Alles is schreeuwend duur nuquote:Op maandag 18 september 2023 12:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Verdien meer dan mijn ouders ooit gedaan hebben, mijn vader was fabrieksarbeider en mijn moeder huisvrouw. Ze konden toch wel een flink rijtjeshuis betalen.
En ik heb niets
Stomquote:
Volgens mij is dat tegenwoordig vlees etenquote:Op maandag 18 september 2023 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik word voor alles keihard gestraft omdat ik alleen woon. Alsof het de grootste zonde is die een mens kan begaan.
Nee nee, tis toch echt single zijn hoor. Helemaal als je 35+ bent.quote:Op maandag 18 september 2023 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij is dat tegenwoordig vlees eten
Iedereen heeft last van de boodschappenquote:Op maandag 18 september 2023 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarover gesproken zal eens kijken wat AH in de aanbieding heeft en wat nu weer 2e gratis is en waar je dus als single geen reet aan hebt
Ik zit nog steeds op plus minus 50 euro per week hoorquote:Op maandag 18 september 2023 12:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Iedereen heeft last van de boodschappen
Netjesquote:Op maandag 18 september 2023 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds op plus minus 50 euro per week hoor
Tja ik heb AH of Plus. Er valt niet veel te kiezen. En ik ga dan liever naar de AHquote:Op maandag 18 september 2023 12:57 schreef PLY het volgende:
Tis toch an de zotte dat een blikje bij de ene meer dan een euro duurder is dan bij de ander soms(zelfde merk) goed opletten ook nog
Groenten in de supermarkt of op de markt worden hier steeds minder los verkocht. Dan zit je met een pond sperziebonen waar ik diverse dagen van kan eten.quote:Op maandag 18 september 2023 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarover gesproken zal eens kijken wat AH in de aanbieding heeft en wat nu weer 2e gratis is en waar je dus als single geen reet aan hebt
Oh da's ook ergquote:Op maandag 18 september 2023 13:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Groenten in de supermarkt of op de markt worden hier steeds minder los verkocht. Dan zit je met een pond sperziebonen waar ik diverse dagen van kan eten.
Ik heb vomar Aldi lidl deka ah. Vaak naar de Aldi of lidl. Het leek of alles gemiddeld al 30 cent goedkoper was zaterdag. Brood haal ik ik de coop, lekker warm en vers altijd, heerlijke waldcornquote:Op maandag 18 september 2023 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja ik heb AH of Plus. Er valt niet veel te kiezen. En ik ga dan liever naar de AH
Melk haal ik bij de boer hier vaakquote:Op maandag 18 september 2023 13:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Groenten in de supermarkt of op de markt worden hier steeds minder los verkocht. Dan zit je met een pond sperziebonen waar ik diverse dagen van kan eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |