abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211196670
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 20:11 schreef Perox het volgende:
Hoe zit het met bovenstaande vermelde user? Er worden nu posts verwijderd waar zijn naam in staat?! Dat mag niet, want?
:? :? :?
Vanwege uitlokking :{w
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 4 november 2023 @ 22:27:27 #152
307622 Perox
(niet de echte)
pi_211196683
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:26 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Vanwege uitlokking :{w
Ik stuur effe DM.
pi_211196704
Een user uit zijn tent te lokken wordt niet getolereerd. PUNT :R
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_211196744
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:27 schreef Perox het volgende:

[..]
Ik stuur effe DM.
Een antwoord gegeven op je DM en daar moet je mee doen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 5 november 2023 @ 11:08:31 #155
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_211199678
Dan hier maar.

Ik vind het apart dat je in een live topic niet live zou mogen posten.

Wij streamen ook, maar zijn vaak sneller dan anderen die bijvoorbeeld F1TV kijken. Daar kun je geen rekening mee houden, want hoe lang moet je dan wachten?

In andere sporttopics is het sowieso geen issue, dus waarom hier wel?
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zondag 5 november 2023 @ 11:10:23 #156
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211199697
Ook hier dan maar, al was het @schommelstoel die de discussie begon in het live topic.
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 10:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het is vervelend, ik heb vorige week al gezegd dat het niet wenselijk is, dus het moge duidelijk zijn dat dit soort fratsen niet gewenst zijn. 95% van de users kan niet via kabel kijken, en lopen dus een tikkie achter. Ik zou persoonlijk niet eens meer in dit topic meelezen als er iemand is die dingen continu zit te spoileren 20 seconden voor het bij mij gebeurt (nou moet ik wel, maar goed).
Ok, wellicht in het geval van dingen vd live timing posten in het topic.

Maar vind het toch tamelijk vreemd dat je in een live topic niet zou mogen posten wat je live op beeld ziet omdat er anderen zijn wiens stream achterloopt.

Degene wiens stream/beeld niet achterloopt heeft ook geen idee hoeveel vertraging degenen die achter lopen hebben. En dus ook geen idee wanneer ze wel iets "mogen" posten.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 november 2023 @ 11:11:40 #157
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_211199710
Zonder daarbij een 'kant' te kiezen: welke manieren zijn er dan eigenlijk waarmee men hier naar de F1 kijkt? Uiteraard F1TV en Viaplay (met daar nog verschil tussen Viaplay via de app en Viaplay via TV), maar verder?

En welke manier loopt dan eigenlijk 'achter' op welke andere manieren? Wat is de volgorde van de diverse kijkmogelijkheden, van 'meest live' ( :+ ) tot meest achterlopend? :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 november 2023 @ 11:14:37 #158
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211199737
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 11:11 schreef heywoodu het volgende:
Zonder daarbij een 'kant' te kiezen: welke manieren zijn er dan eigenlijk waarmee men hier naar de F1 kijkt? Uiteraard F1TV en Viaplay (met daar nog verschil tussen Viaplay via de app en Viaplay via TV), maar verder?

En welke manier loopt dan eigenlijk 'achter' op welke andere manieren? Wat is de volgorde van de diverse kijkmogelijkheden, van 'meest live' ( :+ ) tot meest achterlopend? :P
Schijnbaar is er dus iemand die expres zichzelf martelt met Frans commentaar om maar lekker de eerste te zijn die dingen post in het topic. Ik dacht vorige week dat het live timing bingen was, maar dat kan ook. En het lijkt me dan niet onredelijk dat van die persoon verwacht wordt dat ie er rekening mee houdt dat niemand anders kabel kijkt en dat zelfs de snelste streams 15-20 seconden achter kunnen lopen. Je verkloot gewoon het hele live topic op die manier, want mensen gaan gewoon niet meer meelezen als hun ervaring op die manier verpest wordt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 november 2023 @ 11:15:33 #159
284411 crew  heywoodu
pi_211199751
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 11:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Schijnbaar is er dus iemand die expres zichzelf martelt met Frans commentaar om maar lekker de eerste te zijn die dingen post in het topic. Ik dacht vorige week dat het live timing bingen was, maar dat kan ook. En het lijkt me dan niet onredelijk dat van die persoon verwacht wordt dat ie er rekening mee houdt dat niemand anders kabel kijkt en dat zelfs de snelste streams 15-20 seconden achter kunnen lopen. Je verkloot gewoon het hele live topic op die manier, want mensen gaan gewoon niet meer meelezen als hun ervaring op die manier verpest wordt.
Ja, leuk, maar dat heeft weinig met mijn vraag te maken :+

Welke manieren zijn er allemaal die hier min of meer regelmatig gebruikt worden, en hoe verhouden die zich tot elkaar?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  zondag 5 november 2023 @ 11:17:12 #160
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_211199761
quote:

Je kan ook nog live tv kijken op een buitenlandse zender.

En de juiste volgorde weet ik niet, al heb ik wel gemerkt dat Viaplay op de TV vaak voorloopt op F1TV.
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 11:17:45 #161
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_211199765
quote:

Kabel is het snelst, daarna streaming.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 november 2023 @ 11:18:48 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211199775
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 11:15 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, leuk, maar dat heeft weinig met mijn vraag te maken :+

Welke manieren zijn er allemaal die hier min of meer regelmatig gebruikt worden, en hoe verhouden die zich tot elkaar?
Ik heb de vraag toch beantwoord? :P
En ik haakte verder nog in op wat je in het andere topic zei.

Streams hebben geen vaste latency. Viaplay lijkt het meest stabiel te zijn, maar F1TV zit er altijd wel een handjevol seconden voor of na, als je die ene keer negeert dat één van de twee F1TV streams 20 seconden achter liep.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 november 2023 @ 11:19:23 #163
284411 crew  heywoodu
pi_211199782
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 11:17 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Je kan ook nog live tv kijken op een buitenlandse zender.

En de juiste volgorde weet ik niet, al heb ik wel gemerkt dat Viaplay op de TV vaak voorloopt op F1TV.
En Viaplay op de app loopt volgens mij weer voor op Viaplay op TV. Of nou ja, vreemd genoeg loopt het vooral iets sneller. Als je het synchroniseert (bijvoorbeeld de timing of het kaartje op de app met wat je op TV ziet) dan loopt het heel even gelijk, maar al binnen een paar minuten loopt de app dan weer ruim voor :P

Nou ja, ik kijk gewoon altijd Viaplay via de TV (KPN), dus zal vast niet al te ver achterlopen. En zo wel, ach, ik kijk de race vooral voor de race :)
  zondag 5 november 2023 @ 11:36:33 #164
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211199901
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 11:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]
En Viaplay op de app loopt volgens mij weer voor op Viaplay op TV. Of nou ja, vreemd genoeg loopt het vooral iets sneller. Als je het synchroniseert (bijvoorbeeld de timing of het kaartje op de app met wat je op TV ziet) dan loopt het heel even gelijk, maar al binnen een paar minuten loopt de app dan weer ruim voor :P

Nou ja, ik kijk gewoon altijd Viaplay via de TV (KPN), dus zal vast niet al te ver achterlopen. En zo wel, ach, ik kijk de race vooral voor de race :)
Streamen via de Viaplay-app die je geïnstalleerd hebt op je eigen tv is vaak ook vrij snel (en dat doen wij).

Ik ben er terwijl ik op die manier keek een paar keer van beticht dat ik live timing postte terwijl ik gewoon postte wat ik op beeld zag.
pi_211199933
Dit moet wel echt de meest kansloze discussie ooit zijn. In het Live topic moeten wachten voor je iets post omdat je mogelijk te Live bent.

Je kunt ook gewoon de race kijken in plaats van constant Fok! F5-en.

Schei toch alsjeblieft uit man. :')
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 november 2023 @ 11:47:53 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211199971
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 11:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dit moet wel echt de meest kansloze discussie ooit zijn. In het Live topic moeten wachten voor je iets post omdat je mogelijk te Live bent.

Je kunt ook gewoon de race kijken in plaats van constant Fok! F5-en.

Schei toch alsjeblieft uit man. :')
Fijn dat je lekker kritisch bent, maar als je hier doelbewust het FOK! plezier van anderen ontneemt omdat je per se de eerste moet zijn die dingen post, worden er acties ondernomen. Er is helemaal niets mis met verwachten dat je een beetje rekening houdt met mensen die zichzelf niet martelen met Frans commentaar.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211200010
Ik heb deze controverse helemaal gemist. Ik doe mijn petje af voor de mods die proberen dit voor iedereen (op een iemand na) het leuk te houden. Ik vind het knap en een goede beslissing
pi_211200020
Bizarre discussie.

Als stream A sneller is dan stream B kijk ik gewoon naar stream A.

Maar dan mag ik niet meeposten omdat mensen ook via stream B kijken?
  zondag 5 november 2023 @ 11:54:27 #169
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211200021
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 11:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Fijn dat je lekker kritisch bent, maar als je hier doelbewust het FOK! plezier van anderen ontneemt omdat je per se de eerste moet zijn die dingen post, worden er acties ondernomen. Er is helemaal niets mis met verwachten dat je een beetje rekening houdt met mensen die zichzelf niet martelen met Frans commentaar.
Voordeel van Frans commentaar is wel dat je niet weet of ze fouten maken.
  zondag 5 november 2023 @ 11:58:29 #170
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211200051
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 11:54 schreef Tarado het volgende:

[..]
Voordeel van Frans commentaar is wel dat je niet weet of ze fouten maken.
Ik zou daarbij ook niet weten waarom je niet via een Franstalige zou "mogen" kijken en ook meeposten. Wat is dat voor onzin?
pi_211200052
Dat F1-topic is wel van het principe voor iedere oplossing een ander probleem _O-
Wat een onzin zeg, groetjes een lurker.
Hell To The Liars
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 november 2023 @ 12:01:34 #172
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211200078
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 11:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik zou daarbij ook niet weten waarom je niet via een Franstalige zou "mogen" kijken en ook meeposten. Wat is dat voor onzin?
Er is in heel dit topic maar één persoon die Franstalig kijkt, en ogenschijnlijk om zo snel mogelijk dingen te posten om maar lekker de eerste te kunnen zijn. Nee, dan is het echt een grote ramp dat we vragen of die ene persoon het niet voor alle anderen wil verpesten.

Je kan het ook groter maken dan het is hoor :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211200086
Al die kut otters ook in het live topic. :{w
pi_211200097
Zoals ik elders poste, er zit verschil in leuk mee praten en de eerste zijn die stats posten of situaties.
En daarna gelijk weer vertrekken.
Die stats zien we zelf ook wel op tv.
Maar alleen maar komen om als eerst stats te posten is jammer.

In eerste instantie vroeg ik het netjes.
Maar als je er dan zo'n reactie op terug krijgt kun je dit verwachten.

Verder iedereen een fijne race natuurlijk.

Alhoewel we door de sprintrace al wel weten hoe het kan/zal gaan verlopen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 5 november 2023 @ 12:03:03 #175
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_211200100
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 12:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Er is in heel dit topic maar één persoon die Franstalig kijkt, en ogenschijnlijk om zo snel mogelijk dingen te posten om maar lekker de eerste te kunnen zijn. Nee, dan is het echt een grote ramp dat we vragen of die ene persoon het niet voor alle anderen wil verpesten.

Je kan het ook groter maken dan het is hoor :')
Maakt het uit?

Live is live, of je nu via een lineaire zender of stream kijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')