Van wie?quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, ik moest hier wegblijven van iemand
Of je boot niet vast leggen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tactisch! En natuurlijk altijd een mes bij de hand hebben in de sluis
Die heeft dus al vaker met dat bijltje gehakt.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Of je boot niet vast leggen.
In Ossenzijl liep een sluismeester met een bijltje aan zijn koppel. Heb hem wel wat lijntjes zien kappen
Dat is echt het het leukste vermaak.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heeft dus al vaker met dat bijltje gehakt.
Ik krijg zin om morgen bij een sluis te gaan kijken
Komsluisje bij Mijnden. Aanraderquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heeft dus al vaker met dat bijltje gehakt.
Ik krijg zin om morgen bij een sluis te gaan kijken
Even googelen waar dat ligt.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Komsluisje bij Mijnden. Aanrader
Ik heb geen idee, maar handig welquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Het ging om het lichaam
Maar da's meestal met zo'n pop, denk ik
Die heb gelukkig gemist danquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna nog enger dan de vorige OP
In de handbagage?quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ken ik ... die ging mee op mn boottrip naar Griekenland
Dat zie je nooitquote:Op zaterdag 16 september 2023 21:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zwemvesten mag je dragen aan boord.
Het is ruim 24 uur rijden, vanaf waar ongeveer?quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Richting Griekenland kan je het treffen lees ik net.
Neem de boot, meer kans.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Het is ruim 24 uur rijden, vanaf waar ongeveer?
Heb het gedaan ..... was wel in 2 etappes eerste Den Helder - kanaalstorm terug naar R'dam, 2e R'dam - Heraklion ging wel goed in 3 weken of zo, want we deden ook nog iets nuttigs onderwegquote:
Lijkt me een mooie reisquote:Op zaterdag 16 september 2023 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb het gedaan ..... was wel in 2 etappes eerste Den Helder - kanaalstorm terug naar R'dam, 2e R'dam - Heraklion ging wel goed in 3 weken of zo, want we deden ook nog iets nuttigs onderweg
Je nieuwe vriendinquote:
Eindelijk eentje die niet tegenspartelt.quote:
Het zou maar leeglopen dan spartelt alles denk ikquote:Op zaterdag 16 september 2023 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eindelijk eentje die niet tegenspartelt.
Klinkt als ervaring.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zou maar leeglopen dan spartelt alles denk ik
Veel zee gezien ... of eigenlijk alleen maar ... Straat van Gibraltar passeerden we slapend ... En omdat we dus schipbreuk leden in etappe 1 moest het programma wat ingekort worden en ging de afsluitende BBQ/beachparty op Santorini niet door ...quote:
IK dacht aan een ballon die leegloopt die blubbert dan ook zo lekker rond. `kinderen vonden dat altijd prachtigquote:
Jaaaaaaaaaa..........quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK dacht aan een ballon die leegloopt die blubbert dan ook zo lekker rond. `kinderen vonden dat altijd prachtig
Had ik er niet uitgehaald eerlijk gezegdquote:
`Hoe bevalt je nieuwe baan, nog steeds naar je zin?quote:
Je moet er ook niets uithalenquote:Op zaterdag 16 september 2023 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik er niet uitgehaald eerlijk gezegd
quote:
Lucht meen ik.quote:
Dat is dan wel jammer de Straat van Gibraltar missen en het beachfeest dat niet door gaat. Alleen zee zien gaat ook vervelen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel zee gezien ... of eigenlijk alleen maar ... Straat van Gibraltar passeerden we slapend ... En omdat we dus schipbreuk leden in etappe 1 moest het programma wat ingekort worden en ging de afsluitende BBQ/beachparty op Santorini niet door ...
En soms wat dolfijntjes die meezwommen op de boegquote:Op zaterdag 16 september 2023 21:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is dan wel jammer de Straat van Gibraltar missen en het beachfeest dat niet door gaat. Alleen zee zien gaat ook vervelen.
Dat is wel gaaf om te zien.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
En soms wat dolfijntjes die meezwommen op de boeg
Het was verder wel gaaf hoor om zo op zee te zijn... 1e etappe met die storm stond ik ff beneden op het dek dat was echt wel heftig ... en om 8 uur s'ochtends brand in de machinekamer en rust om gewoon te ontbijten ....quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |