dat werkt toch niet johquote:Op maandag 18 september 2023 18:34 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ga om 20u slapen zodat ik vanaf 2 uur er vol tegenaan kan
Ik lees net op de site dat het afhankelijk is van het type aboquote:Op maandag 18 september 2023 18:40 schreef Lovely het volgende:
Hoe zit met boetes hebben jullie dat nog?
Oh echt..apart wel hier dus helemaal nietquote:Op maandag 18 september 2023 18:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik lees net op de site dat het afhankelijk is van het type abo
Hier niet meer.quote:Op maandag 18 september 2023 18:40 schreef Lovely het volgende:
Gewoon van je eigen huis een bieb makenquote:Op maandag 18 september 2023 18:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga er toch niet heen dus boeiend.
Echt haha..quote:Op maandag 18 september 2023 18:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier niet meer.
Ze stalken je gewoon zolang tot je je boek komt terugbrengen
Juistem.quote:Op maandag 18 september 2023 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon van je eigen huis een bieb maken
Je eigen boeken gaan verhurenquote:Op maandag 18 september 2023 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon van je eigen huis een bieb maken
Ik zie het voor me, nachtelijk aanbellen en op je werk en zoquote:Op maandag 18 september 2023 18:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier niet meer.
Ze stalken je gewoon zolang tot je je boek komt terugbrengen
Valt mee, maar je krijgt wel een mail volgens mijquote:
GEEF ONS BOEK TERUG!!!!!quote:Op maandag 18 september 2023 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie het voor me, nachtelijk aanbellen en op je werk en zo
Ik vond het wel apart idd. Maar zal wel over nagedacht zijn.quote:Op maandag 18 september 2023 18:46 schreef Lovely het volgende:
Nadeel is wel dat mensen al nog boeken langer dan 4 weken in huis houden.. en andere hem dan wil lezen
Heel wat dubbeltjes betaald hierquote:Op maandag 18 september 2023 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Vroeger moest je gewoon dubbeltje betalen per dag
Ja klopt als het boek zijn termijn bereikt heeft of als die geserveerd isquote:Op maandag 18 september 2023 18:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Valt mee, maar je krijgt wel een mail volgens mij![]()
Mijn jongste zoon was wel een fanatieke biebganger
Ik heb toch heel wat boeken ontdekt in de bieb, waarvan ik het bestaan niet wist.quote:Op maandag 18 september 2023 18:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja klopt als het boek zijn termijn bereikt heeft of als die geserveerd is
Genoeg keuze iddquote:Op maandag 18 september 2023 18:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb toch heel wat boeken ontdekt in de bieb, waarvan ik het bestaan niet wist.
en dan remixen en geld pakkenquote:Op maandag 18 september 2023 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij deden ook wel cd's lenen en die dan rippenGratis muziek
Dat deed ik met de platen van Bibliobus.quote:Op maandag 18 september 2023 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij deden ook wel cd's lenen en die dan rippenGratis muziek
$10 per dag (echt!). Maar lidmaatschap is gratis voor inwoners van mijn gemeente en je kunt gewoon online verlengenquote:Op maandag 18 september 2023 18:40 schreef Lovely het volgende:
Oh dat is een koopjequote:Op maandag 18 september 2023 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
$10 per dag (echt!). Maar lidmaatschap is gratis voor inwoners van mijn gemeente en je kunt gewoon online verlengen
Anders staan ze met een gun voor je deurquote:Op maandag 18 september 2023 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
$10 per dag (echt!). Maar lidmaatschap is gratis voor inwoners van mijn gemeente en je kunt gewoon online verlengen
Wij met LP's en later ook cd'squote:Op maandag 18 september 2023 18:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wij hadden vroeger de bieb bus voor boeken.
Gratis boekenquote:Op maandag 18 september 2023 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
.quote:Op maandag 18 september 2023 18:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Wij met LP's en later ook cd's![]()
Leeuwarden
Toen ik klein was ook niet.quote:Op maandag 18 september 2023 18:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
.
Toen ik klein was bestonden de CD's nog niet echt.
Moest je stinkende rijk zijn om een CD speler te kunnen kopen.![]()
Ljouwert. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 september 2023 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Toen ik klein was ook niet.
Begin jaren 80 kwamen de cd's...
LP's werden ook helemaal gecheckt op krassen...quote:Op maandag 18 september 2023 19:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Je moest toch ook altijd betalen als er een ezelsoor in je boek zat?
Snel kopietjes makenquote:
quote:Op maandag 18 september 2023 19:01 schreef aloa het volgende:
[..]
LP's werden ook helemaal gecheckt op krassen...
Vond boeken van de bieb altijd vies. Zoveel mensen die er aan zitten en wie zegt mij dat ze hun handen hebben gewassen na het poepen of niet op de plee hebben zitten lezenquote:Op maandag 18 september 2023 19:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Je moest toch ook altijd betalen als er een ezelsoor in je boek zat?
Dat deed ik dan weer nietquote:Op maandag 18 september 2023 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Snel kopietjes maken
Scheelt maar een jaar of 10.quote:Op maandag 18 september 2023 19:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Nu voel ik me oud![]()
Eind jaren 60 hier
Ik ook niet. Had een te slechte pc toenquote:
Daar huurde ik alleen films op videoband laten dvdsquote:
Hoe ouder je wordt, hoe minder het uitmaakt...quote:Op maandag 18 september 2023 19:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Scheelt maar een jaar of 10.
Als je daar bij nadenkt dan kan je niks meer.quote:Op maandag 18 september 2023 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond boeken van de bieb altijd vies. Zoveel mensen die er aan zitten en wie zegt mij dat ze hun handen hebben gewassen na het poepen of niet op de plee hebben zitten lezen
En sloom internet als je het vergelijkt met nuquote:Op maandag 18 september 2023 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook niet. Had een te slechte pc toen
quote:Op maandag 18 september 2023 19:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt, hoe minder het uitmaakt...
Nintendo huurde ik bij de videotheek ...quote:Op maandag 18 september 2023 19:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar huurde ik alleen films op videoband laten dvds
Dat ook. Vroeger wel mee gepest dat ik een slechte pc hadquote:Op maandag 18 september 2023 19:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
En sloom internet als je het vergelijkt met nu
Tja als je zo gaat nadenken,mensen raken alles aan ook in de winkel. De winkelwagen en mandje etcquote:Op maandag 18 september 2023 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond boeken van de bieb altijd vies. Zoveel mensen die er aan zitten en wie zegt mij dat ze hun handen hebben gewassen na het poepen of niet op de plee hebben zitten lezen
Ik ookquote:Op maandag 18 september 2023 19:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Nintendo huurde ik bij de videotheek ...
En hoe veel koste dat?quote:Op maandag 18 september 2023 19:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Nintendo huurde ik bij de videotheek ...
Oh ik moet ineens denken aan het eerste internet dat we hadden. Zon net.quote:Op maandag 18 september 2023 19:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
En sloom internet als je het vergelijkt met nu
Jezus dat is wel kinderachtigquote:Op maandag 18 september 2023 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ook. Vroeger wel mee gepest dat ik een slechte pc had
Ik had altijd van die racespellen, dus dat lukte welquote:Op maandag 18 september 2023 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook
3 dagen soms. En dan hopen dat je het spel kon uitspelen in die tijd
Geen idee meer. Was nog in guldens. 8 of 9 gulden ofzo?quote:
Ja, maar goed ik heb mijn hele schooltijd onder het kopje 'hel' geschaard.quote:
Pinda’s die in de kroeg op de bar staan schijnen ook vol te zitten met de poepbacteriequote:Op maandag 18 september 2023 19:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja als je zo gaat nadenken,mensen raken alles aan ook in de winkel. De winkelwagen en mandje etc
Ik niet, soms veel actiespellen. En ik kon geen Engelsquote:Op maandag 18 september 2023 19:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had altijd van die racespellen, dus dat lukte wel
Aquote:Op maandag 18 september 2023 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar goed ik heb mijn hele schooltijd onder het kopje 'hel' geschaard.
Ja, niet de fijnste tijd.quote:
Ja via telefoon was idd kut. Gelukkig kreeg ik pas later internet.. maar moest de pc wel delen met mijn zus, zat je net gezellig te kletsen of een spelletje te doenquote:Op maandag 18 september 2023 19:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh ik moet ineens denken aan het eerste internet dat we hadden. Zon net.
Ging via telefoon reteduur en dan een stiefvader die waardeloze muziek e-mailde wat een half uur duurde om binnen te halen.
Dat werd even ruzie.![]()
En als je ging internetten dan was je telefonisch niet bereikbaar.
Vervelend te lezen, je draagt het toch je hele leven wel meequote:Op maandag 18 september 2023 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, niet de fijnste tijd.
quote:Op maandag 18 september 2023 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar goed ik heb mijn hele schooltijd onder het kopje 'hel' geschaard.
Die zou ik ook niet etenquote:Op maandag 18 september 2023 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pinda’s die in de kroeg op de bar staan schijnen ook vol te zitten met de poepbacterie
Ja ach. Ik troost me met de gedachte dat ik beter terecht ben gekomen dan de meeste van hen.quote:Op maandag 18 september 2023 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend te lezen, je draagt het toch je hele leven wel mee
Nee, ik ook niet maar ik kom nooit in de kroeg dus dat scheeltquote:
Ik was toen begin 20 Punk en ik waren net samen. Zodra het kon hebben we vat internet aangesloten.quote:Op maandag 18 september 2023 19:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja via telefoon was idd kut. Gelukkig kreeg ik pas later internet.. maar moest de pc wel delen met mijn zus, zat je net gezellig te kletsen of een spelletje te doen
quote:Op maandag 18 september 2023 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, niet de fijnste tijd.
Maakt voor de maand september niet meer uitquote:Op maandag 18 september 2023 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het lijkt wel een F1 wedstrijd. Iedereen gaat ook als een gek puntjes proberen te pakken.
Ik ook niet.. was sowieso geen fan van uitgaanquote:Op maandag 18 september 2023 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet maar ik kom nooit in de kroeg dus dat scheelt
Ik hoop dat je het je verdere leven niet benvloed en dat je het hebt kunnen verwerken. Fijn dat je goed terecht bent gekomenquote:Op maandag 18 september 2023 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ach. Ik troost me met de gedachte dat ik beter terecht ben gekomen dan de meeste van hen.
Ik ook niet. 1x gedaan en meteen genezen.quote:Op maandag 18 september 2023 19:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook niet.. was sowieso geen fan van uitgaan
@yvonne voor nummer onequote:Op maandag 18 september 2023 19:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Maakt voor de maand september niet meer uityvonne staat stijf bovenaan
![]()
![]()
Nu ja: veel plezier alllen met DTSEn fijn dat het weer open gaat.
Mooie tijden welquote:Op maandag 18 september 2023 19:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik was toen begin 20 Punk en ik waren net samen. Zodra het kon hebben we vat internet aangesloten.
Lol vechten wie er wil bellen of kan internetten.
Dat idd,dronken mensen en teveel lawaaiquote:Op maandag 18 september 2023 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook niet. 1x gedaan en meteen genezen.
Oh nee zeker nietquote:Op maandag 18 september 2023 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het je verdere leven niet benvloed en dat je het hebt kunnen verwerken. Fijn dat je goed terecht bent gekomen
Ik was dan ook niet serieusquote:
Ik ben toen ik jong was niet veel uit geweest. Later na de scheiding wel. `maar ik vond het ook niets in die drukke disco’s staan waar de muziek zo hard is dat je elkaar amper verstaat en het zo druk was dat ik mij soms een plakje beleg voelde plat gedrukt tussen twee boterhammenquote:Op maandag 18 september 2023 19:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik welquote:Op maandag 18 september 2023 19:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe vreemd kan het dan ook lopen he, maar wel fijn voor je dat ook de andere kant hebt meegemaakt \Goede keus toen geweest om bij de Efteling te gaan werkenquote:Op maandag 18 september 2023 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh nee zeker niet
De ommekeer kwam toen ik mijn bijbaantje bij de Efteling had. Werd geaccepteerd, kreeg zowaar vrienden, werd uitgenodigd voor feestjes... er ging een wereld voor me open
Jazeker. 10 seizoenen vol gehouden, nog een relatie aan over gehouden toenquote:Op maandag 18 september 2023 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe vreemd kan het dan ook lopen he, maar wel fijn voor je dat ook de andere kant hebt meegemaakt \Goede keus toen geweest om bij de Efteling te gaan werken
Kerelquote:
Zo staat is lang.quote:Op maandag 18 september 2023 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jazeker. 10 seizoenen vol gehouden, nog een relatie aan over gehouden toen
Nu gaat het gewoon goed met me. Vaste baan, eigen huis, leuke vriendin, en ik kan doen wat ik wil. Heerlijk. Lach ze allemaal uit.
quote:
Tis net zwemmen, verleerd je nooitquote:Op maandag 18 september 2023 19:22 schreef aloa het volgende:
Ik ben alvast aan het oefenen om weer te bolken..
quote:Op maandag 18 september 2023 19:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Net iets minder..
Maar verder altijd
wtf dudequote:Op maandag 18 september 2023 17:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is er al iets gezegd over wanneer we weer mogen bolken?
21 uur...quote:Op maandag 18 september 2023 19:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wanneer gaat t bolkfeest beginnen?
Kinky kreequote:Op maandag 18 september 2023 19:30 schreef kree het volgende:
ging over zweepjes trouwens, sorry quote fout en geen zin iiim weer terug te zoeken,
quote:
hahaha ben zo helemaal niet he, maargoed geef je wel ff pets op je bil voor de leukquote:
ja nee laat ik dit nu maar niet doen gewoon.quote:Op maandag 18 september 2023 19:32 schreef 5thencounter het volgende:
Dat "Ergens in de avond" is een flink rekbaar begrip blijkbaar
Haha twee keer nog welquote:Op maandag 18 september 2023 19:32 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
hahaha ben zo helemaal niet he, maargoed geef je wel ff pets op je bil voor de leuk
SwJ in ONZ / [ronde 61 Het Dodetopicspel #14308] Duim zuigenquote:Op maandag 18 september 2023 19:32 schreef 5thencounter het volgende:
21 uur.quote:Op maandag 18 september 2023 19:32 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. thx, ik kan niet wachten.. Positief Posten Verpichtquote:Op maandag 18 september 2023 19:38 schreef Sally het volgende:
[..]
SwJ in ONZ / [ronde 61 Het Dodetopicspel #14308] Duim zuigen
Vertelquote:Op maandag 18 september 2023 19:44 schreef kree het volgende:
ik zat nog ff te denken over ineminie enzo
Jij?quote:Op maandag 18 september 2023 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
haha volgens mij wel kinky gedachten enzo
niet zo direct. maar ze begon over zweepjes. ok als je daarmee slaat dan rek ik je ook uit enzo.quote:
Toevallig een kennis helemaal uitgerekt vorige week, stoomwals over hem heen geredenquote:Op maandag 18 september 2023 19:50 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo direct. maar ze begon over zweepjes. ok als je daarmee slaat dan rek ik je ook uit enzo.
quote:Op maandag 18 september 2023 19:50 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo direct. maar ze begon over zweepjes. ok als je daarmee slaat dan rek ik je ook uit enzo.
hahaha neeeeee laten we er maar niet over doorgaan enzo.quote:Op maandag 18 september 2023 19:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Toevallig een kennis helemaal uitgerekt vorige week, stoomwals over hem heen geredenligt nu in het ziekenhuis van kamer 1 tot 25
Nee, anders word het zo langgerekt allemaalquote:Op maandag 18 september 2023 19:54 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha neeeeee laten we er maar niet over doorgaan enzo.
ja het rekt beetje uit ook dan allemaal enzo en dat is ook niet leuk.quote:Op maandag 18 september 2023 19:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Nee, anders word het zo langgerekt allemaal
Waarom niet?quote:Op maandag 18 september 2023 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Zou het gewaardeerd worden als mijn 1e post in heropend DTS is: kut topic
Ja. Maar de hoeveelheid electronische boeken is veel te klein. Nu moet ik daar heen om iets te lenen.quote:
Je zou 1 van je nieuwe Smileys kunnenn doen?quote:Op maandag 18 september 2023 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat het niet positief is?
Tis onzin he, maakt toch niks uit? Doe wat je leuk vind en wees jezelf, doe ik ookquote:Op maandag 18 september 2023 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat het niet positief is?
nou serieus ff hoor, ik heb geen relatie natuurlijk dus mag gewoon vragen.quote:Op maandag 18 september 2023 19:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Dacht dat ik meestal degene was die over zweepjes begon![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihi - je bent niet bekend met BDSM dan?quote:Op maandag 18 september 2023 19:59 schreef kree het volgende:
[..]
nou serieus ff hoor, ik heb geen relatie natuurlijk dus mag gewoon vragen.
maar what the heck, ja slaan jullie met zwepen?
Zal ik jou eens spanken?quote:Op maandag 18 september 2023 20:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Hihi - je bent niet bekend met BDSM dan?
Zeker wel. Ben ik ookquote:Op maandag 18 september 2023 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo staat is lang.
Fijn dat het pesten je er niet onder heeft gekregen. `Je kan dus met recht trots zijn op jezelf
ja weet wat t is, maar tis niet onwijs mijn ding denk?quote:Op maandag 18 september 2023 20:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Hihi - je bent niet bekend met BDSM dan?
Kom hier danquote:
Komen nog zat dagen, nog uurtjequote:Op maandag 18 september 2023 20:02 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Denk loop op de zaken vooruit
Weet niet of ik de opening haal vandaag
Beetje moe
Ah - dan geeft het niet hoorquote:Op maandag 18 september 2023 20:02 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet wat t is, maar tis niet onwijs mijn ding denk?
Hahahahahahaquote:Op maandag 18 september 2023 20:03 schreef kree het volgende:
dat hihi en dat je erover begint ook. tis zweer wat me alweer duidelijk maakt dat vrouwen meer ondeugender zijn als mannen
Hahaha. mag trouwens hoor
Je zit in ONZ.quote:Op maandag 18 september 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
* greysbones checkt welk topic ze zit
Aah dacht dat we plots verhuisd waren naar KPDquote:
Genoeg op internet te vinden, lijkt me?quote:Op maandag 18 september 2023 20:04 schreef kree het volgende:
[..]
ok denk niet mag wel ff vragen boe doe je zoiets?
Kunnen we ook doen.quote:Op maandag 18 september 2023 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah dacht dat we plots verhuisd waren naar KPD
Ben je mijn introduceequote:
aaah das liefquote:Op maandag 18 september 2023 20:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben je mijn introducee
hahaha ja filmpjes mag niet enzo.quote:Op maandag 18 september 2023 20:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Genoeg op internet te vinden, lijkt me?
denk niet dat ik hier wat kan plaatsen, nee
Alleen in je stoutste dromenquote:Op maandag 18 september 2023 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah dacht dat we plots verhuisd waren naar KPD
Gelukkig droom ik niet over kpdquote:Op maandag 18 september 2023 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alleen in je stoutste dromen
niet liegen grey, jij droomde zeker wel over een avontuurtje enzoquote:Op maandag 18 september 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig droom ik niet over kpd
quote:Op maandag 18 september 2023 20:09 schreef kree het volgende:
[..]
niet liegen grey, jij droomde zeker wel over een avontuurtje enzo
Over mij toch? Wie er achter de helm schuilgaat?quote:Op maandag 18 september 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig droom ik niet over kpd
Je bent wel op dreef h?quote:Op maandag 18 september 2023 20:09 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben getrouwdquote:Op maandag 18 september 2023 20:09 schreef kree het volgende:
[..]
Over jou welquote:Op maandag 18 september 2023 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over mij toch? Wie er achter de helm schuilgaat?
quote:
ja beetje, t moet wel leuk blijven enzo, ga ik tever denk?quote:
Heb je ook zo genoten van de prachtige laatste ronde van Blimeyquote:
dat zegt nog niks over wat the droomt natuurlijk?quote:Op maandag 18 september 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd
Heel gelukkig
Ik hoef daar niet over te dromen
Wat ik ook al in het F1 topic posttequote:Op maandag 18 september 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je ook zo genoten van de prachtige laatste ronde van Blimey
quote:Op maandag 18 september 2023 08:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zie al voor me hoe die boordradio is gegaan.
Mercedes: "Russell, stay close to Norris. Follow him closely."
Russell: "Copy that."
Russell: *Copies that*
Had hem een likje gegevenquote:Op maandag 18 september 2023 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat ik ook al in het F1 topic postte
[..]
Dat voelde ik.quote:
Joh, de hele wereld neukt tochquote:Op maandag 18 september 2023 20:18 schreef kree het volgende:
hahaha schaam me dr beetje voor![]()
maarja whatever Enzo.
Daar ga ik wel vanuit. Al zouden sommige mensen het niet moeten doenquote:
Nee hoorquote:Op maandag 18 september 2023 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zit iedereen op de deur van DTS te bonken?
quote:Op maandag 18 september 2023 20:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit. Al zouden sommige mensen het niet moeten doen
Ze doen maar. Ik blijf hier wel.quote:Op maandag 18 september 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hoor
Komt vanzelf
Geduld wordt beloond
En bij voorbaat dank @:SwJ
jawel en daarom zeg ik t ook gewoon?quote:
Insert Danny de Munckquote:Op maandag 18 september 2023 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze doen maar. Ik blijf hier wel.
Dat bedoel ik helemaal nietquote:Op maandag 18 september 2023 19:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik was dan ook niet serieus![]()
Ik laat DTS niet bepalen wanneer ik ga slapen of wakker word
Mijn schoonmoeder wil wel zegt ze, zit mee te lezenquote:Op maandag 18 september 2023 20:22 schreef kree het volgende:
[..]
jawel en daarom zeg ik t ook gewoon?
Maar ik zou zo zo graag echt een vriendin willen die met me meegaat etc en reizen etc.
Maaaaaiiiiillllllssssyyyyyyyyyquote:Op maandag 18 september 2023 20:24 schreef maily het volgende:
[..]
Dat bedoel ik helemaal niet![]()
Je zei iets als:
Ik ga nu slapen en dan ben ik straks fit om te bolken.
Je kunt toch niet op commando zoveel uur slapen.
Nou, maak er werk van dan?quote:Op maandag 18 september 2023 20:22 schreef kree het volgende:
[..]
jawel en daarom zeg ik t ook gewoon?
Maar ik zou zo zo graag echt een vriendin willen die met me meegaat etc en reizen etc.
Ik insert niks in Danny de Munckquote:
Kinderachtigquote:Op maandag 18 september 2023 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik insert niks in Danny de Munck
LOL. PLYquote:Op maandag 18 september 2023 20:24 schreef PLY het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder wil wel zegt ze, zit mee te lezen
Zij wil dat wat hierboven ergens staat met @kree ?!quote:Op maandag 18 september 2023 20:24 schreef PLY het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder wil wel zegt ze, zit mee te lezen
durf niet onwijs?quote:Op maandag 18 september 2023 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, maak er werk van dan?
Grijsjequote:Op maandag 18 september 2023 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maaaaaiiiiillllllssssyyyyyyyyy
Denk als ze op kree gaat zitten dat het meer choking wordquote:Op maandag 18 september 2023 20:25 schreef maily het volgende:
[..]
Zij wil dat wat hierboven ergens staat met @:kree ?!
Ja dus? Liever een vrouwengat dan een mannengat, ook al is ie zo verwijfd.quote:Op maandag 18 september 2023 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kinderachtig
Een gat is een gat
Dat moet je zelf doen. Anders de portemonnee trekken.quote:
Ik heb liever helemaal geen gatquote:Op maandag 18 september 2023 20:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dus? Liever een vrouwengat dan een mannengat, ook al is ie zo verwijfd.
[..]
Dat moet je zelf doen. Anders de portemonnee trekken.
Met z'n neus in de boter.quote:Op maandag 18 september 2023 20:27 schreef PLY het volgende:
[..]
Denk als ze op kree gaat zitten dat het meer choking word
Nee, jij hebt liever iets langs en hardsquote:Op maandag 18 september 2023 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb liever helemaal geen gat
Als jij ervoor zorgt?quote:Op maandag 18 september 2023 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Is er champagne bij de opening? Wordt er een lintje doorgeknipt? Is er een livestream?
quote:Op maandag 18 september 2023 20:27 schreef PLY het volgende:
[..]
Denk als ze op kree gaat zitten dat het meer choking word
Een vogeltje fluisterde een heel leuke songtekst inquote:Op maandag 18 september 2023 20:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, jij hebt liever iets langs en hards
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een heel klein tweakjeThinking is difficult, that’s why most people judge
Als je doneert.quote:Op maandag 18 september 2023 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Is er champagne bij de opening? Wordt er een lintje doorgeknipt? Is er een livestream?
je begrijpt t niet helemaal, t gaat mij niet om neuken ofzo of kort ff ergens. Ben t voorbij joh?quote:Op maandag 18 september 2023 20:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dus? Liever een vrouwengat dan een mannengat, ook al is ie zo verwijfd.
[..]
Dat moet je zelf doen. Anders de portemonnee trekken.
Ik kan alleen live streamen naar het bouwen van mijn Simsquote:
quote:Op maandag 18 september 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een vogeltje fluisterde een heel leuke songtekst in
Speciaal voor ThijsBijna goed, maar ik vind hem leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een heel klein tweakje
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Boek een singelsreis.quote:Op maandag 18 september 2023 20:29 schreef kree het volgende:
[..]
je begrijpt t niet helemaal, t gaat mij niet om neuken ofzo of kort ff ergens. Ben t voorbij joh?
Wat mij leuk lijkt os samen op reis enzo en ok zal ook nog wel wat kusjekroel worden. naar niet als hoofdzaak?
Ik heb het geld genoeg om te reizen min of meer. maar vindt t eng alleen. dat is de hele eerlijke waarheid eigenlijk.
jaja optie is die ook nog, maar snap niet waarom ontmoet ik gewoon dan niet iemand ofzo?quote:Op maandag 18 september 2023 20:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Boek een singelsreis.
Op die reis bijvoorbeeld, kan je iemand ontmoeten.quote:Op maandag 18 september 2023 20:31 schreef kree het volgende:
[..]
jaja optie is die ook nog, maar snap niet waarom ontmoet ik gewoon dan niet iemand ofzo?
Nee hoor.quote:Op maandag 18 september 2023 20:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Iedereen straks helemaal de kluts kwijt als het om 9 uur nog niet open is
Dan zoeken we de kluts toch opquote:Op maandag 18 september 2023 20:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Iedereen straks helemaal de kluts kwijt als het om 9 uur nog niet open is
Niet al een inlogcode hebben.quote:Op maandag 18 september 2023 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
Nee hoor.
Iedereen krijgt zo een inlogcode.
Bij SwJ?quote:Op maandag 18 september 2023 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zoeken we de kluts toch op
GA nou maar gewoon een paar van die dating sites Af. Of geef je op voor lang leve de liefde?quote:
Open een topic op fok? Wie wil er mee met kree? Zet je je voorkeuren erbijquote:Op maandag 18 september 2023 20:29 schreef kree het volgende:
[..]
je begrijpt t niet helemaal, t gaat mij niet om neuken ofzo of kort ff ergens. Ben t voorbij joh?
Wat mij leuk lijkt os samen op reis enzo en ok zal ook nog wel wat kusjekroel worden. naar niet als hoofdzaak?
Ik heb het geld genoeg om te reizen min of meer. maar vindt t eng alleen. dat is de hele eerlijke waarheid eigenlijk.
Jaquote:Op maandag 18 september 2023 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet al een inlogcode hebben.
[..]
Bij SwJ?
Anthony Fokkerweg 69.quote:Op maandag 18 september 2023 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Goed idee
Stuur jij het adres even
.357?quote:
Bossquote:Op maandag 18 september 2023 20:38 schreef PLY het volgende:
[..]
Vaak mee geschoten vroeger op de baan in de wilde jaren
Jaren 90,wel dure hobby maar erg leuk. Je komt allerlei soorten mensen tegen daar ook en gezelligquote:
Pistolen Paultje ?quote:Op maandag 18 september 2023 20:42 schreef PLY het volgende:
[..]
Jaren 90,wel dure hobby maar erg leuk. Je komt allerlei soorten mensen tegen daar ook en gezellig
Ben 1x bij een schietbaan geweest om te zien of het wat voor me was. Mocht schieten met .22. Was al een klusquote:Op maandag 18 september 2023 20:42 schreef PLY het volgende:
[..]
Jaren 90,wel dure hobby maar erg leuk. Je komt allerlei soorten mensen tegen daar ook en gezellig
Je begint met een 22 en baan commesaris erbij, na 5x al wat zwaarder caliber. Maar idd duur toen al, had er 2 thuis en moest 22 stempels p jaar hebben. Zal ff filmpje zoeken welke ik hadquote:Op maandag 18 september 2023 20:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben 1x bij een schietbaan geweest om te zien of het wat voor me was. Mocht schieten met .22. Was al een klusUiteindelijk heb ik het niet gedaan. Vond het wel erg interessant maar het was toen al erg duur. Plus alles wat je moest doen qua voorzorgsmaatregelen... en ik woonde nog thuis toen
Doe dat. Ik hou me tegenwoordig bezig met andere hobby'squote:Op maandag 18 september 2023 20:48 schreef PLY het volgende:
[..]
Je begint met een 22 en baan commesaris erbij, na 5x al wat zwaarder caliber. Maar idd duur toen al, had er 2 thuis en moest 22 stempels p jaar hebben. Zal ff filmpje zoeken welke ik had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 september 2023 20:49 schreef Mazikeen het volgende:
Jaaaaaa vanavond/vannacht/morgenochtend kan ik weer plassen bovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen spetterpoep!quote:Op maandag 18 september 2023 20:49 schreef Mazikeen het volgende:
Alles moet nog wel afgekit worden.. dus mag niet te wild doen
deze had ikquote:Op maandag 18 september 2023 20:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben 1x bij een schietbaan geweest om te zien of het wat voor me was. Mocht schieten met .22. Was al een klusUiteindelijk heb ik het niet gedaan. Vond het wel erg interessant maar het was toen al erg duur. Plus alles wat je moest doen qua voorzorgsmaatregelen... en ik woonde nog thuis toen
quote:Op maandag 18 september 2023 20:50 schreef Mazikeen het volgende:
En nee hij hangt niet laag. Het lijkt zo. IdealeDe meeste mensen hebben hem te hoog hangen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Mooi wapenquote:Op maandag 18 september 2023 20:50 schreef PLY het volgende:
[..]
deze had ikgestopt toen de oudste zoon 5 werd
quote:Op maandag 18 september 2023 20:49 schreef Mazikeen het volgende:
Jaaaaaa vanavond/vannacht/morgenochtend kan ik weer plassen bovenSjiek hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet wildplassen dus ....quote:Op maandag 18 september 2023 20:49 schreef Mazikeen het volgende:
Alles moet nog wel afgekit worden.. dus mag niet te wild doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handig als je moet gaan zittenquote:Op maandag 18 september 2023 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben hem te hoog hangen ja
*burpquote:Op maandag 18 september 2023 20:52 schreef greysbones het volgende:
Whaaaaa
Alle chocolade pepernoten zijn op
quote:Op maandag 18 september 2023 20:51 schreef maily het volgende:
[..]
Sjiek hoor!
[..]
Niet wildplassen dus ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet weer even oefenen
Ja dat was toen we hier kwamen wonen. Mijn benen bungelde en ik had een krukje nodigquote:Op maandag 18 september 2023 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben hem te hoog hangen ja![]()
Was het eerste pistool waar carrabijn kogels in gingen 30m1. Revolver kogel gaat 350m ps deze 950m psquote:
over het algemeen, doe er zelf niet genoeg moeite voor?quote:Op maandag 18 september 2023 20:34 schreef PLY het volgende:
[..]
GA nou maar gewoon een paar van die dating sites Af. Of geef je op voor lang leve de liefde?
[..]
Open een topic op fok? Wie wil er mee met kree? Zet je je voorkeuren erbij
O dat scheelt nogalquote:Op maandag 18 september 2023 20:55 schreef Mazikeen het volgende:
En het laminaat voor de woonkamer en keuken hebben we vandaag in de aanbieding gekochtscheelt even 600 euro
Ze komen niet vanzelf hequote:Op maandag 18 september 2023 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
over het algemeen, doe er zelf niet genoeg moeite voor?
Wat een geluk, en dan net op de valreep bingoquote:
quote:Op maandag 18 september 2023 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Tis 21 uur en gebeurd helemaal niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |