ik moet er nog eentje ophalen bij een pakket punt, want tja gemist vorige week.quote:Op maandag 18 september 2023 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
hoop dat mijn pakketje er vroeg is vandaag
Dat weet je tegenwoordig nooitquote:Op maandag 18 september 2023 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
hoop dat mijn pakketje er vroeg is vandaag
Mag je wel voort maken, na een week sturen ze het terug bij het afhaal puntquote:Op maandag 18 september 2023 07:06 schreef kree het volgende:
[..]
ik moet er nog eentje ophalen bij een pakket punt, want tja gemist vorige week.
weekje en en hij was van vrijdag, dus komt wel goed van de week.quote:Op maandag 18 september 2023 07:07 schreef PLY het volgende:
[..]
Mag je wel voort maken, na een week sturen ze het terug bij het afhaal punt
zie ik op mn werk vaak ja.. we hebbe een postnl punt maar ze voeren vaak ons adres in en als het dan met DHL komt als we zijn gesloten.. en dan bij ons komen jammeren. Ja eigen schuld, moet je je eigen adres maar opeven denk ik dan maarquote:Op maandag 18 september 2023 07:07 schreef kree het volgende:
[..]
of dat ze het op straat gewoon voor de deur zetten
Vaak zat gehad, als je kwaad wil kan je zeggen dat je het niet gehad heb! Krijg je tweede gratisquote:Op maandag 18 september 2023 07:07 schreef kree het volgende:
[..]
of dat ze het op straat gewoon voor de deur zetten
heb ik een keer gedaan toen ik een 6pack douchegel had besteld, kreeg ik andere opgestuurd maar had er geen fijn gevoel bij dus heb het bij die ene keer gehoudenquote:Op maandag 18 september 2023 07:09 schreef PLY het volgende:
[..]
Vaak zat gehad, als je kwaad wil kan je zeggen dat je het niet gehad heb! Krijg je tweede gratis
nou hier werd het niet gejat, enne ok voor dure dingen doe ik het niet zo.quote:Op maandag 18 september 2023 07:09 schreef PLY het volgende:
[..]
Vaak zat gehad, als je kwaad wil kan je zeggen dat je het niet gehad heb! Krijg je tweede gratis
Zo erg dan? Jeetjequote:Op maandag 18 september 2023 07:10 schreef Mazikeen het volgende:
Het regent en niemand kan meer autorijden
wat je niet hebt kan je ook niet bewijzen.. laat hen maar bewijzen dat het persoonlijk is afgegeven dmv handtekening oid.quote:Op maandag 18 september 2023 07:10 schreef kree het volgende:
[..]
nou hier werd het niet gejat, enne ok voor dure dingen doe ik het niet zo.
Maarja ga het maar weer eens bewijzen enzo dat je het niet gehad hebt omdat een Renard het pikt zo van voor je deur.
Vaak gehad dat het bij mijn voordeur lag hoor na terugkomen van boodschappen, kunnen ze zo jattenquote:Op maandag 18 september 2023 07:10 schreef kree het volgende:
[..]
nou hier werd het niet gejat, enne ok voor dure dingen doe ik het niet zo.
Maarja ga het maar weer eens bewijzen enzo dat je het niet gehad hebt omdat een Renard het pikt zo van voor je deur.
zijn ook best pittige buien, hier ook zojuist even.. gelijk al politie met signalen hier voorbij, zal er wel een geklapt zijnquote:
uiteindelijk sta je wellicht in je recht, maar ok hoelang zoiets gaat duren met gejat pakketje die ze voor je deur zetten is vraag 2quote:Op maandag 18 september 2023 07:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
wat je niet hebt kan je ook niet bewijzen.. laat hen maar bewijzen dat het persoonlijk is afgegeven dmv handtekening oid.
ga je buiten staan met een fles shampoo?quote:
wel lekker fris iig nuquote:Op maandag 18 september 2023 07:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ga je buiten staan met een fles shampoo?
vrij vandaag, heb zaterdag gewerktquote:Op maandag 18 september 2023 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog even een bakkie en dan weer naar je werk?
Aha. En dan toch weer zo vroeg op! In plaats van goed uitslapen...quote:Op maandag 18 september 2023 07:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
vrij vandaag, heb zaterdag gewerkt
ik heb dat ook, tis ritme enzo.... word standaard zeg maar zelfde werktijd wakker.quote:Op maandag 18 september 2023 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aha. En dan toch weer zo vroeg op! In plaats van goed uitslapen...
3 ongelukken zie ik. Drama hoor om in de omgeving Rotterdam te wonenquote:Op maandag 18 september 2023 07:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
zijn ook best pittige buien, hier ook zojuist even.. gelijk al politie met signalen hier voorbij, zal er wel een geklapt zijn
wie wil daar ook wonen denk ik dan? kutstad. hahaquote:Op maandag 18 september 2023 07:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
3 ongelukken zie ik. Drama hoor om in de omgeving Rotterdam te wonen
Sowiesoquote:Op maandag 18 september 2023 07:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
3 ongelukken zie ik. Drama hoor om in de omgeving Rotterdam te wonen
Allermooiste rotstad die er isquote:Op maandag 18 september 2023 07:21 schreef kree het volgende:
[..]
wie wil daar ook wonen denk ik dan? kutstad. haha
het is niet anders, heb 4.5 uur geslapen vandaag, heb sinds vrijdag een fitbit die mijn slaap registreert, verder dan 6 uur en 11 minuten is het nog niet gewordenquote:Op maandag 18 september 2023 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aha. En dan toch weer zo vroeg op! In plaats van goed uitslapen...
ja dat is nog erger wssquote:
dat, ben altijd tussen 4 en 6 wakker ruim genomenquote:Op maandag 18 september 2023 07:19 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb dat ook, tis ritme enzo.... word standaard zeg maar zelfde werktijd wakker.
Inderdaad.quote:Op maandag 18 september 2023 07:19 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb dat ook, tis ritme enzo.... word standaard zeg maar zelfde werktijd wakker.
voor mij meestal half 6. en dan baal ik altijd want zou dan nog 3 kwartier kunnen slapen. hahaquote:Op maandag 18 september 2023 07:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dat, ben altijd tussen 4 en 6 wakker ruim genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |