abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211942766
quote:
Ik blijf het bijzonder vinden hie ver men gaat bij het goed praten van de bestorming van het parlementsgebouw.

Wat voor tokkie ben je dan wel niet als je dat normaal vindt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zaterdag 6 januari 2024 @ 22:18:21 #227
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211943200
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 21:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik blijf het bijzonder vinden hie ver men gaat bij het goed praten van de bestorming van het parlementsgebouw.

Wat voor tokkie ben je dan wel niet als je dat normaal vindt.
Ik blijf het ook bizar vinden dat mensen snelwegen bezetten of erger nog zoals in Duitsland ze zich aan het wegdek vastlijmen en mensen dat toejuichen.

Ik blijf het ook bijzonder vinden dat er in "the USA" straks weer 2 dinosaurussen op de kieslijst staan om tussen te kiezen.

Tja, moet ik al die mensen die daarachter staan een "tokkie" gaan noemen?
Lach met een schone bips
pi_211943398
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 22:18 schreef loveyoulongtime het volgende:

Alleen als die mensen zich aan de rechterkant van het politieke spectrum bevinden.
Plaats hier uw advertentie
  zaterdag 6 januari 2024 @ 22:31:27 #229
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211943456
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 22:29 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Alleen als die mensen zich aan de rechterkant van het politieke spectrum bevinden.
Ah, ok.. Zal ik daar op letten :P
Lach met een schone bips
  zaterdag 6 januari 2024 @ 22:32:22 #230
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211943477
quote:

[..]
Ik blijf het ook bizar vinden dat mensen snelwegen bezetten of erger nog zoals in Duitsland ze zich aan het wegdek vastlijmen en mensen dat toejuichen.

Ik blijf het ook bijzonder vinden dat er in "the USA" straks weer 2 dinosaurussen op de kieslijst staan om tussen te kiezen.

Zeker, of denk aan het goedpraten van de gewelddadige rellen in de zomer van 2020. Maar zulke dubbele standaarden zijn de norm in sommige kringen. Toevallig ook de kringen waar men afgelopen oktober stond te juichen toen er hele dorpen in Israël werden afgeslacht en waar het oproepen voor genocide jegens Joden niet maar zo kan worden afgekeurd. Dat hangt immers zogenaamd af van 'de context'.

Het benadrukt de radicalisatie die onder zulke mensen (progressief linksen) de afgelopen decennia heeft plaatsgevonden. Zij worden meer en meer een flink gevaar voor de Westerse samenlevingen, zoveel is inmiddels wel duidelijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 6 januari 2024 @ 22:36:36 #231
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211943562
Vinden jullie het wel tof dan dat "klimaat drammertje" lekker naar Argentinië is gevlogen? Is toch wel net ff wat anders dan wanneer jij of ik dat doe toch?

En het is off topic, maar ook weer niet. Vandaar de vraag :)
Lach met een schone bips
  zaterdag 6 januari 2024 @ 22:38:00 #232
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211943600
quote:
13s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 22:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zeker, of denk aan het goedpraten van de gewelddadige rellen in de zomer van 2020. Maar zulke dubbele standaarden zijn de norm in sommige kringen. Toevallig ook de kringen waar men afgelopen oktober stond te juichen toen er hele dorpen in Israël werden afgeslacht en waar het oproepen voor genocide jegens Joden niet maar zo kan worden afgekeurd. Dat hangt immers zogenaamd af van 'de context'.

Het benadrukt de radicalisatie die onder zulke mensen (progressief linksen) de afgelopen decennia heeft plaatsgevonden. Zij worden meer en meer een flink gevaar voor de Westerse samenlevingen, zoveel is inmiddels wel duidelijk.
Dit zijn die rellen om die Floyd toch? Ik ben echt niet helemaal up2date met Murrica. Ik blijf het echt een kutland vinden..
Lach met een schone bips
  zaterdag 6 januari 2024 @ 22:52:18 #233
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211943929
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 22:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
Vinden jullie het wel tof dan dat "klimaat drammertje" lekker naar Argentinië is gevlogen? Is toch wel net ff wat anders dan wanneer jij of ik dat doe toch?

En het is off topic, maar ook weer niet. Vandaar de vraag :)
Ik vind Jetten eigenlijk wel een nette en sympathieke man. Ben het inhoudelijk absoluut niet met hem eens en het blijft D66, maar ik kan hem dus op zich wel waarderen. Zijn reis naar Argentinië, tja, het benadrukt weer de bekende hypocrisie die er binnen die kringen is ('do as I say, not as I do') maar het is natuurlijk wel een fantastisch land.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dit zijn die rellen om die Floyd toch? Ik ben echt niet helemaal up2date met Murrica. Ik blijf het echt een kutland vinden..
Klopt, een meervoudige drugscrimineel die door politiegeweld (en een overdosis) om te leven kwam en wat vervolgens gewelddadige en hysterische protesten door heel de (Westerse) wereld aanwakkerde, dit vanwege vermeend racisme.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 6 januari 2024 @ 22:54:32 #234
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211943993
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 22:52 schreef HowardRoark het volgende:
Klopt, een meervoudige drugscrimineel die door politiegeweld (en een overdosis) om te leven kwam en wat vervolgens gewelddadige en hysterische protesten door heel de (Westerse) wereld aanwakkerde, dit vanwege vermeend racisme.
Ah oke, dat gedram was dat dus toch. Ik ben het gedram een beetje beu :+
Lach met een schone bips
  zaterdag 6 januari 2024 @ 22:57:16 #235
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211944059
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 22:52 schreef HowardRoark het volgende:
Ik vind Jetten eigenlijk wel een nette en sympathieke man. Ben het inhoudelijk absoluut niet met hem eens en het blijft D66, maar ik kan hem dus op zich wel waarderen. Zijn reis naar Argentinië, tja, het benadrukt weer de bekende hypocrisie die er binnen die kringen is ('do as I say, not as I do') maar het is natuurlijk wel een fantastisch land.
Ben geen fan van de man maar dat staat er natuurlijk los van. Maar ook lekker vakantie gaan vieren in een land dat in diepe crisis verkeerd vind ik niet echt een goed signaal afgezien van de rest.
Lach met een schone bips
pi_211946033
quote:

[..]

Een parlement bestormen is wel van een andere orde dan een snelweg bezetten.

Raar dat mensen dat niet willen zien.
pi_211946103
quote:

[..]

Een parlement bestormen is wel van een andere orde dan een snelweg bezetten.

Raar dat mensen dat niet willen zien.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ben geen fan van de man maar dat staat er natuurlijk los van. Maar ook lekker vakantie gaan vieren in een land dat in diepe crisis verkeerd vind ik niet echt een goed signaal afgezien van de rest.
Ja, ik snap ook niet waarom hij zonodig zijn schoonfamilie wil bezoeken.
Er is werkelijk geen enkele Nederlander die in de huidige situatie naar Argentinië zou gaan.
Maar hij natuurlijk wel. De egoïst.
pi_211946450
quote:

[..]

Mooi stukje whatsboutism, en als je het kwalijk vindt hie die rellen zijn goedgepraat, waarom verdedig je hiermee dan het goed praten van de bestorming?
pi_211946908
quote:

[..]

Ik snap die manier van denken ook niet erg.
Aan de ene kant iets toejuichen maar als de andere kant iets doet dan staan ze te stampvoeten.
Misschien heeft het te maken met de menselijke drang om ergens bij te willen horen.
En als ze ergens bij horen wat ze bevalt zullen ze dat met alle middelen verdedigen.
Een bepaalde onderdanigheid naar de leiders.
  zondag 7 januari 2024 @ 10:50:07 #240
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211947047
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2024 10:32 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Aan de ene kant iets toejuichen maar als de andere kant iets doet dan staan ze te stampvoeten.
Misschien heeft het te maken met de menselijke drang om ergens bij te willen horen.
En als ze ergens bij horen wat ze bevalt zullen ze dat met alle middelen verdedigen.
Het komt voort uit een totalitaire neiging, die het resultaat is van narcisme, autoritarisme en een groot gebrek aan zelfreflectie.

Men zweert bij wetten en regelgeving, maar natuurlijk alleen voor anderen, niet voor hunzelf. Zij en hun geestverwanten staan immers boven de wet. Deze overtuiging wordt binnen progressief linkse kringen steeds meer de norm. Dat komt dan weer van de overtuiging dat men het zelf allemaal zo goed weet, niemand is zo intelligent, deskundig en moreel verheven als zij zijn.
pi_211947241
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2024 10:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat komt dan weer van de overtuiging dat men het zelf allemaal zo goed weet, niemand is zo intelligent, deskundig en moreel verheven als zij zijn.
Ben jij zelf progressief links?
Conscience do cost.
pi_211947463
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2024 10:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het komt voort uit een totalitaire neiging, die het resultaat is van narcisme, autoritarisme en een groot gebrek aan zelfreflectie.

Men zweert bij wetten en regelgeving, maar natuurlijk alleen voor anderen, niet voor hunzelf. Zij en hun geestverwanten staan immers boven de wet. Deze overtuiging wordt binnen progressief linkse kringen steeds meer de norm. Dat komt dan weer van de overtuiging dat men het zelf allemaal zo goed weet, niemand is zo intelligent, deskundig en moreel verheven als zij zijn.
Maar ik zie ze vooral de tegenpartij beschuldigen van dingen waar ze zelf schuldig aan zijn.
Lijkt toch echt wel een psychische afwijking.
pi_211947650
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2024 11:40 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Maar ik zie ze vooral de tegenpartij beschuldigen van dingen waar ze zelf schuldig aan zijn.
Dat ziet de tegenpartij ongetwijfeld ook bij jou. Zoals deze post 8-)
Conscience do cost.
pi_211947658
quote:
8s.gif Op zondag 7 januari 2024 11:59 schreef ems. het volgende:

[..]
Maar ik hoor niet bij een partij dus heb ook geen tegenpartij.
pi_211947744
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2024 12:00 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Maar ik hoor niet bij een partij dus heb ook geen tegenpartij.
Dat zal best. Mensen die op snelwegen gaan zitten zijn ook niet automatisch van een partij, desalniettemin associeer jij ze ermee.
Conscience do cost.
pi_211947944
quote:
8s.gif Op zondag 7 januari 2024 12:05 schreef ems. het volgende:

[..]
Dat zal best. Mensen die op snelwegen gaan zitten zijn ook niet automatisch van een partij, desalniettemin associeer jij ze ermee.
En waar heb ik het over mensen gehad die op de snelweg zitten?
pi_211948387
quote:
8s.gif Op zondag 7 januari 2024 11:59 schreef ems. het volgende:

[..]
Klopt.
pi_211948408
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2024 10:32 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Klopt, dat zie je bij de Trump aanhangers, die alles uit de kast trekken om de bestorming van het kapitool goed te praten.

Ik begrijp dat soort neigingen niet.
pi_211948498
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2024 12:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, dat zie je bij de Trump aanhangers, die alles uit de kast trekken om de bestorming van het kapitool goed te praten.

Ik begrijp dat soort neigingen niet.
En dat zie jij alleen bij Trump aanhangers?
pi_211948801
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2024 13:03 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
En dat zie jij alleen bij Trump aanhangers?
Opnieuw whatsboutism...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')