben jullie moeten wachten op de uitslag van de nipt? Hier is het vandaag al 10 dagen geleden en merk dat bij mij de spanning toeneemt, ik wil gewoon die uitslag. Ik lees soms dat het binnen een paar dagen al binnen is. Heb nog teruggezocht naar de vorige keer, toen kreeg ik op dag 10 de uitslag.
Had vandaag willen bellen maar te druk met het werk.
Ook nog een week wachten tot de 13 weken echo. Ik trek het slecht zo die weken in niemandsland.
Twee weken en toen kreeg ik te horen dat ie mislukt was. :') De tweede keer was het na een week volgens mij. Heb je de NIPT met nevenbevindingen gedaan?
pi_210752424
Ik ben ook op de uitslag nipt aan het wachten. Vorige week maandag geprikt.

Komende vrijdag de 13 weken echo, dus ook nog even spannend. Wel zin om weer te mogen kijken. O+ Al voelt het soms alsof je de situatie kunt jinxen als je er teveel naar uitkijkt. Slaat nergens op, maar toch. :’)

En ik ben vast aan een excel met de complete uitzet begonnen. Uitzoeken wat en waar ik dingen wil gaan halen. En uitzoeken wat alles zelfs is, want ik ken al die dingen nog niet. :D
pi_210752755
quote:
2s.gif Op maandag 25 september 2023 20:37 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]
Twee weken en toen kreeg ik te horen dat ie mislukt was. :') De tweede keer was het na een week volgens mij. Heb je de NIPT met nevenbevindingen gedaan?
Met nevenbevindingen ja.
Las idd dat het soms mislukt, stom hoor. Vk heeft me daarom wel aangeraden om pas na 11 weken te gaan, dan zou de kans op mislukken kleiner zijn. Ik was 11+5 uiteindelijk.

Myraela, dat zijn wel leuke voorbereidingen voor deze fase!
Ik stuitte op wat korting dus heb wat zwangerschapskleding gekocht en 2 wollen rompertjes. O+
pi_210754424
Vervelend dat de nipt uitslag zo lang duurt @Nolita ! Ik had ‘m beide keren binnen een paar dagen. Hopelijk heb je ‘m snel binnen en is alles goed!

Ik heb donderdag mijn eerste echo, als ‘t goed is ben ik dan 8+2. Volgens mijn app ben ik een week verder maar die klopt dus helemaal niet, dag 1 rekent ie als week 1. Ik vond het al zo snel gaan :') :D. Ik vind het wel een beetje jammer dat ik alleen ga naar die afspraak, maargoed. It is what it is.
pi_210755152
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 20:45 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook op de uitslag nipt aan het wachten. Vorige week maandag geprikt.

Komende vrijdag de 13 weken echo, dus ook nog even spannend. Wel zin om weer te mogen kijken. O+ Al voelt het soms alsof je de situatie kunt jinxen als je er teveel naar uitkijkt. Slaat nergens op, maar toch. :’)

En ik ben vast aan een excel met de complete uitzet begonnen. Uitzoeken wat en waar ik dingen wil gaan halen. En uitzoeken wat alles zelfs is, want ik ken al die dingen nog niet. :D
Herkenbaar gevoel, dat jinxen, alsof je je niet te veel mag verheugen want dan gaat het mis. En ook nog een stukje onwerkelijkheid.
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 21:18 schreef Nolita het volgende:

[..]
Met nevenbevindingen ja.
Las idd dat het soms mislukt, stom hoor. Vk heeft me daarom wel aangeraden om pas na 11 weken te gaan, dan zou de kans op mislukken kleiner zijn. Ik was 11+5 uiteindelijk.

Myraela, dat zijn wel leuke voorbereidingen voor deze fase!
Ik stuitte op wat korting dus heb wat zwangerschapskleding gekocht en 2 wollen rompertjes. O+
Ik was wat aan de vroege kant denk ik, hopelijk komt je uitslag snel!
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 01:38 schreef Smart_ass het volgende:
Vervelend dat de nipt uitslag zo lang duurt @:Nolita ! Ik had ‘m beide keren binnen een paar dagen. Hopelijk heb je ‘m snel binnen en is alles goed!

Ik heb donderdag mijn eerste echo, als ‘t goed is ben ik dan 8+2. Volgens mijn app ben ik een week verder maar die klopt dus helemaal niet, dag 1 rekent ie als week 1. Ik vond het al zo snel gaan :') :D. Ik vind het wel een beetje jammer dat ik alleen ga naar die afspraak, maargoed. It is what it is.
Veel plezier donderdag! *O* Ik heb straks controle, hopelijk heeft de VK weer wat leuks te vertellen. Volgende week weer groeiecho, veel leuker dan dat gepor. *O*
  dinsdag 26 september 2023 @ 08:27:14 #62
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_210755189
Wauw wat leuk jou hier te zien @DevilsWhore!! *O* Gefeliciteerd! O+
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_210755206
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 september 2023 08:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wauw wat leuk jou hier te zien @:DevilsWhore!! *O* Gefeliciteerd! O+
Hai :7
  dinsdag 26 september 2023 @ 08:35:13 #64
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_210755235
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 september 2023 08:30 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]
Hai :7
Hoe ver ben je? Is het je eerste kindje? Verloopt het allemaal soepeltjes? O+
|| justdiggit.org ||
pi_210755667
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 september 2023 08:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Hoe ver ben je? Is het je eerste kindje? Verloopt het allemaal soepeltjes? O+
Ruim 31 weken nu van de eerste :Y Het gaat best goed, wel zwangerschapsdiabetes, maar daar merk ik weinig van naast dat ik glucose moet prikken. Baby volgt ook de eigen groeilijn en is niet heel groot, dus dat is fijn.
pi_210755704
Oh jeetje! Je bent al zover. Ik dacht dat je je laat meldde alsin, niet ongesteld geworden. :D Leuk wel! *O*
pi_210755776
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 september 2023 09:42 schreef Myraela het volgende:
Oh jeetje! Je bent al zover. Ik dacht dat je je laat meldde alsin, niet ongesteld geworden. :D Leuk wel! *O*
Nee, ik ben gewoon pas weer een week actief op Fok. :') ik ben al aan het aftellen, over 5,5 week mag dan baby komen. *O*
  dinsdag 26 september 2023 @ 09:56:52 #68
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_210755802
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 september 2023 09:36 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]
Ruim 31 weken nu van de eerste :Y Het gaat best goed, wel zwangerschapsdiabetes, maar daar merk ik weinig van naast dat ik glucose moet prikken. Baby volgt ook de eigen groeilijn en is niet heel groot, dus dat is fijn.
Wauw, zo ver al! Al voelt het alsof je nog een eeuwigheid moet, vond ik in ieder geval :')

Fijn dat het goed gaat en de baby lekker de eigen groeilijn volgt *O*
|| justdiggit.org ||
pi_210755828
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 september 2023 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Wauw, zo ver al! Al voelt het alsof je nog een eeuwigheid moet, vond ik in ieder geval :')

Fijn dat het goed gaat en de baby lekker de eigen groeilijn volgt *O*
Het voelt nu wel als bijna, laatste loodjes. Maar eerst bijna verlof :7
  dinsdag 26 september 2023 @ 10:08:32 #70
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_210755860
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 september 2023 10:02 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]
Het voelt nu wel als bijna, laatste loodjes. Maar eerst bijna verlof :7
Lekker is dat :D Goed uitrusten en nog even genieten van de tijd met zijn tweeën :Y
|| justdiggit.org ||
pi_210755870
Goede NIPT uitslag. *O* *O* Ook geen nevenbedingen. Was ik eerst niet van plan te laten checken, maar toch gedaan omdat ik mezelf ken en anders altijd van het ergste uit zou gaan. :')

Kreeg trouwens een mail. Had een brief verwacht, dus dan had ik hem pas geopend als m'n man thuis zou zijn. Maar ik kreeg een mail van de verloskundige met de titel: Jouw goede NIPT uitslag. :D
pi_210757116
Gefeliciteerd myraela!
Hier deze week geslachtsecho
Tijd gaat snel joh, ik begin al een flinke buik te krijgen
pi_210757460
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 12:32 schreef _Lily_ het volgende:
Gefeliciteerd myraela!
Hier deze week geslachtsecho
Tijd gaat snel joh, ik begin al een flinke buik te krijgen
Spannend! Hopen dat de kleine een beetje meewerkt en niet de hele tijd in kleermakerszit gaat zitten. :')
pi_210757896
Gefeliciteerd @DevilsWhore , die laatste weken duren zo oneindig vind ik altijd (net als de eerste weken :P ).

Heeft iemand van jullie weleens de Chinese geslachtskalender bekeken? En klopte het voor jullie? :D
pi_210758007
20w echo was goed!
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')