ik moet er nog eentje ophalen bij een pakket punt, want tja gemist vorige week.quote:Op maandag 18 september 2023 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
hoop dat mijn pakketje er vroeg is vandaag
Dat weet je tegenwoordig nooitquote:Op maandag 18 september 2023 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
hoop dat mijn pakketje er vroeg is vandaag
Mag je wel voort maken, na een week sturen ze het terug bij het afhaal puntquote:Op maandag 18 september 2023 07:06 schreef kree het volgende:
[..]
ik moet er nog eentje ophalen bij een pakket punt, want tja gemist vorige week.
weekje en en hij was van vrijdag, dus komt wel goed van de week.quote:Op maandag 18 september 2023 07:07 schreef PLY het volgende:
[..]
Mag je wel voort maken, na een week sturen ze het terug bij het afhaal punt
zie ik op mn werk vaak ja.. we hebbe een postnl punt maar ze voeren vaak ons adres in en als het dan met DHL komt als we zijn gesloten.. en dan bij ons komen jammeren. Ja eigen schuld, moet je je eigen adres maar opeven denk ik dan maarquote:Op maandag 18 september 2023 07:07 schreef kree het volgende:
[..]
of dat ze het op straat gewoon voor de deur zetten
Vaak zat gehad, als je kwaad wil kan je zeggen dat je het niet gehad heb! Krijg je tweede gratisquote:Op maandag 18 september 2023 07:07 schreef kree het volgende:
[..]
of dat ze het op straat gewoon voor de deur zetten
heb ik een keer gedaan toen ik een 6pack douchegel had besteld, kreeg ik andere opgestuurd maar had er geen fijn gevoel bij dus heb het bij die ene keer gehoudenquote:Op maandag 18 september 2023 07:09 schreef PLY het volgende:
[..]
Vaak zat gehad, als je kwaad wil kan je zeggen dat je het niet gehad heb! Krijg je tweede gratis
nou hier werd het niet gejat, enne ok voor dure dingen doe ik het niet zo.quote:Op maandag 18 september 2023 07:09 schreef PLY het volgende:
[..]
Vaak zat gehad, als je kwaad wil kan je zeggen dat je het niet gehad heb! Krijg je tweede gratis
Zo erg dan? Jeetjequote:Op maandag 18 september 2023 07:10 schreef Mazikeen het volgende:
Het regent en niemand kan meer autorijden
wat je niet hebt kan je ook niet bewijzen.. laat hen maar bewijzen dat het persoonlijk is afgegeven dmv handtekening oid.quote:Op maandag 18 september 2023 07:10 schreef kree het volgende:
[..]
nou hier werd het niet gejat, enne ok voor dure dingen doe ik het niet zo.
Maarja ga het maar weer eens bewijzen enzo dat je het niet gehad hebt omdat een Renard het pikt zo van voor je deur.
Vaak gehad dat het bij mijn voordeur lag hoor na terugkomen van boodschappen, kunnen ze zo jattenquote:Op maandag 18 september 2023 07:10 schreef kree het volgende:
[..]
nou hier werd het niet gejat, enne ok voor dure dingen doe ik het niet zo.
Maarja ga het maar weer eens bewijzen enzo dat je het niet gehad hebt omdat een Renard het pikt zo van voor je deur.
zijn ook best pittige buien, hier ook zojuist even.. gelijk al politie met signalen hier voorbij, zal er wel een geklapt zijnquote:
uiteindelijk sta je wellicht in je recht, maar ok hoelang zoiets gaat duren met gejat pakketje die ze voor je deur zetten is vraag 2quote:Op maandag 18 september 2023 07:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
wat je niet hebt kan je ook niet bewijzen.. laat hen maar bewijzen dat het persoonlijk is afgegeven dmv handtekening oid.
ga je buiten staan met een fles shampoo?quote:
wel lekker fris iig nuquote:Op maandag 18 september 2023 07:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ga je buiten staan met een fles shampoo?
vrij vandaag, heb zaterdag gewerktquote:Op maandag 18 september 2023 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog even een bakkie en dan weer naar je werk?
Aha. En dan toch weer zo vroeg op! In plaats van goed uitslapen...quote:Op maandag 18 september 2023 07:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
vrij vandaag, heb zaterdag gewerkt
ik heb dat ook, tis ritme enzo.... word standaard zeg maar zelfde werktijd wakker.quote:Op maandag 18 september 2023 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aha. En dan toch weer zo vroeg op! In plaats van goed uitslapen...
3 ongelukken zie ik. Drama hoor om in de omgeving Rotterdam te wonenquote:Op maandag 18 september 2023 07:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
zijn ook best pittige buien, hier ook zojuist even.. gelijk al politie met signalen hier voorbij, zal er wel een geklapt zijn
wie wil daar ook wonen denk ik dan? kutstad. hahaquote:Op maandag 18 september 2023 07:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
3 ongelukken zie ik. Drama hoor om in de omgeving Rotterdam te wonen
Sowiesoquote:Op maandag 18 september 2023 07:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
3 ongelukken zie ik. Drama hoor om in de omgeving Rotterdam te wonen
Allermooiste rotstad die er isquote:Op maandag 18 september 2023 07:21 schreef kree het volgende:
[..]
wie wil daar ook wonen denk ik dan? kutstad. haha
het is niet anders, heb 4.5 uur geslapen vandaag, heb sinds vrijdag een fitbit die mijn slaap registreert, verder dan 6 uur en 11 minuten is het nog niet gewordenquote:Op maandag 18 september 2023 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aha. En dan toch weer zo vroeg op! In plaats van goed uitslapen...
ja dat is nog erger wssquote:
dat, ben altijd tussen 4 en 6 wakker ruim genomenquote:Op maandag 18 september 2023 07:19 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb dat ook, tis ritme enzo.... word standaard zeg maar zelfde werktijd wakker.
Inderdaad.quote:Op maandag 18 september 2023 07:19 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb dat ook, tis ritme enzo.... word standaard zeg maar zelfde werktijd wakker.
voor mij meestal half 6. en dan baal ik altijd want zou dan nog 3 kwartier kunnen slapen. hahaquote:Op maandag 18 september 2023 07:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dat, ben altijd tussen 4 en 6 wakker ruim genomen
ja, dat dus, 6.45 eruit dan heb ik voldoende tijd, maar plaats altijd het weerbericht rond 6 uur dus heb ik in ieder geval iets te doen naast DTS of nu SCquote:Op maandag 18 september 2023 07:24 schreef kree het volgende:
[..]
voor mij meestal half 6. en dan baal ik altijd want zou dan nog 3 kwartier kunnen slapen. haha
Ja dat weerbericht, ik lees het elke dag. Veel handiger dan dat vele geklik op de knmi site voordat je bij het bericht.quote:Op maandag 18 september 2023 07:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja, dat dus, 6.45 eruit dan heb ik voldoende tijd, maar plaats altijd het weerbericht rond 6 uur dus heb ik in ieder geval iets te doen naast DTS of nu SC
En dat op maandag, de week moet nog beginnen. Dat gaat nog wat worden.quote:Op maandag 18 september 2023 07:28 schreef Mazikeen het volgende:
35 minuten over een stukkie van 12 minuten gedaan
Leuk om te lezen, al wist ik dat ook wel, hoe vaak je al iet in FB voutjes hebt aangegevenquote:Op maandag 18 september 2023 07:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat weerbericht, ik lees het elke dag. Veel handiger dan dat vele geklik op de knmi site voordat je bij het bericht.
quote:Op maandag 18 september 2023 07:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Leuk om te lezen, al wist ik dat ook wel, hoe vaak je al iet in FB voutjes hebt aangegeven
hier zie je hoe veel letters er soms wegvallen ook![]()
Ja en hele week blijft het regenenquote:Op maandag 18 september 2023 07:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dat op maandag, de week moet nog beginnen. Dat gaat nog wat worden.
Maar voor een poll is dat toch juist de bedoeling: anoniem?quote:Op maandag 18 september 2023 08:11 schreef _UserName_ het volgende:
Hee Shii
Heb even naar die poll gekeken maar kan helaas niet zien wie wat heeft gestemd, of in ieder geval nog niet gevonden
Niet per definitie, volgens mij kon je (eerder) als pollmaker zien wie wat had gestemd.quote:Op maandag 18 september 2023 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar voor een poll is dat toch juist de bedoeling: anoniem?
Moggûh Dotquote:
quote:
GGquote:Op maandag 18 september 2023 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar voor een poll is dat toch juist de bedoeling: anoniem?
Watquote:
Mogguh. Ja ik heb half meegelezen. Eerlijk gezegd weet ik niet zo wat ik moet toevoegen.quote:
Hey Stigquote:
Wat jezelf prettig vindtquote:Op maandag 18 september 2023 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh. Ja ik heb half meegelezen. Eerlijk gezegd weet ik niet zo wat ik moet toevoegen.
Jouw meningquote:Op maandag 18 september 2023 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh. Ja ik heb half meegelezen. Eerlijk gezegd weet ik niet zo wat ik moet toevoegen.
Gewoon.. je meningquote:Op maandag 18 september 2023 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bent u vrij vandaag?quote:
UNquote:
quote:Op maandag 18 september 2023 09:05 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn Nederlandse neefje Thijs
Ja, heb zaterdag gewerktquote:
Luisteren naar de echte geluidenquote:Op maandag 18 september 2023 09:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kom ik uit bed
Ga ik de hond
Is mijn headset leeg
Ieuwquote:Op maandag 18 september 2023 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Luisteren naar de echte geluiden
vrolijk fluitende vogeltjes enzo, ook leuk om te horen.quote:Op maandag 18 september 2023 09:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kom ik uit bed
Ga ik de hond
Is mijn headset leeg
The horror... the horror...quote:
Een misbaksel waar wat chiuahua een rolmops in zitquote:
quote:Op maandag 18 september 2023 09:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Een misbaksel waar wat chiuahua een rolmops in zit
Vooral oud en doof en slecht zicht
owh die is best lief? Van je omschrijving had ik een ander beeld al enzoquote:
Net z'n baasjesquote:
Wat een scheetjequote:
Voor mij is ie liefquote:Op maandag 18 september 2023 09:22 schreef kree het volgende:
[..]
owh die is best lief? Van je omschrijving had ik een ander beeld al enzo
Je gaat de hond?quote:Op maandag 18 september 2023 09:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kom ik uit bed
Ga ik de hond
Is mijn headset leeg
jij toch? altijd gezelligquote:Op maandag 18 september 2023 09:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is @:ikwilniet je favoriete user?
Zal ongetwijfeld regio Katwijk/Rijnsburg/Noordwijk zijnquote:Op maandag 18 september 2023 09:33 schreef kree het volgende:
pluspunten voor wie weet waar die foto is genomen
euhm nee toch niet helemaal eigenlijk diequote:Op maandag 18 september 2023 09:36 schreef maily het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld regio Katwijk/Rijnsburg/Noordwijk zijn
Cute!!quote:Op maandag 18 september 2023 09:33 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De Amsterdamse waterleidingduinen?quote:Op maandag 18 september 2023 09:33 schreef kree het volgende:
pluspunten voor wie weet waar die foto is genomen
niet lachen he, vindt je wel schattig hoewel ik verder niks van je weet eigenlijkquote:
quote:Op maandag 18 september 2023 09:37 schreef kree het volgende:
[..]
euhm nee toch niet helemaal eigenlijk die
beetje meer naar oost en hei enzoquote:Op maandag 18 september 2023 09:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De Amsterdamse waterleidingduinen?
quote:Op maandag 18 september 2023 09:38 schreef kree het volgende:
[..]
niet lachen he, vindt je wel schattig hoewel ik verder niks van je weet eigenlijk
half nederland staat vol met heidequote:Op maandag 18 september 2023 09:41 schreef kree het volgende:
hint; het staat in paarse bloei vaak eens per jaar.
Ik was nog bezig met een lijstje maken in mijn hoofd waar allemaal heide is in NLquote:Op maandag 18 september 2023 09:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
half nederland staat vol met heide
dus loonse en drunense duinen
campina
veluwe
hilversum heide
dwingelderveld
posbank
koningsheide
utrechtse heuvelrug
eder heide
stabrechtse heide
gehehe maak het lastig, maar de eerste die je zei, daar was die foto genomen iddquote:Op maandag 18 september 2023 09:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
campina
veluwe
hilversum heide
dwingelderveld
posbank
koningsheide
utrechtse heuvelrug
eder heide
stabrechtse heide
Posbank?quote:Op maandag 18 september 2023 09:41 schreef kree het volgende:
hint; het staat in paarse bloei vaak eens per jaar.
Grondigquote:Op maandag 18 september 2023 09:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
campina
veluwe
hilversum heide
dwingelderveld
posbank
koningsheide
utrechtse heuvelrug
eder heide
stabrechtse heide
aan de andere kant dat kon ook niet onwijs missen natuurlijk?quote:
waar dan? ik ook wel, maar is hier duinen en strand vooral.quote:
overal en nergensquote:Op maandag 18 september 2023 09:52 schreef kree het volgende:
[..]
waar dan? ik ook wel, maar is hier duinen en strand vooral.
Vindt t juist wel mooi Utrechtse Heuvelrug of Limburg enzo hoewel dat wel een beetje ver is voor een simpel wandeling
Maanhoornquote:
ja die stok. haha volgde dat beetje toen het begon, nog steeds nooit opgehaald eigenlijkquote:Op maandag 18 september 2023 09:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
overal en nergens
huize ter heide hier is mooi, loonse en drunense duinen is dichtbij, dit weekend naar de utrechtse heuvelrug geweest
soms is het ook een beetje waar de Fok!stok ligt
toen ik naar zandvoort ging kwam ik nog een gebied tegen waar je voor moest betalen (1,5 euro) maar dat was een groot gebied en vol met herten en vogels. Was ook erg rustig, wat wel lekker is als er opeens 30,000 man extra in een dorp isquote:Op maandag 18 september 2023 09:55 schreef kree het volgende:
duinen zijn ook mooi hoor.
Plaatje erbij
[ link | afbeelding ]
En dat is een understatementquote:Op maandag 18 september 2023 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wandelen is goed voor je
nou ik kom daar, want is in feite verboden terrein, daarom is het ook zo vredig allemaal.quote:Op maandag 18 september 2023 09:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
toen ik naar zandvoort ging kwam ik nog een gebied tegen waar je voor moest betalen (1,5 euro) maar dat was een groot gebied en vol met herten en vogels. Was ook erg rustig, wat wel lekker is als er opeens 30,000 man extra in een dorp is
alles goed omaquote:Op maandag 18 september 2023 10:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
straks nog even een stukje wandelen, net pijnstillers gepakt maar als ik blijf zitten word ik zo stijf
Gek om dat van een vrouw te horen.quote:Op maandag 18 september 2023 10:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
straks nog even een stukje wandelen, net pijnstillers gepakt maar als ik blijf zitten word ik zo stijf
was het maar op die manier stijf, dan is het nog feestquote:Op maandag 18 september 2023 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gek om dat van een vrouw te horen.
Op de veluwe?quote:Op maandag 18 september 2023 09:37 schreef kree het volgende:
[..]
euhm nee toch niet helemaal eigenlijk die
was al genoemdquote:
Dan ga ik voor ergens in Drenthequote:Op maandag 18 september 2023 10:27 schreef kree het volgende:
[..]
was al genoemd
Maar het had de Veluwe kunnen zijn idd, of bij Hilversum
haha neeee dat was ie niet, doe maar raden laatste plaatje danquote:Op maandag 18 september 2023 10:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan ga ik voor ergens in Drenthe
Lekker dan je zou maar afspraken hebbenquote:Op maandag 18 september 2023 10:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
man man
krijg vanochtend mail van pakket is onderweg
ik kijk rond 9 uur, staat nog op 'bezorgtijd vandaag'
ik kijk nu: bezorgtijd over 10 minuten
Die herken ik zo, da's Den Helderquote:Op maandag 18 september 2023 10:29 schreef kree het volgende:
[..]
haha neeee dat was ie niet, doe maar raden laatste plaatje dan
Den Helder, toegang naar Texelquote:Op maandag 18 september 2023 10:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die herken ik zo, da's Den Helder
neeeeeeej. haha niet eens in de buurtquote:Op maandag 18 september 2023 10:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die herken ik zo, da's Den Helder
Oh..quote:Op maandag 18 september 2023 10:33 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeeeej. haha niet eens in de buurt
quote:Op maandag 18 september 2023 10:40 schreef kree het volgende:
dacht dat ie makkelijk te raden was eigenlijk wel. Maar ok
nog een hint dan?
Noordwijkquote:Op maandag 18 september 2023 10:19 schreef kree het volgende:
nog eentje dan?
[ link | afbeelding ]
raden maar waar?
Vuurtorenquote:Op maandag 18 september 2023 10:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja enne waar kun je daar zo'n foto maken?
haha je komt in de buurt, maar nog niet helemaal waar ie gemaakt is.quote:
Nog ff, dan vraag je wie er woont en of ik hun naam en adressen ff kan noemenquote:Op maandag 18 september 2023 10:51 schreef kree het volgende:
[..]
haha je komt in de buurt, maar nog niet helemaal waar ie gemaakt is.
Geen ideequote:Op maandag 18 september 2023 10:51 schreef kree het volgende:
[..]
haha je komt in de buurt, maar nog niet helemaal waar ie gemaakt is.
Soefitempelquote:Op maandag 18 september 2023 10:53 schreef kree het volgende:
haha Komop zo moeilijk kan ie nu niet meer zijn
Ik doe het niet voor je hoorquote:Op maandag 18 september 2023 06:51 schreef HappyCharly het volgende:
Dadelijk op werk eerst koffie drinken..
En to do lijst maken.. zucht..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Laatste x ik stop. Torenflat of nieuwe kerkquote:Op maandag 18 september 2023 10:56 schreef kree het volgende:
[..]
je komt in de buurt, maar die is niet zo hoog natuurlijk
bijna, je was in de buurt welquote:Op maandag 18 september 2023 11:00 schreef PLY het volgende:
[..]
Laatste x ik stop. Torenflat of nieuwe kerk
en ze zijn er nu nog nietquote:Op maandag 18 september 2023 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan je zou maar afspraken hebben
Dat is wel een hele verkeerde schatting van tijd die ze je gegeven hebben.quote:Op maandag 18 september 2023 11:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en ze zijn er nu nog niet
Heu Ieniminiquote:
ergens denk ik, er moet gebouwd worden want er zijn niet genoeg huizenquote:Op maandag 18 september 2023 11:08 schreef kree het volgende:
die laatste trouwens gaan ze helemaal volbouwen, is beetje bijna richting vliegveld valkenburg.
Zonde als je het mij vraagt eigenlijk.
mjah ik snap het woning tekort, maar ok het is beetje jammer dat daarmee hier zeg maar wassenaar leiden den haag en Katwijk 1 grote randstad gaat worden. vond t vroeger leuker, gelukkig dat stuk duin pakken ze niet af, simpelweg omdat dat dus nodig is om ook alles van drinkwater te voorzien.quote:Op maandag 18 september 2023 11:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ergens denk ik, er moet gebouwd worden want er zijn niet genoeg huizen
aan de andere kant, Nieuwegein gaat nieuwbouw neerzetten, rijtjeshuis 90m2 kost 750k
Texel isquote:Op maandag 18 september 2023 10:33 schreef _UserName_ het volgende:
Als je goed kijkt zie je Jochem Meyer tussen de Texelse schapen
Kom daar nooit, ken daar niemand, hoef daar nooit te zijn.quote:
Lekkuhhhquote:
Hearlik voor tijdens het hopen op de porseleinen troon met een bittergarnituur erbij onder de baas zijn tijdquote:
ben er ook nog nooit geweest, misschien wel lekker om een keertje uit te waaienquote:Op maandag 18 september 2023 11:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kom daar nooit, ken daar niemand, hoef daar nooit te zijn.
KOffie met een bittergarnituur?quote:Op maandag 18 september 2023 11:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hearlik voor tijdens het hopen op de porseleinen troon met een bittergarnituur erbij onder de baas zijn tijd![]()
daar hoort een Paulaner bijquote:Op maandag 18 september 2023 11:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hearlik voor tijdens het hopen op de porseleinen troon met een bittergarnituur erbij onder de baas zijn tijd![]()
Dan moet u wat etenquote:
Bitter garnituren discrimineren geen enkele drankquote:
* DerRabbit gooit nog een paar bitterballen in de frituurquote:
Jaloersquote:Op maandag 18 september 2023 12:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit gooit nog een paar bitterballen in de frituur
U zegt het zelf, Koffie heerlijk bij het hopen op de porseleinen pot en bittergarnituurquote:Op maandag 18 september 2023 12:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bitter garnituren discrimineren geen enkele drank
kreeg laatst een portie bitterballenquote:
dit is een Belgisch spreekwoord ofzo? haha ?quote:Op maandag 18 september 2023 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
U zegt het zelf, Koffie heerlijk bij het hopen op de porseleinen post en bittergarnituur
Nee een konijnen uitspraakquote:Op maandag 18 september 2023 12:19 schreef kree het volgende:
[..]
dit is een Belgisch spreekwoord ofzo? haha ?
sowieso bittergarnituur klinkt goed
Algemene uitspraakquote:Op maandag 18 september 2023 12:19 schreef kree het volgende:
[..]
dit is een Belgisch spreekwoord ofzo? haha ?
sowieso bittergarnituur klinkt goed
Konijntjesquote:
quote:Op maandag 18 september 2023 12:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kreeg laatst een portie bitterballen
waren er 5
vind ik toch lastig
Whyquote:Op maandag 18 september 2023 12:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
waren er 5
vind ik toch lastig
Je mist ze zeker je konijnenloge'squote:
Nou, een beetje wel jaquote:Op maandag 18 september 2023 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mist ze zeker je konijnenloge's
Te veel of te weinig, of omdat het oneven is?quote:Op maandag 18 september 2023 12:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
waren er 5
vind ik toch lastig
Bij Rabbit op de porseleinen pot tijdens het koffie drinkenquote:Op maandag 18 september 2023 12:21 schreef kree het volgende:
[..]
haha ok, wanneer was die bittergarnituur ook alweer?
quote:Op maandag 18 september 2023 12:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
5 is te weinig. Minimaal 8.
Wanneer trouwen wij?quote:
Je wilde toch zelf ook konijntjes hebben?quote:Op maandag 18 september 2023 12:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, een beetje wel ja
Zodra de scheiding rond isquote:Op maandag 18 september 2023 12:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Wanneer trouwen wij?
Niks moetquote:Op maandag 18 september 2023 12:23 schreef kree het volgende:
Volgende TT moet trouwens zijn bittergarnituur bij @:dotteke.
Ja, maar dat is lange termijn planning. Zodra ik verhuisd ben, over een jaar of twee.quote:Op maandag 18 september 2023 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je wilde toch zelf ook konijntjes hebben?
hahahaha. scherpquote:Op maandag 18 september 2023 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij Rabbit op de porseleinen pot tijdens het koffie drinken
*click-clack*quote:
Heb je al een huis dan?quote:Op maandag 18 september 2023 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar dat is lange termijn planning. Zodra ik verhuisd ben, over een jaar of twee.
O , maar ze kunnen meeverhuizen tochquote:Op maandag 18 september 2023 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar dat is lange termijn planning. Zodra ik verhuisd ben, over een jaar of twee.
Ja, maar daar wil ik op termijn weg. Is nu al meer dan 2x zoveel waardquote:
Ik bedoelde ook al een andere woningquote:Op maandag 18 september 2023 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar daar wil ik op termijn weg. Is nu al meer dan 2x zoveel waard
Kan, maar ik wil wat grotere konijnen. Franse hangoorquote:Op maandag 18 september 2023 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O , maar ze kunnen meeverhuizen toch
Gaas minstens een halve meter de grond in hèquote:Op maandag 18 september 2023 12:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan, maar ik wil wat grotere konijnen. Franse hangoor
En daar is mijn tuin net wat te krap voor.
Nee klopt. Maar dan is er meer gespaard en heb ik ook meer overwaarde. En wellicht heb ik een projectontwikkelaar die dan meteen mijn huis wil.quote:Op maandag 18 september 2023 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook al een andere woning
Dan is nu wel je kans
Je weet niet wat het over 2 jaar is
Gewoon tegelsquote:Op maandag 18 september 2023 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaas minstens een halve meter de grond in hè
Das wel een lekker vooruitzichtquote:Op maandag 18 september 2023 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar dan is er meer gespaard en heb ik ook meer overwaarde. En wellicht heb ik een projectontwikkelaar die dan meteen mijn huis wil.
Precies. Beetje de waiting gamequote:Op maandag 18 september 2023 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das wel een lekker vooruitzicht
Nee, maar dan slijten hun nagels wel beterquote:
* greysbones krabt aan haar hoofd .. ze eten toch ook geen zandquote:Op maandag 18 september 2023 12:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Beetje de waiting game
[..]
Nee, maar dan slijten hun nagels wel beter
Maar een zandbakje krijgen ze ook wel
mjah dat is nog maar de vraag onderhand hoor....quote:Op maandag 18 september 2023 12:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nooit gehuurd. Water naar de zee dragen.
Nee, maar kunnen ze wel lekker gravenquote:Op maandag 18 september 2023 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones krabt aan haar hoofd .. ze eten toch ook geen zand
Is dat zo?quote:Op maandag 18 september 2023 12:30 schreef kree het volgende:
[..]
mjah dat is nog maar de vraag onderhand hoor....
ben 6 gewendquote:Op maandag 18 september 2023 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te veel of te weinig, of omdat het oneven is?
voor nu geeft het zak van sinterklaas vibesquote:Op maandag 18 september 2023 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm proefje gemaakt.
Nu weet ik niet of het wil op mijn rok, maar ik vind de rok verder ook saai.
[ afbeelding ]
ja deels eens, ik snap dit dus wel, Maar aan de andere kant spaar ik best veel en heb ik 0 kosten aan een woningbouw huis behalve de huur?quote:Op maandag 18 september 2023 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is dat zo?
Voor zover ik weet is mijn huis nog steeds mijn spaarpot( zij het op papier) dat zal een huurwoning nooit worden
Kopen zonder vorig huis is nu totaal onmogelijkquote:Op maandag 18 september 2023 12:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nooit gehuurd. Water naar de zee dragen.
doe wel voor je hoor schatje wat moet ik doen?quote:Op maandag 18 september 2023 12:33 schreef HappyCharly het volgende:
Wil iemand mijn werk even overnemen? Ik wil niet meer
0 kosten zul je nooit hebbenquote:Op maandag 18 september 2023 12:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja deels eens, ik snap dit dus wel, Maar aan de andere kant spaar ik best veel en heb ik 0 kosten aan een woningbouw huis behalve de huur?
Wat is je werk?quote:Op maandag 18 september 2023 12:33 schreef HappyCharly het volgende:
Wil iemand mijn werk even overnemen? Ik wil niet meer
Ja zeker nu met stijgende rentes, net op tijd met zeer lage rente kunnen kopen bijna twee jaar geledenquote:Op maandag 18 september 2023 12:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kopen zonder vorig huis is nu totaal onmogelijk
Ik heb gelijk gekochtquote:Op maandag 18 september 2023 12:28 schreef kree het volgende:
doen jullie niet huren dan? Ik kan niet eens denken aan koop ofzo.
Ok eigenlijk voor sociale huur verdien ik nu te veel...... maarja weet ook niet wat ik anders kan.
voel me hier soms schuldig over soort van, maarja ander kant ik was tussen de 200 op de wachtlijst en zeiden er 8 voor me af.
ja nou goed idee toch? Ik heb daar niet onwijs kritiek op. maargoed het is wel waar je zelf zit enzo en wat kan.quote:Op maandag 18 september 2023 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
0 kosten zul je nooit hebben
Onderhoud moet je inderdaad bij een koopwoning zelf betalen
Daarom doen we alles wat er hier aan het huis moet gebeuren ook zo dat het de waarde van het huis verhoogd
In 5 jaar tijd toch een flinke overwaarde kunnen genereren
sowieso afgelopen jaren terug was dat een goed idee. nu verder weet ik niet eigenlijk?quote:
Je denkt best raar. Want als ik nu kijk en hoor van mensen hier in de straat, is mijn hypotheek 2/3 van wat zij betalen aan huur.quote:Op maandag 18 september 2023 12:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja deels eens, ik snap dit dus wel, Maar aan de andere kant spaar ik best veel en heb ik 0 kosten aan een woningbouw huis behalve de huur?
Ik durf te zeggen meeste zijn meer kwijt aan hypotheek erop eigenlijk? Of denk ik nu heel raar?
Dude volgens de bank zou ik niet eens het miniscule appartement kunnen kopen dat ik op dit moment huurquote:Op maandag 18 september 2023 12:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je denkt best raar. Want als ik nu kijk en hoor van mensen hier in de straat, is mijn hypotheek 2/3 van wat zij betalen aan huur.
euhm ja maar de huizen markt was ok nog wel?quote:Op maandag 18 september 2023 12:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je denkt best raar. Want als ik nu kijk en hoor van mensen hier in de straat, is mijn hypotheek 2/3 van wat zij betalen aan huur.
Is je salaris dan zo laag?quote:Op maandag 18 september 2023 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dude volgens de bank zou ik niet eens het miniscule appartement kunnen kopen dat ik op dit moment huur
Alles graagquote:Op maandag 18 september 2023 12:34 schreef kree het volgende:
[..]
doe wel voor je hoor schatje wat moet ik doen?
Ik kan 150.000 - 180.000 hypotheek krijgen joh. Flatjes als deze gaan verderop in het dorp voor 2 ton of meer.quote:Op maandag 18 september 2023 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is je salaris dan zo laag?
Ik ben een keer gruwelijk hard genaaid toen ik op de wachtlijst stond. Ineens was ik blijkbaar plekken gekelderd. En nee dat konden ze niet terugdraaien. Ik was daar best boos over op zijn zachts gezegd. Toen heb ik me gefocust op kopen.quote:Op maandag 18 september 2023 12:43 schreef kree het volgende:
en wil niet in drama gaan, maar thanks god dat ik na een jaar of 10 iig op plek 7 kwam voor een huur woning.
Alleen zijn er geen betaalbare huizen meerquote:Op maandag 18 september 2023 12:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Woon jij centraal in Nederland, bij n stad?quote:Op maandag 18 september 2023 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan 150.000 - 180.000 hypotheek krijgen joh. Flatjes als deze gaan verderop in het dorp voor 2 ton of meer.
En ik heb een iets beneden modaal salaris. Het is gewoon van het zotte.
denk dat kopen handig is als je het kunt, maarja ik niet he.quote:Op maandag 18 september 2023 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben een keer gruwelijk hard genaaid toen ik op de wachtlijst stond. Ineens was ik blijkbaar plekken gekelderd. En nee dat konden ze niet terugdraaien. Ik was daar best boos over op zijn zachts gezegd. Toen heb ik me gefocust op kopen.
Omgeving Arnhem, maar dan nog.quote:Op maandag 18 september 2023 12:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Woon jij centraal in Nederland, bij n stad?
Absurd hequote:Op maandag 18 september 2023 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omgeving Arnhem, maar dan nog.
haha ok dan hier stimuleer ik je helemaal met dat je je dingen kunt afmaken.quote:
20j terug nog wel, nu onbetaalbaar voor bijna iedereen.. Helemaal nu met die hoge rentequote:Op maandag 18 september 2023 12:45 schreef kree het volgende:
[..]
denk dat kopen handig is als je het kunt, maarja ik niet he.
aaawhquote:Op maandag 18 september 2023 12:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ik word nog depressiever van dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |