Hier in Florida worden verzekeraars steeds bizarder strenger met oude daken. Voor je het weet wordt je verzekering opgezegd en dat is best vervelend als je nog een hypotheek hebt. Bizar, want een shingles dak kan met gemak 20 jaar mee, maar na 15 jaar gaan ze al moeilijk doen. Mijn dakbedekking is 17 jaarquote:Op maandag 18 september 2023 16:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Dakbedekking misschien als het in slechte staat verkeerd maar zonnepanelen lijkt vast niet idd.
Neuh. Als je het ongepast vindt, kijk je maar de andere kant opquote:
Tot de volgende keerquote:Op maandag 18 september 2023 16:24 schreef devzero het volgende:
Maar goed, mijn wat langere thee pauze is weer voorbij. Even mijn haar kammen voor volgende online vergadering![]()
Heb even zo'n berekeningssite erover gehaald en je zou voor dat bedrag per maand voor een hypotheek een woning van 148.063 kunnen kopen. Verdere verplichtingen natuurlijk niet meegerekend.quote:Op maandag 18 september 2023 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Verderop in het dorp gaat bij dezelfde verhuurder studio van 35m2 voor 750
Neem de waarde nu maar eens tegen 5,2.%quote:Op maandag 18 september 2023 16:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Hebben het huis 4,5 jaar geleden gekocht, is idd wel eea veranderd in die tijd...
quote:Op maandag 18 september 2023 16:25 schreef SwJ het volgende:
Vanavond, rond de klok van 21:00, wordt DTS heropend.![]()
Voor een laatste keer.
Een eerstvolgende sluiting zal permanent zijn.![]()
Wat gaat er veranderen?![]()
- Users zullen vanaf nu nagenoeg alleen maar positief posten.
- De geboden zullen nauwgezet opgevolgd worden.
- Iemand een ban aansmeren door continu uitlokken/sneren = zelf een ban krijgen.
- Er volgt altijd een waarschuwing voorafgaande aan consequenties. Of je het eens bent met een waarschuwing, doet er niet toe. Een waarschuwing houdt in: pas je postgedrag aan. Klaar.
- Gezamenlijke afspraken maken om iemand aan te pakken/een hak te zetten/whatever = gezamenlijk een ban.
- Ga geen eigen rechter spelen of blijven reageren op sfeerverziekende posts, maar plaats een tr/stuur een dm en NEGEER.
- De enige mod in onz/dts is ondergetekende. De overige blauwen zijn users in dts. In extreme gevallen mogen ze ingrijpen, dit komt nauwelijks voor.
En de spelregels dan?![]()
Die blijven hetzelfde. Daar verandert niets aan. Voorlopig. September wordt gewoon afgemaakt. Zijn er gezamenlijke ideeën die door Bondage geïmplementeerd kunnen worden? Dat kan eventueel vanaf oktober.
Neem rustig de tijd om bovenstaande goed in je op te nemen en mede-dts'ers er op te wijzen.
En dan ... veel dts-plezier!
been there done that... oplichtersquote:Op maandag 18 september 2023 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Verderop in het dorp gaat bij dezelfde verhuurder studio van 35m2 voor 750
Dat is waar, ach hij komt vast wel weer met een andere naamquote:Op maandag 18 september 2023 16:27 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Tussen het zeggen en het doen zit een wereld van verschil
Deal!quote:Op maandag 18 september 2023 14:41 schreef devzero het volgende:
[..]
1. Mods gaan uit de telling en kunnen afkoelbans geven van een uur
2. Mario gaat niet meer schreeuwen
3. De volgende smileys worden verboden:en
![]()
4. Een post met het woord knuffel ofkrijgt een extra punt
5. Mensen die rare lijstjes maken worden uitgesloten
hopen maar op het beste danquote:
Ik denk dat ik mijn leven ook maar eens erger ga verkloten. Dan krijg ik ook voorrang.quote:Op maandag 18 september 2023 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie op de sociale huur site dat alle huurwoningen gaan naar mensen met voorrang of directe bemiddeling
Dan loopt het behoorlijk op ja... Hebben het op een goed moment gekocht en de rente staat vastquote:Op maandag 18 september 2023 16:28 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Neem de waarde nu maar eens tegen 5,2.%![]()
Erger?quote:Op maandag 18 september 2023 16:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn leven ook maar eens erger ga verkloten. Dan krijg ik ook voorrang.
Is alleen in Disney filmsquote:Op maandag 18 september 2023 16:34 schreef kree het volgende:
Toen sprak God deze woorden:
'Ik ben de HEER, uw God, die u uit Egypte, uit de slavernij, heeft bevrijd.
Vereer naast mij geen andere goden.
Maak geen godenbeelden, geen enkele afbeelding van iets dat in de hemel hier boven is of van iets beneden op de aarde of in het water onder de aarde.
Kniel voor zulke beelden niet neer, vereer ze niet, want ik, de HEER, uw God, duld geen andere goden naast mij. Voor de schuld van de ouders laat ik de kinderen boeten, en ook het derde geslacht en het vierde, wanneer ze mij haten;
maar als ze mij liefhebben en doen wat ik gebied, bewijs ik hun mijn liefde tot in het duizendste geslacht.
Misbruik de naam van de HEER, uw God, niet, want wie zijn naam misbruikt laat hij niet vrijuit gaan.
Houd de sabbat in ere, het is een heilige dag.
Zes dagen lang kunt u werken en al uw arbeid verrichten,
maar de zevende dag is een rustdag, die gewijd is aan de HEER, uw God; dan mag u niet werken. Dat geldt voor u, voor uw zonen en dochters, voor uw slaven en slavinnen, voor uw vee, en ook voor vreemdelingen die bij u in de stad wonen.
Want in zes dagen heeft de HEER de hemel en de aarde gemaakt, en de zee met alles wat er leeft, en op de zevende dag rustte hij. Daarom heeft de HEER de sabbat gezegend en heilig verklaard.
Toon eerbied voor uw vader en uw moeder. Dan wordt u gezegend met een lang leven in het land dat de HEER, uw God, u geven zal.
Pleeg geen moord.
Pleeg geen overspel.
Steel niet.
Leg over een ander geen vals getuigenis af.
Zet uw zinnen niet op het huis van een ander, en evenmin op zijn vrouw, op zijn slaaf, zijn slavin, zijn rund of zijn ezel, of wat hem ook maar toebehoort.'
het klinkt toch best wel ok ofzo? hoewel dit echt letterlijk uit de bijbel is. maargoed pas het beetje toe op de huidige tijdquote:
Voor een sprookje wel iddquote:Op maandag 18 september 2023 16:37 schreef kree het volgende:
[..]
het klinkt toch best wel ok ofzo? hoewel dit echt letterlijk uit de bijbel is. maargoed pas het beetje toe op de huidige tijd
nou dat weet ik niet? mss als meer mensen die volgen dat de wereld er wel leuker op wordquote:
quote:Op maandag 18 september 2023 16:38 schreef PLY het volgende:
[..]
Mag hoor, daarna keer Ik mijn andere wang toe
Dat bedoel ik ook, tis en blijft ellende in de wereld en doet niemand wat aanquote:Op maandag 18 september 2023 16:41 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet? mss als meer mensen die volgen dat de wereld er wel leuker op word
Heb nov 22 gekocht maar had nog offerte van maart. Nog net enigzins redelijkquote:Op maandag 18 september 2023 16:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan loopt het behoorlijk op ja... Hebben het op een goed moment gekocht en de rente staat vast
Edjequote:Op maandag 18 september 2023 16:44 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Heb nov 22 gekocht maar had nog offerte van maart. Nog net enigzins redelijk
Imo zal de wereld er beter op worden als er geen religie zou bestaan. Bovendien houden gelovigen zich ook niet altijd aan hun heilige boekje, vooral deze passages:quote:Op maandag 18 september 2023 16:41 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet? mss als meer mensen die volgen dat de wereld er wel leuker op word
yup, maar toch iedereen kan altijd beetje helpen enzo, maar dat is naar eigen inzicht en hoeft niet eens zo van geloof te zijn.quote:Op maandag 18 september 2023 16:44 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, tis en blijft ellende in de wereld en doet niemand wat aan
Eensquote:Op maandag 18 september 2023 16:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Imo zal de wereld er beter op worden als er geen religie zou bestaan. Bovendien houden gelovigen zich ook niet altijd aan hun heilige boekje, vooral deze passages:
Pleeg geen moord.
Pleeg geen overspel.
In het verleden en dan vooral de middeleeuwen is het toch anders gebleken...
ja dat klopt? ik ga het ook niet eens verdedigen want in naam van geloof werden/worden zo verkeerde dingen gedaan?quote:Op maandag 18 september 2023 16:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Imo zal de wereld er beter op worden als er geen religie zou bestaan. Bovendien houden gelovigen zich ook niet altijd aan hun heilige boekje, vooral deze passages:
Pleeg geen moord.
Pleeg geen overspel.
In het verleden en dan vooral de middeleeuwen is het toch anders gebleken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |