Oeh leuk! Veel plezierquote:Op dinsdag 26 september 2023 19:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hallo![]()
Hier voetbal op de planning zo.
Graag gedaan lieverdquote:Op dinsdag 26 september 2023 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond naar Ewout kijken
Vandaag maar een uurtje getekend en kwam niet tot meer, hopelijk morgen weer wat meer ruimte in de bovenkamer
@:praadje dank je wel voor de lijst en veel terugkijkplezier
Jij ook veel plezier!quote:Op woensdag 27 september 2023 18:24 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
![]()
Weer lekker thuis en weer veel op de buis. Ik weet nog niet wat ik ga kijken maar de docu op 3 neem ik in ieder geval op. Lijkt me indrukwekkend.
Veel kijkplezier.
Je hebt toch een pauzeknop?quote:Op woensdag 27 september 2023 20:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
En de les ging veel te snel, dus de tekening is compleet mislukt. Maar ik draai hem binnenkort nogmaals af en probeer het opnieuw
Nee, het is live! Dus dat kan nietquote:Op woensdag 27 september 2023 20:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Je hebt toch een pauzeknop?
Succes bij volgende keer!
Zag een keer een Bob Ross cursus. Daar zetten ze de pauze knoo heel vaak aan. Deelnemers deden dag over wat hij in half uurtje deed..quote:Op woensdag 27 september 2023 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, het is live! Dus dat kan nietmaar morgen staat hij op de community en dan kan ik hem wel met pauzes maken en er zolang over doen als ik wil
En het was heel erg leuk, alleen ik moet meer tijd hebben om het goed te laten lukken
Ja klopt, alleen dit was via een Zoommeeting. En alles is opgenomen/geslagen en staat morgen op de site om terug te kijken en dan kan hij zo vaak op pauze als ik wilquote:Op woensdag 27 september 2023 21:05 schreef Ole het volgende:
[..]
Zag een keer een Bob Ross cursus. Daar zetten ze de pauze knoo heel vaak aan. Deelnemers deden dag over wat hij in half uurtje deed..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |