dat werkt toch niet johquote:Op maandag 18 september 2023 18:34 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ga om 20u slapen zodat ik vanaf 2 uur er vol tegenaan kan
Ik lees net op de site dat het afhankelijk is van het type aboquote:Op maandag 18 september 2023 18:40 schreef Lovely het volgende:
Hoe zit met boetes hebben jullie dat nog?
Oh echt..apart wel hier dus helemaal nietquote:Op maandag 18 september 2023 18:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik lees net op de site dat het afhankelijk is van het type abo
Hier niet meer.quote:Op maandag 18 september 2023 18:40 schreef Lovely het volgende:
Gewoon van je eigen huis een bieb makenquote:Op maandag 18 september 2023 18:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga er toch niet heen dus boeiend.
Echt haha..quote:Op maandag 18 september 2023 18:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier niet meer.
Ze stalken je gewoon zolang tot je je boek komt terugbrengen
Juistem.quote:Op maandag 18 september 2023 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon van je eigen huis een bieb maken
Je eigen boeken gaan verhurenquote:Op maandag 18 september 2023 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon van je eigen huis een bieb maken
Ik zie het voor me, nachtelijk aanbellen en op je werk en zoquote:Op maandag 18 september 2023 18:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier niet meer.
Ze stalken je gewoon zolang tot je je boek komt terugbrengen
Valt mee, maar je krijgt wel een mail volgens mijquote:
GEEF ONS BOEK TERUG!!!!!quote:Op maandag 18 september 2023 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie het voor me, nachtelijk aanbellen en op je werk en zo
Ik vond het wel apart idd. Maar zal wel over nagedacht zijn.quote:Op maandag 18 september 2023 18:46 schreef Lovely het volgende:
Nadeel is wel dat mensen al nog boeken langer dan 4 weken in huis houden.. en andere hem dan wil lezen
Heel wat dubbeltjes betaald hierquote:Op maandag 18 september 2023 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Vroeger moest je gewoon dubbeltje betalen per dag
Ja klopt als het boek zijn termijn bereikt heeft of als die geserveerd isquote:Op maandag 18 september 2023 18:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Valt mee, maar je krijgt wel een mail volgens mij![]()
Mijn jongste zoon was wel een fanatieke biebganger
Ik heb toch heel wat boeken ontdekt in de bieb, waarvan ik het bestaan niet wist.quote:Op maandag 18 september 2023 18:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja klopt als het boek zijn termijn bereikt heeft of als die geserveerd is
Genoeg keuze iddquote:Op maandag 18 september 2023 18:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb toch heel wat boeken ontdekt in de bieb, waarvan ik het bestaan niet wist.
en dan remixen en geld pakkenquote:Op maandag 18 september 2023 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij deden ook wel cd's lenen en die dan rippenGratis muziek
Dat deed ik met de platen van Bibliobus.quote:Op maandag 18 september 2023 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij deden ook wel cd's lenen en die dan rippenGratis muziek
$10 per dag (echt!). Maar lidmaatschap is gratis voor inwoners van mijn gemeente en je kunt gewoon online verlengenquote:Op maandag 18 september 2023 18:40 schreef Lovely het volgende:
Oh dat is een koopjequote:Op maandag 18 september 2023 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
$10 per dag (echt!). Maar lidmaatschap is gratis voor inwoners van mijn gemeente en je kunt gewoon online verlengen
Anders staan ze met een gun voor je deurquote:Op maandag 18 september 2023 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
$10 per dag (echt!). Maar lidmaatschap is gratis voor inwoners van mijn gemeente en je kunt gewoon online verlengen
Wij met LP's en later ook cd'squote:Op maandag 18 september 2023 18:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wij hadden vroeger de bieb bus voor boeken.
Gratis boekenquote:Op maandag 18 september 2023 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
.quote:Op maandag 18 september 2023 18:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Wij met LP's en later ook cd's![]()
Leeuwarden
Toen ik klein was ook niet.quote:Op maandag 18 september 2023 18:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
.
Toen ik klein was bestonden de CD's nog niet echt.
Moest je stinkende rijk zijn om een CD speler te kunnen kopen.![]()
Ljouwert. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 september 2023 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Toen ik klein was ook niet.
Begin jaren 80 kwamen de cd's...
LP's werden ook helemaal gecheckt op krassen...quote:Op maandag 18 september 2023 19:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Je moest toch ook altijd betalen als er een ezelsoor in je boek zat?
Snel kopietjes makenquote:
quote:Op maandag 18 september 2023 19:01 schreef aloa het volgende:
[..]
LP's werden ook helemaal gecheckt op krassen...
Vond boeken van de bieb altijd vies. Zoveel mensen die er aan zitten en wie zegt mij dat ze hun handen hebben gewassen na het poepen of niet op de plee hebben zitten lezenquote:Op maandag 18 september 2023 19:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Je moest toch ook altijd betalen als er een ezelsoor in je boek zat?
Dat deed ik dan weer nietquote:Op maandag 18 september 2023 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Snel kopietjes maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |