Alles is schreeuwend duur nuquote:Op maandag 18 september 2023 12:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Verdien meer dan mijn ouders ooit gedaan hebben, mijn vader was fabrieksarbeider en mijn moeder huisvrouw. Ze konden toch wel een flink rijtjeshuis betalen.
En ik heb niets
Stomquote:
Volgens mij is dat tegenwoordig vlees etenquote:Op maandag 18 september 2023 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik word voor alles keihard gestraft omdat ik alleen woon. Alsof het de grootste zonde is die een mens kan begaan.
Nee nee, tis toch echt single zijn hoor. Helemaal als je 35+ bent.quote:Op maandag 18 september 2023 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij is dat tegenwoordig vlees eten
Iedereen heeft last van de boodschappenquote:Op maandag 18 september 2023 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarover gesproken zal eens kijken wat AH in de aanbieding heeft en wat nu weer 2e gratis is en waar je dus als single geen reet aan hebt
Ik zit nog steeds op plus minus 50 euro per week hoorquote:Op maandag 18 september 2023 12:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Iedereen heeft last van de boodschappen
Netjesquote:Op maandag 18 september 2023 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds op plus minus 50 euro per week hoor
Tja ik heb AH of Plus. Er valt niet veel te kiezen. En ik ga dan liever naar de AHquote:Op maandag 18 september 2023 12:57 schreef PLY het volgende:
Tis toch an de zotte dat een blikje bij de ene meer dan een euro duurder is dan bij de ander soms(zelfde merk) goed opletten ook nog
Groenten in de supermarkt of op de markt worden hier steeds minder los verkocht. Dan zit je met een pond sperziebonen waar ik diverse dagen van kan eten.quote:Op maandag 18 september 2023 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarover gesproken zal eens kijken wat AH in de aanbieding heeft en wat nu weer 2e gratis is en waar je dus als single geen reet aan hebt
Oh da's ook ergquote:Op maandag 18 september 2023 13:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Groenten in de supermarkt of op de markt worden hier steeds minder los verkocht. Dan zit je met een pond sperziebonen waar ik diverse dagen van kan eten.
Ik heb vomar Aldi lidl deka ah. Vaak naar de Aldi of lidl. Het leek of alles gemiddeld al 30 cent goedkoper was zaterdag. Brood haal ik ik de coop, lekker warm en vers altijd, heerlijke waldcornquote:Op maandag 18 september 2023 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja ik heb AH of Plus. Er valt niet veel te kiezen. En ik ga dan liever naar de AH
Melk haal ik bij de boer hier vaakquote:Op maandag 18 september 2023 13:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Groenten in de supermarkt of op de markt worden hier steeds minder los verkocht. Dan zit je met een pond sperziebonen waar ik diverse dagen van kan eten.
Net wat je nodig heb, kaas en de groente zeer goed daarquote:Op maandag 18 september 2023 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind Lidl uiteindelijk toch duurder.
Gezellig hoor, kom maarquote:Op maandag 18 september 2023 13:03 schreef HappyCharly het volgende:
@:ply ik kom in jouw boothuis wonen
Dat is echt een schande, er is vast iets mis met 35+ mensen die single zijn...quote:Op maandag 18 september 2023 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee, tis toch echt single zijn hoor. Helemaal als je 35+ bent.
Frisdrank gewoon bij de Aldi, river drinks net zo lekkerquote:Op maandag 18 september 2023 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Het scheelt echt dat de standaard dingen die men eet en drinkt, ik niet eet of drink. Geen vlees, niet standaard kaas op brood, geen melk of andere zuivelproducten, overigens wel kaas maar meer bij de maaltijd of als snack, geen koffie.
Drink amper frisdrank. Tis thee, water of aanmaaklimoquote:Op maandag 18 september 2023 13:06 schreef PLY het volgende:
[..]
Frisdrank gewoon bij de Aldi, river drinks net zo lekker
Ik vind frisdrank niet lekker, maar melk drink ik graag. Net als koffie en liters theequote:Op maandag 18 september 2023 13:06 schreef PLY het volgende:
[..]
Frisdrank gewoon bij de Aldi, river drinks net zo lekker
Daar is van alles mis mee. Echt het kan niet meer. Alsof ze graag willen dat de maatschappij ten onder gaat!quote:Op maandag 18 september 2023 13:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is echt een schande, er is vast iets mis met 35+ mensen die single zijn...
Oh wacht![]()
Drink ook meestal limo Reine Claude lekker, kan slecht tegen die bubbels. Alleen in bier weer welquote:Op maandag 18 september 2023 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Drink amper frisdrank. Tis thee, water of aanmaaklimo
Moet je juist heen gaan, lekker goedkoop tegen etenstijdquote:Op maandag 18 september 2023 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en ik doe niet aan visite. Gekkigheid.
Ik heb natuurlijk geen vrienden, dus bij wie moet ik op bezoek gaan?quote:Op maandag 18 september 2023 13:10 schreef PLY het volgende:
[..]
Moet je juist heen gaan, lekker goedkoop tegen etenstijd
Of je moet een gierige bokkum treffenquote:Op maandag 18 september 2023 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet meer daten. Scheelt ook geld.
De buurtjes?quote:Op maandag 18 september 2023 13:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk geen vrienden, dus bij wie moet ik op bezoek gaan?
Ik date alleen boven modaalquote:Op maandag 18 september 2023 13:12 schreef PLY het volgende:
[..]
Of je moet een gierige bokkum treffen
quote:Op maandag 18 september 2023 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik date alleen boven modaal
Heb zo een reclame folder app ook, verdomde handigquote:Op maandag 18 september 2023 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Maaltijdsalades 1+1 bij de PLUS. 2x eten voor 5,50
Waarom wordt je daar voor gestraft? IK woon ook alleen maar kan zo een twee drie niet bedenken waarmee ik dan gestraft wordt?quote:Op maandag 18 september 2023 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik word voor alles keihard gestraft omdat ik alleen woon. Alsof het de grootste zonde is die een mens kan begaan.
He dotquote:Op maandag 18 september 2023 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom wordt je daar voor gestraft? IK woon ook alleen maar kan zo een twee drie niet bedenken waarmee ik dan gestraft wordt?
Vind de kaas van de lidl niet lekker de groente gaat wel al gaat die ook wel achteruit hoorquote:Op maandag 18 september 2023 13:03 schreef PLY het volgende:
[..]
Net wat je nodig heb, kaas en de groente zeer goed daar
Denk ienie geen subsidie?quote:Op maandag 18 september 2023 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom wordt je daar voor gestraft? IK woon ook alleen maar kan zo een twee drie niet bedenken waarmee ik dan gestraft wordt?
Hier echt vers, denk dat het toch per filiaal verschilt?quote:Op maandag 18 september 2023 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind de kaas van de lidl niet lekker de groente gaat wel al gaat die ook wel achteruit hoor
Je betaalt meer belasting dan een stel of gezinquote:Op maandag 18 september 2023 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat had ze dan ook niet gehad als ze met twee personen had gewoondquote:
Met 2 inkomens beter toch?quote:Op maandag 18 september 2023 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat had ze dan ook niet gehad als ze met twee personen had gewoond
Lees dit maarquote:Op maandag 18 september 2023 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik ben juist minder afvalstofheffing gaan gebruiken toen de kinderen de deur uitwarenquote:Op maandag 18 september 2023 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je betaalt meer belasting dan een stel of gezin
Afvalstofheffing is ook meer.
Heelveel kosten zijn niet x2 als je met 2 mensen in je huis woont. Er is een basisbedrag voor 1 persoon die is best hoog. Dus je betaalt als single altijd meer.
Voedsel in bulk is goedkoper.
Ja maar ik bedoelde dat je dan ook geen toeslagen kijktquote:
DIt wist ik maar we hadden het over een huurhuis dacht ik, of ik heb weer verkeerd gelezenquote:Op maandag 18 september 2023 13:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lees dit maar
https://www.rtlnieuws.nl/(...)kost-honderden-euros
https://www.ad.nl/geld/ac(...)%2Fwww.google.com%2F
Maar pp betaal je als single uiteindelijk meer.quote:Op maandag 18 september 2023 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik ben juist minder afvalstofheffing gaan gebruiken toen de kinderen de deur uitwaren
Maar ik dacht dat je bedoelde dat je gestraft werd met je huis omdat je alleen woont
Daar eerste artikel slaat de plank ook wel mis met de voorbeeldenquote:Op maandag 18 september 2023 13:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lees dit maar
https://www.rtlnieuws.nl/(...)kost-honderden-euros
https://www.ad.nl/geld/ac(...)%2Fwww.google.com%2F
Ja da's idd een stom voorbeeldquote:Op maandag 18 september 2023 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar eerste artikel slaat de plank ook wel mis met de voorbeelden
Een bank als voorbeeld gebruiken, terwijl het daar niet omgaat. Het gaat om andere vaste lasten zoals idd alle belastingen en heffingen.
Dit is nog steeds het meest absurde van allesquote:Philip liet ook een berekening los op de belastingen in zijn gemeente (de tarieven verschillen per gemeente). De kosten voor de afvalstoffenheffing voor een eenpersoonshuishouden zijn 243,40 euro en voor een meerpersoonshuishouden 295,80 euro. Bij een huishouden van 4 personen is dat 60,85 euro per persoon. Buiten alle proporties volgens Philip: „Eenpersoonshuishouden vervuilen aanzienlijk minder dan een gezin dat met z’n vieren een huishouding voert.”
quote:Op maandag 18 september 2023 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Zucht, heb je hem ook weer hoor.
je hebt toch twee maaltijdsalades van de plusquote:Op maandag 18 september 2023 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Doe eens even broek aan ieni dan kun je boodschappen doen ondanks dat je niet weet wat je gaat eten
Je hebt niet goed gelezen dat ik geen boodschappen doe bij de plusquote:Op maandag 18 september 2023 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je hebt toch twee maaltijdsalades van de plus
Ja mooi he dit soort dingenquote:Op maandag 18 september 2023 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
*Topicshift
Dit vind ik dan weer hartverwarmend
https://www.ad.nl/video/p(...)getelijke-dag-399121
Heerlijkquote:
Minpunten dit.quote:Op maandag 18 september 2023 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt niet goed gelezen dat ik geen boodschappen doe bij de plus
Meer bitterballen eten, daar word je blij vanquote:
Ik word over het algemeen niet blij van eten dat ik niet lekker vind.quote:Op maandag 18 september 2023 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meer bitterballen eten, daar word je blij van
Daarom ook bitterballen eten, die zijn heerlijkquote:Op maandag 18 september 2023 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik word over het algemeen niet blij van eten dat ik niet lekker vind.
Omdat DTS nog dicht is?quote:
Daar is iedereen vies woest overquote:Op maandag 18 september 2023 14:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat DTS nog dicht is?
Ergens op de wereldquote:
Gewoon ontslag nemen, dan heb je alle tijd voor de badkamerquote:
Ik kan mijn woestste razernij echt niet onder controle houdenquote:Op maandag 18 september 2023 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar is iedereen vies woest over
Wordt je hier weer vrolijk van?quote:
quote:Op maandag 18 september 2023 14:22 schreef SwJ het volgende:
Na 2 middagen psychologische ondersteuning, groepsgesprekken, een brainstormsessie "hoe nu verder?" van 7 uur, 38 uur vergaderen en 42,5 liter koffie, zijn we eruit:
DTS gaat, voor de alleralleralleralleelaatste keer open.
Vanavond. Ergens. Details worden nog kenbaar gemaakt.
Vier het in de onz sc. Met bier. Of wijn.
Ik ga bijhouden hoe lang het gaat duren.quote:
Oh ok.quote:Op maandag 18 september 2023 14:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wordt je hier weer vrolijk van?
[..]
Wat?quote:Op maandag 18 september 2023 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga bijhouden hoe lang het gaat duren.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er iets met alle suggesties is gedaan. Maar vooralsnog, goed nieuws. De dood van FOK!, ONZ, en DTS is al zo vaak aangekondigd en we zijn er nog steedsquote:Op maandag 18 september 2023 14:22 schreef SwJ het volgende:
Ik ben geen singlequote:Op maandag 18 september 2023 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja ik moet weer eens eten verzinnen. Zucht. Nog zoiets wat als single toch wel zwaar valt.
Ik was sarcastisch, maar dat komt zo slecht door op een forum.quote:Op maandag 18 september 2023 14:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook, want anders had ik vanmiddag moeten werken
Voordat ie weer dicht gaatquote:
Pasta pesto is wel de meest inspiratieloze maaltijd ever.quote:Op maandag 18 september 2023 14:36 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ik ben geen single
tipje, Paste pesto
Wat voor blikje?quote:Op maandag 18 september 2023 12:57 schreef PLY het volgende:
Tis toch an de zotte dat een blikje bij de ene meer dan een euro duurder is dan bij de ander soms(zelfde merk) goed opletten ook nog
quote:Op maandag 18 september 2023 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pasta pesto is wel de meest inspiratieloze maaltijd ever.
Dan nog steeds.quote:Op maandag 18 september 2023 14:38 schreef Zucht. het volgende:
[..]met verse pesto he! niet uit een potje
Iedereen?quote:Op maandag 18 september 2023 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar is iedereen vies woest over
1. Mods gaan uit de telling en kunnen afkoelbans geven van een uurquote:Op maandag 18 september 2023 14:36 schreef 5thencounter het volgende:
Nou moet ik alleen nog de spelregels weten...
Oh, dat had ik echt niet in de gatenquote:Op maandag 18 september 2023 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch, maar dat komt zo slecht door op een forum.
Strak planquote:Op maandag 18 september 2023 14:41 schreef devzero het volgende:
[..]
1. Mods gaan uit de telling en kunnen afkoelbans geven van een uur
2. Mario gaat niet meer schreeuwen
3. De volgende smileys worden verboden:en
![]()
4. Een post met het woord knuffel ofkrijgt een extra punt
5. Mensen die rare lijstjes maken worden uitgesloten
Wat een ontgoocheling tov die meatloafquote:
Dat weet ik, rij er ook voor omquote:Op maandag 18 september 2023 14:43 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een ontgoocheling tov die meatloaf![]()
Maar je kunt dat googlen he, wat die knakworst kost bij A en bij B.
Ziet er goed uit, ik mis alleen het slotje erop tussen 1uur snachts en 7uur smorgens.. leek nogal een issuequote:Op maandag 18 september 2023 14:41 schreef devzero het volgende:
[..]
1. Mods gaan uit de telling en kunnen afkoelbans geven van een uur
2. Mario gaat niet meer schreeuwen
3. De volgende smileys worden verboden:en
![]()
4. Een post met het woord knuffel ofkrijgt een extra punt
5. Mensen die rare lijstjes maken worden uitgesloten
Coop is asociaal duur met allesquote:Op maandag 18 september 2023 14:43 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een ontgoocheling tov die meatloaf![]()
Maar je kunt dat googlen he, wat die knakworst kost bij A en bij B.
Met 10 blikken wel en andere boodschappen 4 kmquote:Op maandag 18 september 2023 14:44 schreef maily het volgende:
[..]
Is het verschil dan nog steeds de moeite?
Pasta pesto is zonder toevoeging. Dus geen spek of kip gekkie. Gewoon spaghetti en pesto. Heiden.quote:
Of alleen open tussen 18:00 en 23:00 zodat mensen met een baan niet worden gestraftquote:Op maandag 18 september 2023 14:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, ik mis alleen het slotje erop tussen 1uur snachts en 7uur smorgens.. leek nogal een issue
quote:Op maandag 18 september 2023 14:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Of alleen open tussen 18:00 en 23:00 zodat mensen met een baan niet worden gestraft
Nee ik doe er altijd spekjes of kip bij met een salade, rucola met tomaatjes en mozzarella.quote:Op maandag 18 september 2023 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pasta pesto is zonder toevoeging. Dus geen spek of kip gekkie. Gewoon spaghetti en pesto. Heiden.
Dan hele punten, en ertussen halvequote:Op maandag 18 september 2023 14:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Of alleen open tussen 18:00 en 23:00 zodat mensen met een baan niet worden gestraft
Denken dat mods iets mogen doen met goede suggestiesquote:Op maandag 18 september 2023 14:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er iets met alle suggesties is gedaan. Maar vooralsnog, goed nieuws. De dood van FOK!, ONZ, en DTS is al zo vaak aangekondigd en we zijn er nog steeds
Die mag wel even gaan douchenquote:
Dan kan ik de badkamer niet meer betalenquote:Op maandag 18 september 2023 14:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon ontslag nemen, dan heb je alle tijd voor de badkamer
Zeggen dat je een buitenlander bent, dan betaald de staat de badkamer voor je en krijg je er ook nog extra geld bijquote:Op maandag 18 september 2023 14:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dan kan ik de badkamer niet meer betalen
DTS is nog niet open.quote:
Bier of wijnquote:Op maandag 18 september 2023 14:22 schreef SwJ het volgende:
Na 2 middagen psychologische ondersteuning, groepsgesprekken, een brainstormsessie "hoe nu verder?" van 7 uur, 38 uur vergaderen en 42,5 liter koffie, zijn we eruit:
Vier het in de onz sc. Met bier. Of wijn.
Vanavond pas ergens.quote:Op maandag 18 september 2023 14:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
DTS is nog niet open.
Jaquote:Op maandag 18 september 2023 14:59 schreef Mazikeen het volgende:
Zijn er ook nog die gewoon in de onzin sc blijven posten?
Ik hoop hetquote:Op maandag 18 september 2023 14:59 schreef Mazikeen het volgende:
quote:Op maandag 18 september 2023 14:59 schreef Mazikeen het volgende:
Hoe is het ermee in het zonnige zuiden?quote:
Nu niet zo zonnig buiten maar in mijn hart welquote:Op maandag 18 september 2023 15:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe is het ermee in het zonnige zuiden?
quote:Op maandag 18 september 2023 15:01 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Nu niet zo zonnig buiten maar in mijn hart wel
Doe ff normaalquote:Op maandag 18 september 2023 14:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denken dat mods iets mogen doen met goede suggesties![]()
Die mogen enkel dingen doen om het forum nog verder de verdoemenis in te helpen![]()
Vast welquote:Op maandag 18 september 2023 14:59 schreef Mazikeen het volgende:
Ik wil hier best blijven posten,maar niet alleenquote:Op maandag 18 september 2023 14:59 schreef Mazikeen het volgende:
Niet zo pessimistisch hoorquote:Op maandag 18 september 2023 14:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voordat ie weer dicht gaat
Wordt het topic gezegend?quote:Op maandag 18 september 2023 15:27 schreef Jippie het volgende:
We hebben in ieder geval
[ afbeelding ]
als god en alles echt bestaat, dan is Fok! gedoemd als er heilig water op komtquote:
Ik ben ook bang dat al mijn FOK! posts worden voorgelezen bij de poort door Petrus.quote:Op maandag 18 september 2023 15:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als god en alles echt bestaat, dan is Fok! gedoemd als er heilig water op komt
ja wss zullen we allemaal branden in de hel ookquote:Op maandag 18 september 2023 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat al mijn FOK! posts worden voorgelezen bij de poort door Petrus.
Ja, hallo...dan kan ik geen Netflix kijkenquote:Op maandag 18 september 2023 14:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga voor het idee dat God de hel heeft geschapen voor Satan en de andere gevallen engelenquote:Op maandag 18 september 2023 15:34 schreef kree het volgende:
[..]
ja wss zullen we allemaal branden in de hel ook
Ik had gisteren ook een mokka gebakjequote:Op maandag 18 september 2023 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel een lekker mokka schuimgebakje
Schuimgebakquote:Op maandag 18 september 2023 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel een lekker mokka schuimgebakje
Nou ik ben opzich gelovig wel? zou je wellicht niet verwachten.quote:Op maandag 18 september 2023 15:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ga voor het idee dat God de hel heeft geschapen voor Satan en de andere gevallen engelen
er staat nergens dat de hel is geschapen voor de mens
het christendom heeft iets van 30.000 aftakkingen ofzo?quote:Op maandag 18 september 2023 15:40 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik ben opzich gelovig wel? zou je wellicht niet verwachten.
Maar zie het ook weer net ff anders (lasdat meeste christenen dan weer doen)
Denk altijd maar zo, doe goed voor anderen enzo en dat heft beetje je fouten op mss die je maakte?
Makes sense? Naja voor mij soort van wel denk
klopt vandaar dat ik het maar voor mezelf simpeler maaktequote:Op maandag 18 september 2023 15:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het christendom heeft iets van 30.000 aftakkingen ofzo?
is geen touw aan vast te knopen en je weet niet wat voor en achter is
Katwijk zijn veel gelovigen net als in het andere vissers dorp Urk.quote:Op maandag 18 september 2023 15:40 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik ben opzich gelovig wel? zou je wellicht niet verwachten.
Maar zie het ook weer net ff anders (asdat meeste christenen dan weer doen)
Denk altijd maar zo, doe goed voor anderen enzo en dat heft beetje je fouten op mss die je maakte?
Makes sense? Naja voor mij soort van wel denk
ik kies het bovenstaande geloofquote:Op maandag 18 september 2023 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Het schijnt dat mensen die niet van zoet eten houden, psychopathische trekjes hebben
jawel, maar toch denk ik niet dat je dat over 1 kam moet scheren. Het lastige is soort allemaal gelovig enzo, maar de ene kerk is ander als de ander. en heb ik het over protestants nog, Zelfs die, laat staan katholieke.quote:Op maandag 18 september 2023 15:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Katwijk zijn veel gelovigen net als in het andere vissers dorp Urk.
En als straf gaat Petrus je een half uur stevig knuffelenquote:Op maandag 18 september 2023 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat al mijn FOK! posts worden voorgelezen bij de poort door Petrus.
euhm ja haja bem dat met je eens wel toch?quote:Op maandag 18 september 2023 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Protestanten zijn echt iets teveel bezig met welke kerk of stroming nu eigenlijk vindt dat ze gelijk hebben.
Ik zie de hel als in Doom. Wij bang voor de demons. De demons bang voor Doom Slayer.quote:Op maandag 18 september 2023 15:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ga voor het idee dat God de hel heeft geschapen voor Satan en de andere gevallen engelen
er staat nergens dat de hel is geschapen voor de mens
Chocolaquote:Op maandag 18 september 2023 15:49 schreef Mazikeen het volgende:
Jullie maken mij trekkerig..... trek in zoetigheid nu
Iehl nee.quote:Op maandag 18 september 2023 15:48 schreef devzero het volgende:
[..]
En als straf gaat Petrus je een half uur stevig knuffelen
Ik hou niet zo van zoetigheid, maar kennelijk betekent dat dat ik niet spoorquote:Op maandag 18 september 2023 15:49 schreef Mazikeen het volgende:
Jullie maken mij trekkerig..... trek in zoetigheid nu
Nou dat kan toch. De een houdt van beide de andere weer van zoet of hartigquote:Op maandag 18 september 2023 15:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van zoetigheid, maar kennelijk betekent dat dat ik niet spoor
Hou opquote:
Dat is correctquote:Op maandag 18 september 2023 15:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je geen trein of tram bent, spoort je soberso nietquote:Op maandag 18 september 2023 15:50 schreef devzero het volgende:
[..]
180000 hypotheek is 8100 rente bruto per jaar, 5022 netto, 418 netto rente per maand. 500 aflossing per maand, dan zit je op 918 netto per maand.quote:Op maandag 18 september 2023 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan 150.000 - 180.000 hypotheek krijgen joh. Flatjes als deze gaan verderop in het dorp voor 2 ton of meer.
En ik heb een iets beneden modaal salaris. Het is gewoon van het zotte.
Ik betaal 610 huur per maandquote:Op maandag 18 september 2023 15:53 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
180000 hypotheek is 8100 rente bruto per jaar, 5022 netto, 418 netto rente per maand. 500 aflossing per maand, dan zit je op 918 netto per maand.
Mijn buren betalen 120 per maand aan huur, exclusief energie. Ik betaal netto 500 aan hypotheek en aflossing, en over 15 jaar ben ik hypotheekvrij
Mijn hypotheek is nu onder de 500 per maandquote:Op maandag 18 september 2023 15:53 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
180000 hypotheek is 8100 rente bruto per jaar, 5022 netto, 418 netto rente per maand. 500 aflossing per maand, dan zit je op 918 netto per maand.
Mijn buren betalen 120 per maand aan huur, exclusief energie. Ik betaal netto 500 aan hypotheek en aflossing, en over 15 jaar ben ik hypotheekvrij
maar ik ben geen minderjarig jongetjequote:Op maandag 18 september 2023 15:48 schreef devzero het volgende:
[..]
En als straf gaat Petrus je een half uur stevig knuffelen
je wist hopelijk al dat je niet spoorde....quote:Op maandag 18 september 2023 15:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Juist nietquote:Op maandag 18 september 2023 15:50 schreef devzero het volgende:
[..]
wel voorlezen zoals meneer uilquote:Op maandag 18 september 2023 15:52 schreef kree het volgende:
luister goed gemeente.
Johannes 10:16 BB
Ik heb ook nog andere schapen, die niet bij deze stal horen. Die moet Ik ook bij deze kudde brengen en ze zullen naar mijn stem luisteren. En uiteindelijk zal er nog maar één kudde zijn, met één Herder.
einde preek want vond dat altijd en nog altijd steeds te lang duren, op naar liedjes met band.
Mijn hypotheek is lagerquote:Op maandag 18 september 2023 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik betaal 610 huur per maand
Eigenlijk nietquote:Op maandag 18 september 2023 14:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wordt je hier weer vrolijk van?
[..]
Een week geleden zaten we nog te puffen van de hittequote:Op maandag 18 september 2023 15:56 schreef Lovely het volgende:
Het is maar raar weer vandaag, zon en daarna weer regen
Mwa blij dat dat voorbij is, alhoewel de zon nog best sterk is qua zon krachtquote:Op maandag 18 september 2023 15:58 schreef maily het volgende:
[..]
Een week geleden zaten we nog te puffen van de hitte
Is eigenlijk van de zotte dat mensen die geen hypotheek kunnen krijgen ivm inkomen vaak meer huur betalen dan ze voor een hypotheek zouden doen.quote:Op maandag 18 september 2023 15:56 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Mijn hypotheek is lager2 onder een kap
Tijd voor regen, onweer, stormquote:Op maandag 18 september 2023 16:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa blij dat dat voorbij is, alhoewel de zon nog best sterk is qua zon kracht
Lieflijke maar snoeiharde bolk terugquote:
gehehe ja wilde het haast in zo'n kerk echo zetten met geluid enzo,quote:Op maandag 18 september 2023 15:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wel voorlezen zoals meneer uil
Dat is ook bizar, maja moet erbij zeggen dat de hypotheek niet hoog isquote:Op maandag 18 september 2023 16:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Is eigenlijk van de zotte dat mensen die geen hypotheek kunnen krijgen ivm inkomen vaak meer huur betalen dan ze voor een hypotheek zouden doen.
Jups en eigenlijk nooit een kapitaal kunnen opbouwen of hun kosten kunnen verlagen. En eigenlijk alleen maar meer en meer gaan betalen.quote:Op maandag 18 september 2023 16:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Is eigenlijk van de zotte dat mensen die geen hypotheek kunnen krijgen ivm inkomen vaak meer huur betalen dan ze voor een hypotheek zouden doen.
Hier al regen gehad vanmorgenquote:Op maandag 18 september 2023 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijd voor regen, onweer, storm
Wat voor soort hypotheek is dat? 15x12x500 is 90K. Als ik in een standaard amortisatie spreadsheet 180.000 invul met 15 jaar looptijd en 0.01% rente, dan kom je nog steeds uit op een aflossing van 1.000 in de eerste maand.quote:Op maandag 18 september 2023 15:53 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 september 2023 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lieflijke maar snoeiharde bolk terug
Die is hier in de avond pasquote:Op maandag 18 september 2023 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Er komt nog een hele staart regen aan
Al die kerken opdoeken en disco,s van makenquote:Op maandag 18 september 2023 15:52 schreef kree het volgende:
luister goed gemeente.
Johannes 10:16 BB
Ik heb ook nog andere schapen, die niet bij deze stal horen. Die moet Ik ook bij deze kudde brengen en ze zullen naar mijn stem luisteren. En uiteindelijk zal er nog maar één kudde zijn, met één Herder.
einde preek want vond dat altijd en nog altijd steeds te lang duren, op naar liedjes met band.
Nee huizen.quote:Op maandag 18 september 2023 16:03 schreef PLY het volgende:
[..]
Al die kerken opdoeken en disco,s van maken
owh ja iddquote:Op maandag 18 september 2023 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Er komt nog een hele staart regen aan
Dat helpt ook mee natuurlijkquote:Op maandag 18 september 2023 16:01 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Dat is ook bizar, maja moet erbij zeggen dat de hypotheek niet hoog is
euhm nee denk ik niet? Opzich is het namelijk wel ok. Maar goed wil niet zeggen dat ik het met alle extremen daarmee eens ben hoorquote:Op maandag 18 september 2023 16:03 schreef PLY het volgende:
[..]
Al die kerken opdoeken en disco,s van maken
En dat ook nog natuurlijk. Als je een hypotheek hebt bouw je langzaam vermogen op. Het zit dan wel in het huis maar toch. Dat heb je niet als je huurt. Ik vind dan ook dat banken elke situatie op zich moeten beoordeling ipv iedereen die niet volgens hun boekje voldoet af te wijzen.quote:Op maandag 18 september 2023 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups en eigenlijk nooit een kapitaal kunnen opbouwen of hun kosten kunnen verlagen. En eigenlijk alleen maar meer en meer gaan betalen.
Maarja zo werkt het geweldige systeem.
Met de huidige rente redt je dat vast niet meerquote:Op maandag 18 september 2023 16:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat helpt ook mee natuurlijkMaar als ik kijk wat voor bedrag je maandelijks voor een koophuis betaald tegenover huur is dat toch wel schrikbarend. Heb een kennis die in Assen woont en die betaalt per maand meer huur voor zijn kleine tussenwoning dan wij aan hypotheek kwijt zijn voor een grote vrijstaander.
Ik plaag maar, ieder zijn dingquote:Op maandag 18 september 2023 16:05 schreef kree het volgende:
[..]
euhm nee denk ik niet? Opzich is het namelijk wel ok. Maar goed wil niet zeggen dat ik het met alle extremen daarmee eens ben hoor
Maar wanneer heb je gekocht? Afgelopen jaar of 10 jaar geleden. Huizenprijzen zijn ook fors gestegen, maar dat merk je pas als je een nieuw huis gaat kopen.quote:Op maandag 18 september 2023 16:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat helpt ook mee natuurlijkMaar als ik kijk wat voor bedrag je maandelijks voor een koophuis betaald tegenover huur is dat toch wel schrikbarend. Heb een kennis die in Assen woont en die betaalt per maand meer huur voor zijn kleine tussenwoning dan wij aan hypotheek kwijt zijn voor een grote vrijstaander.
heerlijk dat idd? geen zorgen over onderhoud huisquote:Op maandag 18 september 2023 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Scheelt wel dat je met huren geen onderhoud hoeft te doen. Niet dat mijn verhuurder het wel doet. Maar toch
Je zit toch droog?quote:Op maandag 18 september 2023 16:07 schreef DerRabbit het volgende:
Hier is het aan het regenen sinds ik thuis ben
Niet meer thuis zijn, regent het ook niet.quote:Op maandag 18 september 2023 16:07 schreef DerRabbit het volgende:
Hier is het aan het regenen sinds ik thuis ben
Ja, maar nu kan ik niet gaan wandelen en niet aan de 10k stappen komenquote:
weet ik toch, dat maakt ook niet uitquote:
Klopt, maar als je bijv. zou willen isoleren dan ben je afhankelijk van de verhuurder. Als die dat niet wil dan heb je hogere stookkosten.quote:Op maandag 18 september 2023 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Scheelt wel dat je met huren geen onderhoud hoeft te doen. Niet dat mijn verhuurder het wel doet. Maar toch
Ik ben net anderhalve week weg van huis geweestquote:Op maandag 18 september 2023 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet meer thuis zijn, regent het ook niet.
Regenjas?quote:Op maandag 18 september 2023 16:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar nu kan ik niet gaan wandelen en niet aan de 10k stappen komen
Hebben het huis 4,5 jaar geleden gekocht, is idd wel eea veranderd in die tijd...quote:Op maandag 18 september 2023 16:06 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Met de huidige rente redt je dat vast niet meer
Er valt weinig te isoleren. Maar bepaalde dingen zou wel handig zijn als verhuurder dat zou oppakken ja. Zoals duurzaamheid etc.quote:Op maandag 18 september 2023 16:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, maar als je bijv. zou willen isoleren dan ben je afhankelijk van de verhuurder. Als die dat niet wil dan heb je hogere stookkosten.
Ik bind mijn horloge wel aan de halsband van een hond en laat ik die rondjes rennenquote:
4,5 jaar geleden gekocht.quote:Op maandag 18 september 2023 16:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar wanneer heb je gekocht? Afgelopen jaar of 10 jaar geleden. Huizenprijzen zijn ook fors gestegen, maar dat merk je pas als je een nieuw huis gaat kopen.
quote:Op maandag 18 september 2023 16:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bind mijn horloge wel aan de halsband van een hond en laat ik die rondjes rennen
Loop je toch in huis,wat rondjes de trap op en afquote:Op maandag 18 september 2023 16:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar nu kan ik niet gaan wandelen en niet aan de 10k stappen komen
Maar dan slijt de vloerbedekkingquote:Op maandag 18 september 2023 16:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Loop je toch in huis,wat rondjes de trap op en af
Er is al een serieus gedeelte afgelost, en over 15 jaar komt mijn spaargedeelte vrij. En die 500 is netto, kan nog 38% (dacht ik) aftrekken momenteel.quote:Op maandag 18 september 2023 16:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat voor soort hypotheek is dat? 15x12x500 is 90K. Als ik in een standaard amortisatie spreadsheet 180.000 invul met 15 jaar looptijd en 0.01% rente, dan kom je nog steeds uit op een aflossing van 1.000 in de eerste maand.
Zal ik eens pro actief zijn bij jouquote:Op maandag 18 september 2023 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik lees een boel excuses en weinig pro-activiteit Konijn...
Graag. Ik ga alvast klaarliggen.quote:Op maandag 18 september 2023 16:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal ik eens pro actief zijn bij jou
Moet je maar een betere baan gaan zoeken zodat je een hypotheek kunt veroorloven.quote:Op maandag 18 september 2023 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja ook een leuke hypotheekrenteafrek. Als huurder boven de huurtoeslaggens, krijg je niets, helemaal niets.
Dank voor je bijdrage.quote:Op maandag 18 september 2023 16:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je maar een betere baan gaan zoeken zodat je een hypotheek kunt veroorloven.
En verhuizen is ook zo'n gedoe, iets wat ik liever ook niet al teveel doe...quote:Op maandag 18 september 2023 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er valt weinig te isoleren. Maar bepaalde dingen zou wel handig zijn als verhuurder dat zou oppakken ja. Zoals duurzaamheid etc.
Maarja ik had 5 jaar geleden iets nodig en verhuizen nu is gewoon zinloos. Dus ik klaag wel gewoon over mijn verhuurder.
Niet je schoenen en je knieën gelukkigquote:Op maandag 18 september 2023 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan slijt de vloerbedekking
Ik wil die aftrek best wegstrepen tegen mijn eigenwoningforfait, OZB en overdrachtsbelasting die huurders niet hoeven te betalen, dat zou voor mij een stuk voordeliger zijn.quote:Op maandag 18 september 2023 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja ook een leuke hypotheekrenteafrek. Als huurder boven de huurtoeslaggens, krijg je niets, helemaal niets.
Voor sociale verhuur sta ik net geen 1e en particulier is gewoon helemaal onbetaalbaar. Dus ik blijf wel even zitten waar ik nu zit.quote:Op maandag 18 september 2023 16:13 schreef bondage het volgende:
[..]
En verhuizen is ook zo'n gedoe, iets wat ik liever ook niet al teveel doe...
En geen onderhoudskosten is natuurlijk mooi, dat gaf mij ook wel wat rust toen ik nog huurde. Echter is het ook wel fijn dat je gewoon dingen kunt doen aan het huis, zelfs als dat wat moet kosten.
Zo komt bijv. de verbouwing van de badkamer eraan en ik weet nu al dat het me vele duizenden euro's gaat kosten. Echter hebben we er dan ook weer jaren plezier van en is het zoals wij zelf willen.
Ik wil in het najaar nieuwe dakbedekking laten leggen en daarna zonnepanelen laten zetten. Een verhuurder had dat waarschijnlijk nooit gedaan.quote:Op maandag 18 september 2023 16:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, maar als je bijv. zou willen isoleren dan ben je afhankelijk van de verhuurder. Als die dat niet wil dan heb je hogere stookkosten.
Zo snel al?quote:Op maandag 18 september 2023 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan slijt de vloerbedekking
De winst van een eigen woning zit toch echt in het opbouwen van kapitaal en uiteindelijk de stapel stenen bezitten.quote:Op maandag 18 september 2023 16:14 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik wil die aftrek best wegstrepen tegen mijn eigenwoningforfait en OZB, dat zou voor mij een stuk voordeliger zijn.
En er is een miljoen aan woonruimte tekort nuquote:Op maandag 18 september 2023 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor sociale verhuur sta ik net geen 1e en particulier is gewoon helemaal onbetaalbaar. Dus ik blijf wel even zitten waar ik nu zit.
Nee hoor. Hieronder de snelweg is toch wel plaats voor 100 mensen en hun dozen.quote:Op maandag 18 september 2023 16:15 schreef PLY het volgende:
[..]
En er is een miljoen aan woonruimte tekort nu
Hypotheekrenteaftrek heb ik ook niet. Maar @DerRabbit zal vast voorstellen dat ik dan maar naar nederland moet verhuizenquote:Op maandag 18 september 2023 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op maandag 18 september 2023 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor. Hieronder de snelweg is toch wel plaats voor 100 mensen en hun dozen.
Maar dat is geen zekerheid. Zoals je in 2008 kon zien kan het gewoon in elkaar flikkeren.quote:Op maandag 18 september 2023 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De winst van een eigen woning zit toch echt in het opbouwen van kapitaal en uiteindelijk de stapel stenen bezitten.
Ook dat en dat ik iemand anders rijk maak.quote:Op maandag 18 september 2023 16:17 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Maar dat is geen zekerheid. Zoals je in 2008 kon zien kan het gewoon in elkaar flikkeren.
De winst van een eigen woning is dat je maandlasten constant zijn of lager worden, waar die bij huurders jaarlijks omhoog gaat.
Particulier wordt gewoon uitgeknepen maar ook sociaal huren wordt steeds duurder. Toen ik nog huurde was dat ook sociale huur maar omdat ik steeds meer ging verdienen ging de huur ook mooi omhoog. Betaalde op een gegeven moment 150 euro per maand meer dan mijn onderbuurman met exact dezelfde woningquote:Op maandag 18 september 2023 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor sociale verhuur sta ik net geen 1e en particulier is gewoon helemaal onbetaalbaar. Dus ik blijf wel even zitten waar ik nu zit.
Mijn 45m2 huur ik nu voor iets van 610 oid en ik zag dat hetzelfde voor 700 euro nu gaatquote:Op maandag 18 september 2023 16:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Particulier wordt gewoon uitgeknepen maar ook sociaal huren wordt steeds duurder. Toen ik nog huurde was dat ook sociale huur maar omdat ik steeds meer ging verdienen ging de huur ook mooi omhoog. Betaalde op een gegeven moment 150 euro per maand meer dan mijn onderbuurman met exact dezelfde woning
Dakbedekking misschien als het in slechte staat verkeerd maar zonnepanelen lijkt vast niet idd.quote:Op maandag 18 september 2023 16:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wil in het najaar nieuwe dakbedekking laten leggen en daarna zonnepanelen laten zetten. Een verhuurder had dat waarschijnlijk nooit gedaan.
Vrijesector-verhuurders moeten ze aan de hoogste boom opknopen. Een verdienmodel maken van een primaire levensbehoeftequote:Op maandag 18 september 2023 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook dat en dat ik iemand anders rijk maak.
Maar van heleboel mensen mag ik niet zeuren, moet ik maar een betere baan zoeken en blij zijn dat mijn verhuurder zo vrijgevig is om in vastgoed te investeren.
Nee zo belangrijk is dat oooook weer nietquote:Op maandag 18 september 2023 14:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat DTS nog dicht is?
Nou ik huur particulier onder sociale huurgrens, maar dat verhuren ze wel zo dat je alsnog teveel betaaldquote:Op maandag 18 september 2023 16:19 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Vrijesector-verhuurders moeten ze aan de hoogste boom opknopen. Een verdienmodel maken van een primaire levensbehoefte
Maar goed dat je ieniemini bent met maar 45mquote:Op maandag 18 september 2023 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn 45m2 huur ik nu voor iets van 610 oid en ik zag dat hetzelfde voor 700 euro nu gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |