Hier in Florida worden verzekeraars steeds bizarder strenger met oude daken. Voor je het weet wordt je verzekering opgezegd en dat is best vervelend als je nog een hypotheek hebt. Bizar, want een shingles dak kan met gemak 20 jaar mee, maar na 15 jaar gaan ze al moeilijk doen. Mijn dakbedekking is 17 jaarquote:Op maandag 18 september 2023 16:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Dakbedekking misschien als het in slechte staat verkeerd maar zonnepanelen lijkt vast niet idd.
Neuh. Als je het ongepast vindt, kijk je maar de andere kant opquote:
Tot de volgende keerquote:Op maandag 18 september 2023 16:24 schreef devzero het volgende:
Maar goed, mijn wat langere thee pauze is weer voorbij. Even mijn haar kammen voor volgende online vergadering![]()
Heb even zo'n berekeningssite erover gehaald en je zou voor dat bedrag per maand voor een hypotheek een woning van 148.063 kunnen kopen. Verdere verplichtingen natuurlijk niet meegerekend.quote:Op maandag 18 september 2023 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Verderop in het dorp gaat bij dezelfde verhuurder studio van 35m2 voor 750
Neem de waarde nu maar eens tegen 5,2.%quote:Op maandag 18 september 2023 16:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Hebben het huis 4,5 jaar geleden gekocht, is idd wel eea veranderd in die tijd...
quote:Op maandag 18 september 2023 16:25 schreef SwJ het volgende:
Vanavond, rond de klok van 21:00, wordt DTS heropend.![]()
Voor een laatste keer.
Een eerstvolgende sluiting zal permanent zijn.![]()
Wat gaat er veranderen?![]()
- Users zullen vanaf nu nagenoeg alleen maar positief posten.
- De geboden zullen nauwgezet opgevolgd worden.
- Iemand een ban aansmeren door continu uitlokken/sneren = zelf een ban krijgen.
- Er volgt altijd een waarschuwing voorafgaande aan consequenties. Of je het eens bent met een waarschuwing, doet er niet toe. Een waarschuwing houdt in: pas je postgedrag aan. Klaar.
- Gezamenlijke afspraken maken om iemand aan te pakken/een hak te zetten/whatever = gezamenlijk een ban.
- Ga geen eigen rechter spelen of blijven reageren op sfeerverziekende posts, maar plaats een tr/stuur een dm en NEGEER.
- De enige mod in onz/dts is ondergetekende. De overige blauwen zijn users in dts. In extreme gevallen mogen ze ingrijpen, dit komt nauwelijks voor.
En de spelregels dan?![]()
Die blijven hetzelfde. Daar verandert niets aan. Voorlopig. September wordt gewoon afgemaakt. Zijn er gezamenlijke ideen die door Bondage gemplementeerd kunnen worden? Dat kan eventueel vanaf oktober.
Neem rustig de tijd om bovenstaande goed in je op te nemen en mede-dts'ers er op te wijzen.
En dan ... veel dts-plezier!
been there done that... oplichtersquote:Op maandag 18 september 2023 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Verderop in het dorp gaat bij dezelfde verhuurder studio van 35m2 voor 750
Dat is waar, ach hij komt vast wel weer met een andere naamquote:Op maandag 18 september 2023 16:27 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Tussen het zeggen en het doen zit een wereld van verschil
Deal!quote:Op maandag 18 september 2023 14:41 schreef devzero het volgende:
[..]
1. Mods gaan uit de telling en kunnen afkoelbans geven van een uur
2. Mario gaat niet meer schreeuwen
3. De volgende smileys worden verboden:en
![]()
4. Een post met het woord knuffel ofkrijgt een extra punt
5. Mensen die rare lijstjes maken worden uitgesloten
hopen maar op het beste danquote:
Ik denk dat ik mijn leven ook maar eens erger ga verkloten. Dan krijg ik ook voorrang.quote:Op maandag 18 september 2023 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie op de sociale huur site dat alle huurwoningen gaan naar mensen met voorrang of directe bemiddeling
Dan loopt het behoorlijk op ja... Hebben het op een goed moment gekocht en de rente staat vastquote:Op maandag 18 september 2023 16:28 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Neem de waarde nu maar eens tegen 5,2.%![]()
Erger?quote:Op maandag 18 september 2023 16:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn leven ook maar eens erger ga verkloten. Dan krijg ik ook voorrang.
Is alleen in Disney filmsquote:Op maandag 18 september 2023 16:34 schreef kree het volgende:
Toen sprak God deze woorden:
'Ik ben de HEER, uw God, die u uit Egypte, uit de slavernij, heeft bevrijd.
Vereer naast mij geen andere goden.
Maak geen godenbeelden, geen enkele afbeelding van iets dat in de hemel hier boven is of van iets beneden op de aarde of in het water onder de aarde.
Kniel voor zulke beelden niet neer, vereer ze niet, want ik, de HEER, uw God, duld geen andere goden naast mij. Voor de schuld van de ouders laat ik de kinderen boeten, en ook het derde geslacht en het vierde, wanneer ze mij haten;
maar als ze mij liefhebben en doen wat ik gebied, bewijs ik hun mijn liefde tot in het duizendste geslacht.
Misbruik de naam van de HEER, uw God, niet, want wie zijn naam misbruikt laat hij niet vrijuit gaan.
Houd de sabbat in ere, het is een heilige dag.
Zes dagen lang kunt u werken en al uw arbeid verrichten,
maar de zevende dag is een rustdag, die gewijd is aan de HEER, uw God; dan mag u niet werken. Dat geldt voor u, voor uw zonen en dochters, voor uw slaven en slavinnen, voor uw vee, en ook voor vreemdelingen die bij u in de stad wonen.
Want in zes dagen heeft de HEER de hemel en de aarde gemaakt, en de zee met alles wat er leeft, en op de zevende dag rustte hij. Daarom heeft de HEER de sabbat gezegend en heilig verklaard.
Toon eerbied voor uw vader en uw moeder. Dan wordt u gezegend met een lang leven in het land dat de HEER, uw God, u geven zal.
Pleeg geen moord.
Pleeg geen overspel.
Steel niet.
Leg over een ander geen vals getuigenis af.
Zet uw zinnen niet op het huis van een ander, en evenmin op zijn vrouw, op zijn slaaf, zijn slavin, zijn rund of zijn ezel, of wat hem ook maar toebehoort.'
het klinkt toch best wel ok ofzo? hoewel dit echt letterlijk uit de bijbel is. maargoed pas het beetje toe op de huidige tijdquote:
Voor een sprookje wel iddquote:Op maandag 18 september 2023 16:37 schreef kree het volgende:
[..]
het klinkt toch best wel ok ofzo? hoewel dit echt letterlijk uit de bijbel is. maargoed pas het beetje toe op de huidige tijd
nou dat weet ik niet? mss als meer mensen die volgen dat de wereld er wel leuker op wordquote:
quote:Op maandag 18 september 2023 16:38 schreef PLY het volgende:
[..]
Mag hoor, daarna keer Ik mijn andere wang toe
Dat bedoel ik ook, tis en blijft ellende in de wereld en doet niemand wat aanquote:Op maandag 18 september 2023 16:41 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet? mss als meer mensen die volgen dat de wereld er wel leuker op word
Heb nov 22 gekocht maar had nog offerte van maart. Nog net enigzins redelijkquote:Op maandag 18 september 2023 16:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan loopt het behoorlijk op ja... Hebben het op een goed moment gekocht en de rente staat vast
Edjequote:Op maandag 18 september 2023 16:44 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Heb nov 22 gekocht maar had nog offerte van maart. Nog net enigzins redelijk
Imo zal de wereld er beter op worden als er geen religie zou bestaan. Bovendien houden gelovigen zich ook niet altijd aan hun heilige boekje, vooral deze passages:quote:Op maandag 18 september 2023 16:41 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet? mss als meer mensen die volgen dat de wereld er wel leuker op word
yup, maar toch iedereen kan altijd beetje helpen enzo, maar dat is naar eigen inzicht en hoeft niet eens zo van geloof te zijn.quote:Op maandag 18 september 2023 16:44 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, tis en blijft ellende in de wereld en doet niemand wat aan
Eensquote:Op maandag 18 september 2023 16:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Imo zal de wereld er beter op worden als er geen religie zou bestaan. Bovendien houden gelovigen zich ook niet altijd aan hun heilige boekje, vooral deze passages:
Pleeg geen moord.
Pleeg geen overspel.
In het verleden en dan vooral de middeleeuwen is het toch anders gebleken...
ja dat klopt? ik ga het ook niet eens verdedigen want in naam van geloof werden/worden zo verkeerde dingen gedaan?quote:Op maandag 18 september 2023 16:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Imo zal de wereld er beter op worden als er geen religie zou bestaan. Bovendien houden gelovigen zich ook niet altijd aan hun heilige boekje, vooral deze passages:
Pleeg geen moord.
Pleeg geen overspel.
Ben athest, en geloof alleen in mijzelfquote:Op maandag 18 september 2023 16:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat klopt? ik ga het ook niet eens verdedigen want in naam van geloof werden/worden zo verkeerde dingen gedaan?
Vandaar ook ik zie mezelf als gematigd christen, die er het positieve uit pakt en het negatieve liever wil vergeten.
tis beetje pinkstergemeente idee wel waar ik meer naar hang onderhand. nieuwe testament enzo.
Geloven op zich is ook niets mis mee en ik zal ook niemand veroordelen wat dat betreft. Benoem daarom juist ook het verleden, tegenwoordig leven we in andere tijden en wat ik noemde veel minder van toepassing.quote:Op maandag 18 september 2023 16:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat klopt? ik ga het ook niet eens verdedigen want in naam van geloof werden/worden zo verkeerde dingen gedaan?
Vandaar ook ik zie mezelf als gematigd christen, die er het positieve uit pakt en het negatieve liever wil vergeten.
ook goed en helpen je medemens en dan ben ik er helemaal ok meequote:Op maandag 18 september 2023 16:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Ben athest, en geloof alleen in mijzelf
Ik geloof daarentegen wel wat in een soort van rencarnatiequote:Op maandag 18 september 2023 16:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Geloven op zich is ook niets mis mee en ik zal ook niemand veroordelen wat dat betreft. Benoem daarom juist ook het verleden, tegenwoordig leven we in andere tijden en wat ik noemde veel minder van toepassing.
Voor mij is het universum een soort van god welke schept dmv zwaartekracht, zie het niet als een wezen met bovennatuurlijke krachten.
Medemens help ik waar nodig en kan zonder meerquote:Op maandag 18 september 2023 16:51 schreef kree het volgende:
[..]
ook goed en helpen je medemens en dan ben ik er helemaal ok mee
ja hoor mag ook? iedereen moet van mij maar denken hoe ie t zelf vindt?quote:Op maandag 18 september 2023 16:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Geloven op zich is ook niets mis mee en ik zal ook niemand veroordelen wat dat betreft. Benoem daarom juist ook het verleden, tegenwoordig leven we in andere tijden en wat ik noemde veel minder van toepassing.
Voor mij is het universum een soort van god welke schept dmv zwaartekracht, zie het niet als een wezen met bovennatuurlijke krachten.
Heb ik ook. Heb altijd de hoop dat dit leven een soort van matrix (simulatie) is en ik na de dood gewoon nog leef maar dan niet meer in de simulatie maar de echte wereld.quote:Op maandag 18 september 2023 16:52 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik geloof daarentegen wel wat in een soort van rencarnatie
Ik ook 100% wat je nu zegtquote:Op maandag 18 september 2023 16:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb ik ook. Heb altijd de hoop dat dit leven een soort van matrix (simulatie) is en ik na de dood gewoon nog leef maar dan niet meer in de simulatie maar de echte wereld.
Of gewoon terugkomen als iemand anders en niet meer weten van het vorige leven. Je kunt je herinneringen welke zijn opgeslagen in de hersenen natuurlijk niet meenemen en begint dan gewoon weer opnieuw.
kweet niet zie dat niet onwijs voor me? de gedachte is wel mooi trouwens.quote:Op maandag 18 september 2023 16:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb ik ook. Heb altijd de hoop dat dit leven een soort van matrix (simulatie) is en ik na de dood gewoon nog leef maar dan niet meer in de simulatie maar de echte wereld.
Of gewoon terugkomen als iemand anders en niet meer weten van het vorige leven. Je kunt je herinneringen welke zijn opgeslagen in de hersenen natuurlijk niet meenemen en begint dan gewoon weer opnieuw.
Dat er meer is geloof ik wel, maar niet in een god ofzoquote:Op maandag 18 september 2023 17:01 schreef kree het volgende:
[..]
kweet niet zie dat niet onwijs voor me? de gedachte is wel mooi trouwens.
Maar is net als christelijk geloof, komen we in de hemel dan of hel? en komen we iedereen weer tegen die we misten hier op aarde?
Niet overtuigd ervan nog steeds niet ben ik, maar ok denk wel dat het hoop en steun geeft aan mensen.
Daar doe ik het dan altijd maar voor, en goed mocht het er zijn dan zie ik het vanzelf wel en hoop dat ik meer goed als kwaad heb gedaan enzo.
Ik geloof dat niet zo.quote:Op maandag 18 september 2023 17:02 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat er meer is geloof ik wel, maar niet in een god ofzo
Dacht er vroeger vaak aan, nu bijna niet meer. Maar omdat het nu zo in de praat te pas komt. Best wel interessantquote:Op maandag 18 september 2023 17:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Zijn leuke dingen om voor het slapen gaan over na te denken
ja weet t niet ook? Denk ook niet dat er een God is die vanaf zijn troon hier op aarde toekijkt en al die ellende geeft.quote:Op maandag 18 september 2023 17:02 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat er meer is geloof ik wel, maar niet in een god ofzo
Ieder heeft zo zijn gedachte erover, en is niks mis mee. Ik kom terug als een grote spin, en ga bij al die dts vrouwtjes rondsluipenquote:
Wees gewaarschuwd; ik heb een goeie stofzuigerquote:Op maandag 18 september 2023 17:07 schreef PLY het volgende:
[..]
Ieder heeft zo zijn gedachte erover, en is niks mis mee. Ik kom terug als een grote spin, en ga bij al die dts vrouwtjes rondsluipen
De aarde is slechts een leerschool.quote:Op maandag 18 september 2023 17:07 schreef kree het volgende:
mss is het gewoon meer van joh je loopt op aarde en probeer goed te doen voor anderen. Als iedereen dat zou doen dan hadden we niet zoveel ellende en oorlogen he?
quote:Op maandag 18 september 2023 17:05 schreef aloa het volgende:
Ik ben Christelijk opgevoed, maar als kind had ik al twijfels.
Ik kom in donker als je slaapt en ga op je bed rondkruipenquote:Op maandag 18 september 2023 17:07 schreef maily het volgende:
[..]
Wees gewaarschuwd; ik heb een goeie stofzuiger
wellich, geloven jullie nog altijd in dat de mens opzich goed is tegen elkaar?quote:Op maandag 18 september 2023 17:08 schreef aloa het volgende:
[..]
De aarde is slechts een leerschool.
Is een boek...
Huh?quote:Op maandag 18 september 2023 17:10 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik kom in donker als je slaapt en ga op je bed rondkruipen
Scherp!quote:Op maandag 18 september 2023 17:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ken geen mod die ondergetekende heet?
Religie is zover ik weet ontstaan om de groeiende massa mensen onder bedwang te (kunnen)houden, dus ja het zou een hoop schelenquote:Op maandag 18 september 2023 16:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Pleeg geen moord.
Pleeg geen overspel.
https://laurenskerkrotterdam.nl/orgelenrotterdamterrorcorps/quote:Op maandag 18 september 2023 16:03 schreef PLY het volgende:
[..]
Al die kerken opdoeken en disco,s van maken
En hoelaat is dat? Kan ik mij ff mentaal op voorbereidenquote:Op maandag 18 september 2023 17:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Natuurlijk even slapen voor de grand opening van DTS!
Doe je dat thuis ook?quote:Op maandag 18 september 2023 17:10 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik kom in donker als je slaapt en ga op je bed rondkruipen
daarom fan van stargate SG-1. min of meer schetst dat zich ook wel daarinquote:Op maandag 18 september 2023 17:13 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Religie is zover ik weet ontstaan om de groeiende massa mensen onder bedwang te (kunnen)houden, dus ja het zou een hoop schelen
Beter dan als platje, kom je nog eens ergensquote:Op maandag 18 september 2023 17:07 schreef PLY het volgende:
[..]
Ieder heeft zo zijn gedachte erover, en is niks mis mee. Ik kom terug als een grote spin, en ga bij al die dts vrouwtjes rondsluipen
Geen flauw idee, maar denk eerder 19 uur dan 23.23 uurquote:Op maandag 18 september 2023 17:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
En hoelaat is dat? Kan ik mij ff mentaal op voorbereiden
Ja is wel n goede serie/filmquote:Op maandag 18 september 2023 17:15 schreef kree het volgende:
[..]
daarom fan van stargate SG-1. min of meer schetst dat zich ook wel daarin
quote:Op maandag 18 september 2023 17:16 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Beter dan als platje, kom je nog eens ergens
Ben ik nog veel gekkerquote:
Zit er nog 1 naast je nachtkastjequote:Op maandag 18 september 2023 17:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Loop je weer mensen de stuipen op het lijf te jagen met spinnen
hmmm eens kijken of ik naar de show gaquote:Op maandag 18 september 2023 17:15 schreef PLY het volgende:
[..]bij ons een kerk omgebouwd voor laser schieten toen
fan van, allles gezien ervan en films, beetje met Atlantis werd het minder.quote:
Ongeveer, als hij voor mij een spin uit de slaapkamer heeft gehaald. Gaat hij ALTIJD als ik bijna slaap zachtjes met zijn vingers over mijn hoofd 'lopen' 😱quote:
Ja he lolquote:Op maandag 18 september 2023 17:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ongeveer, als hij voor mij een spin uit de slaapkamer heeft gehaald. Gaat hij ALTIJD als ik bijna slaap zachtjes met zijn vingers over mijn hoofd 'lopen' 😱
Dan weet je wat je te doen staatquote:Op maandag 18 september 2023 17:17 schreef PLY het volgende:
[..]
Ben ik nog veel gekkerzet zo een krab uit de sloot in de huiskamer
[..]
Zit er nog 1 naast je nachtkastje
Ach atlantis had ook wel wat.quote:Op maandag 18 september 2023 17:17 schreef kree het volgende:
[..]
fan van, allles gezien ervan en films, beetje met Atlantis werd het minder.
Maarja lang lopende serie wel, jaloers op iedereen die die nog niet heeft gezien.
Oh dan doe ik om 18:00 ff een kort tukkiequote:Op maandag 18 september 2023 17:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar denk eerder 19 uur dan 23.23 uur
Van die gifgroene brrr..quote:Op maandag 18 september 2023 17:21 schreef PLY het volgende:
[..]
Itali was erger toen met die hagedissen op de muur
Ja, sliep niet fijn. Licht uit niks, licht aan boven je hoofd op de muur brrrr en snel die joekels ook nogquote:
Die doen toch niks?quote:Op maandag 18 september 2023 17:23 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja, sliep niet fijn. Licht uit niks, licht aan boven je hoofd op de muur brrrr en snel die joekels ook nog
quote:Op maandag 18 september 2023 17:14 schreef Lovely het volgende:
Lees net om 21 uur
[..]
En hoelaat is dat? Kan ik mij ff mentaal op voorbereiden
vraag me dat altijd nog af? als je de verhalen wel eens hoort wss iets ondeugender als het lijktquote:Op maandag 18 september 2023 17:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is dat tijdens het huwelijk ook al verboden in Katwijk?
Ik dus ook niet met zo'n beest in de kamer. Die horen buiten te zitten op een rots in de zon of in het maanlicht.quote:
Wat een vage vraag?quote:Op maandag 18 september 2023 17:27 schreef kree het volgende:
[..]
vraag me dat altijd nog af? als je de verhalen wel eens hoort wss iets ondeugender als het lijkt
gehehe je Tarzan kwijt?quote:Op maandag 18 september 2023 17:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik dus ook niet met zo'n beest in de kamer. Die horen buiten te zitten op een rots in de zon of in het maanlicht.
je weet donders goed wel wat ik bedoel.quote:
Weer? Verwar je me niet met iemand anders?quote:Op maandag 18 september 2023 17:31 schreef kree het volgende:
[..]
je weet donders goed wel wat ik bedoel.
totaal onschuldig weer he.
haha nee maar deze discussie kwam ook laatst, in het algemeen dus beetje.quote:Op maandag 18 september 2023 17:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Weer? Verwar je me niet met iemand anders?
Slagroompuntenquote:Op maandag 18 september 2023 17:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Vannacht de hele nacht punten pakken
Doet ze goedquote:Op maandag 18 september 2023 17:33 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker in de OP Yvonne met meer dan 8000 punten
quote:Op maandag 18 september 2023 17:33 schreef hemarookworst het volgende:
@Grrrrrrr heeft het gedicht al klaar?quote:Op maandag 18 september 2023 17:33 schreef hemarookworst het volgende:
Ooit uitgerekendquote:Op maandag 18 september 2023 17:34 schreef kree het volgende:
[..]
pandapunten wat was die ook alweer?
heeft bol.com een mooie reclame nu voor in de studentensteden, zag m hangen op de wcquote:Op maandag 18 september 2023 17:34 schreef kree het volgende:
[..]
pandapunten wat was die ook alweer?
Het is nu wel een rottijd om iets te kopenquote:Op maandag 18 september 2023 17:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb geprobeerd pandapunten in te zetten voor hypotheek, maar de bank trapt er niet in.
ja maar ben je toch newb.quote:Op maandag 18 september 2023 17:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heeft bol.com een mooie reclame nu voor in de studentensteden, zag m hangen op de wc
Ik hou er ook eigenlijk helemaal niet van..quote:Op maandag 18 september 2023 17:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Eet er drie en dan voel je ze wel de hele nacht
quote:Op maandag 18 september 2023 17:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
laten we met fokkers samen een flat kopen
gaat vast goed
Nouja als ik pandapunten mocht inzetten had ik een mooi groot huis kunnen kopenquote:Op maandag 18 september 2023 17:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het is nu wel een rottijd om iets te kopen
mag ik het dan met tijgerpunten?quote:Op maandag 18 september 2023 17:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nouja als ik pandapunten mocht inzetten had ik een mooi groot huis kunnen kopen
Nee nee. Alleen pandapunten tellen.quote:Op maandag 18 september 2023 17:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mag ik het dan met tijgerpunten?
ik vind in beide gevallen ieder punt een m2 waard
Bakker Landsaat had altijd echt heerlijke Slagroompunten, was begrip in de Zaanstreekquote:Op maandag 18 september 2023 17:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hou er ook eigenlijk helemaal niet van..
Nieuwe aflevering probleemwijkenquote:Op maandag 18 september 2023 17:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
gaat vast goed
Of gewoon wanhopige maagdelijke mannen van in de 40 vinden die vrijwillig geld willen overmaken naar je voor een of andere vage scam beloftequote:Op maandag 18 september 2023 17:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mag ik het dan met tijgerpunten?
ik vind in beide gevallen ieder punt een m2 waard
Geen dts,ers bij elkaar graag, want dan zit er in de kortste keren geen raam meer in die flatquote:Op maandag 18 september 2023 17:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
gaat vast goed
Ah dat is liefquote:Op maandag 18 september 2023 17:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik bewaar wel een punt of twee voor je!
En de hele dag met lauwe halve liters schultenbrau BOLK! naar elkaar schreeuwenquote:Op maandag 18 september 2023 17:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nieuwe aflevering probleemwijken
ja maar dan bak ik brownies en dan is iedereen blijquote:Op maandag 18 september 2023 17:39 schreef PLY het volgende:
[..]
Geen dts,ers bij elkaar graag, want dan zit er in de kortste keren geen raam meer in die flat
en de lokale politie geen rustquote:Op maandag 18 september 2023 17:39 schreef PLY het volgende:
[..]
Geen dts,ers bij elkaar graag, want dan zit er in de kortste keren geen raam meer in die flat
Oh ja dan beter alvast even gaan slapen.. daarna een grote kan koffie zettenquote:Op maandag 18 september 2023 17:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Vannacht de hele nacht punten pakken
En een serie nieuwe gifjesquote:Op maandag 18 september 2023 17:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nieuwe aflevering probleemwijken
quote:Op maandag 18 september 2023 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kan prima met mij samenwonen. Het is wel dat jij dan onder de grond ligt en lekker stil bent.
Hier zit ook een hele goeie. Zit er al zolang ik hier woon.quote:Op maandag 18 september 2023 17:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Bakker Landsaat had altijd echt heerlijke Slagroompunten, was begrip in de Zaanstreek
Die durven niet eens te komen naar zo een tokkies flat danquote:Op maandag 18 september 2023 17:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en de lokale politie geen rust
quote:Op maandag 18 september 2023 17:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh ja dan beter alvast even gaan slapen.. daarna een grote kan koffie zetten
Kijk dat is een mooie naamquote:Op maandag 18 september 2023 17:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het begon als de bomenbuurt, maar het staat nu beter bekent als Foqueville, een wijk waarbij de schilderswijk schattig lijkt
Schildersbuurt valt tegenwoordig ook wel mee, vergeleken met bepaalde buurten in Brussel valt het in het nietquote:Op maandag 18 september 2023 17:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het begon als de bomenbuurt, maar het staat nu beter bekent als Foqueville, een wijk waarbij de schilderswijk schattig lijkt
Ik ook en even wakker worden om te pissen en daarna verder tukkenquote:
Dan noem je ook een stadquote:Op maandag 18 september 2023 17:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Schildersbuurt valt tegenwoordig ook wel mee, vergeleken met bepaalde buurten in Brussel valt het in het niet
Wordt er geleefd volgende de principes van Alexis de Tocquevillequote:
kan altijd nog kanaleneiland zijnquote:Op maandag 18 september 2023 17:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Schildersbuurt valt tegenwoordig ook wel mee, vergeleken met bepaalde buurten in Brussel valt het in het niet
Daarvoor kun je ook gewoon in het weekend naar het tuinhuisje komenquote:Op maandag 18 september 2023 17:47 schreef kree het volgende:
1 groot orgie dorp gaat t worden. jeeeeeh free love
haha welk tuinhuisje? die zweepjes spreken me minder aan trouwens. hahaquote:Op maandag 18 september 2023 17:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarvoor kun je ook gewoon in het weekend naar het tuinhuisje komen![]()
word er soms nog aangesproken in de 'hey meisje' categorie, hangt met warm weer veeeeeeel volk buiten, met name mannen, hoop afval van mensen die de boel verbouwen en dat dumpen ze overal en nergensquote:Op maandag 18 september 2023 17:46 schreef DerRabbit het volgende:
Is kanaleneiland nog steeds zo'n pauper achterstandswijk?
is er al iets gezegd over wanneer we weer mogen bolken?quote:Op maandag 18 september 2023 17:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Als het hier ineens stil wordt is DTS weer open.
Ow, dan zijn de praktijken in het tuinhuisje veel te extreem voor jequote:Op maandag 18 september 2023 17:48 schreef kree het volgende:
[..]
haha welk tuinhuisje? die zweepjes spreken me minder aan trouwens. haha
Ik blijf hier ook postenquote:Op maandag 18 september 2023 17:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Als het hier ineens stil wordt is DTS weer open.
Ah ok. Ben er jaaaaaaren terug wel eens doorheen gefietst toen ik date met een meisje dat in Utrecht studeerde. Daarna nooit meer gekomen.quote:Op maandag 18 september 2023 17:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
word er soms nog aangesproken in de 'hey meisje' categorie, hangt met warm weer veeeeeeel volk buiten, met name mannen, hoop afval van mensen die de boel verbouwen en dat dumpen ze overal en nergens
Zouden meer mensen moeten doen als er weer eens trollen in DTS gaan trollen of vies mad gaan doen als hen geen puntjes worden gegund.quote:
Misschien een idee idd.. maar zonde als deze SC wil stil valtquote:Op maandag 18 september 2023 17:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zouden meer mensen moeten doen als er weer eens trollen in DTS gaan trollen of vies mad gaan doen als hen geen puntjes worden gegund.
ONZ SC was vroeger nog vrij drukquote:Op maandag 18 september 2023 17:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien een idee idd.. maar zonde als deze SC wil stil valt
Voor dat DTS bestond of ook tijdens?quote:Op maandag 18 september 2023 17:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
ONZ SC was vroeger nog vrij druk
Voor DTS, sinds DTS ben ik niet meer super veel hier in ONZ SC geweestquote:Op maandag 18 september 2023 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Voor dat DTS bestond of ook tijdens?
Diegene die de ziekte fakte of een andere troll?quote:Op maandag 18 september 2023 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
Die troll is wel anoniem gegaan
Ik 48quote:Op maandag 18 september 2023 17:52 schreef DerRabbit het volgende:
Damn, ik heb gister maar 17 posts gemaakt hier op FOK!![]()
Dat is nog altijd minder dan mijn gemiddeldequote:
Ah ok, nja we gaan het zien of topic actief blijftquote:Op maandag 18 september 2023 17:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor DTS, sinds DTS ben ik niet meer super veel hier in ONZ SC geweest
jaquote:Op maandag 18 september 2023 17:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Diegene die de ziekte fakte of een andere troll?
Daar gaan we gewoon werk van makenquote:Op maandag 18 september 2023 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok, nja we gaan het zien of topic actief blijft
Ah ok, beter voor iedereen hier in ONZ en op wel meer plekken op FOK! lijkt me.quote:
Weet niet wat mijn gemiddelde post aantal isquote:Op maandag 18 september 2023 17:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is nog altijd minder dan mijn gemiddelde
oh zal even Dud0r vertellen dat ie moet gaan kokenquote:Op maandag 18 september 2023 17:53 schreef DerRabbit het volgende:
Maar nu eerst maar even eten koken in voorbereiding om strakjes weer snoei en snoeihard iedereen de moeder, de vader, de hont en de kad te bolken![]()
Ik twijfel daar geen moment aanquote:Op maandag 18 september 2023 17:05 schreef aloa het volgende:
Ik ben Christelijk opgevoed, maar als kind had ik al twijfels.
Ongelooflijk! Ik heb al mijn afspraken verzetquote:Op maandag 18 september 2023 17:58 schreef Shii het volgende:
Ik kan niet bij de feestelijke heropening zijn.
Positief nieuws. Zoals we dat graag zien in de nieuwe DTSquote:Op maandag 18 september 2023 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
Die troll is wel anoniem gegaan
Kom later op de avond wel even kijken.quote:Op maandag 18 september 2023 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ongelooflijk! Ik heb al mijn afspraken verzet
Misschien kunnen we de opening tot morgen uitstellen.quote:Op maandag 18 september 2023 17:58 schreef Shii het volgende:
Ik kan niet bij de feestelijke heropening zijn.
Ben ik ook druk.quote:Op maandag 18 september 2023 18:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien kunnen we de opening tot morgen uitstellen.
Komt goed.quote:Op maandag 18 september 2023 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
af en toe op je foon gluren
quote:Op maandag 18 september 2023 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ongelooflijk! Ik heb al mijn afspraken verzet
aantal posts: 166.784 (gemiddeld 53 per dag)quote:Op maandag 18 september 2023 17:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet niet wat mijn gemiddelde post aantal is
jij bent niet de enige maar jij had het verbodenquote:Op maandag 18 september 2023 17:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige hier, maar ik vind het een stomme smiley
En die van mij?quote:Op maandag 18 september 2023 18:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
aantal posts: 166.784 (gemiddeld 53 per dag)
Zelfde gemiddelde als mij, maar jouw account is een half jaar ouder dan het mijn
Had je een ander pagina nummer verwacht danquote:
Ah okquote:Op maandag 18 september 2023 18:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
aantal posts: 166.784 (gemiddeld 53 per dag)
Zelfde gemiddelde als mij, maar jouw account is een half jaar ouder dan het mijn
aantal posts: 369.921 (gemiddeld 77 per dag)quote:
Vind hem ook vreselijk net als die smiley die met een hamer op ramtquote:Op maandag 18 september 2023 17:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee! Ik haat die ookquote:Op maandag 18 september 2023 17:58 schreef devzero het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
112 had ook gekund, maar 450 was nog vrij. Daar stond een artikel over de pluspunten van saffraan.quote:Op maandag 18 september 2023 18:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je een ander pagina nummer verwacht dan
Nog mijn oude aloa niet ingehaaldquote:Op maandag 18 september 2023 18:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
aantal posts: 369.921 (gemiddeld 77 per dag)
Nou ik wist wel dat het er stond.. alleen ik dacht meer dat je post aantallen bedoelde in fokstatsquote:
Zul je zien dat het begint te plensen als een mofo als je precies in het midden tussen de winkel en je huis bentquote:Op maandag 18 september 2023 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
Hmmm dreigende lucht maar toch niks gevallen, schnell naar de winkel
Ja hier ook. Wel heel veel wind.quote:Op maandag 18 september 2023 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
Hmmm dreigende lucht maar toch niks gevallen, schnell naar de winkel
quote:
Wie zegt dat?quote:Op maandag 18 september 2023 18:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maar waarom mag die ene smiley niet meer? Deze bedoel ik
Als het in een post van dev stond dan is het heel belangrijk om het niet serieus te nemenquote:
Owquote:Op maandag 18 september 2023 18:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het in een post van dev stond dan is het heel belangrijk om het niet serieus te nemen
Het lijkt wel een F1 wedstrijd. Iedereen gaat ook als een gek puntjes proberen te pakken.quote:
quote:
De mooiste smiley vind ik nog altijd dequote:Op maandag 18 september 2023 18:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow
Oke. Ik vind dezeleuk namelijk
quote:Op maandag 18 september 2023 18:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het in een post van dev stond dan is het heel belangrijk om het niet serieus te nemen
Zinloos jaquote:Op maandag 18 september 2023 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het lijkt wel een F1 wedstrijd. Iedereen gaat ook als een gek puntjes proberen te pakken.
Haal je ze nooit bij de bibliotheek?quote:Op maandag 18 september 2023 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Net uitgerekend en geen budget meer voor boeken deze maand
Resultaat is dat niemand punten paktquote:Op maandag 18 september 2023 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het lijkt wel een F1 wedstrijd. Iedereen gaat ook als een gek puntjes proberen te pakken.
Gelukkig heb je er nog een paar liggen dus aan iets te lezen ontbreekt het je nietquote:Op maandag 18 september 2023 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
In dit dorp? Ben ik blij als ze een beetje bij zijn met Nederlandse boeken, laat staan Engelsequote:Op maandag 18 september 2023 18:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Haal je ze nooit bij de bibliotheek?
Geen idee. Ik heb niks van dit alles meegekregen. Sommige dingen, zoals worteloogst, zijn soms even belangrijker.quote:Op maandag 18 september 2023 18:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maar waarom mag die ene smiley niet meer? Deze bedoel ik
Correct en tevens juist.quote:Op maandag 18 september 2023 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Resultaat is dat niemand punten pakt
Ik wel elke week welquote:Op maandag 18 september 2023 18:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Haal je ze nooit bij de bibliotheek?
Wie is de vader?quote:Op maandag 18 september 2023 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja, dat snap ik dan wel weer.quote:Op maandag 18 september 2023 18:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In dit dorp? Ben ik blij als ze een beetje bij zijn met Nederlandse boeken, laat staan Engelse
Monitor?quote:
quote:Op maandag 18 september 2023 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Iemand post een heel betoog van een hele pagina; en in plaats dat je allemaal tegenargumenten probeert aan te dragen om het verhaal te ontzenuwen, volstaat de:
Nice, kan je een hele smileygids voor ons maken?quote:Op maandag 18 september 2023 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Iemand post een heel betoog van een hele pagina; en in plaats dat je allemaal tegenargumenten probeert aan te dragen om het verhaal te ontzenuwen, volstaat de:
Die bieb is mooiquote:Op maandag 18 september 2023 18:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Al hoewel bieb Arnhem 80 euro per jaar is voor onbeperkt lenen. Dat is best goedkoop
Ik betaal minderquote:Op maandag 18 september 2023 18:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Al hoewel bieb Arnhem 80 euro per jaar is voor onbeperkt lenen. Dat is best goedkoop
ftfyquote:Op maandag 18 september 2023 18:34 schreef hemarookworst het volgende:
Volgens mij hebben wij in Rotterdam de lelijkste bieb alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |