Vannacht helemaal niet kunnen slapenquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Uitslapen is primaLekker
Ik kan het niet
Nou er komen allerlei hele enge dames op hem afquote:
Jammer, maar toch gedaan. Koken volgens een boekje is niet altijd een succes.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Recept 1:
Taco's volgens Lonely planet.
Review: mwah.
Niet heel spannend, heb beter gegeten.
En weet weer waarom ik geen groente of fruit bij de AH of jumbo wil halen als ik goed wil eten
Ja, maak het ook vaak eerste keer volgens het boek.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, maar toch gedaan. Koken volgens een boekje is niet altijd een succes.
Morgen toch maar naar Mehmet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
DusLekker bekkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die in de OP lijkt me wel gezellig, maar die met die tandenquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou er komen allerlei hele enge dames op hem af
Wat is daar leuk aan om naar te kijken?quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maak het ook vaak eerste keer volgens het boek.
Mocht ik het vaker maken zit er echt mijn eigen ding door
Ga in ieder geval het niet bij de supermarkt halen.
Zag van de week hier in de buurt een groenteboer, daar maar eens langs van de week
En anders volgende week naar Mehmet.
Morgen oktoberfest kijken.
Geen idee waarom ik het zo grappig vind om te kijken.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan om naar te kijken?
quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan om naar te kijken?
halfe ur dann canale 5 liveshowquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Vannacht helemaal niet kunnen slapen
Ach, er zijn raardere dingen om naar te kijken, mannen die zo hard mogelijk rondjes rijden bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik het zo grappig vind om te kijken.
En toch al jaren achter elkaar. Op wat verplichte onderbrekingen na.
Trek eens aan?quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zo'n dirndl in de kast.
ik dacht nu dat is zlatanquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Vannacht helemaal niet kunnen slapen
Zoiets heb ik wel als mijn pc achtergrond jaquote:
ok die ken ik .... duren langquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
halfe ur dann canale 5 liveshow
Voor. Aan het eind ervan hoor je: O’zapft is!quote:
Nou moet je die laten zien ook hequote:Op vrijdag 15 september 2023 21:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb een foto van Deisyy’s dirndl.
Met mij erin?quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb een foto van Deisyy’s dirndl.
Waarom? Die heeft iedereen hierquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou moet je die laten zien ook he
Nou, vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou moet je die laten zien ook he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen het kliekje danquote:
stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar.@MadMasterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:
En dan is de engste nog niet geweest.....quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou er komen allerlei hele enge dames op hem af
Bestempel je jezelf ?quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En dan is de engste nog niet geweest.....
Genoeg te doen maar even pauzequote:
Tol ... dat ken je toch niet niet ...quote:Op zaterdag 16 september 2023 00:36 schreef mario390 het volgende:
70s musicladen duitse tv
dolly parton,jacksons,
Ja dat waren toen hot items... Net als BoneyMquote:Op zaterdag 16 september 2023 00:58 schreef mario390 het volgende:
1979 zijn somige keer luv, dolly dots
opgetreden in duitse tv
Tis een moscow mule bij caf mimi in de potgietrstraat amsterdamquote:Op zaterdag 16 september 2023 02:12 schreef chufi het volgende:
Ja dat Karzai je straks vertellen... Heb je wel bier voor hem?
Die hebben wij ook nog gedronkenquote:Op zaterdag 16 september 2023 02:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tis een moscow mule bij caf mimi in de potgietrstraat amsterdam
Goedemorgenquote:Op zaterdag 16 september 2023 07:22 schreef Sodeknetters het volgende:
Nee hoor, helemaal niet![]()
Goeiemorgen
It's sooooooo cutequote:Op zaterdag 16 september 2023 07:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Dit blijft mijn favo marmot![]()
[ twitter ]
klinkt goed 👍 die dingen waren toch niet te vretenquote:
Als ik thuis ben zoek ik hem voor je opquote:Op zaterdag 16 september 2023 09:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Deze is mooi...hoe zou die heten?
Thank you, de grijze met oranje staartquote:Op zaterdag 16 september 2023 09:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ik thuis ben zoek ik hem voor je op
Had je al plannen gemaakt wat je met je vriendin ging doen?quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:39 schreef HappyCharly het volgende:
Hoi Dot en Lovely
Fijn dat t weekend is
Nu hoef ik alleen te typen
Dat gaat niet doorquote:Op zaterdag 16 september 2023 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je al plannen gemaakt wat je met je vriendin ging doen?
O jammer. Maar dan heb je nu een weekendje om lekker uit te rusten ook wel fijnquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:39 schreef HappyCharly het volgende:
Hoi Dot en Lovely
Fijn dat t weekend is
Nu hoef ik alleen te typen
Tip voor jullie allebei:quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:42 schreef Lovely het volgende:
Ja een heerlijk zonnig weekend, alleen even bedenken wat ik ga doen vandaag
Bedanktquote:Op zaterdag 16 september 2023 09:54 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Tip voor jullie allebei:
[ afbeelding ]
Uitstekende tipsquote:Op zaterdag 16 september 2023 09:54 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Tip voor jullie allebei:
[ afbeelding ]
Ja, wie anders?quote:
Bij schapen doet een Ram dat.quote:
En dat betekendquote:
Voor wat?quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:14 schreef mario390 het volgende:
mensen wachteten over 5 uren vanaf 4 00 morgens dat
ze op de terrein kwamen![]()
Voor een grote pull bier?quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:14 schreef mario390 het volgende:
mensen wachteten over 5 uren vanaf 4 00 morgens dat
ze op de terrein kwamen![]()
Ja dat snap ik, maar wat doen ze daar of wat komt daar?quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man dat ze in mnchen op de
wiesn-terrein kommen
Rustig maar, jij denkt dat wij meteen snappen wat jij bedoelt met iets dat in Oostenrijk gebeurt, of waar jij op dat moment naar zit te kijken/luisteren.quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man dat ze in mnchen op de
wiesn-terrein kommen
ja erder om en platz in tentquote:
niet in oostenrijk, in mnchenquote:Op zaterdag 16 september 2023 12:48 schreef maily het volgende:
[..]
Rustig maar, jij denkt dat wij meteen snappen wat jij bedoelt met iets dat in Oostenrijk gebeurt, of waar jij op dat moment naar zit te kijken/luisteren.
Wat maily bedoeld is dat wij niet weten wanneer daar iets te doen isquote:
Hoezo niet... ik ben daar zelfs geweest op die Wiese in Mnchen voorquote:Op zaterdag 16 september 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat maily bedoeld is dat wij niet weten wanneer daar iets te doen is
Dat heb je me niet verteldquote:Op zaterdag 16 september 2023 13:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoezo niet... ik ben daar zelfs geweest op die Wiese in Mnchen voor
Ik heb daar geen interesse in dus weet ook niet waar en wanneer dat isquote:Op zaterdag 16 september 2023 13:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoezo niet... ik ben daar zelfs geweest op die Wiese in Mnchen voor
kijkquote:Op zaterdag 16 september 2023 13:54 schreef chufi het volgende:
Het is ook al eeuwen oud lees ik net
https://www.nu.nl/buitenl(...)st-in-september.html
Lokwinske.quote:Op zaterdag 16 september 2023 13:02 schreef kree het volgende:
Dank nog trouwens aan iedereen die me feliciteerde
Heer aloa.quote:
Kan ergens wel een stream vinden maar dit is kwalificatie toch?quote:
Kloptquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ergens wel een stream vinden maar dit is kwalificatie toch?
Kwalificatie idd.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ergens wel een stream vinden maar dit is kwalificatie toch?
Nee, want vorig weekend reden ze nietquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
rijden ze nu echt elke weekend?
Hey,ben je mij vergessen?quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
rijden ze nu echt elke weekend?
nog een uurtje..quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:18 schreef mario390 het volgende:
ik moet me nur klaarmaken vor voetbal
[ afbeelding ]
Wat kost een ligplaats voor zo'n verlengd ding?quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
Bod gedaan op deze.
[ afbeelding ]
In het engelsquote:Op zaterdag 16 september 2023 09:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Deze is mooi...hoe zou die heten?
Die laat ik niet buiten liggen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:39 schreef chufi het volgende:
Waa
[..]
Wat kost een ligplaats voor zo'n verlengd ding?
Binnen kun je m wel kwijt?quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die laat ik niet buiten liggen.
Vraagprijs is 92.000
Huppiehup hup Bleiburg, klop die miezerds uit Treibachquote:
nee we spelen tegen wolfsbergquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Huppiehup hup Bleiburg, klop die miezerds uit Treibach![]()
![]()
Owquote:
Mooi bootjequote:Op zaterdag 16 september 2023 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
Bod gedaan op deze.
[ afbeelding ]
Daar zijn opties voor.Maar wat een ding.quote:
Heel mooi is ie nietquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
Bod gedaan op deze.
[ afbeelding ]
Ligt ie in de buurt ?quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zijn opties voor.Maar wat een ding.
Momentje.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel mooi is ie niet![]()
Zou iets klassiekers willen
Ah nu ben ik benieuwdquote:
Echt wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha dat is andere koek jaquote:
Maar wel heel tof.quote:
Oh ja van die hou ik zekerquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:56 schreef FreshFruit het volgende:
Deze zijn ook wel leuk.
[ afbeelding ]
Petterson.quote:
Niks doei,rustig en niet teveel zuipen.quote:
Ik hou het op de Rivaquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:56 schreef FreshFruit het volgende:
Deze zijn ook wel leuk.
[ afbeelding ]
quote:
Ja ach ... je kent mequote:Op zaterdag 16 september 2023 16:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Baas boven baas.
[ afbeelding ]
Een Aston Martin?quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:09 schreef FreshFruit het volgende:
Wat heeft onze Koning ook al weer voor bootje?
Groene Draeckquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:09 schreef FreshFruit het volgende:
Wat heeft onze Koning ook al weer voor bootje?
Nee leave. Dit is een Wajer van 2 miljoenquote:
Slaapruimte viel wel wat tegen hoorquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:17 schreef FreshFruit het volgende:
Heb ik echt nog liever het bootje van @:Chufi
Lepeltje lepeltje.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Slaapruimte viel wel wat tegen hoor
Hier liggen ze ook wel. Peperdure jachten.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn andere gasten die een veel grotere hebben ..
Kijk dat bedoel ik .....quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier liggen ze ook wel. Peperdure jachten.
Thank you! Even googlenquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:41 schreef pullup het volgende:
[..]
In het engels
Black Redstart blijkbaar
Ik bedoel meer het geld wat sommige mensen hebben.quote:
Ze hebben inderdaad veel poen waardoor ze dit soort singen kunnen kopen. Maar ik zou echt niet met ze willen ruilen. Geen enkel bedrag is het aan een leiband lopen waard.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik bedoel meer het geld wat sommige mensen hebben.
Prima hoor dat koningshuis, maar de verhoudingen zijn wat scheef wel.
Ik vind het wel een mooie boot.quote:
Die super yachts worden ook in jouw stadsje gebouwd.quote:
In Makkum ook.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die super yachts worden ook in jouw stadsje gebouwd.
Jammer dat ik geen foto heb gemaakt, want op deze komt hij niet mooi tot zijn recht, deze is van internet geplukt.quote:
Mijn zwager had er zo eentje.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie boot.
Ik las vanmorgen dat in Stellendam een oude viskotter ligt die is omgebouwd tot een stoer jacht, dus daar zijn we vanmiddag even heen gefietst om te kijken, zag er wel heel gaaf uit.
Gaaf!quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen foto heb gemaakt, want op deze komt hij niet mooi tot zijn recht, deze is van internet geplukt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je wilt mij niet zien als ik in de auto zit en weer eens moet wachten voor de brug die open staatquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn zwager had er zo eentje.
Nu iets kleiner.
[ afbeelding ]
Mag hopen dat de visgeur uit het ruim is verdwenen... Maar tis idd wel wat anders dan al die andere dikke superjachtenquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen foto heb gemaakt, want op deze komt hij niet mooi tot zijn recht, deze is van internet geplukt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das een kotter.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu iets kleiner.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Je wilt mij niet zien als ik in de auto zit en weer eens moet wachten voor de brug die open staat
Ik vind het vooral gaaf dat ze die oude kotter om weten te bouwen tot zoiets stoers.quote:
Deze is idd iets groter.quote:
Reken maar dat alles uit die kotter is gesloopt en is vervangen, in staal trekt die lucht toch niet en anders moeten ze elke dag vis eten, merken ze er niets van.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag hopen dat de visgeur uit het ruim is verdwenen... Maar tis idd wel wat anders dan al die andere dikke superjachten
Absoluut. Krijgt zo’n schip een heel ander leven.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het vooral gaaf dat ze die oude kotter om weten te bouwen tot zoiets stoers.
Ook mooi. Nadeel van dt soort grote schepen is dat je beperkt bent in je varen en ligplaatsen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu iets kleiner.
[ afbeelding ]
Mooi, die filmpjes ga ik straks ook even kijken.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Absoluut. Krijgt zo’n schip een heel ander leven.
Hier is nog wat meer te zien: https://visserij.nl/2023/(...)-jacht-gereed-video/
* Sodeknetters camera vanaf nu standby houdt.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb echt de neiging om uit te stappen en te gaan schelden![]()
Zo'n auto doet wat met je
Waarom dan?quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb echt de neiging om uit te stappen en te gaan schelden![]()
Zo'n auto doet wat met je
Gelukkig loopt dat seizoen zo'n beetje ten eindequote:Op zaterdag 16 september 2023 18:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
* Sodeknetters camera vanaf nu standby houdt.
Hij knalt er wel mee naar Engeland en Frankrijk.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ook mooi. Nadeel van dt soort grote schepen is dat je beperkt bent in je varen en ligplaatsen.
Maar blijven wel schitterend schepen.
Met de jouwe kon je simpel achteruit inparkeren?quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ook mooi. Nadeel van dt soort grote schepen is dat je beperkt bent in je varen en ligplaatsen.
Maar blijven wel schitterend schepen.
Daar zijn ze dan weer uitermate geschikt voor. En er lange tijd op verblijven.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij knalt er wel mee naar Engeland en Frankrijk.
Twee vingers in mn neus.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Met de jouwe kon je simpel achteruit inparkeren?
quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Omdat ik dan te laat ben, door die k*t brug
Dit soort tochtjes.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar zijn ze dan weer uitermate geschikt voor. En er lange tijd op verblijven.
Die kutbruggen zouden verboden moeten wordenquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Omdat ik dan te laat ben, door die k*t brug
En het klonk juist zo stoer.quote:
Hoger maken die dingenquote:Op zaterdag 16 september 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kutbruggen zouden verboden moeten worden
Sodeknetters is sowieso stoer!quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En het klonk juist zo stoer.
En als je op een boot zit?quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kutbruggen zouden verboden moeten worden
Ook,hier hebben we aquaducten.quote:
De sport is dan ook om ze niet te gebruiken. Ben geen Duitser.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En het klonk juist zo stoer.
Die pik je er zo uit.Met de boeien varen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De sport is dan ook om ze niet te gebruiken. Ben geen Duitser.
Ja. En een Duitse vlag op de spiegel, zodat iedereen kan zien dat er een complete idioot aankomt.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die pik je er zo uit.Met de boeien varen.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. En een Duitse vlag op de spiegel, zodat iedereen kan zien dat er een complete idioot aankomt.
Heb je Piet ontmoet !?!quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. En een Duitse vlag op de spiegel, zodat iedereen kan zien dat er een complete idioot aankomt.
quote:
Volgens mij niet. Maar hij bleef in Lemmer liggen geloof ik, daar zijn wij niet geweest.quote:
Ja luie Duitse boot...quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij niet. Maar hij bleef in Lemmer liggen geloof ik, daar zijn wij niet geweest.
Ook!quote:
Ik zat er op 1quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:10 schreef pullup het volgende:
Wel mooie bootjes in dit topic verder
Ooops….quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook!Wij voeren eens met ons bootje onder een bruggetje bij de camping door, maar waren vergeten dat de biminitop ook opstond
Eugene verschilt 9 uur ... denk dat ze zo gaan beginnen om 21 uur op de Ziggo Tennis als je dat hebt...quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:19 schreef pullup het volgende:
Dat atletieken is waarschijnlijk midden in de nacht is het niet Chuf
Uiteraard voeren we net langs een vol terrasquote:
Zal zo even rap een rondje doenquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Eugene verschilt 9 uur ... denk dat ze zo gaan beginnen om 21 uur op de Ziggo Tennis als je dat hebt...
Waarom zet je daar een tijdslimiet op?quote:
Of gipsquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijg je straks een dwangbuis aan?
Nee, ik neem ongeveer met 1kg per week af, dus er komt een moment dat het me niet meer luktquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijg je straks een dwangbuis aan?
Ja, dt zul je altijd zienquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard voeren we net langs een vol terras
Ik denk dat dat wel nodig is als het gaat waaienquote:
Als je zweet naar ammoniak gaat ruiken stoppen met dat afvallen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik neem ongeveer met 1kg per week af, dus er komt een moment dat het me niet meer lukt
Nou, doei danquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik neem ongeveer met 1kg per week af, dus er komt een moment dat het me niet meer lukt
Ja in sluizen is dat ook zoiets moois, tenminste als je op het terras zitquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, dt zul je altijd zien
Terrassen bij bruggen en sluizen zitten altijd vol.
Geen last van!quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je zweet naar ammoniak gaat ruiken stoppen met dat afvallen.
Ik heb het niet echt in de hand, het gaat vanzelfquote:Overigens is het verstandig niet meer dan 0.5 kg per week af te vallen dus je kunt het beter rustiger aan doen
Waarom is dat niet verstandig?quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:35 schreef pullup het volgende:
Overigens is het verstandig niet meer dan 0.5 kg per week af te vallen dus je kunt het beter rustiger aan doen
Omdat je dan voor een deel ook spieren gaat verbrandenquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom is dat niet verstandig?
Jij drinkt water met citroen voor de lol op vrijdagavond?quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Geen last van!
[..]
Ik heb het niet echt in de hand, het gaat vanzelf
Nou, nee, ik bedoelde ook binnen mijn patroon gaat het vanzelfquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij drinkt water met citroen voor de lol op vrijdagavond?
Extra cheat day inbouwen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Geen last van!
[..]
Ik heb het niet echt in de hand, het gaat vanzelf
Ik vaar er ook graag als laatste in, dan kan ik het allemaal goed zien.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja in sluizen is dat ook zoiets moois, tenminste als je op het terras zit
Dus gaat het niet vanzelfquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, nee, ik bedoelde ook binnen mijn patroon gaat het vanzelf
quote:
Ligt er maar helemaal aan hoe je het doet en wat je begin punt is.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Omdat je dan voor een deel ook spieren gaat verbranden
Tactisch! En natuurlijk altijd een mes bij de hand hebben in de sluisquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik vaar er ook graag als laatste in, dan kan ik het allemaal goed zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |