SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mission creepquote:Op zaterdag 16 september 2023 14:53 schreef ExTec het volgende:
Nieuwe inzichten blijkbaar.
[ twitter ]
Topquote:
quote:
Toch mooi dat je flagship een sleepboot isquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:49 schreef Anton91 het volgende:
Onderweg naar Sevastopol droogdok? [ afbeelding ]
[ twitter ]
Maar daar liggen nog een paar wrakken in.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:49 schreef Anton91 het volgende:
Onderweg naar Sevastopol droogdok? [ afbeelding ]
[ twitter ]
Based oostblok.quote:
Wat ik me afvraag, ze weten toch de exacte cordinaten van zo'n droogdok. Waarom moet dat bijgestuurd worden of is zo'n raket op het einde niet precies genoeg/wordt die verstoord?quote:
Er zullen wel GPS-jammers staan denk ik. Maar of doelwit aanwijzen mogelijk is weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:27 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, ze weten toch de exacte cordinaten van zo'n droogdok. Waarom moet dat bijgestuurd worden of is zo'n raket op het einde niet precies genoeg/wordt die verstoord?
Waarschijnlijk desinformatie.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:27 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, ze weten toch de exacte cordinaten van zo'n droogdok. Waarom moet dat bijgestuurd worden of is zo'n raket op het einde niet precies genoeg/wordt die verstoord?
De nazi's staan aan Russische zijde, klopt niet helemaal met het Russische verhaal...quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:28 schreef Slayage het volgende:
Kennelijk is deze koppensneller opgepakt in Noorwegen .
[ twitter ]
Dit geloof ik allemaal niet zo. Oekraine kan geen attritieoorlog winnen van Rusland.quote:
Ik wist niet dat twitterberichten zo ontzettend lang konden zijn. Je kan toch normaal zoveel tekens per bericht vullen? Wat is het geheim?quote:
Dat zijn Putins' voetbal hooligansquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |