Ik kan ze in de buitenlucht meestal wel verdragen. Als het maar niet te dichtbij is. Pleinen in grote steden zijn bijvoorbeeld wel een probleem.quote:Op donderdag 21 september 2023 17:36 schreef Mushanga71 het volgende:
Wow @:LeSage dat lijkt me echt heel lastigVogels zijn niet te vermijden.
Ik heb nu een paar keer gevlogen, 5x, maar het zal nóóit maar dan ook nóóit een angstvrije onderneming worden
Die heb ik ook maar dat komt voort uit hoogtevrees. En dat is niet echt een angst geloof ik maar meer een afwijkingquote:Op donderdag 21 september 2023 18:54 schreef SQ het volgende:
Ik heb maar 1 irreële angst en dat is lopen over glasplaten of roosters. Maar dat komt dusdanig weinig voor dat ik er geen therapie voor hoef.
Er is echt weinig zo goed te behandelen als enkelvoudige fobieën, dus de kans dat het met exposure beter wordt is heel reëelquote:Op donderdag 21 september 2023 12:11 schreef Burdie het volgende:
Haha nee true, maar bij het boeken van zo'n cursus heb je dus die angst nog wel, en absoluut niet het vertrouwen dat die écht over gaat.. Dus dat is wel een extra drempel.
Dat moet je uitleggen. Ik heb namelijk hoogtevrees en dat voelt wel als een angst eerlijk gezegdquote:Op donderdag 21 september 2023 19:27 schreef Kyara het volgende:
[..]
Die heb ik ook maar dat komt voort uit hoogtevrees. En dat is niet echt een angst geloof ik maar meer een afwijking
Fijn dat je weer thuis bent, nu dan eerst maar rustig aan opknappenquote:Op donderdag 21 september 2023 14:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben thuis. Verder voelt het alsof ik overreden ben door een vrachtwagen ofzo, dus het duurt nog even voordat ik weer fit genoeg ben voor werk, leuke dingen (alhoewel mijn werk ook leuk is!) en dergelijke.
ja? Voor mij voelt het als een lichamelijke reactie. Ik vind het ook prima als mijn kinderen hoog zijn of op glazen vloeren rondlopen, als ik maar niet hoef. Zodra los van de grond in bijvoorbeeld een vliegtuig heb ik er ook geen last meer van.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:42 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Dat moet je uitleggen. Ik heb namelijk hoogtevrees en dat voelt wel als een angst eerlijk gezegd.
Same!quote:Op donderdag 21 september 2023 20:05 schreef livelink het volgende:
Ik heb alleen hoogtevrees in mijn nachtmerries. Dan loop ik altijd op een hoge smalle brug zonder leuningen en dan zie ik mijn kinderen vallen en zo. In het echt zijn hoogtes dan meteen veel minder eng.
True, ik heb echter een gegeneraliseerde angststoornis gehad, dus weet niet of het in mijn geval zo eenvoudig is. Ik heb op zich wel vertrouwen in de aanpak van zo'n vliegangstcursus, maar vind de drempel dus wel nog enorm hoog. En op zich kan ik best leven zonder ooit nog te vliegen. Of de HA vragen om nieuwe oxazepamquote:Op donderdag 21 september 2023 19:31 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Er is echt weinig zo goed te behandelen als enkelvoudige fobieën, dus de kans dat het met exposure beter wordt is heel reëel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
B is deze week door zijn fysio doorverwezen naar de podotherapeut. Op zich moet jouw fysio dat ook in kunnen schatten. Ik zou het dus aan hem/haar vragen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 08:45 schreef Burdie het volgende:
Nou, ik was gisteren dus naar de sportfysio geweest voor mijn heupen. Waarschijnlijk heb ik mezelf een verkeerde houding aangeleerd waarmee ik mijn heupen continu overbelast.
Dus daar moet ik mee aan de slag. Nou vroeg ik me af, zou een podotherapeut hier ook wat in kunnen betekenen? Iemand ervaring mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |