Nou inderdaad.quote:Op zondag 17 september 2023 00:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Netjes
Moeten we vaker doen, uitgaan met NQ
Staat er toevallig ook een pakje batterijen naast?quote:Op zondag 17 september 2023 00:55 schreef Koen66 het volgende:
staat hier in de kast een blikje "Energiedrank"
Zonder suiker (wat prima is), maar ook zonder cafeine en taurine.
Waar komt die energy dan vandaag
quote:Op zondag 17 september 2023 00:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Netjes
Moeten we vaker doen, uitgaan met NQ
quote:Op zondag 17 september 2023 00:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Staat er toevallig ook een pakje batterijen naast?
Heel goed. Mijn buren zijn net een paar dagen weg, dus we kunnen hier helemaal losgaan wat mij betreft.quote:Op zondag 17 september 2023 01:00 schreef Strani het volgende:
Trouwens @:Roger_Epiales ik heb nog net voor het weggaan via NQ's mobiel twee pizza's besteld, die komen zo bij jou thuis aan dus ik stel voor dat we de drank daar mee naar toe nemen
Oh misschien nog wat mensen uitnodigen?quote:Op zondag 17 september 2023 01:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heel goed. Mijn buren zijn net een paar dagen weg, dus we kunnen hier helemaal losgaan wat mij betreft.
Prima, als die dan allemaal nog een flesje drank meenemen zou helemaal mooi zijn.quote:Op zondag 17 september 2023 01:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh misschien nog wat mensen uitnodigen?
Hey, wat doe jij met mijn mobiel?quote:Op zondag 17 september 2023 01:00 schreef Strani het volgende:
Trouwens @:Roger_Epiales ik heb nog net voor het weggaan via NQ's mobiel twee pizza's besteld, die komen zo bij jou thuis aan dus ik stel voor dat we de drank daar mee naar toe nemen
Perfect. @NailQueen zou jij een paar flesjes rum mee kunnen nemen? Mag je zelf ook een glaasje!quote:Op zondag 17 september 2023 01:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Prima, als die dan allemaal nog een flesje drank meenemen zou helemaal mooi zijn.
Sorry, maar naast drank komen er geen zelf meegenomen items mijn huis binnen.quote:
quote:
En er wordt gefouilleerd!quote:Op zondag 17 september 2023 01:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sorry, maar naast drank komen er geen zelf meegenomen items mijn huis binnen.
Fouilleren bleek niet eens nodig. @NailQueen probeerde zo'n enorme professionele set naar binnen te smokkelen.quote:
Dank je.quote:
Ik fouilleer voor de zekerheid toch even, als je het niet erg vindt.quote:Op zondag 17 september 2023 01:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Fouilleren bleek niet eens nodig. @:NailQueen probeerde zo'n enorme professionele set naar binnen te smokkelen.
Ding paste niet eens door mijn voordeur.
Als jullie daadwerkelijk denken dat ik zoiets kan meesmokkelen, zijn jullie wel erg van het padje afquote:Op zondag 17 september 2023 01:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Fouilleren bleek niet eens nodig. @:NailQueen probeerde zo'n enorme professionele set naar binnen te smokkelen.
Ding paste niet eens door mijn voordeur.
We denken niet dat je het kán. We denken dat je het probeert.quote:Op zondag 17 september 2023 01:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als jullie daadwerkelijk denken dat ik zoiets kan meesmokkelen, zijn jullie wel erg van het padje af
quote:Op zondag 17 september 2023 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]
We denken niet dat je het kán. We denken dat je het probeert.
Ehm, ik weet niet zeker of er op dit moment in Leiden een preventief fouilleren verordening geldt.quote:Op zondag 17 september 2023 01:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik fouilleer voor de zekerheid toch even, als je het niet erg vindt.
Ik heb niets geprobeerd. Jullie hebben het zelf meegesmokkeld.quote:Op zondag 17 september 2023 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]
We denken niet dat je het kán. We denken dat je het probeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |