Einde tijdperk Lukkien?quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Groningen heeft het ook nog niet.
Wat gebeurde er?quote:Op zaterdag 16 september 2023 00:26 schreef Montagui het volgende:
Gewoon het spel irregulieren tot je 'een' gewenst resultaat behaald.
#HelTop
Ziekeshit.
DBMVV net zoquote:Op zaterdag 16 september 2023 00:26 schreef Montagui het volgende:
Gewoon het spel irregulieren tot je 'een' gewenst resultaat behaald.
#HelTop
Ziekeshit.
Klopte dan ook niet op futbol24.quote:Op vrijdag 22 september 2023 22:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
1-2 Groningen in 90+16. Gaat toch nergens meer over dit soort blessuretijden.
Denk niet dat er veel volk was?quote:Op vrijdag 22 september 2023 22:30 schreef Document1 het volgende:
Vanavond dordt eens bezocht. Allemaal oude mannetjes met gele en rode kaarten op de tribune. Geweldig.![]()
Viel me niet tegen. Ik denk 60% gevuld.quote:Op vrijdag 22 september 2023 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel volk was?
Paar jaar geleden geweest. Wat een trieste bouwval. Wel mooi gesitueerd met amateurclubs.quote:Op vrijdag 22 september 2023 22:30 schreef Document1 het volgende:
Vanavond dordt eens bezocht. Allemaal oude mannetjes met gele en rode kaarten op de tribune. Geweldig.![]()
Die jongen zelf vond het wel terecht.quote:Op vrijdag 22 september 2023 21:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Onterechte rode kaart voor FCDB...
Treurig dat zoiets jaar in, jaar uit 'betaald voetbal' mag blijven spelen omdat we in Nederland als enige land ter wereld geen degradatie uit de eerste divisie mogelijk willen maken.quote:Op zaterdag 23 september 2023 11:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden geweest. Wat een trieste bouwval. Wel mooi gesitueerd met amateurclubs.
Ik ben er een jaar of twee geleden ook wel eens geweest maar er zijn volgens mij wel wat ‘upgrades’ doorgevoerd. Ergens vind ik het ook wel wat hebben, je koffie halen bij een houten keet.quote:Op zaterdag 23 september 2023 11:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden geweest. Wat een trieste bouwval. Wel mooi gesitueerd met amateurclubs.
Ja toen ik bij thuiskomst de beelden keek was het terecht.quote:Op zaterdag 23 september 2023 11:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Die jongen zelf vond het wel terecht.
Stukje PFAS in je bier.quote:Op zaterdag 23 september 2023 12:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dordt is pure cult, ik kom er graag.
Zeldzaam dat ik het een keer met je eens ben.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:30 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk snel weer terug in de Eredivisie waar ze thuishoren met dat stadion en historie.
Hopelijk wordt dit ons jaarquote:Op donderdag 28 september 2023 15:30 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk snel weer terug in de Eredivisie waar ze thuishoren met dat stadion en historie.
Deze originele act wordt vermoeiend.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Limburg moeten we gewoon aan Belgie geven.
Dan hoop ik maar dat jullie promoveren.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Deze originele act wordt vermoeiend.
Bedankt!quote:Op donderdag 28 september 2023 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat jullie promoveren.
Nu is een beker zomaar op het veld gooien natuurlijk nu wel echt oerdomquote:Op vrijdag 29 september 2023 20:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De KNVB is een parodie
@:GGMM
Tijd voor kamervragen!quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Scheids staakt niet bij Cambuur terwijl onder zijn ogen een bekertje op het veld wordt gegooid.
KNJBquote:Op vrijdag 29 september 2023 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Scheids staakt niet bij Cambuur terwijl onder zijn ogen een bekertje op het veld wordt gegooid.
Leuke rubriek.quote:Op vrijdag 29 september 2023 21:25 schreef Caland het volgende:
En weer staken om vreugebiertjes
En weer doet ESPN alsof ze volledig zijn doorgeslagen op de tribunes
Wel in Groningen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is het al crisis op De Toekomst?
PECquote:Op vrijdag 29 september 2023 22:02 schreef Isane het volgende:
Dan hebben Heracles en FC Zwolle het toch goed gedaan vorig seizoen.
Wel gewonnen bij Den Haag en NAC en gisteren in een mooie pot 0-0 tegen De Graafschap. Overigens Den Bosch vorige week 4-1 gewonnen en die winnen een week later met 0-3 in Groningen..quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Roda heeft tot nu toe vooral kneuzenclubs op visite gehad. Helmond, Telstar, Den Bosch. Eens zien wat ze vanavond kunnen.
Ik hoop dat ie nog rood gaat pakkenquote:
Die hebben ook gewoon geen bijzondere selectie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
VVV is het ook helemaal kwijt, die gaan het Roda niet lastig maken op deze manier volgende week.
Hij heeft gejuicht.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
'Dieptrieste' actie, ik dacht even dat hij iets gewelddadigs had gedaan.
Hij heeft wat?quote:
Dit land is helemaal gek gewordenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
'Dieptrieste' actie, ik dacht even dat hij iets gewelddadigs had gedaan.
Ik dacht dat hij een been had gebroken van een NAC-speler, ik dacht dat hij een ballenjongen had bedreigd.quote:
Ik weet niet waarom ie het doet, heb ik gemist. Maar als het publiek hem heeft lopen uitfluiten of zoiets, ik zou precies zo doen. Heerlijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:52 schreef Wertha het volgende:
[..]
Hij wil zo graag opnieuw provoceren.
Het wel tegen de club die met 4-0 van Helmond Sport verloor he.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:53 schreef Wertha het volgende:
Jong Ajax wint! De ommekeer. Het lek is boven.
Dit gaat onherroepelijk doorwerken naar Ajax 1.
HelmondGoden vandaag weer 4-0.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het wel tegen de club die met 4-0 van Helmond Sport verloor he.
Helmond Sport.
Op 5 punten van directe promotiequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
HelmondGoden vandaag weer 4-0.
Die gaan voor het kampioenschap nuquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat weer, 2 maal achter elkaar, met 4-0 wint.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het wel tegen de club die met 4-0 van Helmond Sport verloor he.
Helmond Sport.
Peetersballquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
één van mijn favorieten. Is Sjoerd voor NAC?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:20 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Sjoerd die zich in allerlei bochten moet wringen om zijn clubje te verdedigen, leuke rubriek
@:maxi-mus
Maar wat kunnen ze drinken he!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één van mijn favorieten. Is Sjoerd voor NAC?
Henk de Jong die het weer 3 maanden gaat proberen voordat zijn gezondheid hem weer in de weg zit zeker. Dat wordt ook een rubriek onderhand.quote:
God straft die provincie meteenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:24 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Erg mooi. @:powerloungen
Stukje Limburgse debieltjes.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:24 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Mooie kop, alsof er zware vechtpartijen zijn geweest. Maar was iemand die een vuurwerkbom in zijn hand heeft laten ontploffen. Niet bepaald tijdens schermutselingen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:24 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@PSVCLquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Voor mijn gevoel speelt Willem II echt alleen maar thuiswedstrijden.
Hij was er alleen maar met goede bedoelingen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
https://www.skoften.net/s(...)na-weggooien-cobra-6
VVV’ert raakt hand kwijt
Misschien had hij het koudquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij was er alleen maar met goede bedoelingen.
Daarom had hij zijn capuchon ook op.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:17 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Helmond![]()
Hoorde de knal vanuit de huiskamer
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
FCE vs Helmond ook weer gestaaktvanwege een bekertje
Wat een landquote:
Dat waren bekertjes van de 'fans' van Eindhoven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat een landStaken om bekertjes.
Derde keer gestaakt nu.
En weer hervat. Clownesk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat een landStaken om bekertjes.
Derde keer gestaakt nu.
Ik zou dit net posten ja.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beetje weinig goals vanavond tot zover
Nog meer Almere City @DombohetOlifantje1quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:58 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Naar de tweede divisie en dan Jong Sparta of Jong Almere City naar de KKD
Nooit en te nimmer.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nog meer Almere City @:DombohetOlifantje1
Stukje Emmen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:04 schreef Zipportal het volgende:
Dick Lukkien (viesdik) loopt er altijd bij of hij in zijn broek heeft gescheten.
Laat dat duidelijk zijn!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:56 schreef borrepus het volgende:
[ twitter ]
1 keer op de bank en meneer wil vertrekken
quote:Vier spelers van Telstar weigeren te spelen in speciaal regenboogshirt
Telstar-voetballers Zakaria Eddahchouri, Leonardo Rocha de Almeida, Mohammed Tahiri en Alae-Eddine Bouyaghlafen zijn niet van plan om vrijdag tijdens het duel met TOP Oss in de Keuken Kampioen Divisie in regenboogshirts te spelen. De club kondigde vandaag aan te gaan spelen in de shirts in het kader van 'Telstar All Together', een boodschap die staat voor verbinding en inclusie.
Eerder vandaag gaf Telstar de achterliggende gedachte bij de boodschap All Together. "Voetbal is voor iedereen ongeacht culturele achtergrond, huidskleur, ras, seksuele voorkeur of religie. Iedereen moet zich welkom voelen binnen het voetbal. Telstar zet zich in op het verbinden en inclusie en is tegen sociale uitsluiting. De regenboog staat voor verbinding, hoop, liefde, veiligheid, ondersteuning en draagt bij aan acceptatie en gelijkheid", aldus een verklaring op de website van de club.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)pelen-regenboogshirt
quote:
quote:Weigeren regenboogshirts 'te gek voor woorden'
Voorzitter van de John Blankenstein Foundation, Karin Blankenstein, noemt het te gek voor woorden dat vier spelers van voetbalclub Telstar weigeren te spelen in een regenboogshirt. De stichting zet zich binnen de voetbalwereld in voor onder meer homorechten. Volgens haar was de voetbalclub een voorloper in het uitdragen van de boodschap van inclusie en dat maakt het daarom extra pijnlijk. "Een handjevol spelers verpest het voor het overgrote deel."
