Je benoemt hier wel heel mooi de republikeinse partij in al hun eigenschappen.quote:Op zondag 7 januari 2024 10:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het komt voort uit een totalitaire neiging, die het resultaat is van narcisme, autoritarisme en een groot gebrek aan zelfreflectie.
Men zweert bij wetten en regelgeving, maar natuurlijk alleen voor anderen, niet voor hunzelf. Zij en hun geestverwanten staan immers boven de wet. Deze overtuiging wordt binnen progressief linkse kringen steeds meer de norm. Dat komt dan weer van de overtuiging dat men het zelf allemaal zo goed weet, niemand is zo intelligent, deskundig en moreel verheven als zij zijn.
En zijn leugens zonder enig bewijs geloven, terwijl er voldoende bewijs is, dit hem compleet tegenspreekt.quote:Op zondag 7 januari 2024 12:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, dat zie je bij de Trump aanhangers, die alles uit de kast trekken om de bestorming van het kapitool goed te praten.
Ik begrijp dat soort neigingen niet.
Waanzin.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:41 schreef HowardRoark het volgende:
Nou ja, dat zullen we de komende maanden wel gaan zien. Trump zal toch wel de presidentskandidaat worden. Weer twee tachtigers tegen elkaar, blijft bijzonder die hoogbejaarden in de politiek in Amerika.
Krijg bij Trump altijd last van plaatsvervangende schaamte. Mijn hemel, wat kraamt die man domme onzin uit.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:30 schreef ems. het volgende:
Elke keer als ik Biden zie ben ik altijd een beetje bang dat de man omvalt
En bij Trump dat er misschien een beetje poep z'n sokken in loopt.
Hij is alleen zo verstrooid dat zijn handje vastgehouden moet worden als hij van het podium af gaat anders raakt hij de weg kwijt.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waanzin.
Biden is sympathiek en niet seniel, zoals zijn tegenstanders claimen, maar laat de beste man gewoon met pensioen gaan.
Ik ben het helemaal met je eens over de leeftijd. Ik zou wat dat betreft Haley voor de Republikeinen ook uitstekend vinden.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waanzin.
Biden is sympathiek en niet seniel, zoals zijn tegenstanders claimen, maar laat de beste man gewoon met pensioen gaan. Hij is 81, kom op man. Dat is geen leeftijd om een wereldmacht te leiden.
Trumps leeftijd is uiteraard ook een issue, maar in principe nog het minst van de zorgen.
Wel prachtig dat zoiets dan nog steeds beter is dan een Trumpquote:Op zondag 7 januari 2024 17:16 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Hij is alleen zo verstrooid dat zijn handje vastgehouden moet worden als hij van het podium af gaat anders raakt hij de weg kwijt.
quote:Op zondag 7 januari 2024 18:04 schreef ems. het volgende:
[..]
Wel prachtig dat zoiets dan nog steeds beter is dan een Trump
Het staat je vrij om je eigen denkbeelden te hebben.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Was gewoon een vraag maar je hebt mijn denkbeeld dus bevestigd.
Juist dat maakt hem een aantrekkelijke kandidaat voor een grote groep Amerikanen.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Krijg bij Trump altijd last van plaatsvervangende schaamte. Mijn hemel, wat kraamt die man domme onzin uit.
Zou die man ooit iets hebben gelezen dat meer inhoud heeft dan de menukaart van de McDonald's?
Probeer die dan ook niet als een Jehova met de voet tussen de deur bij iemand die te veranderen. Just saying.quote:Op zondag 7 januari 2024 18:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het staat je vrij om je eigen denkbeelden te hebben.
Alsof ook maar iemand hier denkt dat soort denkbeelden te kunnen veranderen. Neemt niet weg dat een whataboutism een slecht argument is als de vergelijking niet opgaat en duidelijk alleen maar gebruikt wordt om niet op de inhoud in te hoeven gaan.quote:Op zondag 7 januari 2024 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Probeer die dan ook niet als een Jehova met de voet tussen de deur bij iemand die te veranderen. Just saying.
quote:
De door de FBI ingehuurde ANTIFA-terroristen uiteraard.quote:
Vooropgesteld: ik volg de Amerikaanse politiek niet 24/7, dus ik krijg slechts beperkt mee wat politici aldaar uitspoken en ben dus niet deskundig.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens over de leeftijd. Ik zou wat dat betreft Haley voor de Republikeinen ook uitstekend vinden.
Wie zou jij bij de Democraten graag zien?
Je weet dus niet wie dat bankje kapot heeft gemaakt.quote:Op maandag 8 januari 2024 06:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, ze bleven overal van af...
Maar dat had ik natuurlijk niet mogen plaatsen.
Excuses daarvoor.
De door de FBI ingehuurde ANTIFA-terroristen uiteraard.quote:Op maandag 8 januari 2024 11:48 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Je weet dus niet wie dat bankje kapot heeft gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |