quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vond vooral het bootje dat Bassie vast houdt erg gevat.
Leuke familie van den Endequote:Op vrijdag 15 september 2023 17:42 schreef Starhopper het volgende:
Staan Sonja en Mirjam al op het lijstje voor het Ruslandtribunaal?
[ twitter ]
Heeft ie voor niks zijn persoonlijke arts afgemaakt. (niet dat ik ooit gedacht heb dat het terecht was)quote:
Lol!quote:
Dan kun je je dus afvragen waarom je de man hierom zou moeten veroordelen. Als een overheid het al niet aandurft om een partij deze tools met dit soort mogelijkheden in handen te geven, waarom zou een staatsburger dat dan wel zonder meer moeten doen? En als hij dat niet doet, waarom maakt hem dat dan opeens slecht of verkeerd?quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ah zo. Dat zou zomaar eens kunnen. Zie ook hoe de VS de f16's heeft getraineerd. Of het gedoe met leopards en dus Abrams tanks.
Je hebt gelijk dat er wel veel verantwoording is komen te rusten op de schouders van wat in feite een uit de kluiten gewassen entrepeneur is. Eentje die er ook nog eens niet goed mee om weet te gaan naar het zich laat aanzien, wat gezien de situatie niets is om je voor te schamen.
Dit is wel waarom ik de VS altijd interessant zal vinden. Die lui zijn zo verschrikkelijk goed in informatiestromen sturen en op te zetten. Al denk ik wel dat ze er op een gegeven moment aan moeten, maar dat ze the long game spelen is wel duidelijk.
quote:
ik weet niet wat er gezegd danwel afgesproken is onderling.quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:35 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dan kun je je dus afvragen waarom je de man hierom zou moeten veroordelen. Als een overheid het al niet aandurft om een partij deze tools met dit soort mogelijkheden in handen te geven, waarom zou een staatsburger dat dan wel zonder meer moeten doen? En als hij dat niet doet, waarom maakt hem dat dan opeens slecht of verkeerd?
Ik las dat het netwerk daar niet verder is uitgebreid, omdat het gebied (rond De Krim) onder de sanctielijst viel. Musk heeft als het goed is gezegd dat wanneer het Witte Huis hem opdracht had gegeven om het netwerk daar aan te zetten, hij dat had gedaan. Die opdracht is er nooit geweest, net zo min als dat de Amerikaanse overheid hun eigen communicatienetwerken hiervoor beschikbaar heeft gesteld.
Potje dwergwerpen met Vlad.quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:43 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
LOL @ TT
Eigenlijk zouden we @:Straatcommando. naar Moskou moeten sturen met de banhamer.
Voor een permban voor Putin![]()
In een mijnenveld mag ik hopenquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Potje dwergwerpen met Vlad.
Een klein kliekje houdt Tjetjenië onder de duim.quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lol!![]()
![]()
Als ie de pijp uit gaat kan het niet rustig blijven in TsjetjenieGoede keuze Putler, nog meer onrust
russische bron ter bevestiging.quote:
Als ik dit artikel lees: https://news.yahoo.com/el(...)ccess-210000355.htmlquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
ik weet niet wat er gezegd danwel afgesproken is onderling.
Hij heeft de schijn wel tegen door zijn eerdere (en recent nog)geflirt met Poetin, waarbij die storing van laatst misschien wel het schot gaf om er onderzoek naar te doen. Wie weet klopt het allemaal niet en is het vooral paniekvoetbal geweest .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |