abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 september 2023 @ 18:17:53 #76
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210644937
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2023 18:16 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik vond vooral het bootje dat Bassie vast houdt erg gevat.

Ok dan gebruik ik deze
pi_210644969
Oh, de SC is hierheen verhuist *O*

@mascara-klodder het is weer note tijd.
  vrijdag 15 september 2023 @ 18:22:09 #78
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210644972
quote:
84s.gif Op vrijdag 15 september 2023 17:42 schreef Starhopper het volgende:
Staan Sonja en Mirjam al op het lijstje voor het Ruslandtribunaal?

[ twitter ]
Leuke familie van den Ende :') |:(
pi_210644979
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 18:11 schreef Simmertje het volgende:
[ twitter ]

:W
Heeft ie voor niks zijn persoonlijke arts afgemaakt. (niet dat ik ooit gedacht heb dat het terecht was) |:)
pi_210645030
Ik denk dat als ik vanavond ga slapen over Bassie en Adriaan ga dromen... ;(
  vrijdag 15 september 2023 @ 18:30:18 #81
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210645042
quote:
[ twitter ]

Lol! _O- _O-

Als ie de pijp uit gaat kan het niet rustig blijven in Tsjetjenie :') Goede keuze Putler, nog meer onrust :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 15 september 2023 @ 18:35:27 #82
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_210645079
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2023 18:13 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ah zo. Dat zou zomaar eens kunnen. Zie ook hoe de VS de f16's heeft getraineerd. Of het gedoe met leopards en dus Abrams tanks.

Je hebt gelijk dat er wel veel verantwoording is komen te rusten op de schouders van wat in feite een uit de kluiten gewassen entrepeneur is. Eentje die er ook nog eens niet goed mee om weet te gaan naar het zich laat aanzien, wat gezien de situatie niets is om je voor te schamen.

Dit is wel waarom ik de VS altijd interessant zal vinden. Die lui zijn zo verschrikkelijk goed in informatiestromen sturen en op te zetten. Al denk ik wel dat ze er op een gegeven moment aan moeten, maar dat ze the long game spelen is wel duidelijk.
Dan kun je je dus afvragen waarom je de man hierom zou moeten veroordelen. Als een overheid het al niet aandurft om een partij deze tools met dit soort mogelijkheden in handen te geven, waarom zou een staatsburger dat dan wel zonder meer moeten doen? En als hij dat niet doet, waarom maakt hem dat dan opeens slecht of verkeerd?

Ik las dat het netwerk daar niet verder is uitgebreid, omdat het gebied (rond De Krim) onder de sanctielijst viel. Musk heeft als het goed is gezegd dat wanneer het Witte Huis hem opdracht had gegeven om het netwerk daar aan te zetten, hij dat had gedaan. Die opdracht is er nooit geweest, net zo min als dat de Amerikaanse overheid hun eigen communicatienetwerken hiervoor beschikbaar heeft gesteld.
pi_210645128
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 18:22 schreef Momo het volgende:

[..]
Leuke familie van den Ende :') |:(

maart 2022 deed Van den Ende als enige Nederlandse journalist verslag vanuit de door Rusland bezette Donbass over de oorlog in Oekraïne. In een groep met enkele andere embedded journalisten werd ze daarbij rondgeleid door Russische militairen

Heel onafhankelijk deze dame, woont volledig in rusland en in dienst van de russissche staat.

Sonja was getrouwd met een familie lid van Assad, dus leefde als een prinsesje in syrie, toen kwam de opstand en toen kwam Poetin die de dictors en hun familie hielpen, niet moeilijk om te raden waar haar 'onafhankelijk' denken vandaan komtm
pi_210645153
twitter
pi_210645158
LOL @ TT :D

Eigenlijk zouden we @Straatcommando. naar Moskou moeten sturen met de banhamer.
Voor een permban voor Putin :Y
  Forum Admin vrijdag 15 september 2023 @ 18:45:08 #86
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210645172
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 18:35 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dan kun je je dus afvragen waarom je de man hierom zou moeten veroordelen. Als een overheid het al niet aandurft om een partij deze tools met dit soort mogelijkheden in handen te geven, waarom zou een staatsburger dat dan wel zonder meer moeten doen? En als hij dat niet doet, waarom maakt hem dat dan opeens slecht of verkeerd?

Ik las dat het netwerk daar niet verder is uitgebreid, omdat het gebied (rond De Krim) onder de sanctielijst viel. Musk heeft als het goed is gezegd dat wanneer het Witte Huis hem opdracht had gegeven om het netwerk daar aan te zetten, hij dat had gedaan. Die opdracht is er nooit geweest, net zo min als dat de Amerikaanse overheid hun eigen communicatienetwerken hiervoor beschikbaar heeft gesteld.
ik weet niet wat er gezegd danwel afgesproken is onderling.

Hij heeft de schijn wel tegen door zijn eerdere (en recent nog)geflirt met Poetin, waarbij die storing van laatst misschien wel het schot gaf om er onderzoek naar te doen. Wie weet klopt het allemaal niet en is het vooral paniekvoetbal geweest .
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin vrijdag 15 september 2023 @ 18:45:31 #87
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210645176
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2023 18:43 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
LOL @ TT :D

Eigenlijk zouden we @:Straatcommando. naar Moskou moeten sturen met de banhamer.
Voor een permban voor Putin :Y
Potje dwergwerpen met Vlad.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_210645184
quote:
[ twitter ]

Dat zou toch heeeeeel mooi zijn _O_ _O_ _O_

Maar voorlopig neem ik er wagonladingen zout bij.
pi_210645188
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 18:45 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Potje dwergwerpen met Vlad.
In een mijnenveld mag ik hopen O-)
pi_210645216
Hopelijk lijdt Khadyrov aan een zeldzaam geval van het locked-in syndroom, in zijn geval zou dat misschien nét passen, als een hele strakke matroesjka
pi_210645228
twitter

Lol
pi_210645268
quote:
84s.gif Op vrijdag 15 september 2023 18:30 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Lol! _O- _O-

Als ie de pijp uit gaat kan het niet rustig blijven in Tsjetjenie :') Goede keuze Putler, nog meer onrust :D
Een klein kliekje houdt Tjetjenië onder de duim.
Als dat uiteenvalt door de dood (laten we het hopen) van Mister Tiktok, dan zie ik een burgeroorlog wel ontstaan daar, om definitief onder het Russische juk vandaan te komen.

Wat dan ook weer overslaat naar andere deelrepublieken.

En dan heeft Rusland echt grote problemen, want ze hebben geen manschappen en materieel om én in Oekraïne te vechten moorden, én in de deelrepublieken op te treden *O*
pi_210645286
pi_210645330
quote:
Moest lachen :D
pi_210645451
Hoor eigenlijk niks meer over Wagner en wraak ivm Prigozhin moord. Had wel iets meer verwacht eigenlijk. Horen nu zeker bij de Russische leger nu omdat ze "vrijwillig" hebben getekend?
  vrijdag 15 september 2023 @ 19:17:39 #98
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_210645466
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 18:45 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
ik weet niet wat er gezegd danwel afgesproken is onderling.

Hij heeft de schijn wel tegen door zijn eerdere (en recent nog)geflirt met Poetin, waarbij die storing van laatst misschien wel het schot gaf om er onderzoek naar te doen. Wie weet klopt het allemaal niet en is het vooral paniekvoetbal geweest .
Als ik dit artikel lees: https://news.yahoo.com/el(...)ccess-210000355.html

heeft hij inmiddels de controle op bepaalde Starlink-onderdelen uit handen gegeven aan het Pentagon. Dus ja, dan komt de verantwoordelijkheid voor toegang tot dit soort communicatiemogelijkheden in bepaalde gebieden daar te liggen waar hij hoort: bij de Amerikaanse overheid.

Ik snap wel dat je als burger niet de verantwoordelijkheid wilt dragen voor het gebruik van jouw services in conflictgebieden, wanneer dit voor andere doeleinden wordt gebruikt dan waarvoor je het hebt bedoeld en daardoor verstrekkende gevolgen kan hebben. Dat moet een overheid beslissen, dan wel eisen. Dat is naar alle waarschijnlijkheid dus niet gebeurd destijds, ook niet na overleg met de hoogste rangen binnen de Amerikaanse overheid.
pi_210645497
quote:
[ twitter ]

Beetje novitschok gehad?
zie email 27 oktober
pi_210645507
Ramzan is gewoon weer aan het tiktokken. Net doen alsof je een coma hebt door een beetje stil te liggen. Poser.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')