Volgens Karin Blankenstein is het klip en klaar waarom de vier spelers geen regenboogshirt willen dragen: “Het is in het verleden vaker voorgekomen dat mensen met een bepaalde geloofsovertuiging inclusieve initiatieven niet steunen.” Ze noemt het te gek voor woorden en om moedeloos van te worden.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-te-gek-voor-woorden
Ook best raar dat er geen enkele moslim is die geklaagd heeft over gokbedrijven als belangrijkste sponsor en hun reclames op de shirts. Letterlijk elke betaalde voetbalploeg in Nederland word gesponsord door zo'n gokbedrijf.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:35 schreef Parafernalia het volgende:
Met een gokbedrijf op je shirt spelen is geen probleem maar een regenboogshirt (best mooi trouwens) gaat te ver.
Hypocriet
Je premium account (abo) verloopt op dinsdag 21 november 2023 18:27.. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!quote:
Roda JC heeft bewust geen goksponsoring anders.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ook best raar dat er geen enkele moslim is die geklaagd heeft over gokbedrijven als belangrijkste sponsor en hun reclames op de shirts. Letterlijk elke betaalde voetbalploeg in Nederland word gesponsord door zo'n gokbedrijf.
Blijkbaar is homo acceptatie een heel stuk kwalijker dan het promoten van gokken voor moslims.
Dat is coolquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Roda JC heeft bewust geen goksponsoring anders.
Bij degradatie van het eerste team degradeert automatisch het tweede. Vwb promotie uit de tweede divisie moet het tweede elftal dat zou willen promoveren in principe bij de eerste twee eindigen. Ik weet niet of dat ook opgaat bij een verplichte degradatie, zoals hier het geval is. Ik vraag me wel af of de tweede elftallen die nu in de tweede divisie spelen (Sparta en Almere) überhaupt de ambitie hebben om te promoveren, aangezien ze normaal hun handen vol hebben om zelf niet in de eerste divisie te spelen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:14 schreef Sjoerd102 het volgende:
Het zal waarschijnlijk niet gebeuren, maar indien Ajax en FC Utrecht degraderen moeten Jong Ajax en Jong FC Utrecht ook een stap terug doen.
Wordt de Keuken Kampioen divisie dan opgevuld met 2 andere 'jong' teams of blijven er dan 18 teams in de KKD?
Het zal wel weer aan anderen liggen en niet aan de fans. Ik vind dat zo'n leuke rubriek. Maar wat drinken ze bier hé!quote:
Iedereen die dat wel eens heeft meegemaakt en ook bij andere clubs komt weet dat dit een verzonnen gimmick is.quote:
Waarom is er eigenlijk geen tijd voor oefenduels? Volgende week is al een interlandbreak.quote:
Je hebt ook geen tijd nodig voor oefenduels, als je wil kan je er iedere maandagavond 1 organiseren en alleen maar spelers opstellen die in het weekend niet gespeeld hebben.quote:Op zondag 12 november 2023 14:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Waarom is er eigenlijk geen tijd voor oefenduels? Volgende week is al een interlandbreak.
Ach een groot deel van de mannelijke moslims rookt, zuipt, gokt, neukt voor het huwelijk en doet dingen die Allah verboden heeft. Alleen kontneuken is nogal een dingetje lijkt het.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ook best raar dat er geen enkele moslim is die geklaagd heeft over gokbedrijven als belangrijkste sponsor en hun reclames op de shirts. Letterlijk elke betaalde voetbalploeg in Nederland word gesponsord door zo'n gokbedrijf.
Blijkbaar is homo acceptatie een heel stuk kwalijker dan het promoten van gokken voor moslims.
FC Groningen speelde wel echt heel erg sterk, vooral de eerste helft. De beste tegenstander die ik heb gezien dit seizoen, Roda had er geen enkel antwoord op. Als ze dat doortrekken zie ik ze nog wel klimmen, temeer daar ik nog geen enkele overtuigende ploeg over langere periode heb gezien.quote:
In het Anne Frank plantsoen waren ze er niet vies van. Vooral niet als Fonsje S. en kameraden de portemonnee trokken.quote:Op zondag 12 november 2023 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach een groot deel van de mannelijke moslims rookt, zuipt, gokt, neukt voor het huwelijk en doet dingen die Allah verboden heeft. Alleen kontneuken is nogal een dingetje lijkt het.
Is dit serieus ? En welke wedstrijd ?quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Gestaakt omdat het publiek 'kut KNVB' roept![]()
[ twitter ]
Jaquote:Op vrijdag 17 november 2023 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dit serieus ? En welke wedstrijd ?
Ha ha ha. Ik wilde net Heija Den Bosch posten. Vriend van me appte net nog dat ze waren begonnen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja![]()
De enige wedstrijd die deze ronde al was gestart: FC Den Bosch - Telstar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |