Ho Ho.. het gaat hier om een diepgaand principe, het ontnemen van het plezier van demense... spelletjes doen kan overalquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen is hier gewoon nog om te kletsen.
Er is ook een forum SPL daar kan je oook spelletje doen mocht het spel missen
Ook daar is een SC
alsof er iets gezegd wil worden, zou het niet?quote:
Het zit hoog bij sommigenquote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
alsof er iets gezegd wil worden, zou het niet?
IK ben misschien te nuchter hierin. Is het er is het leuk is het er niet dan pech.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het zit hoog bij sommigen
Je bent ook nog nooit eerste gewordenquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben misschien te nuchter hierin. Is het er is het leuk is het er niet dan pech.
Kan er niet wakker van liggen ,ondanks ik er altijd veel zit.
ik denk dat jij een van de meest nuchtere bent op dit forum jaquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben misschien te nuchter hierin. Is het er is het leuk is het er niet dan pech.
Nah ja zeg.. Ik zit er zowat nooit.. het gaat om het pricipequote:Op vrijdag 15 september 2023 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
bolk.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:21 schreef HappyCharly het volgende:
Ik mis t wel. Gewoon kletsen voelt heel anders zonder de dynamiek van het spel eronder. Dat geeft net meer reuring, meer humor.
Is net als met een rls, sommige balen ook dat het stopt of als er iemand uitgaatquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik denk dat jij een van de meest nuchtere bent op dit forum ja
Dat is helemaal prima uiteraardquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel nuchter elke maand 1e wordenquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik denk dat jij een van de meest nuchtere bent op dit forum ja
Heb je al een traantje gelatenquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah ja zeg.. Ik zit er zowat nooit.. het gaat om het pricipe
Jij bent zo nuchter, zo grappigquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is net als met een rls, sommige balen ook dat het stopt of als er iemand uitgaat
Ik heb zo iets klaar is klaar ,iemand naar huis moet ook jammer dan
elke maand ook weer niet maar wel vaak.. geeft het wel meer uitdaging en genoegdoening als een ander wintquote:
Zo denk ik er ook over idd.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
elke maand ook weer niet maar wel vaak.. geeft het wel meer uitdaging en genoegdoening als een ander wint
1x 2e en 3x derde mooi zat voor mijquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
elke maand ook weer niet maar wel vaak.. geeft het wel meer uitdaging en genoegdoening als een ander wint
eerste maand was ik iets van 14e, tweede maand 2e en dat vond ik een hele prestatie met vrijwel alleen de ochtendenquote:
Top 5 is al meer aanwezig zijn iddquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
eerste maand was ik iets van 14e, tweede maand 2e en dat vond ik een hele prestatie met vrijwel alleen de ochtenden
terwijl ik gewoon in de ochtend bleef, overdag heb ik gewoon mijn werk en de avonden mijn vrouw, hoewel ik vanavond voetbal hebquote:
Vaak verschillend met drukte ookquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
terwijl ik gewoon in de ochtend bleef, overdag heb ik gewoon mijn werk en de avonden mijn vrouw, hoewel ik vanavond voetbal heb
Ik zal ook weer gelijk komen als ik wakker benquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
terwijl ik gewoon in de ochtend bleef, overdag heb ik gewoon mijn werk en de avonden mijn vrouw, hoewel ik vanavond voetbal heb
Daar gaat mijn hoop op plek 1quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal ook weer gelijk komen als ik wakker ben
Hoop doe je maar op de wcquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar gaat mijn hoop op plek 1
Lekker rustigquote:
Jaja.. tot er weer een live streamshow ergens opduikt..quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal ook weer gelijk komen als ik wakker ben
heb nog een telefoon waarmee ik kan FOK!ken hequote:
Die beginnen vaak niet al om zo vroeg ben er vaak al om 3.30 uitquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja.. tot er weer een live streamshow ergens opduikt..
Maar even oprechte vraag Dot. Als het spel je eigenlijk niet enorm interesseert, waarom dan niet wat minder in dts aanwezig zijn? Je wint regelmatig of staat hoog. Klets dan in n andere sc en laat de mensen die t spel heel leuk vinden scoren?quote:
Op de wc met je mobiel....... ja dat doen er wel meer lees ik her en derquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
heb nog een telefoon waarmee ik kan FOK!ken he
Ahh.. dus dat is het geheimquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die beginnen vaak niet al om zo vroeg ben er vaak al om 3.30 uit
als je een half uur er over doet kan ik het me voorstellen maar daar heb ik geen last van dus de telefoon blijft gewoon op tafel liggenquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de wc met je mobiel....... ja dat doen er wel meer lees ik her en der
ALs je goed leest dan lees je wat ik zeg.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar even oprechte vraag Dot. Als het spel je eigenlijk niet enorm interesseert, waarom dan niet wat minder in dts aanwezig zijn? Je wint regelmatig of staat hoog. Klets dan in n andere sc en laat de mensen die t spel heel leuk vinden scoren?
Ik snap je ff niet geloof ik
Het geheim van de smidquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh.. dus dat is het geheim
Hey Woudquote:
Wat een onthullingquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
als je een half uur er over doet kan ik het me voorstellen maar daar heb ik geen last van dus de telefoon blijft gewoon op tafel liggen
ja de een is wat sneller dan de ander, om in jouw nuchtere modus te pratenquote:
Ook zonder DTS kom je wel weer terug toch?quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:41 schreef aloa het volgende:
Ik wacht wel tot dts weer open is.
En anders maar niet.
Prachtig.. een echte doordenker.. als je links kijkt, zie je rechts niets, maar bestaat die rechterkant dan ook echt niet ook al zie je 'm niet?quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je goed leest dan lees je wat ik zeg.
Als het er is vind ik het leuk. Is het er niet dan pech
Wat er niet is is er niet denk ik dan maar
Ah op die fiets. Oké, pragmatisch dus.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je goed leest dan lees je wat ik zeg.
Als het er is vind ik het leuk. Is het er niet dan pech
Wat er niet is is er niet denk ik dan maar
RACE-WOUDquote:
Ik niet. Gaat mij om het spel.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook zonder DTS kom je wel weer terug toch?
quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja de een is wat sneller dan de ander, om in jouw nuchtere modus te praten
Aww niet weggaan..quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:41 schreef aloa het volgende:
Ik wacht wel tot dts weer open is.
En anders maar niet.
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en dat is ............quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Prachtig.. een echte doordenker.. als je links kijkt, zie je rechts niets, maar bestaat die rechterkant dan ook echt niet ook al zie je 'm niet?
Dus zonder spel is het niet gezellig?quote:
Nee hoor vragen staat vrijquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Oké, pragmatisch dus.bedoelde t niet naar.
Vind je t vervelend dat ik het vroeg?
het spel geeft er wel een extra dimensie aan, enerzijds positief, anderzijds negatiefquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dus zonder spel is het niet gezellig?
Daar gaan we wel van uit!quote:
Ja oke, maar dat is een discussie waar ik mij verder niet in mengquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
het spel geeft er wel een extra dimensie aan, enerzijds positief, anderzijds negatief
Dat zeg je mooiquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
het spel geeft er wel een extra dimensie aan, enerzijds positief, anderzijds negatief
Ik hoop het wel, maar het zal verdomd lastig worden.quote:
300 pixels/inch ?quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en dat is ............
het is geen discussie, het is mijn mening. Het spel maakt het aan de ene kant gezelliger maar aan de andere kant ook nietquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is een discussie waar ik mij verder niet in meng
Hij heeft het lastig op deze baan, veel spinnen omdat het wegdek oneven isquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, maar het zal verdomd lastig worden.
niet alleen spinnen, ook lizzardsquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:47 schreef PLY het volgende:
[..]
Hij heeft het lastig op deze baan, veel spinnen omdat het wegdek oneven is
Het wordt Mercedes dan denk ik. Of Norris.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:48 schreef _UserName_ het volgende:
ben idd bang dat RB het niet rest, maar wie dan wel? Faalrari gok ik ook niet.. Russel, Norris, Alonso?
GODZILLA!!!quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
niet alleen spinnen, ook lizzards
Lewis.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:48 schreef _UserName_ het volgende:
ben idd bang dat RB het niet rest, maar wie dan wel? Faalrari gok ik ook niet.. Russel, Norris, Alonso?
Word het toch nog een spannende race met denk veel uitvallers?quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
niet alleen spinnen, ook lizzards
Ja, maar onderling is het wel een discussie, en daar meng ik mij verder niet in, ik kom voor de users.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
het is geen discussie, het is mijn mening. Het spel maakt het aan de ene kant gezelliger maar aan de andere kant ook nietEr is dus niet direct ja of nee op te zeggen
Groot gelijk hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oké.. dacht beter ff vragen dan dat ik zelf iets ga bedenken
quote:
Er gaan er een paar de muur in. Die werd vandaag al een paar keer getoucheerd. Dus geheid dat er morgen of zondag een paar hard in gaan.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:49 schreef PLY het volgende:
[..]
Word het toch nog een spannende race met denk veel uitvallers?
Dat wel, dat maakt het minder gezellig, maar zonder dat is het spelelement wel gezelliger, wat plageriger en dat mag ook wel wmbquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, maar onderling is het wel een discussie, en daar meng ik mij verder niet in, ik kom voor de users.
Ik vind alle meningen prima
Als Alonso hier weet te winnen, dan buig ik diep mijn hoofd en is hij voor mij de held voor de rest van het seizoenquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:50 schreef _UserName_ het volgende:
veel uitvallers denk ik niet, maar als RB er niet bij zit is het maar de vraag wie wel wint, teams 2 tm 5 zit relatief dicht op elkaar, en dat is dan nog zonder Alonso
Volgens mij was de vraag welke relevante coureurs het zouden kunnen, niet oude rotten die relevant waren in de tijd dat Lauda, Hunt en Prost nog redenquote:
Stroll, Zhou en Sargeant?quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er gaan er een paar de muur in. Die werd vandaag al een paar keer getoucheerd. Dus geheid dat er morgen of zondag een paar hard in gaan.
Psiesquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat wel, dat maakt het minder gezellig, maar zonder dat is het spelelement wel gezelliger, wat plageriger en dat mag ook wel wmb
oeh, ik heb nog taart, dank voor de reminderquote:
Zolang Mercedes het maar niet isquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:50 schreef _UserName_ het volgende:
veel uitvallers denk ik niet, maar als RB er niet bij zit is het maar de vraag wie wel wint, teams 2 tm 5 zit relatief dicht op elkaar, en dat is dan nog zonder Alonso
En een Ferrari. Minstens.quote:
Jammer dat ze het crash-gate gedeelte uit de baan hebben gesloopt.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als Alonso hier weet te winnen, dan buig ik diep mijn hoofd en is hij voor mij de held voor de rest van het seizoen
"I am stupid" Charles Leclerc, mag niet vergeten worden iddquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En een Ferrari. Minstens.
Die eerder idd dan Sainz. Sainz deed het in Italië echt heel erg goed alleen liet hij zich door Max in een fout dwingen. Verder was hij gewoon echt heel goed bezig.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
"I am stupid" Charles Leclerc, mag niet vergeten worden idd
Ja hoor, daar is niets mis meequote:Op vrijdag 15 september 2023 20:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat wel, dat maakt het minder gezellig, maar zonder dat is het spelelement wel gezelliger, wat plageriger en dat mag ook wel wmb
LewisGOAT dusquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij was de vraag welke relevante coureurs het zouden kunnen, niet oude rotten die relevant waren in de tijd dat Lauda, Hunt en Prost nog reden
Saai en voorspelbaar dusquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
Ik denk dat er een Ferrari op pole komt, Max 1ste word op race pace en Sainz en een Merc het podium compleet maken.
quote:
Nah gewoon hier poles pakkenquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Op naar het F1 forum!
@:nattekat
Ik blijf hier wel ffquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Op naar het F1 forum!
@:nattekat
Sainz liet zien de nr 1 te moeten zijn, die fout was idd door de druk maar zijn banden waren er ook aardig aan dacht ik door dat verdedingenquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die eerder idd dan Sainz. Sainz deed het in Italië echt heel erg goed alleen liet hij zich door Max in een fout dwingen. Verder was hij gewoon echt heel goed bezig.
Lewisquote:
Dat, Max wist precies wat hij aan het doen was. Zette goed druk zonder zijn eigen banden al te veel onder druk te zetten. En de Ferrari eet die banden op alsof het koekjes zijn dus die gaan er zondag heel snel aan denk ik.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Sainz liet zien de nr 1 te moeten zijn, die fout was idd door de druk maar zijn banden waren er ook aardig aan dacht ik door dat verdedingen
Met zijn 'ik had betere teamgenoten dan Max' gezeikquote:
Zijn tijd is wel voorbij.quote:
Nog steeds schaatsen Kan je niet veel meer op natuur ijs he, vind je dat jammer?quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:58 schreef 5thencounter het volgende:
Volgende maand gaan de ijsbanen weer open... ik kan niet wachten op wat Global Cooling onder mijn voeten te voelen..
Ze moeten bij mercedes eens een betere auto voor hem m akenquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn tijd is wel voorbij.
Russell rijdt hem zowat om de orenquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moeten bij mercedes eens een betere auto voor hem m aken
Natuurlijk, dat is zoquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met zijn 'ik had betere teamgenoten dan Max' gezeik![]()
Enige tegenstand in de Mercedes was Rosberg. Voor de rest had hij net als Max en Schumi zakken hooi in zijn team
Mwa, die gozer heeft het de laatste tijd ook niet meer.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Russell rijdt hem zowat om de oren
Rosberg liet Lewis het ook wel merken. En mede daardoor klapten ze eraf en reed Max naar zijn eerste overwinning.quote:
Noem eens 1 coureur buiten Alonso en Rosberg die WK materiaal is die zijn teamgenoot is geweest in de F1......quote:
Hoe ie liep te zeuren vandaag was wel een nieuw dieptepunt, zelfs voor hem.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mwa, die gozer heeft het de laatste tijd ook niet meer.
Owja, en Button.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Noem eens 1 coureur buiten Alonso en Rosberg die WK materiaal is die zijn teamgenoot is geweest in de F1......
Rosberg heeft het op mind games gewonnen, maar alsnog gewonnen dus terechte kampioen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rosberg liet Lewis het ook wel merken. En mede daardoor klapten ze eraf en reed Max naar zijn eerste overwinning.
Neehoor, die kunstbanen voldoen prima, dat natuurijs duurt misschien nog wel een jaartje of 20 maar komt kouder terug dan je wel zou wensenquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog steeds schaatsen Kan je niet veel meer op natuur ijs he, vind je dat jammer?
Bottas 4.0quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Noem eens 1 coureur buiten Alonso en Rosberg die WK materiaal is die zijn teamgenoot is geweest in de F1......
Maar wat dan van Kovalainen 8.16.3.85quote:
O dan is het niet erg dat er geen natuurijs meer is voor jouquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neehoor, die kunstbanen voldoen prima, dat natuurijs duurt misschien nog wel een jaartje of 20 maar komt kouder terug dan je wel zou wensen
Begin jij over iets anders?quote:
Nom nom nom.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:07 schreef _UserName_ het volgende:
dat was een lekker stukje aardbei roomvlaai, de rest is voor het "ontbijt" morgen
Ik heb nog wat meatlove over, gaat er zo aan gelovenquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:07 schreef _UserName_ het volgende:
dat was een lekker stukje aardbei roomvlaai, de rest is voor het "ontbijt" morgen
quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik heb nog wat meatlove over, gaat er zo aan geloven
Mooi woordquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:08 schreef PLY het volgende:
[..]
zeker!quote:
Je liefde voor vlees?quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 15 september 2023 21:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]and i will do anything for loohoooove!
O, dat bedoelde je niet
Ik las het gisteren dat Jippie vragen stelden aan MIstig. Smaakte het?quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Nou ja, twee jaar terug lag de de Amsterdamse bosbaan nog lekker dichtgevroren, zó erg was het nog nietquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan is het niet erg dat er geen natuurijs meer is voor jou
Ow, dus ik heb voor niks mensen een alert gestuurd om met een gehakt staaf naar je toe te snellenquote:
Jaaaaa, echt wel. Ligt nog beetjequote:Op vrijdag 15 september 2023 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het gisteren dat Jippie vragen stelden aan MIstig. Smaakte het?
Nah ik ga wel even wat anders doenquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Begin jij over iets anders?
Hier blijven jijquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nah ik ga wel even wat anders doen
Laat ik de mannen lekker kletsen
Ik denk dat we allemaal een plaatst gezakt zijn en Yvonne nummer 1 staatquote:
Heb ik gemistquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe ie liep te zeuren vandaag was wel een nieuw dieptepunt, zelfs voor hem.
Ja maar echt hele tochten konden toch niet en was ook maar kortquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, twee jaar terug lag de de Amsterdamse bosbaan nog lekker dichtgevroren, zó erg was het nog niet
Stormloop topicquote:
Ik durf nietquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Stormloop topic![]()
je verwacht het niet
Als het ook nog bloed, is het irritant ja.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb een wondje op het puntje van mijn tong, bloedirritant.
Het prikt vooral en onbewust ga ik er op bijtenquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als het ook nog bloed, is het irritant ja.
Verdoven met een beetje alcohol. Als in: "aanstippen".quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
Dit laat ik mij niet twee keer vertellen, op naar de koelkast!quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
Verdoven met een beetje alcohol. Als in: "aanstippen".
Dat klopt wel, 3 dagen sneeuw, 5 dagen vorst en 6 maanden Herfst, Regen. Storm en Wind is tegenwoordig wel normaalquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar echt hele tochten konden toch niet en was ook maar kort
Weet het eigenlijk niet eens omdat ik mij er zelf niet mee bezig houd
quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit laat ik mij niet twee keer vertellen, op naar de koelkast!
O met alles wat je eet of drinkt voel je hetquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
Hey Sodequote:
Sterker spul danquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit laat ik mij niet twee keer vertellen, op naar de koelkast!
Ja klopt, heel irritant, en hoe ik er aan kom geen ideequote:Op vrijdag 15 september 2023 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O met alles wat je eet of drinkt voel je het
Rummetje gaat er altijd wel in, ik ga het even proberen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:18 schreef maily het volgende:
[..]
Sterker spul dannemen. Jenever of rum ofzo.
Als het gas niet zo duur was had er van mij wel een strenge winter mogen komen dit jaarquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat klopt wel, 3 dagen sneeuw, 5 dagen vorst en 6 maanden Herfst, Regen. Storm en Wind is tegenwoordig wel normaal
-5 graden, windstil + zonquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het gas niet zo duur was had er van mij wel een strenge winter mogen komen dit jaar
Ja is ook heel irriquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja klopt, heel irritant, en hoe ik er aan kom geen idee
Ik durf niet in de spiegel te kijkenquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook heel irri
Misschien een blaartje
I love itquote:
Jahh... een meter sneeuw, alles wit heerlijk.. vorig jaar toch alles geisoleerd thuisquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het gas niet zo duur was had er van mij wel een strenge winter mogen komen dit jaar
Die droge vrieskou, heerlijk! Dan laat ik de auto staan en ga ik op de fiets naar het werk!quote:
Laat je je vrouw even kijkenquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik durf niet in de spiegel te kijken
november 2005 all over againquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh... een meter sneeuw, alles wit heerlijk.. vorig jaar toch alles geisoleerd thuis
Dan zou ik 52km moeten fietsen, dat is mij iets te veel van het goedequote:Op vrijdag 15 september 2023 21:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die droge vrieskou, heerlijk! Dan laat ik de auto staan en ga ik op de fiets naar het werk!
Oh, dat is bij mij hooguit 5.2, heen en terugquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan zou ik 52km moeten fietsen, dat is mij iets te veel van het goede
Het voelt vaak groter dan het eigenlijk is inderdaad.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat je je vrouw even kijken![]()
Hij zal er echt niet afvallen als je even kijkt
Soms is het zo klein dat je het amper kan zien
Ik geniet wel vanuit de werkbus met de kachel aanquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh, dat is bij mij hooguit 5.2, heen en terug
O dan moet je toch zelf even kijkenquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het voelt vaak groter dan het eigenlijk is inderdaad.
De vrouw heeft slaapdienst dus die is afwezig.
Ik ben voor de rum gegaan die @maily heeft aanbevolenquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan moet je toch zelf even kijken
die is tenminste soort van warm, de auto niet.. dus dan liever genieten van de vrieskou terwijl je beweegtquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik geniet wel vanuit de werkbus met de kachel aan
Die ken ik nog.. 4½ uur over gedaan om op mijn werk te komen, van Asd Noord naar Sloterdijk.. 15km met de auto stilstaanquote:
Goed plan, en ook zonder te kijken geneest het welquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben voor de rum gegaan die @:maily heeft aanbevolen
Ik werk de hele dag buiten, dat komt wel goed hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
die is tenminste soort van warm, de auto niet.. dus dan liever genieten van de vrieskou terwijl je beweegt
quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die ken ik nog.. 4½ uur over gedaan om op mijn werk te komen, van Asd Noord naar Sloterdijk.. 15km met de auto stilstaan
buitenwerk vind ik maar niks, je bent overgeleverd aan de natuur.. laat mij maar binnen werken waar je geen last hebt van het weer doorgaansquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik werk de hele dag buiten, dat komt wel goed hoor.
Lekker boompjes omzagen in de winter
Soms heb ik pech, soms heb ik geluk.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
buitenwerk vind ik maar niks, je bent overgeleverd aan de natuur.. laat mij maar binnen werken waar je geen last hebt van het weer doorgaans
het pand waar ik werk is niet heel klein, dat scheelt. Op een kantoor van 3 bij 3 kan ik ook niet werkenquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Soms heb ik pech, soms heb ik geluk.
Binnen voel ik mij opgesloten, kan ik helemaal niet tegen.
Dat is wel beter jaquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
het pand waar ik werk is niet heel klein, dat scheelt. Op een kantoor van 3 bij 3 kan ik ook niet werken
Ik werk thuis in mijn eigen kantoor, omringd door mijn figurines en Transformersquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
het pand waar ik werk is niet heel klein, dat scheelt. Op een kantoor van 3 bij 3 kan ik ook niet werken
A hoe sweetquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik werk thuis in mijn eigen kantoor, omringd door mijn figurines en Transformers
als hij klaar is met werken transformeert hij in een kind dat tot bedtijd met de figurines speeltquote:
Ja, ze houden me in de gatenquote:
SSSSSSSTTTTTTquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
als hij klaar is met werken transformeert hij in een kind dat tot bedtijd met de figurines speelt
O, sorry, dat zou ik niet doorvertellen he?quote:
Oneensquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen is hier gewoon nog om te kletsen.
Er is ook een forum SPL daar kan je oook spelletje doen mocht het spel missen
Ook daar is een SC
quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
O, sorry, dat zou ik niet doorvertellen he?
Wat ik net zei is niet waar. Als @TheStigsDutchCousin klaar is met werken transformeert hij zich naar motormuis, gaat een stukje scheuren en komt dan thuis, waar hij liefkozend vraagt: "schatje? Wat eten we vandaag?" terwijl hij daarvoor al de geuren van een heerlijke oosterse maaltijd rook.quote:
Bijna goed, want ik woon alleenquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wat ik net zei is niet waar. Als @:TheStigsDutchCousin klaar is met werken transformeert hij zich naar motormuis, gaat een stukje scheuren en komt dan thuis, waar hij liefkozend vraagt: "schatje? Wat eten we vandaag?" terwijl hij daarvoor al de geuren van een heerlijke oosterse maaltijd rook.
Dat magquote:
Ja maar, (hoe lul ik me er uit).. je besteld op kantoor chinees en laat het binnen zetten door het restaurant want zij hebben de sleutel en dat spul blijft zo warm, dat je makkelijk een rondje kan tourenquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bijna goed, want ik woon alleen
You are getting warmerquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja maar, (hoe lul ik me er uit).. je besteld op kantoor chinees en laat het binnen zetten door het restaurant want zij hebben de sleutel en dat spul blijft zo warm, dat je makkelijk een rondje kan touren![]()
hehehequote:Op vrijdag 15 september 2023 21:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
You are getting warmer
Normaal eet ik eerst, trek daarna mijn pak aan en ga dan toerenquote:
omdat die chinees zo lang warm blijft kan je eerst touren en dan etenquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Normaal eet ik eerst, trek daarna mijn pak aan en ga dan toeren
Trustenquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:03 schreef _UserName_ het volgende:
Goed, tijd om naar bed te gaan, morgen weer vroeg op
Slaap lekker maat.quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:03 schreef _UserName_ het volgende:
Goed, tijd om naar bed te gaan, morgen weer vroeg op
quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Veel leuker ook zonder al dat gebolk
bolkquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Veel leuker ook zonder al dat gebolk
quote:
GRMBLquote:
Bedankt voor je bijdrage!quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
Pffff meest serieuze topic binnen onz gelezen, nu ff minder serieus hoor
Er is n fb topic over dts openquote:
Hier in de onzin is er een gesprek topic voor toch?quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er is n fb topic over dts open
Drink ze
Ik ga naar bed
Romantische maar ook beetje zielige film gekeken![]()
Ja dat bedoel ik.. een topic om te besprekenquote:Op vrijdag 15 september 2023 23:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hier in de onzin is er een gesprek topic voor toch?
Welke film was het?
Zeggen wat je wil is wel een ding tegenwoordig.quote:Op zaterdag 16 september 2023 00:32 schreef Shii het volgende:
Nou ik zie het somber in als users op dit moment precies laten zien wat een van de pijnpunten is en niet normaal kunnen reageren op de insteek van het brainstormtopic en het dus verpesten voor de rest.
Zie eigenlijk ook weinig vaste kern vd laatste tijd (leuke users) iets posten daar. Komt misschien nog. Beetje gek als allemaal anderen die laaaaaamg geleden in dts waren of juist net nieuw vooral hun mening geven.quote:Op zaterdag 16 september 2023 00:32 schreef Shii het volgende:
Nou ik zie het somber in als users op dit moment precies laten zien wat een van de pijnpunten is en niet normaal kunnen reageren op de insteek van het brainstormtopic en het dus verpesten voor de rest.
Beterschap.quote:Op zaterdag 16 september 2023 00:37 schreef HappyCharly het volgende:
Plus ik heb keelpijn en kan niet slapen
Ja komt misschien nog. Niet iedereen is vrijdagavond op FOK dus even afwachten.quote:Op zaterdag 16 september 2023 00:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zie eigenlijk ook weinig vaste kern vd laatste tijd (leuke users) iets posten daar. Komt misschien nog. Beetje gek als allemaal anderen die laaaaaamg geleden in dts waren of juist net nieuw vooral hun mening geven.
Hoop dat we het weekend lekker kunnen brainstormen over de mogelijkheden
Ja Psiesquote:Op zaterdag 16 september 2023 00:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja komt misschien nog. Niet iedereen is vrijdagavond op FOK dus even afwachten.
Zeggen wat je wil of constructief meedenken over DTS. Het helpt niet echt mee op dit moment als je daar losse reacties op anderen post.quote:Op zaterdag 16 september 2023 00:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeggen wat je wil is wel een ding tegenwoordig.
Ik ga ook niet verder in discussie omdat het toch geen zin heeft.quote:Op zaterdag 16 september 2023 00:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Zeggen wat je wil of constructief meedenken over DTS. Het helpt niet echt mee op dit moment als je daar losse reacties op anderen post.
En verder zal ik er niet wakker van liggen als het dicht blijft, maar als jij wel graag wil dat het weer open gaat, dan kun je misschien meedenken en ook nog een serieuze bijdrage leveren in dat topic.
Als het een oprechte mening is dan kan die heel helder zijn. Een mening om te trollen hoeft voor mij ook niet. Ben het wel eens met puzzie hoor.quote:Op zaterdag 16 september 2023 00:48 schreef Mazikeen het volgende:
Ben er een beetje klaar mee. Users die nooit in dts posten hebben een mening
Wtf echt hoor
Ach een enkeling. Bij de vorige sluiting stikt het in onz fb opeens van de users uit andere fora om te zeggen hoe erg ze dts haten. Digitaal ramptoeristisch masturberen is datquote:Op zaterdag 16 september 2023 00:48 schreef Mazikeen het volgende:
Ben er een beetje klaar mee. Users die nooit in dts posten hebben een mening
Wtf echt hoor
Ja echt .quote:Op zaterdag 16 september 2023 00:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Zeggen wat je wil of constructief meedenken over DTS. Het helpt niet echt mee op dit moment als je daar losse reacties op anderen post.
En verder zal ik er niet wakker van liggen als het dicht blijft, maar als jij wel graag wil dat het weer open gaat, dan kun je misschien meedenken en ook nog een serieuze bijdrage leveren in dat topic.
Ja prima.quote:Op zaterdag 16 september 2023 00:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja echt .
Zeggen wat je wil is wel een ding tegenwoordig.
Ja en ik niet.quote:Op zaterdag 16 september 2023 00:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Als het een oprechte mening is dan kan die heel helder zijn. Een mening om te trollen hoeft voor mij ook niet. Ben het wel eens met puzzie hoor.
Ja dit dusquote:Op zaterdag 16 september 2023 00:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ach een enkeling. Bij de vorige sluiting stikt het in onz fb opeens van de users uit andere fora om te zeggen hoe erg ze dts haten. Digitaal ramptoeristisch masturberen is dat
Ik snap sowieso niet dat fok en moderatie een persoon blijft steunen die kanker faket en zijn straf heeft uitgezetenquote:Op zaterdag 16 september 2023 01:00 schreef hemarookworst het volgende:
Wat gaat sneller, dts die weer opent of dat de temperaturen de hele dag onder de 10 graden blijft
Inderdaad dat topic slaat nergens op. Ga er ook niet meer op reageren vanaf nu.quote:Op zaterdag 16 september 2023 01:07 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga geen energie meer verspillen aan een Fickfehler
Oneens. Vind het goed dat men open staat voor ideeën. Alleen weer heeft die persoon zijn zin en weer weet hij een topic te kapen en om hem te laten draaien. En dan nog wat mensen die niet op dts posten. Op die personen ga ik geen energie meer spenderenquote:Op zaterdag 16 september 2023 01:09 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Inderdaad dat topic slaat nergens op. Ga er ook niet meer op reageren vanaf nu.
Ben er klaar mee hema. Ik hoop voor de puntenjagers dat dts weer opengaat. Maar ik kan gewoon niet tegen onrecht.quote:Op zaterdag 16 september 2023 01:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oneens. Vind het goed dat men open staat voor ideeën. Alleen weer heeft die persoon zijn zin en weer weet hij een topic te kapen en om hem te laten draaien. En dan nog wat mensen die niet op dts posten. Op die personen ga ik geen energie meer spenderen
Op z'n Belgisch ?quote:Op zaterdag 16 september 2023 01:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ben er klaar mee hema. Ik hoop voor de puntenjagers dat dts weer opengaat. Maar ik kan gewoon niet tegen onrecht.
En nu ga ik eerst even poepen
Nee joh als mensen mij onterecht van dingen beschuldigingen is juist voor mij een reden om hier te blijven, zo snel zijn ze dan niet van me afquote:Op zaterdag 16 september 2023 01:17 schreef Mazikeen het volgende:
Ow en nu beschuldigd worden door een onbekende (who the fuck is ps??? ) dat ik de aanstichter ben van het hele gebeuren
Geloof dat het tijd wordt om fok weer achter mij te laten voor de tweede keer en op anoniem te gaan
Ik word niet graag vals beschuldigdquote:Op zaterdag 16 september 2023 01:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee joh als mensen mij onterecht van dingen beschuldigingen is juist voor mij een reden om hier te blijven, zo snel zijn ze dan niet van me af
Nee natuurlijk niet doen. Maar je bent zo gefocussed op die ene user en dat vertroebelt de discussie over hoe DTS weer open kan. Steeds maar weer over die user beginnen heeft dan geen zin.quote:Op zaterdag 16 september 2023 01:17 schreef Mazikeen het volgende:
Ow en nu beschuldigd worden door een onbekende (who the fuck is ps??? ) dat ik de aanstichter ben van het hele gebeuren
Geloof dat het tijd wordt om fok weer achter mij te laten voor de tweede keer en op anoniem te gaan
Ik heb geeeeen idee waarom hij (ken hem vanuit F1) nou ineens daarstraks ook een lange post in dat topic moest komen plaatsen en er even zijn plasje over doen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 01:17 schreef Mazikeen het volgende:
Nee ik ook niet, maar als je weggaat krijgen de valseriken hun zinquote:Op zaterdag 16 september 2023 01:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik word niet graag vals beschuldigd
Weet je... dat boeit mij geen ene flikker.quote:Op zaterdag 16 september 2023 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar als je weggaat krijgen de valseriken hun zin
Nee, geen klonen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 01:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Weet je... dat boeit mij geen ene flikker.
Geen idee wie ps is. Geen idee wie puzzie is..
Zullen wel.weer kutklonen zijn
Jammer dat de rotte appels winnen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 01:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, geen klonen.
Maar goed, kan me voorstellen dat je ff FOK laat voor wat het is.
Ergens jammer, leuk je te leren kennen - voor zover dat kon.
Succes met je huis, en gefeliciteerd met je man die vandaag jarig is...
je bent niet beschulduigt ,hier blijven hequote:Op zaterdag 16 september 2023 01:24 schreef Mazikeen het volgende:
Nee ik ben er klaar mee. Tijd om fok weer voor een lange tijd vaarwel te zeggen...
Geen idee wie ps is... Puzzie ook nog nooit gezien in dts.
Mij boeit het hele punten systeem niet
Ik weet alleen dat het voor sommige wel.belangrijk is
Maar beschuldigd worden voor iets is niet echt mij ding
Adios
Check hier maarquote:Op zaterdag 16 september 2023 01:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent niet beschulduigt ,hier blijven he
MARIOOOOOOquote:Op zaterdag 16 september 2023 01:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent niet beschulduigt ,hier blijven he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |