Van wie?quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, ik moest hier wegblijven van iemand
Of je boot niet vast leggen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tactisch! En natuurlijk altijd een mes bij de hand hebben in de sluis
Die heeft dus al vaker met dat bijltje gehakt.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Of je boot niet vast leggen.
In Ossenzijl liep een sluismeester met een bijltje aan zijn koppel. Heb hem wel wat lijntjes zien kappen
Dat is echt het het leukste vermaak.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heeft dus al vaker met dat bijltje gehakt.
Ik krijg zin om morgen bij een sluis te gaan kijken
Komsluisje bij Mijnden. Aanraderquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heeft dus al vaker met dat bijltje gehakt.
Ik krijg zin om morgen bij een sluis te gaan kijken
Even googelen waar dat ligt.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Komsluisje bij Mijnden. Aanrader
Ik heb geen idee, maar handig welquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Het ging om het lichaam
Maar da's meestal met zo'n pop, denk ik
Die heb gelukkig gemist danquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna nog enger dan de vorige OP
In de handbagage?quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ken ik ... die ging mee op mn boottrip naar Griekenland
Dat zie je nooitquote:Op zaterdag 16 september 2023 21:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zwemvesten mag je dragen aan boord.
Het is ruim 24 uur rijden, vanaf waar ongeveer?quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Richting Griekenland kan je het treffen lees ik net.
Neem de boot, meer kans.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Het is ruim 24 uur rijden, vanaf waar ongeveer?
Heb het gedaan ..... was wel in 2 etappes eerste Den Helder - kanaalstorm terug naar R'dam, 2e R'dam - Heraklion ging wel goed in 3 weken of zo, want we deden ook nog iets nuttigs onderwegquote:
Lijkt me een mooie reisquote:Op zaterdag 16 september 2023 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb het gedaan ..... was wel in 2 etappes eerste Den Helder - kanaalstorm terug naar R'dam, 2e R'dam - Heraklion ging wel goed in 3 weken of zo, want we deden ook nog iets nuttigs onderweg
Je nieuwe vriendinquote:
Eindelijk eentje die niet tegenspartelt.quote:
Het zou maar leeglopen dan spartelt alles denk ikquote:Op zaterdag 16 september 2023 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eindelijk eentje die niet tegenspartelt.
Klinkt als ervaring.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zou maar leeglopen dan spartelt alles denk ik
Veel zee gezien ... of eigenlijk alleen maar ... Straat van Gibraltar passeerden we slapend ... En omdat we dus schipbreuk leden in etappe 1 moest het programma wat ingekort worden en ging de afsluitende BBQ/beachparty op Santorini niet door ...quote:
IK dacht aan een ballon die leegloopt die blubbert dan ook zo lekker rond. `kinderen vonden dat altijd prachtigquote:
Jaaaaaaaaaa..........quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK dacht aan een ballon die leegloopt die blubbert dan ook zo lekker rond. `kinderen vonden dat altijd prachtig
Had ik er niet uitgehaald eerlijk gezegdquote:
`Hoe bevalt je nieuwe baan, nog steeds naar je zin?quote:
Je moet er ook niets uithalenquote:Op zaterdag 16 september 2023 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik er niet uitgehaald eerlijk gezegd
quote:
Lucht meen ik.quote:
Dat is dan wel jammer de Straat van Gibraltar missen en het beachfeest dat niet door gaat. Alleen zee zien gaat ook vervelen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel zee gezien ... of eigenlijk alleen maar ... Straat van Gibraltar passeerden we slapend ... En omdat we dus schipbreuk leden in etappe 1 moest het programma wat ingekort worden en ging de afsluitende BBQ/beachparty op Santorini niet door ...
En soms wat dolfijntjes die meezwommen op de boegquote:Op zaterdag 16 september 2023 21:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is dan wel jammer de Straat van Gibraltar missen en het beachfeest dat niet door gaat. Alleen zee zien gaat ook vervelen.
Dat is wel gaaf om te zien.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
En soms wat dolfijntjes die meezwommen op de boeg
Het was verder wel gaaf hoor om zo op zee te zijn... 1e etappe met die storm stond ik ff beneden op het dek dat was echt wel heftig ... en om 8 uur s'ochtends brand in de machinekamer en rust om gewoon te ontbijten ....quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf om te zien.
Pietquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:03 schreef Steven_Stil het volgende:
Was het varen al snel zat, in de haven van Lemmer liggen beviel me beter. Vandaag aangekomen in München.
Biertje ?quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:03 schreef Steven_Stil het volgende:
Was het varen al snel zat, in de haven van Lemmer liggen beviel me beter. Vandaag aangekomen in München.
Hahaha laat je rijdenquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:29 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Doe het na een eindje rijden en daarna 3 liter in de garten het nu ff rustig aan .
De gatren ligt op loopafstand van het appartement dat ik een weekje geleend heb van mijn nicht.quote:
Ik werd na 1 avond een taxi in geschoven ..... de rest van de dagen ging het beterquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:37 schreef Steven_Stil het volgende:
Ben wel met de tram terug gegaan, is maar paar haltes maar was toch wat de weg kwijt na 3 bier in de zon.
Ik ben al op mijn 16e voor het eerst gaan oefenen daar ergens midden jaren 70, toen lag mijn grens bij 4 bier in de garten, daarom houd ik het bij 3.per bezoek.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werd na 1 avond een taxi in geschoven ..... de rest van de dagen ging het beter
Ik heb het niet geteld.... weet wel dat er bij het proosten met wat Spaanse meisjes er een paar glazen werden gebroken , dus die tellen dan niet meer meequote:Op zaterdag 16 september 2023 22:42 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik ben al op mijn 16e voor het eerst gaan oefenen daar ergens midden jaren 70, toen lag mijn grens bij 4 bier in de garten, daarom houd ik het bij 3.per bezoek.
Nou de liters zijn niet zo lastig te tellen en die pullen breken ook niet zo snel.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het niet geteld.... weet wel dat er bij het proosten met wat Spaanse meisjes er een paar glazen werden gebroken , dus die tellen dan niet meer mee
Ja ok als je er alleen een middag bent geweest is het te doen , maar 3 dagen van middag tot laat .....quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:48 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Nou de liters zijn niet zo lastig te tellen en die pullen breken ook niet zo snel.
Morgen begin ik rustig met 2 in de middag en dan na de bratwust en pommes nog 3.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ok als je er alleen een middag bent geweest is het te doen , maar 3 dagen van middag tot laat .....
Ja ik ook... wens je sterkte ... wel lekker bier, verse gebrouwen toch...quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:54 schreef Steven_Stil het volgende:
Ben inmiddels wat jaartjes ouder.
Ja hier geen vreemd spul in het bier. Reinheitsgebot.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook... wens je sterkte ... wel lekker bier, verse gebrouwen toch...
Ja dat smaakt echt beter iddquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:22 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja hier geen vreemd spul in het bier. Reinheitsgebot.
Klopt.quote:
De Zwitsers schijten er als eerste in.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:36 schreef chufi het volgende:
Wel lullig dat we altijd het Rijnwater krijgen dat al in Duitsland gebruikt is ...
Als jochie was ik ooit boven op de berg... daar waar de Rijn ontstaat... Mijn vader die dat gewoon deed en stopte op de pass om er naar een miezerig stroompje te kijken...quote:Op zondag 17 september 2023 00:19 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
De Zwitsers schijten er als eerste in.
quote:Op zondag 17 september 2023 00:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Back to the future kwam in 1983 uit en Marty ging 30 jaar terug in de tijd naar 1953. Mijn ouders kende elkaar nog niet eens.
[ afbeelding ]
Vroege vogelquote:
Dat is goed getimed.quote:Op zondag 17 september 2023 08:32 schreef Sodeknetters het volgende:
Goeiemorgen![]()
Vandaag boot inleveren en weer naar huis. Mooi op tijd, want het rotweer komt er aan.
Het geluk is met de dommen.quote:Op zondag 17 september 2023 08:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Meer stom geluk.
Maar we hadden het inderdaad niet beter kunnen plannen.
En een mooike.quote:
Dan heb je het ook heerlijk getroffen. Nog leuke dingen gedaan?quote:Op zondag 17 september 2023 08:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Het geluk is met de dommen.![]()
Ik had ook vakantie de afgelopen weken en was heerlijk met dat weer. Morgen weer werken.
Van wie was deze uitspraak ook alweer?quote:Op zondag 17 september 2023 10:30 schreef Deisyy het volgende:
Het is nu 10 graden kouder dan gisteren
Wat is het verschil tussen een dood vogeltje?quote:Op zondag 17 september 2023 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Van wie was deze uitspraak ook alweer?
Het is tegenwoordig s`avonds kouder dan buiten.
Weer ontslagen dus.quote:Op zondag 17 september 2023 11:14 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Weer thuis. Ondanks geslaagde operatie toch ontslagen. Hart werkte even tegen (hartpatiënt). Die liep iets te onregelmatig en hard van stapel, met frequenties van 60 tot 180 slagen per minuut. Daardoor wat langer op recoverie. Napijn valt mee. Mede door nog meer medicatie dan ik al slikte, milde bijwerkingen en 'snel' moe.
Gezien ik van nature al aartslui ben een goed excuus om regelmatig m'n nest op te zoeken. Nu kijken wat de rest van de dag brengt en hoe de dagen gaan verlopen op weg naar aanstaande donderdag, waar ik in Tilburg een nieuwe operatie onderga. Van Dr Wijn naar Kruikenzeikers moet te doen zijn. Dan 2 oktober de eerste bestraling. Nuchter. Droge humor wordt aangeraden.
Zal even in mijn tegels kijken.quote:
Zoek maar eensquote:Op zondag 17 september 2023 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal even in mijn tegels kijken.
Maar de user die hem maakte weet het vast nog wel.
quote:Op zondag 17 september 2023 11:14 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Weer thuis. Ondanks geslaagde operatie toch ontslagen. Hart werkte even tegen (hartpatiënt). Die liep iets te onregelmatig en hard van stapel, met frequenties van 60 tot 180 slagen per minuut. Daardoor wat langer op recoverie. Napijn valt mee. Mede door nog meer medicatie dan ik al slikte, milde bijwerkingen en 'snel' moe.
Gezien ik van nature al aartslui ben een goed excuus om regelmatig m'n nest op te zoeken. Nu kijken wat de rest van de dag brengt en hoe de dagen gaan verlopen op weg naar aanstaande donderdag, waar ik in Tilburg een nieuwe operatie onderga. Van Dr Wijn naar Kruikenzeikers moet te doen zijn. Dan 2 oktober de eerste bestraling. Nuchter. Droge humor wordt aangeraden.
Fijn om te horen hoe het gaat.quote:Op zondag 17 september 2023 11:14 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Goudinjecties, zo dat er later kan worden Bestraald.quote:Op zondag 17 september 2023 11:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Fijn om te horen hoe het gaat.![]()
Wat gebeurt er bij de operatie van a.s. donderdag?
Sterkte gewenst pik.quote:Op zondag 17 september 2023 11:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goudinjecties, zo dat er later kan worden Bestraald.
Wel 18 karaat mag ik hopen en geen sloopgoud?quote:Op zondag 17 september 2023 11:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die hebben we opgegeten.quote:
Oh dat moest ik even googlen. Sterkte alvast met de behandelingen.quote:Op zondag 17 september 2023 11:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Opperdepop.quote:
Die heb ik al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet meer op. Kan ik wel eens maken voor de ouwelui.quote:Op zondag 17 september 2023 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
Je mag wel een appelkoek.
[ afbeelding ]
Goedemiddag Chef.quote:Op zondag 17 september 2023 12:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die heb ik al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet meer op. Kan ik wel eens maken voor de ouwelui.
Heer aloa.quote:
Dankuwel vitaminebommetje.quote:Op zondag 17 september 2023 12:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemiddag Chef.![]()
Een fijne zondag gewenst.
En nog bedankt voor de linkjes.
Dat is ook leuk en smakelijk.quote:Op zondag 17 september 2023 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
Gevulde koeken vond ik op school ook altijd leuk om te maken.
Ik had een truukje voor de afwerking.2 keer insmeren voor extra glans.quote:
3 minuten voor ze klaar zijn even de spray erover werkt ook goed.quote:Op zondag 17 september 2023 12:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had een truukje voor de afwerking.2 keer insmeren voor extra glans.
Ooit met een examen slagroomtaart een medeleerling helemaal in paniek dat zijn cake niet goed was.Hebben we opgevuld met proppen bakpapier.quote:Op zondag 17 september 2023 12:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
3 minuten voor ze klaar zijn even de spray erover werkt ook goed.
Hoe kan je een slagroomtaart verkloten ? Kapsel wilde niet rijzen ?quote:Op zondag 17 september 2023 12:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit met een examen slagroomtaart een medeleerling helemaal in paniek dat zijn cake niet goed was.Hebben we opgevuld met proppen bakpapier.
Niet lang genoeg gemixt denk ik. Die dingen werden later wel verkocht.quote:Op zondag 17 september 2023 12:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hoe kan je een slagroomtaart verkloten ? Kapsel wilde niet rijzen ?
Geen klachten gehad ?quote:Op zondag 17 september 2023 12:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet lang genoeg gemixt denk ik. Die dingen werden later wel verkocht.
Volgens mij niet.Is ook al jaren geleden trouwens.quote:
Flinke bui hier.quote:
Het is dan ook gewoon een leuk vak.quote:Op zondag 17 september 2023 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij niet.Is ook al jaren geleden trouwens.
Het was wel een leuke opleiding toen voor mij.
En toch zie ik er ook veel mensen mee stoppen.quote:Op zondag 17 september 2023 12:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een leuk vak.
Dat kan ik wel verklaren. Werktijden, salaris en de waardering door de werkverschaffers zijn niet in lijn met de prestatie die geleverd wordt.quote:Op zondag 17 september 2023 12:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch zie ik er ook veel mensen mee stoppen.
Ik heb woensdag een oriënterend gesprek.quote:Op zondag 17 september 2023 12:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat kan ik wel verklaren. Werktijden, salaris en de waardering door de werkverschaffers zijn niet in lijn met de prestatie die geleverd wordt.
We zijn wel verwend.quote:
Zal ik iemand voor je bellen?quote:
Je eisen kunnen veel hoger zijn dan 3 jaar geleden.quote:Op zondag 17 september 2023 12:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb woensdag een oriënterend gesprek.
Mosselen altijd goedquote:
Ik had het een paar weken geleden ook op het menu staan, maar toen ik ze in de pan wilde mikken zat er een luchtje aanquote:Op zondag 17 september 2023 15:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Mosselen altijd goedmaar vanwaar in de herkansing?
Ohjaquote:Op zondag 17 september 2023 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het een paar weken geleden ook op het menu staan, maar toen ik ze in de pan wilde mikken zat er een luchtje aan
Nee gisteren piepten de champignons voor.quote:Op zondag 17 september 2023 15:53 schreef pullup het volgende:
[..]
OhjaDie weet ik nog ik dacht dat je ze gisteren had willen maken of zo
Ik herkende dat poesje meteenquote:
quote:Op zondag 17 september 2023 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik herkende dat poesje meteen
Al kijkt Ed over het algemeen wat vrolijker dan die kat.
Niet geklikt, ik ben niet zo'n fan van hem, zoetsappige meuk.quote:
Dat is dan toch wel weer fijn.quote:
Ja, echt wel. Vooral ook omdat het slechte weer er nu aan komt. Zijn vanmorgen in de regen Sneek uitgevaren.quote:Op zondag 17 september 2023 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is dan toch wel weer fijn.
Nee, lekker nog een weekje vrijquote:Op zondag 17 september 2023 16:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Home sweet home!![]()
Morgen weer naar de baas?
Lekker man, gewoon 3 weken achter elkaar vrij, dat is echt lang geleden dat ik dat gedaan heb.quote:Op zondag 17 september 2023 16:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, echt wel. Vooral ook omdat het slechte weer er nu aan komt. Zijn vanmorgen in de regen Sneek uitgevaren.
[..]
Nee, lekker nog een weekje vrij
Is inderdaad echt lekker. Kan het je van harte aanraden.quote:Op zondag 17 september 2023 16:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker man, gewoon 3 weken achter elkaar vrij, dat is echt lang geleden dat ik dat gedaan heb.
Heer aloa.quote:
Ja klopt. Net nog even een boodschap gedaan bij de Jumbo, maar een jas was niet nodig.quote:Op zondag 17 september 2023 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa.![]()
Heel leuk die regen maar echt benauwd nu.
Altijd leuk hier vlak voor sluitingstijd op zondag zie ik dezelfde mensen snel nog even wat halen.quote:Op zondag 17 september 2023 17:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja klopt. Net nog even een boodschap gedaan bij de Jumbo, maar een jas was niet nodig.
Dat heb ik ook vaak, zie heel veel de zelfde mensen in de supermarkt.quote:Op zondag 17 september 2023 18:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Altijd leuk hier vlak voor sluitingstijd op zondag zie ik dezelfde mensen snel nog even wat halen.
Deze komt binnenkort uit.quote:Op zondag 17 september 2023 18:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak, zie heel veel de zelfde mensen in de supermarkt.
Garnalen,rijst en boontjes.quote:
Deze staat op Netflix. Heb ik laatst gezienquote:Op zondag 17 september 2023 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze komt binnenkort uit.
Wil ik zeker gaan kijken.
Die eerste feesten ben ik allemaal geweest.quote:Op zondag 17 september 2023 18:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Deze staat op Netflix. Heb ik laatst gezien![]()
![]()
![]()
Ik niet hoor, maar draaide de muziek al wel vanaf het beginquote:Op zondag 17 september 2023 18:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die eerste feesten ben ik allemaal geweest.
Goulash soepquote:
Toen begon het bij mij ook.Daarvoor was het meer Rap.quote:Op zondag 17 september 2023 18:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik niet hoor, maar draaide de muziek al wel vanaf het begin![]()
Begon eind jaren 80.
Toch niet van giftige zwijnen?quote:
Ik was meer van de Disco en Soul...logisch vervolg wel was de house.quote:Op zondag 17 september 2023 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen begon het bij mij ook.Daarvoor was het meer Rap.
Neem aan dat ze die niet verkopen in mijn soepzaakjequote:Op zondag 17 september 2023 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toch niet van giftige zwijnen?
Je weet maar nooit tegenwoordig.quote:Op zondag 17 september 2023 18:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Neem aan dat ze die niet verkopen in mijn soepzaakje
Die gif had net wat langer gemoeten om de kop van dat meisje dat de soep terug grijpt te zienquote:
Ik moet het even terughalen.quote:Op zondag 17 september 2023 18:30 schreef pullup het volgende:
Ik kan nog niet helemaal het verband tussen mijn soep en giftige zwijnen maken![]()
Er zit ook rundvlees in dus ik denk dat ik safe bn
Okquote:Op zondag 17 september 2023 18:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet het even terughalen.
Iemand plaatste een bericht dat in Duitsland de zwijnen radio actief zijn. En in die post kwam goulash voor.Vandaar de link.
Wat is Ruta? En waarom toch die bowl dan?quote:Op zondag 17 september 2023 18:31 schreef chufi het volgende:
Ruta de bakalao , maar vanavond een PokeBowl Zalm
Die worden in Spanje geimporteerd uit Nederland en dan gaan ze weer terug als Serrano hamquote:Op zondag 17 september 2023 18:35 schreef pullup het volgende:
maar ben heel nieuwsgierig naar de zwijnen nu
Dat sowiesoquote:Op zondag 17 september 2023 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Die worden in Spanje geimporteerd uit Nederland en dan gaan ze weer terug als Serrano ham
witte voetjes haalt het er inderdaad niet bijquote:Op zondag 17 september 2023 18:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat sowieso
Patanegra is toch beter
Gevleugelde uitspraak van mijn Heit: "Het hoeft niet goed te zijn als het maar duur is."quote:Op zondag 17 september 2023 18:39 schreef pullup het volgende:
We hebben een poep dure Spaanse hammen zaak hier in de straat Chuf, maar ik heb er al een paar geprobeerd en ik vind het allemaal maar matig helaas
ja helaas kan ik er weinig aan doen...quote:Op zondag 17 september 2023 18:39 schreef pullup het volgende:
We hebben een poep dure Spaanse hammen zaak hier in de straat Chuf, maar ik heb er al een paar geprobeerd en ik vind het allemaal maar matig helaas
We kunnen ze op zijn hoogst een beetje uitjouwenquote:Op zondag 17 september 2023 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
ja helaas kan ik er weinig aan doen...
Of een bom voor de deur.quote:Op zondag 17 september 2023 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
We kunnen ze op zijn hoogst een beetje uitjouwen
Wel een beetje hobby overal ja. Is al aan het overwaaien hier uit Rotterdamquote:
Heb je aandelen in die zaak pullup?quote:Op zondag 17 september 2023 18:46 schreef pullup het volgende:
En mijn soepie is inderdaad weer echt lekker en met rundvlees.
Ik eet nu drie keer per week soep daarvanEcht topsoep steeds, vers gemaakt met veel groentes en niet duur
Eens kijken of mn dochter nog ergens aan de kant staat te joelenquote:Op zondag 17 september 2023 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
We kunnen ze op zijn hoogst een beetje uitjouwen
Hier moeten jullie zijn mensenquote:Op zondag 17 september 2023 18:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je aandelen in die zaak pullup?
quote:Op zondag 17 september 2023 18:54 schreef chufi het volgende:
Denk dat ik dan geen soep meer hoef en zo..... maak mn eigen soep wel
quote:
Vanavond nog de finale van de world series of darts. MvG tegen Wright of Aspinall. Van Gerwen is wel goed in vorm.quote:
Ja ... succes Ik ga het missen denk ik ..quote:Op zondag 17 september 2023 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Vanavond nog de finale van de world series of darts. MvG tegen Wright of Aspinall. Van Gerwen is wel goed in vorm.
Ik kijk eerst ER even afquote:
zit ze er nog in ?quote:Op zondag 17 september 2023 21:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kijk eerst ER even af![]()
Anders mis ik daar teveel van
Ja er zijn er nog nauwelijks uit.quote:
OK...quote:Op zondag 17 september 2023 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja er zijn er nog nauwelijks uit.
Maar zit ook nog niet in een kamp waar de klapjes vallen tot nu toe
Tja een beetje van het dit...quote:
Welke zender kijk jij niet?quote:
OK ... ik wacht tot ze dit weer openen ...quote:
quote:Op zondag 17 september 2023 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... ik wacht tot ze dit weer openen ...
BB / Big Brother International # 4 Real Life Soeps en BBs van overal
Pasta ? nu zijn ze klaarquote:Op zondag 17 september 2023 22:58 schreef mario390 het volgende:
wat kokten ze in italien?
[ afbeelding ]
BB ofzo.quote:Op zondag 17 september 2023 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ion Karina en wat gasten op een bank.... wil je meer
Dat is een goed stel hoor!quote:
Dat is een goed stel hoor!quote:
maak je niet druk ... neem er gerust nog 1quote:Op zondag 17 september 2023 23:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is een goed stel hoor!
[..]
Dat is een goed stel hoor!
Sorry, kringverjaardag gehad enkele uren lang en maar wat leffe blond tot me genomen.
Hou die RLS shit voor je of anders in desbetreffende topics.quote:Op zondag 17 september 2023 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders krijg je ze hier voor je kiezen .... wil je dat ?
Ja maar die topics worden dus gesloten ,.,,,, dus daarom hier ... soms ben ik een eikel en soms ...quote:Op zondag 17 september 2023 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou die RLS shit voor je of anders in desbetreffende topics.
Dit elfje mag best eens door het open slaapkamerraam komen vliegen.quote:
Hahaa dat is net zo zeldzaam als een pareltje in mijn oesters van gister ...quote:Op maandag 18 september 2023 00:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit elfje mag best eens door het open slaapkamerraam komen vliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |