Therapie is ook intensief.quote:Op maandag 18 september 2023 20:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
En weer een nieuw topic
Net per ongeluk tweenhalf uur geslapen
Slapen is goed hoor!quote:Op maandag 18 september 2023 20:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
En weer een nieuw topic
Net per ongeluk tweenhalf uur geslapen
Geen hoedje voor mij, jij wel?quote:
Boomstammetje met aardappelen en witlof. + Mandarijntje.quote:
Lekker! Tot morgen Tong, lekker uitrusten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Boomstammetje met aardappelen en witlof. + Mandarijntje.
Tot morgen. 5-0 vanavond.
Kan zo goed doen hey, een dutje. Veel kijkplezierquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond,
Net wakker uit een dutje, zo videobellen met een vriendin. Vanavond Ewout kijken
Ja zeg dat welquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Kan zo goed doen hey, een dutje. Veel kijkplezier
Tot morgenquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Boomstammetje met aardappelen en witlof. + Mandarijntje.
Tot morgen. 5-0 vanavond.
Goed. Ben weer een beetje bijgetrokken nu het wat rustiger is. Lief dat je het vraagtquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja zeg dat welBen weer helemaal vrolijk
Hoe is het met jou ?
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Goed. Ben weer een beetje bijgetrokken nu het wat rustiger is. Lief dat je het vraagt
Dank je wel vroege vogel!quote:Op woensdag 20 september 2023 06:50 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes, maak er een fijne dag van!![]()
quote:Op woensdag 20 september 2023 06:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel vroege vogel!
Vervelend! Beterschap en sterktequote:Op woensdag 20 september 2023 15:48 schreef Ole het volgende:
Lig beetje zware verkoudheid uit te zieken
Geen covid gelukkig. Maar wil pa niet besmetten met welk virus dan ook.
Dank jequote:Op woensdag 20 september 2023 15:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vervelend! Beterschap en sterkte
Beterschap!quote:Op woensdag 20 september 2023 15:48 schreef Ole het volgende:
Beterschapjes lieverdquote:Op woensdag 20 september 2023 15:48 schreef Ole het volgende:
Sterktequote:Op donderdag 21 september 2023 07:21 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zo naar Verbeet-instituut Tilburg. Op weg naar goud......injecties.
Topseriequote:Op donderdag 21 september 2023 12:50 schreef StephanL het volgende:
Ik kijk nu Het Gouden uur op Netflix. Was eerder op tv, maar toen niet echt tijd om te kijken, nu wel
Goedenavond. Lekker een beetje opgeknapt. Ik heb van het weekend de eerste aflevering gezien maar wat een heerlijk programmaquote:Op donderdag 21 september 2023 19:44 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond![]()
Vanavond voetbal. Nu eerst Beter laat dan nooit terug kijken
Ja idd. Leuke oude mensen die zich zelf niet meer te belangrijk vinden en lekker lol maken.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedenavond. Lekker een beetje opgeknapt. Ik heb van het weekend de eerste aflevering gezien maar wat een heerlijk programma
Ja, die doet het zeker goed. En heerlijk mijn oude helden zo te zien.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja idd. Leuke oude mensen die zich zelf niet meer te belangrijk vinden en lekker lol maken.
Estvana doet het ook leuk vind ik. Af en toe vragen stellen en gezellig meelachen
Volgens mij zijn dat geen nieuwe afleveringen. Seizoen 9 is al eens geweest. Het is wachten op seizoen 10quote:
Hmm,quote:Op zaterdag 23 september 2023 09:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat geen nieuwe afleveringen. Seizoen 9 is al eens geweest. Het is wachten op seizoen 10
Klopt.quote:Op zaterdag 23 september 2023 13:11 schreef Isane het volgende:
[..]
Hmm,
Het lijkt erop dat ik deze nog niet gezien heb.
Volgens https://www.kijk.nl/programmas/overtreders zijn ze 2 weken geleden dan begonnen met de herhalingen
Dank je wel lieverdquote:Op zaterdag 23 september 2023 16:20 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag; Zaterdag;
Amusement;
20.00; Oh, wat een jaar RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/oh-wat-een-jaar
20.29; Beste zangers NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/beste-zangers
20.30; De Alleskunners VIPS SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/de-alleskunner-vips
21.30; DNA Singers RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/dna-singers
21.30; Ik hou van Holland SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/ik-hou-van-holland
21.33; Hotel Hollandia NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/hotel-hollandia
Docu/Reportage/Informatief;
20.35; Langs de IJssel NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/langs-de-ijssel
Aktueel;
21.30; Nieuwsuur NPO2
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Drass
@:ChildoftheStars
@:Isane
@:tong80
@:Firuze60
Typefouten onder voorbehoud
Ooooh dat is nog beter! Wat een feestquote:Op zaterdag 23 september 2023 16:21 schreef praadje het volgende:
Alvast een goedenavond schatjes![]()
![]()
Ik ga zo lekker uit eten en dan naar het theater. Youp van 't Hek
Cadeau gedaan aan een vriendin die jarig isquote:Op zaterdag 23 september 2023 16:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh dat is nog beter! Wat een feestiets te vieren of gewoon jezelf verwennen? Ik gun je dit enorm
quote:Op zaterdag 23 september 2023 16:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Cadeau gedaan aan een vriendin die jarig is
Ohhh, dat is echt zo liefquote:Op zaterdag 23 september 2023 16:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik gun iedereen leuke dingen, sommige mensen gun ik het net wat meer, en jij bent zo iemand @:praadje
Klinkt als een leuke avond. Veel plezier!quote:Op zaterdag 23 september 2023 16:21 schreef praadje het volgende:
![]()
Leukquote:Op zaterdag 23 september 2023 16:21 schreef praadje het volgende:
![]()
Poppeltjequote:Op zaterdag 23 september 2023 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Hotel Hollandia viel vies tegen. Ik had er meer van verwacht.
Ik heb het opgenomen maar ik was er al bang voor. Paul is gewoon niet leuk meerquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:35 schreef Toefjes het volgende:
Hotel Hollandia was beschamend. Geen moment gelachen.
Slechtste moment was de mislukte imitatie van Marco Borsato. Een makkelijke prooi met wie Paul de Leeuw nog leuk samenwerkte (duetten zingen etc ) toen alles goed ging met hem.
Hoe was je avond?quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:17 schreef praadje het volgende:
[..]
PoppeltjeWat leuk je weer te zien.
[..]
Ik heb het opgenomen maar ik was er al bang voor. Paul is gewoon niet leuk meer
quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:16 schreef praadje het volgende:
En weer thuis. Wat een heerlijke avond gehadZo lekker gegeten
en zo gelachen
. Zalig
Ik ben wel blij voor jouquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:34 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, geeft niet. Lief dat je het vraagt
Niet zo goed. Zo terug naar bed.quote:Op zondag 24 september 2023 11:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen Tong. Hoe gaat het vandaag?
Lief dat je het vraagtquote:Op zondag 24 september 2023 17:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jij ook!
Hoe gaat het met je moeder?
Mooi! Lijkt alsof het prima is verlopen. Kan je mooi in je zak steken.quote:Op zondag 24 september 2023 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt
Volgens mij wel goed
Dank je welquote:Op zondag 24 september 2023 17:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mooi! Lijkt alsof het prima is verlopen. Kan je mooi in je zak steken.
Goedenavondquote:Op maandag 25 september 2023 17:57 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
![]()
Het Spaanse dorp en VI kijk ik. Opgelicht en TBS neem ik op
Ohhh meissie toch. Kruip maar lekker op de bank met een kom thee en een warm dekentje en wees lief voor jezelfquote:Op maandag 25 september 2023 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Drie uur lang traumatherapie. Ik kan niet meer
Dank je welquote:Op maandag 25 september 2023 18:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohhh meissie toch. Kruip maar lekker op de bank met een kom thee en een warm dekentje en wees lief voor jezelf
Oeh leuk! Veel plezierquote:Op dinsdag 26 september 2023 19:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hallo![]()
Hier voetbal op de planning zo.
Graag gedaan lieverdquote:Op dinsdag 26 september 2023 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond naar Ewout kijken
Vandaag maar een uurtje getekend en kwam niet tot meer, hopelijk morgen weer wat meer ruimte in de bovenkamer
@:praadje dank je wel voor de lijst en veel terugkijkplezier
Jij ook veel plezier!quote:Op woensdag 27 september 2023 18:24 schreef praadje het volgende:
![]()
Weer lekker thuis en weer veel op de buis. Ik weet nog niet wat ik ga kijken maar de docu op 3 neem ik in ieder geval op. Lijkt me indrukwekkend.
Veel kijkplezier.
Je hebt toch een pauzeknop?quote:Op woensdag 27 september 2023 20:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
En de les ging veel te snel, dus de tekening is compleet mislukt. Maar ik draai hem binnenkort nogmaals af en probeer het opnieuw
Nee, het is live! Dus dat kan nietquote:Op woensdag 27 september 2023 20:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Je hebt toch een pauzeknop?
Succes bij volgende keer!
Zag een keer een Bob Ross cursus. Daar zetten ze de pauze knoo heel vaak aan. Deelnemers deden dag over wat hij in half uurtje deed..quote:Op woensdag 27 september 2023 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, het is live! Dus dat kan nietmaar morgen staat hij op de community en dan kan ik hem wel met pauzes maken en er zolang over doen als ik wil
En het was heel erg leuk, alleen ik moet meer tijd hebben om het goed te laten lukken
Ja klopt, alleen dit was via een Zoommeeting. En alles is opgenomen/geslagen en staat morgen op de site om terug te kijken en dan kan hij zo vaak op pauze als ik wilquote:Op woensdag 27 september 2023 21:05 schreef Ole het volgende:
[..]
Zag een keer een Bob Ross cursus. Daar zetten ze de pauze knoo heel vaak aan. Deelnemers deden dag over wat hij in half uurtje deed..
Klinkt goedquote:Op donderdag 28 september 2023 18:10 schreef praadje het volgende:
Hier vanavond Ik vertrek. Stagairs en Argos neem ik op. En wie kent mij nog? denk ik ook.
Ja, ik doe nu lekker even rustig aan. Hoe gaat het met jou?quote:Op donderdag 28 september 2023 18:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt goed
Kun je een beetje bijkomen van alles?
Heel verstandigquote:Op donderdag 28 september 2023 20:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, ik doe nu lekker even rustig aan. Hoe gaat het met jou?
Dan lekker rustig aan doen meissie. Op tijd op de rem gaan staan.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heel verstandig![]()
Hier gaat het wel ok hoor, rustig aan over anderhalf week weer. Ben behoorlijk uitgeput
Tot maandag slaap ik lekker uit tot half negenquote:Op donderdag 28 september 2023 20:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Dan lekker rustig aan doen meissie. Op tijd op de rem gaan staan.
Werk ze.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:13 schreef potjecreme het volgende:
Ben aan het werk. Geen tv voor mij.
quote:Op vrijdag 29 september 2023 06:48 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Maak er een fijne dag van
Goedemorgenquote:
Wat heerlijk dat je zo genoten hebt van het feest. Goed dat je toch bent gegaanquote:Op zondag 1 oktober 2023 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oeh Het Roer om kijken natuurlijkdan voel ik me altijd zo georganiseerd en slim
![]()
Feest was gisteren erg leuk!
@:praadje , dank je wel weer lieverd
Hahaha dank je welquote:Op zondag 1 oktober 2023 18:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat je zo genoten hebt van het feest. Goed dat je toch bent gegaan(Ja, ik lees je elders ook wel eens
)
Ja met Emma Stonequote:Op zondag 1 oktober 2023 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is toch met die hondjes? Vond ik als kind doodeng
Het is een beetje zoals de Joker. Hoe Cruella, Cruella werd.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan heb ik die film misschien niet gezien...
quote:Op maandag 2 oktober 2023 18:05 schreef praadje het volgende:
Hier vanavond Zarra. In het AZC en Voor de rechter kijk ik later terug.
Veel kijkplezier
Avondquote:Op maandag 2 oktober 2023 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier een heel luie dag gehad. Had even nergens zin in, dus heerlijk series gekeken en dat was dikke prima voor een keer. Ongewoon aardig voor mezelf
Hier Chateau en Zarra en het AZC wil ik ook zien
@:praadje dank je wel en geniet van je avond(en de rest ook lekker van de avond genieten)
Hahah volgens mij willen alle moeders van volwassen kinderen ze overvoerenquote:Op maandag 2 oktober 2023 20:54 schreef potjecreme het volgende:
Vandaag bij mijn moeder langs geweest. Teveel gegeten. Knoopje los
Wat heb je gegeten?quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:54 schreef potjecreme het volgende:
Vandaag bij mijn moeder langs geweest. Teveel gegeten. Knoopje los
Ook nog een bakje mee.quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahah volgens mij willen alle moeders van volwassen kinderen ze overvoeren
quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze had nasi gemaakt op mijn verzoek
Succes met dit natte weerquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverdIk ga aan mijn rondje boodschappen beginnen
Ik ook. Neem hem op.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:50 schreef potjecreme het volgende:
Docu over Daan ga ik een andere keer kijken.
quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond lieve iedereen
Hier een beetje vage dag gehad, maar wel ok
Vanavond Ewout kijken
Avondquote:
Ik denk het ook niet. Ik heb net de laatste aflevering van 'de droom van de jeugd' gekeken. Kun je nagaan hoever ik achter loop.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die docu over Daan moet ik absoluut niet kijken denk ik...
Hahaha ach, terugkijken kan, dus achterlopen maakt dan toch niet zoveel uit?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Ik heb net de laatste aflevering van 'de droom van de jeugd' gekeken. Kun je nagaan hoever ik achter loop.![]()
Ik ga Ewout kijken. Urk neem ik ook op.
Nee maakt inderdaad niet uit dan. Ja, daarom beter aan je voorbij laten gaan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ach, terugkijken kan, dus achterlopen maakt dan toch niet zoveel uit?
(en ja, ik ben emotioneel mietje, dus ik laat die lekker aan me voorbij gaan)
Prima. Ik kijk hem als ik in een goede stemming ben.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die docu over Daan moet ik absoluut niet kijken denk ik...
Kon beter. Maar doe m'n ding tot het op is.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen Tong, hoe gaat het ermee?
Knuffelquote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kon beter. Maar doe m'n ding tot het op is.
Ach lieverd, sterkte. Ook hier kom je weer doorheen, net als de vorige keren. Je bent sterker dan je denktquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier drie uur lang door de mangel gehaald op traumagebied. Voel me zo ronduit klote
Bedankt voor de tv-gids praadjequote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:55 schreef praadje het volgende:
Hoop dat jullie een fijne kijkavond hebben. Ik duik voor de tweede keer mijn bed in want ik heb het gevoel dat mijn depressie weer begint op te spelen
![]()
Dikke kus
🫂quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier drie uur lang door de mangel gehaald op traumagebied. Voel me zo ronduit klote
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:55 schreef praadje het volgende:
Hoop dat jullie een fijne kijkavond hebben. Ik duik voor de tweede keer mijn bed in want ik heb het gevoel dat mijn depressie weer begint
op te spelen
![]()
Dikke kus
Oh nee meid toch...quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:55 schreef praadje het volgende:
Hoop dat jullie een fijne kijkavond hebben. Ik duik voor de tweede keer mijn bed in want ik heb het gevoel dat mijn depressie weer begint op te spelen
![]()
Dikke kus
Dank je welquote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Ach lieverd, sterkte. Ook hier kom je weer doorheen, net als de vorige keren. Je bent sterker dan je denkt
Knuffel!quote:
Snertquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:25 schreef potjecreme het volgende:
Hier staat erwtensoep op het menu. Wat gaan jullie eten?
Niks spannendsquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:25 schreef potjecreme het volgende:
Hier staat erwtensoep op het menu. Wat gaan jullie eten?
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Snert![]()
Ik heb zojuist een k&k-lasagne verorberd.
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit! Hoe was het? Welk cijfer geef je het?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Snert![]()
[ afbeelding ]
Het smaakte goed, je kunt het zo uit het kartonnen bakje wegprikken.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Hoe was het? Welk cijfer geef je het?
Wellicht probeer ik het eensquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het smaakte goed, je kunt het zo uit het kartonnen bakje wegprikken.
Het is een diepvriesmaaltijd. Het moet dus 40/45 minuten (geen grap) in de oven.
https://www.ah.nl/product(...)a-en-mollica-lasagna
Wel aan de prijs dus. Ik koop het alleen bij een 2e voor de halve prijs aanbieding.
Cijfer: 7.6
Dat is pas echt super grappig de laatste tijd. Manoman, hier af en toe hardop gelachen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:55 schreef potjecreme het volgende:
Nu even Bromet en de honden cursus terugkijken.
Het is zo droog en heel af en toe ontroerend.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 23:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat is pas echt super grappig de laatste tijd. Manoman, hier af en toe hardop gelachen.
Precies hoe jij het zegt, superdroog en ontroerend. Och, die hondjes ook. Beestjes die kampioen in het werken zijn, dat geloof ik best, is aandacht, maar manoman, wat een gezeul.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 23:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het is zo droog en heel af en toe ontroerend.
Het is vloeken in de kerk maar ik vind die van de Aldi het allerlekkerste.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Snert![]()
[ afbeelding ]
Dat heb ik nou dus met de goedkoopste brie en gewone kaas... Vloeken in de kerk, maar ik lust geen kwaliteitquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Het is vloeken in de kerk maar ik vind die van de Aldi het allerlekkerste.
Goedemorgenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 06:46 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een fijne dag van
Housewives?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier alles wat stompzinnig is op
Lig met koorts op de bank, ziek. Bleh
maar goed, lekker domme dingen kijken
Staat bij mij ook opquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:41 schreef potjecreme het volgende:
Filmtip;
21.51; De Heineken ontvoering NPO3
Deze gaat het worden
Beterschap, ik zit ook te snotteren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier alles wat stompzinnig is op
Lig met koorts op de bank, ziek. Bleh
maar goed, lekker domme dingen kijken
quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:01 schreef praadje het volgende:
![]()
Veel kijkplezier! Hier wordt het BzV op de achtergrond en daarna ' het roer om'.
Avondquote:
Klinkt als een goed ideequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:57 schreef praadje het volgende:
![]()
Hier Ewout, de rest neem ik op. Veel leuks weer vanavond.
Avond beidequote:
Bah!! Hopelijk snel voorbij.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Echt flink ziek nog. Maar vanavond beneden zitten. Overwinning. Straks Bureau Rotterdam kijken
Sterkte meis.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb het flink te pakken. Hoop echt dat douchen en boodschappen morgen lukt
Als het alleen maar over de oorlog gaat dan zap ik snel weer wegquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Hiet een SBS-avondje met Beter laat dan Nooit en VI.
Beter laat dan nooit ben ik laatst aan begonnen maar moet nog verder kijken. Van wat ik gezien heb is het heel leuk.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Hier een SBS-avondje met Beter laat dan Nooit en VI.
Het is heerlijke feelgood-tvquote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit ben ik laatst aan begonnen maar moet nog verder kijken. Van wat ik gezien heb is het heel leuk.
Ja, de Augurkenkoning staat ook op mijn lijstje. Als ik het red want ik voel me vrij grieperigquote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:02 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond![]()
Twijfel nog wat te kijken, ga wel wat opnemen. De Augurkenkoning lijkt mij leuk. Die man deed ook mee een programma over familiebedrijven. Dat was wel leuk om te volgen. Al vreet ik 0,0 augurken of van zijn producten
Sterktequote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, de Augurkenkoning staat ook op mijn lijstje. Als ik het red want ik voel me vrij grieperigAnders neem ik hem op.
Mij ook. Staat al klaar voor opnamequote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:15 schreef potjecreme het volgende:
Onzichtbaar lijkt mij een mooie documentaire.
Thanksquote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Sterkte![]()
The big bang kijk ik ook altijd. Is wel geinig
Oh nee! Beterschap lieverdquote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, de Augurkenkoning staat ook op mijn lijstje. Als ik het red want ik voel me vrij grieperigAnders neem ik hem op.
Heb ik ook, hoor. Dan maar een struisvogel, ik word er hondsberoerd van, zap ook het liefst zo snel mogelijk door nieuwssites.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:16 schreef Isane het volgende:
[..]
Als het alleen maar over de oorlog gaat dan zap ik snel weer weg
Was mij niet eens opgevallen, hahaha. Toch wel leuk, hoor, zo'n tv-gids.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:00 schreef praadje het volgende:
@:Firuze60, ik kom er net achter dat jij er op donderdag nooit bij stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |