Vanwege uitlokkingquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:11 schreef Perox het volgende:
Hoe zit het met bovenstaande vermelde user? Er worden nu posts verwijderd waar zijn naam in staat?! Dat mag niet, want?
![]()
![]()
Een antwoord gegeven op je DM en daar moet je mee doen.quote:
Ok, wellicht in het geval van dingen vd live timing posten in het topic.quote:Op zondag 5 november 2023 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is vervelend, ik heb vorige week al gezegd dat het niet wenselijk is, dus het moge duidelijk zijn dat dit soort fratsen niet gewenst zijn. 95% van de users kan niet via kabel kijken, en lopen dus een tikkie achter. Ik zou persoonlijk niet eens meer in dit topic meelezen als er iemand is die dingen continu zit te spoileren 20 seconden voor het bij mij gebeurt (nou moet ik wel, maar goed).
Schijnbaar is er dus iemand die expres zichzelf martelt met Frans commentaar om maar lekker de eerste te zijn die dingen post in het topic. Ik dacht vorige week dat het live timing bingen was, maar dat kan ook. En het lijkt me dan niet onredelijk dat van die persoon verwacht wordt dat ie er rekening mee houdt dat niemand anders kabel kijkt en dat zelfs de snelste streams 15-20 seconden achter kunnen lopen. Je verkloot gewoon het hele live topic op die manier, want mensen gaan gewoon niet meer meelezen als hun ervaring op die manier verpest wordt.quote:Op zondag 5 november 2023 11:11 schreef heywoodu het volgende:
Zonder daarbij een 'kant' te kiezen: welke manieren zijn er dan eigenlijk waarmee men hier naar de F1 kijkt? Uiteraard F1TV en Viaplay (met daar nog verschil tussen Viaplay via de app en Viaplay via TV), maar verder?
En welke manier loopt dan eigenlijk 'achter' op welke andere manieren? Wat is de volgorde van de diverse kijkmogelijkheden, van 'meest live' () tot meest achterlopend?
Ja, leuk, maar dat heeft weinig met mijn vraag te makenquote:Op zondag 5 november 2023 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnbaar is er dus iemand die expres zichzelf martelt met Frans commentaar om maar lekker de eerste te zijn die dingen post in het topic. Ik dacht vorige week dat het live timing bingen was, maar dat kan ook. En het lijkt me dan niet onredelijk dat van die persoon verwacht wordt dat ie er rekening mee houdt dat niemand anders kabel kijkt en dat zelfs de snelste streams 15-20 seconden achter kunnen lopen. Je verkloot gewoon het hele live topic op die manier, want mensen gaan gewoon niet meer meelezen als hun ervaring op die manier verpest wordt.
Je kan ook nog live tv kijken op een buitenlandse zender.quote:Op zondag 5 november 2023 11:11 schreef heywoodu het volgende:
Zonder daarbij een 'kant' te kiezen: welke manieren zijn er dan eigenlijk waarmee men hier naar de F1 kijkt? Uiteraard F1TV en Viaplay (met daar nog verschil tussen Viaplay via de app en Viaplay via TV), maar verder?
En welke manier loopt dan eigenlijk 'achter' op welke andere manieren? Wat is de volgorde van de diverse kijkmogelijkheden, van 'meest live' () tot meest achterlopend?
Kabel is het snelst, daarna streaming.quote:Op zondag 5 november 2023 11:11 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb de vraag toch beantwoord?quote:Op zondag 5 november 2023 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar dat heeft weinig met mijn vraag te maken
Welke manieren zijn er allemaal die hier min of meer regelmatig gebruikt worden, en hoe verhouden die zich tot elkaar?
En Viaplay op de app loopt volgens mij weer voor op Viaplay op TV. Of nou ja, vreemd genoeg loopt het vooral iets sneller. Als je het synchroniseert (bijvoorbeeld de timing of het kaartje op de app met wat je op TV ziet) dan loopt het heel even gelijk, maar al binnen een paar minuten loopt de app dan weer ruim voorquote:Op zondag 5 november 2023 11:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je kan ook nog live tv kijken op een buitenlandse zender.
En de juiste volgorde weet ik niet, al heb ik wel gemerkt dat Viaplay op de TV vaak voorloopt op F1TV.
Streamen via de Viaplay-app die je geïnstalleerd hebt op je eigen tv is vaak ook vrij snel (en dat doen wij).quote:Op zondag 5 november 2023 11:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En Viaplay op de app loopt volgens mij weer voor op Viaplay op TV. Of nou ja, vreemd genoeg loopt het vooral iets sneller. Als je het synchroniseert (bijvoorbeeld de timing of het kaartje op de app met wat je op TV ziet) dan loopt het heel even gelijk, maar al binnen een paar minuten loopt de app dan weer ruim voor
Nou ja, ik kijk gewoon altijd Viaplay via de TV (KPN), dus zal vast niet al te ver achterlopen. En zo wel, ach, ik kijk de race vooral voor de race
Fijn dat je lekker kritisch bent, maar als je hier doelbewust het FOK! plezier van anderen ontneemt omdat je per se de eerste moet zijn die dingen post, worden er acties ondernomen. Er is helemaal niets mis met verwachten dat je een beetje rekening houdt met mensen die zichzelf niet martelen met Frans commentaar.quote:Op zondag 5 november 2023 11:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dit moet wel echt de meest kansloze discussie ooit zijn. In het Live topic moeten wachten voor je iets post omdat je mogelijk te Live bent.
Je kunt ook gewoon de race kijken in plaats van constant Fok! F5-en.
Schei toch alsjeblieft uit man.
Voordeel van Frans commentaar is wel dat je niet weet of ze fouten maken.quote:Op zondag 5 november 2023 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fijn dat je lekker kritisch bent, maar als je hier doelbewust het FOK! plezier van anderen ontneemt omdat je per se de eerste moet zijn die dingen post, worden er acties ondernomen. Er is helemaal niets mis met verwachten dat je een beetje rekening houdt met mensen die zichzelf niet martelen met Frans commentaar.
Ik zou daarbij ook niet weten waarom je niet via een Franstalige zou "mogen" kijken en ook meeposten. Wat is dat voor onzin?quote:Op zondag 5 november 2023 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voordeel van Frans commentaar is wel dat je niet weet of ze fouten maken.
Er is in heel dit topic maar één persoon die Franstalig kijkt, en ogenschijnlijk om zo snel mogelijk dingen te posten om maar lekker de eerste te kunnen zijn. Nee, dan is het echt een grote ramp dat we vragen of die ene persoon het niet voor alle anderen wil verpesten.quote:Op zondag 5 november 2023 11:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou daarbij ook niet weten waarom je niet via een Franstalige zou "mogen" kijken en ook meeposten. Wat is dat voor onzin?
Maakt het uit?quote:Op zondag 5 november 2023 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is in heel dit topic maar één persoon die Franstalig kijkt, en ogenschijnlijk om zo snel mogelijk dingen te posten om maar lekker de eerste te kunnen zijn. Nee, dan is het echt een grote ramp dat we vragen of die ene persoon het niet voor alle anderen wil verpesten.
Je kan het ook groter maken dan het is hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |