Vannacht helemaal niet kunnen slapenquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Uitslapen is primaLekker
Ik kan het niet
Nou er komen allerlei hele enge dames op hem afquote:
Jammer, maar toch gedaan. Koken volgens een boekje is niet altijd een succes.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Recept 1:
Taco's volgens Lonely planet.
Review: mwah.
Niet heel spannend, heb beter gegeten.
En weet weer waarom ik geen groente of fruit bij de AH of jumbo wil halen als ik goed wil eten
Ja, maak het ook vaak eerste keer volgens het boek.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, maar toch gedaan. Koken volgens een boekje is niet altijd een succes.
Morgen toch maar naar Mehmet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
DusLekker bekkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die in de OP lijkt me wel gezellig, maar die met die tandenquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou er komen allerlei hele enge dames op hem af
Wat is daar leuk aan om naar te kijken?quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maak het ook vaak eerste keer volgens het boek.
Mocht ik het vaker maken zit er echt mijn eigen ding door
Ga in ieder geval het niet bij de supermarkt halen.
Zag van de week hier in de buurt een groenteboer, daar maar eens langs van de week
En anders volgende week naar Mehmet.
Morgen oktoberfest kijken.
Geen idee waarom ik het zo grappig vind om te kijken.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan om naar te kijken?
quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan om naar te kijken?
halfe ur dann canale 5 liveshowquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Vannacht helemaal niet kunnen slapen
Ach, er zijn raardere dingen om naar te kijken, mannen die zo hard mogelijk rondjes rijden bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik het zo grappig vind om te kijken.
En toch al jaren achter elkaar. Op wat verplichte onderbrekingen na.
Trek eens aan?quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zo'n dirndl in de kast.
ik dacht nu dat is zlatanquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Vannacht helemaal niet kunnen slapen
Zoiets heb ik wel als mijn pc achtergrond jaquote:
ok die ken ik .... duren langquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
halfe ur dann canale 5 liveshow
Voor. Aan het eind ervan hoor je: O’zapft is!quote:
Nou moet je die laten zien ook hequote:Op vrijdag 15 september 2023 21:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb een foto van Deisyy’s dirndl.
Met mij erin?quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb een foto van Deisyy’s dirndl.
Waarom? Die heeft iedereen hierquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou moet je die laten zien ook he
Nou, vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou moet je die laten zien ook he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen het kliekje danquote:
stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar.@MadMasterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:
En dan is de engste nog niet geweest.....quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou er komen allerlei hele enge dames op hem af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |