Klinkt goedquote:Op donderdag 28 september 2023 18:10 schreef praadje het volgende:
Hier vanavond Ik vertrek. Stagairs en Argos neem ik op. En wie kent mij nog? denk ik ook.
Ja, ik doe nu lekker even rustig aan. Hoe gaat het met jou?quote:Op donderdag 28 september 2023 18:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt goed
Kun je een beetje bijkomen van alles?
Heel verstandigquote:Op donderdag 28 september 2023 20:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, ik doe nu lekker even rustig aan. Hoe gaat het met jou?
Dan lekker rustig aan doen meissie. Op tijd op de rem gaan staan.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heel verstandig![]()
Hier gaat het wel oké hoor, rustig aan over anderhalf week weer. Ben behoorlijk uitgeput
Tot maandag slaap ik lekker uit tot half negenquote:Op donderdag 28 september 2023 20:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Dan lekker rustig aan doen meissie. Op tijd op de rem gaan staan.
Werk ze.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:13 schreef potjecreme het volgende:
Ben aan het werk. Geen tv voor mij.
quote:Op vrijdag 29 september 2023 06:48 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Maak er een fijne dag van
Goedemorgenquote:
Wat heerlijk dat je zo genoten hebt van het feest. Goed dat je toch bent gegaanquote:Op zondag 1 oktober 2023 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oeh Het Roer om kijken natuurlijkdan voel ik me altijd zo georganiseerd en slim
![]()
Feest was gisteren erg leuk!
@:praadje , dank je wel weer lieverd
Hahaha dank je welquote:Op zondag 1 oktober 2023 18:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat je zo genoten hebt van het feest. Goed dat je toch bent gegaan(Ja, ik lees je elders ook wel eens
)
Ja met Emma Stonequote:Op zondag 1 oktober 2023 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is toch met die hondjes? Vond ik als kind doodeng
Het is een beetje zoals de Joker. Hoe Cruella, Cruella werd.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan heb ik die film misschien niet gezien...
quote:Op maandag 2 oktober 2023 18:05 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Hier vanavond Zarra. In het AZC en Voor de rechter kijk ik later terug.
Veel kijkplezier
Avondquote:Op maandag 2 oktober 2023 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier een heel luie dag gehad. Had even nergens zin in, dus heerlijk series gekeken en dat was dikke prima voor een keer. Ongewoon aardig voor mezelf
Hier Chateau en Zarra en het AZC wil ik ook zien
@:praadje dank je wel en geniet van je avond(en de rest ook lekker van de avond genieten)
Hahah volgens mij willen alle moeders van volwassen kinderen ze overvoerenquote:Op maandag 2 oktober 2023 20:54 schreef potjecreme het volgende:
Vandaag bij mijn moeder langs geweest. Teveel gegeten. Knoopje los
Wat heb je gegeten?quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:54 schreef potjecreme het volgende:
Vandaag bij mijn moeder langs geweest. Teveel gegeten. Knoopje los
Ook nog een bakje mee.quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahah volgens mij willen alle moeders van volwassen kinderen ze overvoeren
quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze had nasi gemaakt op mijn verzoek
Succes met dit natte weerquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverdIk ga aan mijn rondje boodschappen beginnen
Ik ook. Neem hem op.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:50 schreef potjecreme het volgende:
Docu over Daan ga ik een andere keer kijken.
quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond lieve iedereen
Hier een beetje vage dag gehad, maar wel oké
Vanavond Ewout kijken
Avondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |