abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin vrijdag 15 september 2023 @ 14:21:54 #2
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210642876
Dan kaap je hem en geef je het geneens een titel.

Man man man
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_210642915
Het is ontluisterend om te zien hoe sommige users, dag in dag uit, totaal schaamteloos hun grenzeloze domheid tentoon komen stellen in deze topicreeks.
  Forum Admin vrijdag 15 september 2023 @ 14:26:53 #4
pi_210642922
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 september 2023 14:26 schreef sexbierum het volgende:
Het is ontluisterend om te zien hoe sommige users, dag in dag uit, totaal schaamteloos hun grenzeloze domheid tentoon komen stellen in deze topicreeks.
Sorry
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 15 september 2023 @ 14:29:22 #5
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_210642942
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 september 2023 14:26 schreef sexbierum het volgende:
Stiekem is het ook wel een beetje grappig :@ .

Minder grappig is dat users in kwestie ook gewoon stemrecht hebben.
Huilen dan.
  vrijdag 15 september 2023 @ 14:32:57 #6
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_210642958
Dit lijkt toch redelijke tractie te krijgen, nu.

twitter
&lt;signature here&gt;.
  Forum Admin vrijdag 15 september 2023 @ 14:47:03 #7
pi_210643034
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2023 14:32 schreef ExTec het volgende:

[ twitter ]
Mooi. Musk :r
pi_210643060
quote:

[ twitter ]
En wordt dit behandeld voor of ná de aliens en UFO's?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 15 september 2023 @ 14:52:29 #9
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_210643072
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 14:50 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
En wordt dit behandeld voor of ná de aliens en UFO's?
Ja, dat zal het vast zijn. :W
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 15 september 2023 @ 14:55:03 #10
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_210643092
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2023 14:52 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, dat zal het vast zijn. :W
Daar is het senaat druk mee tegenwoordig vandaar mijn vraag.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 15 september 2023 @ 15:00:50 #11
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_210643143
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 14:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Is dat net zoiets als dat die baudet denkt dat er allemaal reptielen in de 2de kamer zitten?
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 15 september 2023 @ 15:02:11 #12
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_210643151
quote:

[..]

Ow, en je hele oeuvre heeft veel gemeen met de onzin die hij uitkraamt,

Vandaar mijn vraag.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 15 september 2023 @ 15:03:51 #13
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_210643160
quote:

[..]
Allemaal tegelijk, Musk is nl. een reptilian van een andere planeet en een verrader. Vandaar.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
  vrijdag 15 september 2023 @ 15:05:59 #14
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_210643178
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 14:47 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Mooi. Musk :r
Wat ik mij hierin afvraag, en misschien weet jij dit: de VS heeft zelf ook militaire sattelieten voor communicatie over de hele wereld. Als ze vinden dat Oekraïne deze connectiviteit zou moeten hebben om dit soort aanvallen uit te kunnen voeren, waarom stellen ze hun eigen sattelieten dan niet ter beschikking hiervoor?

Nu lijken ze van een burger te verwachten dat hij dit middel wel voor deze doeleindem ter beschikking stelt aan een land, maar als ze het zo belangrijk vinden, kunnen ze dat zelf dan niet doen? Het lijkt er ook op dat ze zo de verantwoordelijkheid makkelijk kunnen afschuiven op een burger: gaat het mis, dan was het geen overheidsbeslissing.
  Forum Admin vrijdag 15 september 2023 @ 15:10:45 #15
pi_210643218
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 15:05 schreef Repentless het volgende:

[..]
Wat ik mij hierin afvraag, en misschien weet jij dit: de VS heeft zelf ook militaire sattelieten voor communicatie over de hele wereld. Als ze vinden dat Oekraïne deze connectiviteit zou moeten hebben om dit soort aanvallen uit te kunnen voeren, waarom stellen ze hun eigen sattelieten dan niet ter beschikking hiervoor?

Nu lijken ze van een burger te verwachten dat hij dit middel wel voor deze doeleindem ter beschikking stelt aan een land, maar als ze het zo belangrijk vinden, kunnen ze dat zelf dan niet doen? Het lijkt er ook op dat ze zo de verantwoordelijkheid makkelijk kunnen afschuiven op een burger: gaat het mis, dan was het geen overheidsbeslissing.
Niet echt mijn forte, maar de VS kennende zal dat een compleet dichtgetimmerd systeem zijn met een lagere dekkingsgraad. Het doel van Starlink was namelijk wereldwijde internetdekking en dat heeft de VS in dat kader niet nodig.

Ze zullen dat soort zaken terecht onder de pet houden. Het is niet zoals met gps, wat passief is maar/en er evengoed een verschil kent tussen civiel en militair gebruik.

Het gebeurt wel vaker dat een civiel project dermate overlapt met militaire doeleinden (bewust of onbewust) dat het opgekocht of zelfs geëist wordt. Ik denk alleen niet dat ze in de vs gedacht hadden dat Musk zo openlijk pro Rusland zou zijn/worden/was.

[ Bericht 3% gewijzigd door Straatcommando. op 15-09-2023 15:22:34 ]
pi_210643229

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210643247
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 september 2023 14:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Stiekem is het ook wel een beetje grappig :@ .

Minder grappig is dat users in kwestie ook gewoon stemrecht hebben.
Ik moet bij dat soort lui ook steeds meer hieraan denken.

Niet dat ik gezegend ben met een hoog IQ ofzo... Maar de beginjaren van een Idocracy zijn aangebroken geloof ik.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | &lt;a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://mdj-stek.nl&lt;/a&gt;
pi_210643266
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 15:05 schreef Repentless het volgende:

[..]

Denk dat ze die technologie niet graag uitlenen. Kan wss ook iets te escalerend werken voor de Amerikanen op dit moment.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | &lt;a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://mdj-stek.nl&lt;/a&gt;
  vrijdag 15 september 2023 @ 15:27:17 #19
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_210643363
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2023 15:10 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Niet echt mijn forte, maar de VS kennende zal dat een compleet dichtgetimmerd systeem zijn met een lagere dekkingsgraad. Het doel van Starlink was namelijk wereldwijde internetdekking en dat heeft de VS in dat kader niet nodig.

Ze zullen dat soort zaken terecht onder de pet houden. Het is niet zoals met gps, wat passief is maar/en er evengoed een verschil is tussen civiel en militair gebruik.

Het gebeurt wel vaker dat een civiel project dermate overlapt met militaire doeleinden (bewust of onbewust) dat het opgekocht of zelfs geëist wordt. Ik denk alleen niet dat ze in de vs gedacht hadden dat Musk zo openlijk pro Rusland zou zijn/worden/was.
Het geschatte aantal militaire communicatiesattelieten van de VS is zo'n 330 (als ik het Google vraag :) ). Als ik van 1 ding overtuigd ben, is dat de VS een wereldwijde dekkingsgraad voor communicatie betreffende internet en militaire doeleinden heeft.

Je kunt wat mij betreft niet van een civiel project verlangen dat ze hun systemen vrijwillig ter beschikking stellen, wanneer die voor doeleinden worden gebruikt die grote implicaties kunnen hebben. Dan leg je teveel verantwoordelijkheid neer bij burgers.

Wanneer het, zoals jij zegt, gekocht of opgeëist wordt, dan heb ik daar alle begrip voor. Maar dan neem je als overheid (en in dit geval een supermacht) je verantwoordelijkheid hiervoor.
  Forum Admin vrijdag 15 september 2023 @ 15:30:59 #20
pi_210643385
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 15:27 schreef Repentless het volgende:

[..]
Het geschatte aantal militaire communicatiesattelieten van de VS is zo'n 330 (als ik het Google vraag :) ). Als ik van 1 ding overtuigd ben, is dat de VS een wereldwijde dekkingsgraad voor communicatie betreffende internet en militaire doeleinden heeft.

Je kunt wat mij betreft niet van een civiel project verlangen dat ze hun systemen vrijwillig ter beschikking stellen, wanneer die voor doeleinden worden gebruikt die grote implicaties kunnen hebben. Dan leg je teveel verantwoordelijkheid neer bij burgers.

Wanneer het, zoals jij zegt, gekocht of opgeëist wordt, dan heb ik daar alle begrip voor. Maar dan neem je als overheid (en in dit geval een supermacht) je verantwoordelijkheid hiervoor.
Oh nee daar twijfel ik ook niet aan, maar dat is geen open en civiel netwerk en daar ook niet geschikt voor. Dat was meer mijn punt ;)
  vrijdag 15 september 2023 @ 15:32:33 #21
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_210643395
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 15:27 schreef Repentless het volgende:
is dat de VS een wereldwijde dekkingsgraad voor communicatie betreffende internet en militaire doeleinden heeft.

En daar gaat het al mis. VS legers communiceren niet via internet. Google eens op siprnet. De aard van internet maakt nu eenmaal dat je niet kan kiezen welke route je pakketjes afleggen. Voordeel daarvan is dat het robuust is en blijft werken als nodes uitvallen. En dat maakt internet onveilig.
&lt;signature here&gt;.
pi_210643412
quote:

[ twitter ]
Zal toch wel uitkomen dat die niks illegaals gedaan heeft en dus 0 consequentie gaat hebben.
Los van dat het echt een eikel is voor wat hij gedaan heeft. Maar waar willen ze hem op pakken.

Oke daar is dus ook het onderzoek voor. Om te zien of hij wel of niet iets gedaan heeft wat volgens de wet niet mag. Maar toch
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Overall beste user 2022 vrijdag 15 september 2023 @ 15:37:00 #23
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_210643435
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 15 september 2023 @ 15:40:55 #24
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_210643474
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 15 september 2023 @ 15:52:24 #25
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_210643561
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2023 15:32 schreef ExTec het volgende:

[..]
En daar gaat het al mis. VS legers communiceren niet via internet. Google eens op siprnet. De aard van internet maakt nu eenmaal dat je niet kan kiezen welke route je pakketjes afleggen. Voordeel daarvan is dat het robuust is en blijft werken als nodes uitvallen. En dat maakt internet onveilig.
Wat gaat daar mis? Als ik daarop google (ik kende het niet, dank :) ), zie ik dat siprnet onderdeel vormt van het Defense Information System Network. Niprnet (non-classified) is een ander onderdeel daarbinnen, dat zorgt voor internet.

Het ging mij om de connectiviteit die wordt geboden. Ik begrijp ook wel dat er onderscheid wordt gemaakt in secure en niet-secure wanneer het militaire doeleinden betreft. Overigens maken een aantal bondgenoten van de VS ook gebruik van het netwerk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')